Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

mireczek01

Mod Team
  • Zawartość

    2011
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

108 Super

Samochód

  • Auto
    megane II luxe privilage, scenic II luxe privilage, megane II CC
  • Silnik
    1,6 16V megane, 2.0T Scenic, 2.0 16V CC
  • Przebieg (tys.km)
    120,240

Ostatnio na profilu byli

1578 wyświetleń profilu
  1. mireczek01

    Megane II phI Skrzynia Megane ii

    Poszukaj tutaj. Po nr OEM może dasz radę znaleźć skrzynię montowaną w innym modelu Renault.
  2. Są raczej dwie możliwe przyczyny. Uszkodzone pokrętło regulacji świateł lub silniczki. Poczytaj tutaj.
  3. Dostała się woda i powstała rdza powierzchniowa. Czasami tak się robi. Rozumiem, że między żebrami kolektora ssącego. Jak by było zdjęcie było by lepiej. Prawdopodobnie uszczelka odmy "puszcza", ewentualnie gorzej jak puszcza uszczelnienie pod pokrywką rozrządu. Ogólnie oba przypadki nic szczególnego i groźnego, łatwego do opanowania. Pacjent będzie żył .
  4. Oryginały najczęściej robi dla Renault Gates. Więc jak chcesz mieć tak jak oryginał to kup Gates.
  5. Na 100% uszkodzony moduł sterujący przy silniku szyby. Tematów o jego wymianie, naprawie, zamianie jest pełno na forum - szukaj. I nie domkniesz. W CC nie ma takiej opcji. Wyprzedzając pytanie dlaczego nie można podnieść szyb impulsowo to z przycisków (kierowcy) możliwe jest tylko impulsowe opuszczanie szyb. Natomiast można tylko "normalnie" podnieść szyby.
  6. Jak możesz to sprawdź zawór zmiennych faz, czy działa (najlepiej podmień).
  7. Sprzęgło, cena może być taka (zależy jakie sprzęgło). Tarcze - dla mnie cena i robocizna jak za tylne hamulce to kosmos. Uszczelka - ciężko powiedzieć, zależy jaka to uszczelka, najlepiej jak byś zrobił zdjęcie. Najlepiej jedź jeszcze do innych dwóch mechaników, na potwierdzenie przyczyny szarpania i podania cen.
  8. mireczek01

    Ogólne Zwijak AIR BAG

    Odeślij do naprawy swój zwijak, albo kup po naprawie i potem odeślij swój zepsuty i otrzymasz zwrot części kasy. Dostajesz jeszcze roczną gwarancje na zwijak.
  9. W serwisówce jest napisane jak wyregulować szyby, podawane są wymiary regulacji szyb i sposób poprawnego ich ustawienia.
  10. Dlatego pisałem, że jak za mocno to może cieknąć - nie wiem dlaczego. Wprawdzie padało dawno, ale jeszcze sprawdzałem teraz jak tam wygląda sytuacja pod siedzeniem tylnym. Tam najczęściej zbiera się woda i ścieka na podłogę. I jest suchutko. Jeszcze po deszczu sprawdzę, ponieważ dawno tam zaglądałem, ale wygląda na sucho. Uszczelek nie przekładaj tylko je naciągnij zaczynając od tyłu lub przodu auta ciągnąć je w drugim kierunku. Tak jak pisałem delikatnie podnoszą dach, a właściwie "prostują" dach. Wyregulowane zgodnie z serwisówką dla CC.
  11. Proszę zdjęcia łączeń z przodu i z tyłu uszczelki:
  12. mireczek01

    Megane III phII Terkotanie przy odpalaniu na zimno

    Na początku nie zawsze gaśnie na zimnym podczas odpalania, to przyjdzie z "wiekiem". Pytanie czy to ten sam dźwięk jak na dwóch pierwszych filmach. Jeżeli to koło, to niczym to nie grozi, oprócz może spadkiem dynamiki silnika i terkotaniem przy zapalaniu. Jeżeli zepsuje się bardziej to zaczną się problemy z odpalaniem, ale nic się więcej nie zepsuje. Co do mechanika, i jeżeli okaże się to jednak KZFR, to zmień mechanika ponieważ mało miał do czynienia z megankami i jeszcze parę razy będziesz stratny.
  13. Może za mocno naciągnąłeś uszczelkę do tyłu dachu. Pamiętam jak regulowałem te uszczelki to jak za mocno naciągnąłem to też ciekło. Dodatkowo szyby delikatnie muszą podnieść dach. Bynajmniej u mnie podnoszą.
  14. mireczek01

    Megane III phII Terkotanie przy odpalaniu na zimno

    Raczej, to że nie wymieniłeś KZFR to był błąd. Najlepiej nagraj ten dźwięk i wstaw na forum. Ale jak brzmi on tak jak na tych filmach: 1 i 2 czy 3 to KZMR do wymiany i może jeszcze zawór.
  15. mireczek01

    Megane II phI Pomoc w wyborze oferty

    1. Nic ze zdjęć nie widać - bo i zdjęć mało i kiepskie. 2. Brak naklejek na progach. Nie ma ani jednej spinki na osłonie przedniego pasa pod maską czy też śrub do pokrywy akumulatora. Przyoszczędzili po naprawie? I jeszcze jakiś dziwny korek na zbiorniku spryskiwacza. 3.Ze zdjęć nic niepokojącego nie widać, ale też jest ich mało.
×