Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

sylwekdm

Użytkownik
  • Zawartość

    653
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

28 Super

Samochód

  • Auto
    Renault Kadjar
  • Silnik
    1.5 dci
  • Przebieg (tys.km)
    36

Ostatnio na profilu byli

1630 wyświetleń profilu
  1. Tak jak kolega napisał. Ale wcześniej zrób "reset" ECU poprzez rozłączenie akumulatora na godzinę. Później adaptacja kompa pb na wolnych obrotach do załączenia wentylatora i jazda na benzynie bez załączania lpg. Tym sposobem potwierdzisz albo wyeliminujesz rozjeżdżanie mapy pb przez sterownik lpg. Jak masz jakikolwiek skaner OBD, zrób podgląd na podciśnienie w kolektorze MAP - powinno wynosić do 0,35 na biegu jałowym - wyeliminujesz nieszczelny kolektor albo wadliwy Map sensor.
  2. Jak możesz to wrzuć zdjęcia z przed i po. To jest tak, jak gazownik nie ściąga kolektora do nawiertów. I "magowie" wiercą z biodra z marnym podejściem, a później instalacja wygląda tak, na kilometrowych nierównych wężykach: I najśmieszniejsze, właściciel powyższego cuda, podobno spec od TCe twierdz, że jest git, że tak powinno być i namawia innych, aby sam nie musiał z tym żyć Zamiast tak:
  3. Na chińczykach by tyle nie pojechał i straty były by mniejsze
  4. Znowu manipulacja i próba dyskredytacji. Nikt nie napisał o dużo wyższej temperaturze, tylko o wyższej. Jakbyś miał trochę pojęcia, to wiedział byś, że chodzi o średnią temperaturę w cylindrze, a nie chwilową. Nikt poza mną nie odniósł się do tej kwestii w tym temacie, a to znaczy, że czytasz moje posty Gdybyś miał "cojones" to byś sprostował swoje kłamstwa. Ale czego można oczekiwać od "zawodowego" kłamcy bez honoru. To może inaczej: Tak twierdzisz, że średnia temperatura spalania lpg jest niższa, to dlaczego niektóre firmy (Opel - 1.4T, Dacia 1.6 Sce itd.) "robią" wzmacniane" głowice do "fabrycznych" lpg? Wg. Twojej teorii powinni wzmacniać głowice do pb. Dlaczego w harmonogramie przeglądów Dacia 1.6 SCe z salonowym LPG - ma sprawdzanie luzów zaworowych co 60 tyś (niektórzy radzą sprawdzać co 30 tyś), a Dacia 1.6 SCe bez lpg ma w serwisówce sprawdzanie luzów co 120 tyś ? Wg Twoich wynurzeń, powinno być odwrotnie. To może jeszcze inaczej. Jeśli jest tak, jak pokazujesz w filmiku, to po co stosujesz lubrykacje i płacisz krocie za lubrykator, którego nigdy nie uwzględniasz w swoich kosztach lpg? Rozumiem Twój całkowity brak wiedzy w zakresie działania silnika spalinowego- ale czego można wymagać od elektronika: Żebyś może pojął, a nie wrzucał filmiki nie wiadomo skąd, napiszę bardziej łopatologicznie: W zasilaniu lpg brakuje jednego czynnika - efektu chłodzenia, takiego jaki wytwarza "mokra" benzyna wtryskiwana do cylindra na zawory. Parująca mgiełka benzyny chłodzi zawory, zjawisko to nie występuję przy wtrysku gazu w stanie lotnym, który już został odparowany przed wtryskiem. Podczas pracy na lpg, gaz nie ma tak silnego działania chłodzącego na zawory. W wyniku tej różnicy można oczekiwać, że praca na lpg generuje nieco wyższe temperatury zaworów w jednostce czasu. Średnia temperatura jest wyższa, ale mieści się w normach producentów silników. I jeszcze wycinek z często przytaczanego przez Ciebie Gazeo: W praktyce okazuje się jednak, że niektóre silniki są podatne na przyspieszone zużycie zaworów i gniazd po konwersji na zasilanie LPG, jeśli nie zapewni się im dodatkowego zabezpieczenia. Wynika to z warunków, w jakich spala się gaz - średnia temperatura, za sprawą wolniejszego, wydłużonego przebiegu procesu spalania, jest wyższa niż w przypadku benzyny. W dawnych, dobrych czasach, kiedy samochody były robione naprawdę solidnie, silniki bez trudu wytrzymywały zmianę warunków pracy, jednak teraz bywają przygotowane „na styk” - radzą sobie z zasilaniem benzynowym, a z gazowym już nie zawsze. Takie podsumowanie "manipulacji" kolegi: I ten sam tłok, ale już jeździł tylko na benzynie 100 tyś km zamieszczony na fejsie BRC: "Na drugim zdjęciu widać identyczny silnik pracujący wyłącznie na benzynie." https://www.facebook.com/notes/brc-polska/wypalanie-gniazd-zaworowych-dotrysk-czy-lubryfikacja/716501162017551/ A tutaj ten sam tłoczek na instalacji Prins: Chochlujesz tymi fotkami jak w oszuści w grze "trzy karty" na giełdzie samochodowej Więcej hipokryzji, kłamstw i manipulacji ... Podniosłem Witoldzie i wszyscy ujrzeli całą Twoją "gówno prawdę" bez przyjeżdżania do Wrocławia
  5. Znowu odwracanie kota ogonem. Nikt nie neguje tego, że autka mogą jeździć na lpg. Sam jestem fanem tego rozwiązania, ale względy ekonomiczne sprawiły, że poruszam się czymś innym. Rozważania są pokroju opłacalności instalacji do silników wymagających stałej cyklicznej obsługi, jak kontrola luzów zaworowych czy kosztów dotrysków. Napisz lepiej kim naprawdę jesteś, bo można dostać rozdwojenia jaźni. Co forum, to coś innego. Albo prowadzisz warsztat rodzinny, albo tylko z nim współpracujesz. Albo jesteś mechanikiem, albo elektronikiem. Czy może Twoja robota polega na siedzeniu przed kompem, trollowaniu i naganianiu klientów na warsztaty znajomych: "współpracuję z Franceexpert jako elektronik i zawsze serwisuję tam moje samochody, serwisuje tam auta również moja rodzina i znajomi, którzy pomykają na LPG" Dla mnie dawno przestałeś być wiarygodny, dalej wklejaj te swoje tłoczki i wyliczenia spalania z "doopy". Na innych forach dawno Cię rozszyfrowali: Jestem zdania, że prawda sama się obroni. Poważnie? A bardzo drogi reduktor BRC już padł po 60 tyś?
  6. Może być mniej, myślę, że okolice 1 litra już są bezpieczne, ale nie na pewno 3-5 % jak stwierdza jeden teoretyk elektronik, bo przy 7 litrach lpg wychodziło by 0,2l pb. Niektórzy więcej mają na rozruch. 10 zł jakbyś jeździł tym samym samochodem tylko na benzynie, to daje - 10tyś zł po 100k/km - odjąć koszt montażu i wszystkich aspektów związanych z lpg - to po 100k km zostanie 3 tyś oszczędności jeśli się oczywiście coś nie rozsypie. Porównując do diesla oszczędność będzie znacznie mniejsza albo wcale. Może i zrobi, tylko to nic nie da, jak ktoś ma tak zamontowaną instalację jak kolega Witman: Tylko, że niby serwisuje te silniki i ma podobno kilka ich u siebie, a nie widzi różnicy w reakcji na pedał gazu, czy różnic w korektach przy zmianie obciążeń. To samo jeśli chodzi o lubrę. Raz poleca do 1.4 TCe: A raz pisze, że nie potrzebna: I gdzie tu jest prawda?
  7. Znowu z "mordy robisz cholewę" - przecież sam wymieniasz trzy razy częściej niż potrzeba: https://[ciach]-forum.pl/Watek-LPG-w-Scenic-III-1-4-TCE?pid=522958#pid522958 Tylko ten przypadek nie jest od zmniejszania odstępu elektrod bo tutaj twierdzisz coś innego: https://megane.com.pl/topic/82028-prośba-o-ocnę-stanu-świec-zapłonowych/?do=findComment&comment=568934 Jeśli ktoś z głową zmniejsza odstęp na szczelinomierzu - przy świeczce bez wad fabrycznych to nic się nie stanie: https://megane.com.pl/topic/69392-wymiana-świec-w-silniku-zasilanym-lpg/?do=findComment&comment=469817 Jak myślisz jak ustawiają przerwę między elektrodami w fabryce?
  8. Nie schodziło : Bo była klienta. Jesli można wiedzieć to który numerek miała? Zdziwiony? Przecież kiedyś palił Tobie tyle samo - 8,7l pb na 100l/lpg. I gdzie te Twoje 0,84%? Jak chcesz uzyskać 3-5 % dotrysku w 1.3 TCe jak na rozruch potrzebujesz 3.3 %? Niesamowite. Nawet nie pamiętasz, że kłamiesz.
  9. Nie do końca, zobacz zdjęcia na początku tematu i porównaj z tymi: https://megane.com.pl/topic/82144-problem-przy-montażu-radia/?do=findComment&comment=569696 Obraz porównywalny z oryginałem a kamerka z linków które Tobie podałem.
  10. I to pisze podobno mechanik Bo układ zapłonowy z wiadomych względów jest bardziej obciążony? Bo zaworki pracują w wyższej temperaturze? Uważasz, że kolega sobie to wymyślił?: Rozbawiasz mnie na dobre. Udział 0,3 l Pb przy 10 lpg? Chyba liczysz, tylko na rozruch bez dotrysków i to tylko latem. Może jakieś przykłady? Prekursor montowania instalacji z dotryskiem i który wg mnie osiąga najlepsze wyniki wyłuskał 1.2 TCe około 10%: http://www.gzw.pl/wtrysk-bezposredni-i-lpg.html I nawet on jest ostrożny w swoich szacowaniach dotrysku i podaje zakres 5-20%, bo to jest zależne nie tylko od sterownika lpg, ale również sposobem zarządzania ciśnieniem pb na listwie wtryskowej i w każdym samochodzie będzie inaczej, więc nie wiem skąd u Ciebie 3-5%. Znowu kłamliwy marketing, bo tu piszesz coś innego: https://[ciach]-forum.pl/Watek-Renault-Grand-Scenic-III-1-2-115KM-2013r-jaka-instalacja-gazowa?pid=562356#pid562356 i wychodzi dużo ponad 10 % W październiku 2019 piszesz, że jest już dedykowane oprogramowanie do 1.3Tce: https://[ciach]-forum.pl/Watek-Grand-Scenic-2019r-LPG?pid=555042#pid555042 - gdzie udowodnili Tobie, że kłamiesz, A w grudniu piszesz, że po Nowym roku będzie: https://[ciach]-forum.pl/Watek-Pomoc-w-zakupie-1-4-TCE?pid=562363#pid562363 Mamy koniec marca, ani widu ani słychu:) Prawda jest taka, że 1.3 Tce można zagazować obecnie jedynie KME DIRECT, ale i tak technicy KME zalecają "wstrzemięźliwość" ze względu na szybką degradację wtryskiwaczy benzynowych.
  11. Te dwie kamerki są identyczne, tylko z allegrogo płacisz za to, że masz dostępną od razu. W obydwu trzeba zwierać LDO. Jedyna kamerka w której nie trzeba było robić to ta: Kamerka
  12. 30 zł z wysyłką za 30 zł z wysyłką. Albo to samo: 69 zł + wysyłka Potrzebujesz bez linii, bo są dodawane przez R-Linka. Jak dobrze ustawisz pion to nic nie będziesz musiał regulować, tylko uaktywnić w ddt4all.
  13. Tak. Ale zamiast się w to bawić można zakupić taką: Tylko w tej trzeba usunąć (zewrzeć) LDO - aby działała z 6V R-Linka.
×
×
  • Utwórz nowe...