Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

adbaca

Użytkownik
  • Zawartość

    298
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

5 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II Ph I Sport Privilege
  • Silnik
    1.6 16v + LPG Tech
  • Przebieg (tys.km)
    162

Profil

  • Zainteresowania
    Automatyka przemysłowa, motoryzacja
  1. Niestety musisz sprawdzić czy dobre sygnały dochodzą do modułu na silniku inaczej się nie da.
  2. U mnie mam osłonę od dołu na silnik a także osłonę na aku. Wydaje mi się, że skoro producent to kiedyś wymyślił to nie zaszkodzi założyć.
  3. Sprawdź czy do osławionego modułu na silniku dochodzi napięcie z przełącznika. Sprawdź kostkę przy module i daj znać.
  4. pawlos porównujesz siekiere do skalpela (valteki i brc) oczywiście żart:). Pytanie jak często pojawi się taki błąd od otwartych wtryskiwaczy. m-c-ool musi sprawdzić jakie są dysze. Trzeba weryfikować jedno po drugim.
  5. Na początek podmiana przełączników w drzwiach, póżniej rozebrania boczka sprawdzenia co dochodzi do modułu na silniku, silnika psuje się sporadycznie, jeżeli raz działa raz nie działa padł moduł na silniku, który według francuzów jest nierozbieralny/ nienaprawialny. Mi osobiście udało się go naprawić.
  6. Nie bardzo rozumiem po co próbujesz na siłę ulepszać swoje auto? Możliwe, że pogorszysz. Ciśnienie 1.2? Dlaczego takie wysokie chcesz ustawić co jest nie tak z reduktorem, wiesz jak to wpłynie na pracy wtryskiwaczy? Jakie masz dysze? Widzę przejście przy 20st nisko ja na valteki dziwnie że działa, jakie masz korekty aby przejście było normalne?
  7. Osobiście widziałem tak zamontowane wtryskiwacze w scenicu w jednym z Radomszczańskich zakładów montujących LPG.
  8. No jak to jak od spodu filtr, bagnet da się wyjąć od góry - mam podobnie. Ja mam jeszcze reduktor na pomiędzy silnikiem a akumulatorem powiem Ci że mój majster mechaniczny "chwalił" gazmena:)
  9. Montaż wtrysków poprawny, prawidłowy. Obie marki wtryskiwaczy ok, są to wtryskiwacze pojedyncze z adapterami czyli jest ok. Reszta elementów, typu reduktor, butla, korek jest ok? Kolektor raczej ściągany.
  10. piwakk po co pytasz skoro wiesz lepiej i jesteś bardzo zadowolony z inst? Co to za różnica skąd gazownik czy agcentrum czy sprzedawca z dużym szyldem lpgtech, nie ma to nic wspólnego z jakością, skoro deku pisze Ci jak wyglądają praktyczne możliwości alaski.
  11. Uważam, że spokojnie możesz ponękać instalatora aby się wykazał i zszedł z temp.
  12. A jaka przerwa jest na świecach obecnie? Możesz zweryfikować szczelinomierzem. Świece Bosha jakiś wynalazek czy zwykłe normalne takie jakie powinny być do tego auta? Zapłon wywala pewnie jak jeździsz/ pociskasz auto. Dlaczego twierdzisz, że jadąc po trasie auto pobiera PB? Słuchaj a robiłeś to co napisał WITMAN? To jest dość istotne aby dalej gryźć temat.
  13. A ja wychodzę z założenia, że im niższa temp tym więcej auto/ instalacja wymaga od instalatora. Uważam, że 30st jest optymalną wartością.
  14. Na jakie świece wymieniłeś i z jaką przerwą są obecnie włożone do auta? Jakie obecnie masz założone wtryskiwacze? Co w klinice powiedzieli na Twój problem?
  15. Instrukcja opisuje poniższe zastosowanie złączy.
×
×
  • Utwórz nowe...