Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

20

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    39
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II ph I
  • Silnik
    dCI
  • Przebieg (tys.km)
    105
  1. Witam wszystkich, mam nietypowy problem (nie znalazłem takiego tematu wcześniej). Mianowicie, czasami, jak dotąd tylko podczas jazdy w mieście (na trasie tego nie spotkałem) przestaje mi działać zmienna geometria (chyba?). Czyli podczas przy gazówki do około 2,6-3 tyś obr. wkręca się normalnie, później straszny muł. Ciężko to załapać u mechanika, gdyż po choćby chwilowym wyłączeniu zapłonu problem ustępuje. Udało się raz podłączyć pod kompa podczas trwania problemu - nie było żadnych błędów jedynie wykazało za niskie doładowanie (rosło od ok 100 do 160 kPa, następnie spadało do 130-120 kPa). Podczas normalnej pracy doładowanie rośnie normalnie powyżej 3 tyś obr/min doładowanie sięga ponad 200 kPa. Najdziwniejsze to, że wystarczy na chwilkę wyłączyć silnik i po uruchomieniu śmiga jak nowy. Proszę o pomoc, sugestie, pomysły.
  2. W tych silnikach, przy złym paliwie zaciera się pompa wysokiego cisnienia, łuszczy sie czy cos, zapychając nawet nowe wtryskiwacze...nowa poma z tego co kojarze 2500 zł + wtryskiwacze, filtr i czyszczenie układu,
  3. 0)->0 Ohm, ®->900 Ohm, (+) -> 270 Ohm, (-) -> 100 Ohm. Tak około
  4. A co Ci się stało ze starą blokadą, że musiałeś wymienić na nowa? Pytasz, gdzie znajduje się ta blokoda? Bo jesli wiesz gdzie to chyba nie będzie problem zobaczyć czy jest jakaś naklejka z datą produkcji... Jesli robiłeś w ASO napenwo nie dali ci używanej blokady, chyba że na rachunku widnieje inaczej :)
  5. Dzieki, Załącze grafike; Prąd nie dochodzi do tych kabelków do złącza w kostce, a wyciagnalem ta kostke i w innych pozycjach tez tak samo nie dziala, dziwnie bo tylko do tych trzech odpowiedzialnych własnie za sensory nie dochodzi... Nie wiem, ale ta wiazka idzie chyba bezposrednio do "MODUŁ POŁĄCZEŃ W KABINIE"... Ktoś sie spotkał z sytuacją, że trzeba by wymienić/naprawic ten moduł? Poczekam az wymienie ten zwijacz i dalej bede myslał, bo i tak teraz samochod bez kierownicy i akumulatora stoi w garazu , nie bede podłączał teraz bo jeszcze wogole cos sie zepsuje, widac ze auto zaczyna miec swoje lata :) --------------- Zwijacz wymieniony ale problem, tak jak myślałem, pozostał, styki przeczyszczone itd, mysle ze nie obedzie sie bez diagnosty, bede inforomowal o wynikach -------------- Co zrobione zostało: 1.Podłączenie do kompa wykasowane błędy, został błąd "CE wnętrze pojazdu: B1502 Nieznany kod usterki Błąd wewnętrzny " 2.Napewno nie taśma, zmostkowana, dalej to samo 3.Wymieniony czujnik deszczu/zmierzchu, nie galaretka, tylko element w lusterku z elektroniką dalej to samo POMOCY
  6. Sprawdź bezpiecznik na klemia akumulatora http://megane.com.pl/topic/21200-klema-i-bezpiecznik-na-aku/ Gdzieś kiedyś słyszałem że jeśli zaśniedziały itd, mogą być takie objawy
  7. Witam wszsytkich, Szukałem rozwiązania na forum ale wszystkie sugestie w innych tematach zawiodły Nie działa czujnik deszczu tj po przełączeniu na ta funkcje wycieraczki chodzą jak na pierwszym biegu + napis SERVICE. Z forum wyczytałem, sprawdziłem, nie działa również czujnik zmierchu (eclairage auto hors service + service) :) Co udało mi się ustalić: 1.Szybe kiedyś wymieniałem a ale w ASO wiec ten żel był wymieniany. 2. Bezpiecznik (7,5A) w skrzynce obok akumulatora sprawny, dochodzi do niego napięcie, jest przejscie. 3. Napięcie nie dochodzi do kostki znajdującej sie na bocznym słupku po lewej stronie ( tam gdzie "kable" przechodzą w "taśme"). 4. Na taśmie (tej na bocznym słupku idącej od ww kostki do lusterka i czujnika) jest przejście. 5. Mam uszkodzony zwijacz, zabieram się za jego naprawę, skorzystam z poleconego z tego forum użytkownika allegro "odi20i" ; czy myślicie że ten zwijacz ma jakiś wpływ na moją usterkę? Ja osobiście raczej wątpie, ale że i tak jest do wymiany, wymienie. Z racji tego że temat był poruszany na forum może ktoś miał pbdobne objawy i doszedł do rozwiązania. Czekam na odpowiedzi Pozdrawiam Robert
  8. Ja mam automatyczna i jesli jest na auto to faktycznie na poczatku nie dmuch, jesli jest zimny, mysle ze to przez komputer, ze jak samochod nie jest nagrzany to po co ma dodatkowo wychladzac wnetrze? ale to tylko jak jest na auto jesli normalnie zmieniam sile to dmucha i na maksa zimnym...
  9. Mi we wro powiedzieli za tekie cos 80 zł...ciekawe skad taka roznica w cenach w roznych miejscowoscia, jak reno to reno....
  10. Macie racje, w sobote przejechalem 200 km i nic nie sie nie dzialo niepokojacego, oczywiscie dolalem znow do pelna wiec objetosc benzynki jeszcze zmalala, teraz jedzdze caly czas i tez nic. Dodam tez ze nie zauwazylem polepszenia w odpalaniu ale z tym nigdy nie bylo problemow. dziekuje jeszcze raz wszystkim za pomoc ;-)
  11. dolewac to mozna do starych, tak gdzies wyczytalem, bo boje sie o te wtryskiwacze, mechanik straszyl ze tak wytrzymuja do 100 tys, jak narazie mam 80 tys i nic sie nie dzieje z nimi szkoda by bylo cos hmm popsuć ;-) [ Dodano: 2010-12-10, 21:44 ] dobrze, jutro jade w pseudo trase tak ze 100km wyjdzie to przed wyjazdem zaleje do pelna i jak wroce znowu. dzieki za odp wszystkim troche mnie pocieszyliscie ;-)
  12. Czyli nie panikowac?? dzieki za taka szybka odpowiedz, kupilem tez jakis uszlachetniacz, czy cos takiego, co niby czysci wtryski, moze by dolac?
  13. Witam wszystkich Mam problem, dzisiaj, przez pomyłkę, (po raz pierwszy mi sie to zdarzyło) wlałem ok litr benzyny zamiast ON, w baku, przed tankowaniem, zostało z 15 litrów,później jak sie pokapowałem, dolałem jeszcze ze 30 litrów ropy, i pojechałem do garażu ( ze 1,5 km) samochód normalnie chodził, na kompie wyszło że spalił 0,1 litra...Co dalej robić? zlać paliwo? Czy zalać do pełna? panikować czy jeździć dalej? jakies sugestie, doswiadczenia? Powiem wam że troszkę szkoda mi wylewać teggo paliwa co zalałem, bo znów cały bak zalać...
  14. wypowiem sie na temat diesla, bo mam takiego:) diesla zawsze warto bo zaobaczysz jak jezdzi sie i tak paliwo nie ucieka jesli diesla to 1,5 105 KM lub 1,9 130 KM, lepszy 1,9 bo bardziej dynamiczny, osobiscie wzialbym 1,9. a co do megane kombi a scenik to jest roznic, zalezy przedewszystkim gdzie bedziesz jezdzil, scenic jest obszerniejszy, wiekszy bagaznik, 5 oddzielnych foteli, wyzszy, ale przez to nieco gorzej sie go prowadzi, bardziej rodzinny ;)
  15. A ja mialem takie cos, szyba chodzila najpierw tak skokami, pozniej nie opuszczala sie do konca, to ja docisnałem ręką i wpadła do sroda. a byly to akurat wakacje 2006, wiec pojechalem do kolobrzegu tam wstawili mi deseczke i powiedzieli ze to jakies linki sie splataly czy cso takiego i ze na gwarancji powinni to wymienic we wroclawiu, i zalozyc jakies zabezpieczenia, zeby nie zdarzalo sie to na innych szybach, pojechalem do renault po powrocie i tam byly problemy ale w koncu zrobili na gwarancji, ponoc byla taka akcja serwisowa...a tak to trzeba by bylo wymienić podnosik szyby, koszty astronomiczne jak dla mnie
×
×
  • Utwórz nowe...