Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

marekwodniak

Użytkownik
  • Zawartość

    372
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

10 Dobry

Samochód

  • Auto
    Renault Thalia
  • Silnik
    1500 DCI
  • Przebieg (tys.km)
    120000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Masz rację aby naprawa nie była tylko na papierze.Bo tak czesto bywa.Robiłem wtryski na papierze zrobione dwa a rzeczywiście tylko jeden.Wyszło po 2 miesiącach wyparł się stwierdził że kijowy materiał .Kasy nie oddał.
  2. Miałem tak w 1.5 dci i wyszło to po regeneracji wtrysków.Nikt mi tego nie naprawił i tak jest od 4 lat .Auto jezdzi normalnie.
  3. Lewarek nie musi latać przy uszkodzonej dolnej poduszce.I dokładnie ją posprawdzaj po wyjęciu .Czasami nie widać pęknięcia gumy .Kiedyś na pierwszy montaż dawano Hutchinsona.Poduszki rewelacja ale drogie.Sasic czy Febi to średnie zamienniki.Reszta nic nie warta.O Swagu nic nie wiem. Po kropce stawia się spację!! - mireczek01
  4. 15l to szok miałem 1.5 dci spalanie 5l ropy obecnie 1.4 benzyna max 7 l .
  5. Kupiłem auto po takiej właścicielce co wymieniała olej jej się przypomniał . Przy 200 tyś robiłem remont silnika.Ale u siostry pracuje kobieta co od 8 lat tylko dolewa olej.Bo nie słyszała o wyminie.Z tym że robi do pracy 5 tyś rocznie nie wiem co jest w tym silniku.Trudne do uwierzenia.
  6. Nie jest to pompa Delphi bliżej silnika to regulator ciśnienia paliwa ten bliżej grodzi czyli chłodnicy to czujnik temperatury paliwa na pompie.
  7. Tak to jest z EGRami są upierdliwe i czasami tylko wymiana pomaga.
  8. Bez podpięcia Clipa bez sensu coś zaczynać robić .
  9. Silnik kupił za tyle dolicz rozrząd ,oleje ,filtry i wymiana silnika i masz 2 tyś jak nic.
×
×
  • Utwórz nowe...