Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

sKarlosMegane

Użytkownik
  • Zawartość

    499
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

17 Dobry

Samochód

  • Auto
    MII 2ph1/ Volvo S60
  • Silnik
    1.5DCI 82/2.4 D5 185
  • Przebieg (tys.km)
    402/248

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Przelewy to jest inny temat i one nie mają tu nic do rzeczy. Napisałem wyraźnie - końcówki wtrysków do sprawdzenia.
  2. daj sobie spokój ze słuchaniem rad typu zmiany oleju na inny 'markowy', bo mnie śmiech ogarnia. Te wszystkie oleje 5w30/40 są produkowane na jedno kopyto i mają zbliżone parametry i nie sugeruj się takimi marketingowymi hitami i wynalazkami internetowymi jak valvoline czy inny motul. Najważniejszy żeby olej był oryginalny, pewny. Dużo jest podróbek. Co do twojego problemu z brakiem mocy poniżej 2500 obr, to podobny przypadek miał znajomy, ale w fordzie. Straszny muł do ok 2000 obr, powyżej jakoś jechał. Wszystko miał sprawne, szczelne, zero błędów na desce. Egr zaślepiony, katalizator wywalony, efektu brak. Był nawet na aktualizacji mapy wtryskowej w serwisie, oczywiście bez zmian. Nie miałem już punktu zaczepienia i powoli rozkładałem ręce. Finalnie okazało się, że w dwóch końcówkach wtryskiwaczy były przytkane otworki. Rzekomo samo wyczyszczenie w myjce nie dawało pożądanego efektu i trzeba było je wymienić. Po zabiegu jeździ jak należy.
  3. Ma znaczenie i to duże, bo praw fizyki nie oszukasz. Dla silnika 1.6, 16 calowe koło z oponą 205 to wg mnie absolutne maksimum. Kupiłeś już megane ?
  4. dokładnie, ja dałem u siebie oring. Można jeszcze przelutować na większy wymiar fabryczne wypustki, które to właśnie się z biegiem czasu wycierają.
  5. Tuleje w sankach są 2. Mechanikowi pewnie chodzi jeszcze o tuleje wsporników, które znajdują się w okolicy przedniej tulei wahacza. Ale z tego co wiem, to trzeba kupić całe wsporniki, same tuleje nie występują. Jeżeli chodzi o sprawdzenie sanek - weź klucz do kół i wykonaj ruch dokręcania śruby. Jeżeli masz luz, to zauważysz jak całe koło z sankami przemieszcza się w linii nadkola. Wymieniałem tuleje sanek u siebie w M2, bo miałem takie luzy, że auto zygzakowało lewo-prawo przy przyśpieszaniu i hamowaniu/odpuszczaniu gazu. Tuleje po wyjęciu rozpołowiły się na 2 części, zarówno prawa i lewa strona. Wsporników bym nie ruszał, one nie wykonują takiej pracy jak tuleje główne. No chyba że chcesz zrobić kompleksowo wszystko, bo i tak całe sanki będziesz miał na widoku. Proponuje od razu wymienić gumy drążka stabilizatora, bo on też będzie na zewnątrz. Sporo pracy cię czeka.
  6. Pozostało do końca: 2 dni i 11 godzin

    • SPRZEDAŻ
    • Nowy

    Posiadam 4 wtryskiwacze zregenerowane w serwisie na oryginalnych częściach delphi. Nie były jeszcze zamontowane do auta. Komplet wydruków z pomiarami na maszynach. Jest możliwość kupna pojedynczo lub osobno same zaworki/końcówki. Cena do uzgodnienia na priv.

    NaN

  7. Pozostało do końca: 2 dni i 11 godzin

    • SPRZEDAŻ
    • Używany

    Do sprzedania mam wszystkie części z meganki jak w tytule.

    NaN

  8. 19 kg/cm2 to w przeliczeniu będzie 18,62 bar. Bardzo mało jak na diesla, przy tej kompresji powinien ciężko palić, a jest u ciebie odwrotnie. Więc pomiary chyba wykonane niedokładnie. Ze wzoru na obliczenie ciśnienia wynika, że dla 1:15,6 powinno być ok 30 bar dla nowego silnika
  9. Tak, chodzi o tę małą zębatkę. Szparka jest za duża. Jeżeli dociskasz i ona się zmniejsza, to znaczy że jest luz i mechanizm jest wyrobiony. Pozostaje tobie dokupić nowy mechanizm lub zregenerować samodzielnie obecny.
  10. A do czego ma służyć auto cywilne na drodze publicznej, jak nie do przemieszczania się z a do b ? Wyobraź sobie, że jeszcze są zrównoważeni i bez zaburzeń emocjonalnych użytkownicy dróg, dla których poruszanie się dozwolonymi prędkościami nie stanowi gehenny oraz nie mają gównażerskiej potrzeby wyprzedzania wszystkiego co się rusza i łechtania ego. Jak ktoś ma deficyt wrażeń i emocji, to zapraszam na tor rajdowy i tam dać upust, a nie na drogach publicznych. Robacom - m3 w kombi lepiej jedzie od sc2. W scenicu zapewne masz 15 stalowe felgi na oponie 195, a na jakich kołach były testowane megany ? Przy tym silniku już przesiadka na 16 alu 205/55 będzie odczuwalna. Na 17 to już całkiem.
  11. Pytanie zasadnicze, czy zwijacz po złożeniu jest ciasno dopasowany ? tzn czy obudowa szczelnie dociska się i nie ma luzów ? Bo jeżeli chodzi w osi góra- dół i jest rozklekotana, to wymiana taśmy jest na marne. Jest tam zębatka, która odpowiada za synchronizacje dwóch kół zębatych. Gdy są luzy, to ona wyskakuje/przeskakuje, taśma źle się zwija i dochodzi do zerwania. Pisałem o tym już kiedyś w innym temacie.
  12. błąd od układu zasilania paliwem i dajesz rady z turbo ? sztanga sterująca kierownicami turbo w m2 z 2004r, poważnie ? do autora - odczytaj zapisany błąd i będziesz coś wiedział, bo tak to wróżenie. W każdym razie coś z układem wtryskowym.
  13. Miałem identycznie. Ni stąd ni zowąd w czasie jazdy pojawiał się check injection oraz service, również na 1 cylindrze. Wchodził w tryb awaryjny, silnik głośniej pracował i rozruch zimnego silnika był wydłużony, a po odpaleniu przez chwile kopcił na biało. Kasowanie błędu rozwiązywało sprawę, ale z czasem zaczął pojawiał się już co parę dni i ciągłe podłączanie się laptopem było kłopotliwe. Wyjąłem wtryskiwacz i bebechy przełożyłem do innego korpusu, bo miałem kilka starych używek. Błąd już się nie pojawia.
  14. Nie wiem jak w M3, ale w M2 żeby wymienić gumy drążka, to trzeba mieć go na zewnątrz. A żeby to zrobić, to trzeba opuścić cały wózek. Gumy siedzą bardzo ciasno i ręką ich nie włożysz, potrzebne jest imadło/prasa. Robiłem to przy okazji wymiany tulejek wózka, mając cały rozpięty z auta. Stare gumy były bardzo sztywne i nie miały luzu, a przebieg ponad 250 tys, więc wątpię żeby to u ciebie stukało. Proponuje przyjrzeć się wspomnianym tulejom sanek. U mnie praktycznie rozleciały się po wyjęciu na dwa kawałki. Auto zygzakowało przy hamowaniu i przyśpieszaniu, głośne stuki w zawieszeniu. Na diagnostyce wszystko wychodziło ok, aż sam musiałem namierzyć gdzie jest luz. Z drugiej strony nie są to objawy dla przebiegu 90 tys..
×
×
  • Utwórz nowe...