Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl


Ramki pod tablice rejestracyjne - dopisz się do listy


mireczek01

Mod Team
  • Zawartość

    2076
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

114 Super

Samochód

  • Auto
    megane II luxe privilage, scenic II luxe privilage, megane II CC
  • Silnik
    1,6 16V megane, 2.0T Scenic, 2.0 16V CC
  • Przebieg (tys.km)
    120,240

Ostatnio na profilu byli

1690 wyświetleń profilu
  1. mireczek01

    Ogólne Megane 2 nie odpala

    Przy lewarku też masz kostkę do sprawdzenia, która informuje w jakim położeniu jest dźwignia. Dokładnie są tam dwie kostki, druga jest od panelu z informacją jaki jest włączony bieg.
  2. Kostkę możesz sprawdzić gdy zdejmiesz lewe przednie nadkole. Kostka jest doczepiona do zderzaka od spodu z lewej trony i wtedy ją widać (R33 na schemacie). Jeżeli ta kostka będzie sprawna to następna jest kostka pod pokrywą modułu UPC (R9 - szara - pin 2). Jeżeli ona też jest sprawna, to został do sprawdzenia sam moduł UPC (1337 na schemacie), kostka brązowa pin 2. Osobiście bym zaczął od sprawdzenia kostki w module UPC - tam najczęściej dochodzi do uszkodzenia. schemat.PDF
  3. Na poprzednim zdjęciu nie było widać jednego przewodu i myślałem, że ma tylko trzy. Tak jak pisałem wyżej to jest złącze do WYŚWIETLACZA POŁOŻENIA DŹWIGNI BIEGÓW.
  4. Kostka szara i brązowa są od sterowania podgrzewaniem foteli: szara - fotel pasażera, brązowa - fotel kierowcy. czerwona kostka - przełącznik wyboru systemu zasilania benzyna/LPG niebieska - włącznik systemu pomocy w parkowaniu. Wg mnie brązowa (nie czarna) 5 "kabelkowa" STEROWANIE PRZEŁĄCZNIKIEM JAZDA EKO./JAZDA SPORTOWA (od automatu) Czarna (potrójna) na razie nie wiem - z tej perspektywy jakoś nie widzę. Wydaje mi się że od zapalniczki (podaj kolory kabelków bo na zdjęciu nie widać odcieni). Odwróć ją i pokaż zdjęcie oraz daj też zdjęcie w większej perspektywie ponieważ nie widzę złącza do WYŚWIETLACZA POŁOŻENIA DŹWIGNI BIEGÓW - masz automat?
  5. Kostka od podłączenia anteny systemu HandsFree.
  6. mireczek01

    Megane III phII Wymiana skrzyni biegow - pomocy

    Jak rozkodujesz VIN, np podając go tutaj to powinieneś się dowiedzieć rodzaj skrzyni.
  7. mireczek01

    Megane II phII Wymiana rozrządu z KZFR czy bez?

    Te "zamienniki" to koła robione przez (jak dobrze pamiętam) DENSO, który robi oryginały dla Renault. Nie mają tylko loga Renault. No chyba, że w ostatnim czasie ktoś też zaczął je robić.
  8. mireczek01

    Scenic II phII co sądzicie o scenicu

    Trochę bida wersja i nawet podgrzewane fotele tego nie ratują. Tak jak pisze @pit-men trochę mały przebieg jak na "Niemca" i raczej wg mnie "skrócony". Jak by ten przebieg był prawdziwy i udokumentowany, to na pewno cena była by o wiele wyższa. Ogólnie bardzo odszykowany do sprzedaży.
  9. Poczytaj ten temat. Wprawdzie o scenicu ale zasada ta sama co w megane. Przekaźniki masz tutaj (nr 1173 MODUŁ ELEKTRONICZNY STEROWANIA PRZEKAŹNIKIEM DODATKOWEGO OGRZEWANIA). S7.pdf Moduł ten znajduje się na desce rozdzielczej, z lewej strony zespołu wentylatora kabiny. Jak się do nich dostać to z działu PLIKI ściągnij odpowiednią serwisówkę i może będzie w niej co odkręcić. Ale podejrzewam, żeby się do nich dostać, to tak jak do wentylatora trzeba zdjąć pedały i od spodu będzie dostęp. Co do bezpieczników to bezpieczniki które są od grzałek znajdują się w komorze silnika pod UPC. Bezpieczniki o nr F7 40A i F9 60A).
  10. Przede wszystkim, czy długość linki jest odpowiednia do cabrio. Co do mechanika się nie dziw. Gra nie warta świeczki. Wprawdzie mu zapłacisz, ale jak mu nie będzie coś szło (mocno prawdopodobne gdy nie robi się tego często) to może się długo z tym babrać i będzie stratny, albo zaśpiewa Ci taką cenę za wymianę jak prawie za nowe . Takie wymiany linek to są dla amatorów którzy lubią "pogrzebać" przy aucie i mają czas. Ewentualnie można się w to bawić przy mechanizmach nowych modeli, gdzie ceny używek bywają kosmiczne. Przekładałem taką linkę (nie wymieniałem tylko zmieniałem kierunek) i wiem ile z tym roboty i kombinowania.
  11. W pierwszym, oprócz porysowanych elementów nic nie widzę, ale zdjęcia też nie za bardzo dokładne. Podobnie w dwójce, ze zdjęć ciężko coś powiedzieć. Tylko dokładne oględziny.
  12. Co do ofert to bardzo trudno o 2.0T w dobrym stanie. Wg. mnie może pierwszy i wymieniał pierścienie, ale doceń jego szczerość. Mógłby o tym nie pisać i wtedy jego oferta w twoim odczuciu była by idealna Drugi widać, że lubił swój samochód. I jak by wszystko było prawdą (zwłaszcza przebieg) to wiadomo skąd taka cena. Wg. mnie to cena dla obu wersji i roczników jest "normalna". Ile utargujesz to zależeć będzie od popytu. Zresztą sprawdź ceny za naszą zachodnią granica. Jest odczuwalna, oczywiście zwłaszcza przy przyspieszaniu Turbinka robi swoje. Co do silnika, to uważam, że nie. Co do niektórych elementów elektroniki (zwłaszcza modułu UPC) to tak. Ale temat mimo problemów jest do ogarnięcia. Zależy jak poprzedni właściciel dbał o auto. Nie było znaczących zmian w benzyniakach. Jak już to w 1,6. Inaczej było z dieslami. Nie ma problemu z gazem w obu wersjach. Oczywiście najważniejsze jak poprzedni właściciele dbali o samochody. Ja jak bym miał teraz wybierać to szukał bym 2.0T tak długo aż bym znalazł.
  13. Nie ma oddzielnych zwrotnic. Przewody do głośników idą "prosto" od radia do głośników. W dziale PLIKI masz schematy elektryczne i możesz prześledzić instalację radia.
×