Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

tomqu86

Użytkownik
  • Zawartość

    213
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

6 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III Ph1 Grandtour
  • Silnik
    1.9dci
  • Przebieg (tys.km)
    131

Ostatnio na profilu byli

1018 wyświetleń profilu
  1. Warsztaty są ubezpieczone ale przeważnie na wykonywane usługi. Jeżeli zostało wszystko zamontowane poprawnie to nie jest to wina warsztatu tylko producenta części i wątpię żeby ubezpieczyciel wypłacił kasę z OC warsztatu.
  2. Ale kieszeń jest 1din więc jak chcesz zmieścić większe radio? Są różne wynalazki ale nad radiem jest zaraz panel od klimy.
  3. Nie wiem czy się orientujesz ale koszt wyposażenia auta w klime czy automat jakiś jednak jest. Masz hajs to będziesz miał wszystko. W Polsce najlepiej sprzedawanym autem wśród klientów indywidualnych jest Dacia Duster 1.6 bez fajerwerków więc to pokazuje na co nas stać. Co do automatów Renault vs VW to uwierz mi nie chciał byś mieć w swojej megance teraz DSG przy 250.000 przebiegu kiedy trzeba będzie wymienić sprzęgła olej itp.
  4. O to właśnie mi chodziło że jak się znajdzie zadbane dci to też można je wziąć pod uwagę. Też chciałem kupić 1.4Tce jakiś czas temu (bo lubię silniki benzynowe) ale cenowo wychodziło sporo drożej, wziąłem 1.9 i nie narzekam.
  5. Ale co ma roczny przebieg do auta używanego ? Przecież diesel jest tańszy w używce jeżeli chodzi o Megane a do tego mniej pali. Temperaturę też łapie w miarę szybko bo są od tego grzałki a do tego w Megankach jest dodatkowa elektyczna nagrzewnica do wnętrza.
  6. Diesel czy benzyna to zawsze dylemat i są zwolennicy jednego i drugiego rozwiązania. 1.6 jest na pewno prostszy ale na rynku wtórnym sporo droższy od diesla 1.5. Auta po 2011 roku będą miały dpy w Dci (chyba tylko wersja 95KM nie ma), ale dpfy w renówkach sprawdzają się w mieście ( sam po Krakowie 1.9dci śmigam codziennie). Jak tylko robisz jeszcze jakieś trasy to nie powinno być problemów z zadbanym egzemplarzem dci tak samo jak z 1.6.
  7. Nie wiem co wy czytaliście ale Meganka zajeła wysokie trzecie miejsce (chyba za wysokie). Atutem Renault jest teraz w dużym stopniu cena i takie auta robią. Dawno nikt nie napisał że Megane ma niezłe wnętrze czy skrzynie Jak dla mnie każde kombi z bagażnikiem powyżej 500L jest wystarczające i nie wiem dlaczego w Polsce się tak wszyscy tą watością jarają. Ciekawe ile osób by wybrało z tych aut Meg IV gdyby były w tej samej cenie.
  8. W Meg III te silniki sa pozbawione wad z MII ph1. Przy normalnym użytkowaniu nie ma problemów z EGR/TURBO/DPF więc jak auto Ci pasuje to sobie je zostaw. Ja zrobiłem 40tyś już i oprócz rozrządu to nic nie robiłem przy silniku. Do tego jak masz pewny tak niski przebieg to tym bardziej tym autem zrobisz jeszcze dużo km bez większego wkładu.
  9. zgadzam sie ze 30 tyś za 10 letnie Megane (nie RS) to troche słabo. Już bym wolał Clio RS w tej cenie kupić (ten sam rocznik albo nawet młodszy) jak ma być szybsze auto.
  10. Daj znać jak to działa bo 2tyś to sporo jak na chińską nawigacje, ja bym chyba wolał fabryczną navi z kamerą i do tego dobry zestaw głośników z wygłuszeniem i wzmakiem.
  11. JA po Krakowie śmigam juz prawie 3 lata I 45 tys km zrobione a codziennie mam 10km I to często w korkach I nigdy nawet żadnego błędu nie miałem na desce.
  12. Troche się zgodzę z kolegą Meca że ogólnie Renault poleciało w kulki z jakością przy Megane IV (III jest lepsze), Talismanie ( Laguna III też), Clio IV( III też chyba bardziej solidne). Mam w rodzinie np. Kadjara 1.2 TCE który szarpie przy normalnej jeździe (manual) w okolicach 2 tyś obrotów i też serwis nie ogarną tego w 2 lata.
  13. Ja jak zaczałem kombinować W PyRen z tempomatem to chyba go rozkodowałem bo już nie działa.
  14. 2.0Tce to bardzo udana jednostka, na pewno nie pali tyle co 1.6 (no chyba że przy bardzo lekkiej nodze). W stosunku do 1.6 będziesz też musiał zwrócić uwagę na stan turbiny czy koła dwumasowego, pół osie też nie są najtańsze. Ale ogólnie warto ze wzgledu na dynamikę Megane z tym silnikiem. Jeżeli auto jest w dobrym stanie a przebieg realny to przejedzie drugie 200tyś km.
  15. nyerik jak ci się tak podoba Norwegia to z tego co wiem wizy tam nie potrzebujesz więc droga wolna. Piszesz o benzopirenie i jeździsz starym dci pewnie jeszcze bez dpfu
×
×
  • Utwórz nowe...