Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

sylwekdm

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1046
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

65 Super

Samochód

  • Auto
    Renault Kadjar
  • Silnik
    1.5 dci
  • Przebieg (tys.km)
    75

Ostatnie wizyty

3475 wyświetleń profilu
  1. 8Bierz elma z bluetooth. Istnieje wersja ddt4all na telefon. I jakiś markowy np. V-gate 2 lub 3. Aplikacja do Android Auto to aaad.apk
  2. Masz mnie. Mogłem napisać: przeniósł się z Sosnowca do Wrocka to byś zrozumiał. My Dolnoślązacy tak mamy No widzisz - a mnie się wydaje, że to Ty nie wytrzymujesz, dlatego, że z każdym moim postem wartość Twojego 1.2 Tce spada Głodnemu zawsze chleb na myśli - może Elfik jest już pod kołderką u Witka Ps. Wybacz @Krzychu. Musiałem. Wiem, że czasami ciężko się powstrzymać, ale ogromna prośba do wszystkich żeby trzymać się tematu, bez personalnych wycieczek. - Krzychu
  3. Tu nie chodzi o litr między wymianami, ale o litr co 1000 km. Wrocek to Dolny Śląsk a nie aglomeracja Śląska.🤣🤣🤣
  4. Pomagier (czyt. Troll naganiający klientów na forach,) w warsztacie szwagra, przeniesionego ze Śląska do Wrocka, bo go ścigali niezadowoleni klienci. Koń, który szczyci się firmą nie wydającą paragonów, bez wykształcenia w kierunku mechaniki. Chcesz się dalej kopać? Czy mam wytoczyć cięższe działa, o których nie wiesz, . 🤣 Też tam jest nie kolorowo. W kadjarach zmieniają naprędce oprogramowanie, bo za dużo leje benzyny do oleju. Tak, tylko co mają powiedzieć Ci, co kupili auto tylko do kościoła, nie nabili odpowiedniej ilości km do zaplanowanej usterki, a gwarancja się s
  5. Pier...nie kotka za pomocą młotka. Samochód ma dostać paliwo i jeździć od-do serwisu olejowo-filtrowgo, a nie myśleć jak tanio i prosto przedłużyć mu agonię. Nie po to się wykłada >100k zł, żeby zamartwiać się stanem oleju czy grzechotaniem rozrządu. Tak jak Kolega napisał: Jak można zapobiec rozsypaniu się rozrządu przy 40 tyś?
  6. Ciekawa i warta rozważenia teoria z tym przesunięciem, ale bez potwierdzenia ze strony Renault. I tu masz rozwiązanie: Po pierwsze: nagar na pierścieniach, który jest skutkiem ubocznym wtrysku bezpośredniego, powodujący szybszą degradację cylindrów. Po drugie: kąt położenia wtryskiwacza w 1.2Tce, skutkuje podawaniu paliwa na przestrzeń styku cylindra a tłokiem, również przyspieszając jego degradację. Powiedz tym którzy już przy przebiegach 40-50 tyś mieli wymieniany łańcuch 🤣 I komentarze pod filmem.
  7. Trzy sezony i 75 tyś na goodyear vector 4seasons - 215/60/17 - właśnie szykuję się do wymiany ze względu na lata - bo bieżnika jeszcze jest na 25 tyś.
  8. Wiedzę o współczesnych dieslach masz mizerną - z normą 6 wjadę wszędzie. Poza tym 1.5 dci ma nawet niższą emisję, niżej jego odpowiedniki benzynowe, a z jego rury wylatują spaliny czystsze, niż powietrze w wielu polskich miastach. Wypowiadasz się w przekroju użytkowania jednego samochodu/silnika - a ja widziałem kilkanaście 1.2 Tce na paletach po wymianie. Mnie atakujesz tylko z powodu tego, że możesz mieć problemy ze sprzedażą, mimo, że akurat nie trafiłeś na felerną sztukę. Rozumiem to, a moje stanowisko jest takie, że nie namawiam do niekupowania, ale do głębszej weryfikacji p
  9. Maxiecu tak, ale stary maxitest jest zwykłym elmem. Dlatego później zmienili nazwę, program na maxiecu 2 i interfejsy. Tak jak pisałem vgate 2 i 3 połączy się bez problemu.
  10. Zmienisz dane pod warunkiem, że połączysz z multimediami W R-link 2 połączysz się każdym interfejsem posiadającym chip PIC18F25K80, bez żadnych przeróbek. Ja korzystam ze starego maxiecu
  11. Widzisz, przez ostanie 25 lat jeździłem benzyną i to w dodatku z gazem i w żadnym nie miałem problemów z braniem oleju. Jak kupowałem "śmierdziucha", który notabene ma mniejszą emisyjność od Twojego, był do wyboru tylko 1.2 Tce, bo na zapowiadaną nowość 1.3 Tce musiałbym pół roku czekać. I powiem Tobie, że to był najlepszy wybór w moim życiu, jak widzę jak grupie Kadjara płaczą, że ASO nie chce im silnika wymienić, bo łyka 1,5 l oleju na 1000 km. Poza tym przy swoim dotychczasowym przebiegu spokojnie oszczędziłem 10 tyś zł (spalanie średnie 5,5l), gdybym miał jeździć 1.2 Tce.
  12. Nie piszę o Tobie. Naprawdę cieszę się, że Ty nie masz problemów, ale postaw się na miejscu innych użytkowników np.: https://megane.com.pl/topic/64409-nadmierne-zużycie-oleju/?do=findComment&comment=604465 Może Twoje doświadczenia pozwolą ustalić, dlaczego problem nie występuje u wszystkich, a nie powielać twierdzenie, że w ogóle nie ma problemu. Nie stresuję już zadowolonych użytkowników, tylko przestrzegam potencjalnych kupców, aby dwa razy się zastanowili i dokładniej weryfikowali auta przed zakupem.
  13. Ale, że to mina z opóźnionym zapłonem (czyt. z wadą fabryczną) zostało dawno wyjaśnione i udowodnione: https://www-fiches--auto-fr.translate.goog/articles-auto/enquete-fiabilite/s-2187-problemes-en-serie-sur-les-moteurs-12-tce-renault.php?_x_tr_sch=http&_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_x_tr_pto=nui https://casse--moteur--renault-weebly-com.translate.goog/cas_litiges_plaintes.html?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_x_tr_pto=nui https://casse--moteur--renault-weebly-com.translate.goog/?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_
  14. I ja proponuję, abyś się rozpędził, ściana sama się znajdzie. Domyślam się, że masz doświadczenia z domu, jak małpa przeżywa okres?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!