Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Domione

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II phI,Megane III Grand,G.Scenic,
  • Silnik
    1.6 16V,1,4 TCE, 1.2 TCE,1.3TCE
  • Przebieg (tys.km)
    400,170,50

Ostatnio na profilu byli

226 wyświetleń profilu
  1. Nie chce zakładać nowego tematu, wiec pozwolę sobie napisać tutaj, ma ktoś może opis pinów w wyłączniki czujników parkowania (4 pin)? Tego obok start stop.
  2. Dziękuje za odpowiedz i sugestie. Tak mam kombi, ale schemat się potwierdza raczej. Dzisiaj zauważyłem ze nie świecą mi prawe pozycyjne - przednia żarówka , no i tył. Stopy świecą wszystkie 3. Życzę Wesołych Świąt!
  3. Nie można tego wykluczyć, narazie przejrzałem , bezpieczniki i są całe, jutro jeszcze rano to zobaczę , chyba ze ma to związek z centralka/modułem z haka - oryginalna centralka/moduł Renault ...
  4. Nie, standardowe Bosch 21/5W. Chce teraz przejść przez bezpieczniki tylko przeglądam .pdf ....
  5. Witam, może mi ktoś powiedzieć co mam zrobić jeżeli wymieniłem żarówki -pozycyjna/stop i pozycyjna w klapie - i mi nie świeci prawa strona? Kierunkowskaz jest, wsteczny tez stop i pozycja nie swieci. Na lewej lampie wszystko ok. Przepraszam ze taki temat zakładam, ale samochód wyjeżdża we środę, czas jest świąteczny i nie wiem, czy jutro jakiś elektryk mi pomoże. Wybaczcie opis, ale pisze z garażu.
  6. I mnie się udało doposażyć moją renówkę w TomTom. Fluence ma teraz nawigację, oczywiście przy pomocy znakomitego kolegi cinas_ . Wielki profesjonalizm, znakomity kontakt - dokładnie ogarnia temat, w dodatku na odległość :D A oto efekt
  7. Witam, dodam swoje 5 groszy. Mam Scenica 1.2 TCe 130 km KM i jak na razie od czerwca mam zrobione 15 tys. i żadnych problemów z braniem oleju. Po pojawieniu się tego wątku tutaj mimo wszystko zacząłem jednak kontrolować ten stan i na szczęście nic nie ubywa, co prawda ja podobnie jak Janek_st wymieniałem olej przy 3 tys. km. Jeszcze jako ciekawostkę podam, że w AŚ nr 12 z 21.03.2016 pojawił się artykuł o Dacia Lodgy, która została rozebrana po przebiegu 100 tys. km właśnie z silnikiem 1.2 TCe 115km. i zakończyła test z 5+. Nic o problemie spalania oleju nie jest napisane, a na cały przebieg 100tys. km zostały zużyte 2,5 l na dolewki, więc wydaje mi się że nie jest to dużo. Niestety przy rozbiórce było widać już nagar na zaworach i jest to w sumie jedyna rzecz, która została tam ujęta w kwestii silnika, ale czytając inne artykuły to tak naprawdę dotyczy to wszystkich silników z bezpośrednim wtryskiem. Oczywiście zainteresowanych zachęcam samemu do zapoznania się z artykułem. Pozdrawiam
  8. Witam, czy mógłbym prosić o pomoc z kodem do radia oznaczonego taką naklejką ? Z góry dziękuję. Pozdrawiam
  9. Witam, mam pytanie, czy jest mi ktoś w stanie powiedzieć,czy taka możliwość dołożenie nawigacji we Fluencie ?? Wydaje mi się, że to jest ta sama opcja co w Clio III. Nie mniej chciałbym się upewnić, może ktoś ma jakiś wgląd do serwisówki z Fluence-a, gdzie jest jakiś schemat ?? Pozdrawiam
  10. witam, czy ktoś z forumowiczów orientuje sie gdzie na Śląsku (Gliwice lub Katowice) znajduje się jakiś szpec od clipa który byłby w stanie aktywować tempomat i pare innych dupereli ??? Pozdrawiam
  11. Jeszcze raz dzięki za odpowiedź i pomoc. Śrubka została wkręcona w swoje miejsce. Temat zamknięty Pozdrawiam
  12. Dzięki za odpowiedź. Co prawda nie wim jaki M jest tej śruby, ale długość jej wynosi 65mm. Nel możesz mi powiedzieć ,czy jes to duzo rozbierania plastiku, żeby się dostać do tego miejsca???? Pytam,dlatego bo aktualnie nie jestem u siebie w domu, żeby zabierać sie za jakies wielkie demontaże. Pozdrawiam
  13. Witam, mam pytanie, czy orientuje się ktoś co to może być za śruba ??? Wypadła mi dzisiaj spod deski, ma moją prawą nogę podczas jazdy po bardzo drżącej drodze. Nie powiem żeby ta śruba spowodowała ,żeby coś tam latało,trzaskało, czy też odleciało, ale lubię miec wszystko przykręcone Dzieki za ewentualną odpowiedź. Pozdrawiam
  14. Witam, ja wymieniałem filtr paliwa, to jest faktycznie tak jak opisujesz po lewej stronie (taka puszka coli troche mniejsza) ją trzyma jeden zacisk,i sa 2 weżyki. Nie wim jak inni, ale ja nie znalazłem zadnych kraników, żeby odciąć dopływ benzyny tam przy filtrze, ale wystarczy zeby mieć jakies mocniejsze "żabki" i chwycić te 2 wezyki. Potem odpinasz od filtra wężyki i odbezpieczasz klamre. I tak Ci sie poleje trochę benzyny (resztki z filtra) ale idzie to przeżyc :)Nowy to zakładasz w odwrotnej kolejnosci. Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...