Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Lionel2000

Użytkownik
  • Zawartość

    607
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

25 Super

Samochód

  • Auto
    Renault Scenic III ph III
  • Silnik
    1,6 dci R9M
  • Przebieg (tys.km)
    170

Profil

  • Zainteresowania
    Zawieszenia samochodowe, sport,

Ostatnio na profilu byli

1510 wyświetleń profilu
  1. E tam, teraz takie czasy że to bezdomni oddają auta ... Z tą dostępnością części bym nie dramatyzował R9M w wersji biturbo był montowany do 2018r choćby w Talismanie. Ponadto latają na nim dostawczaki takie jak Trafic/Vivaro/Talento/NV300 czy Primastar i robią kosmiczne przebiegi więc cześci muszą być zapewnione jeszcze długo.
  2. To chyba zależy od indywidualnego podejścia. Jak ja szukałem mojego szczeniaka to pod uwagę brałem tylko 1,6dci lub 2,0dci. 2,0dci w manualu to biały kruk dlatego kupiłem 1,6dci. Weź pod uwagę że taki Grand Scenic waży 1,5 tony a z pełnym załadunkiem dwie. Jego serce musi mieć siłę żeby poruszać tą masę. Moim zdaniem 1,5dci do krótkiego jeszcze wystarczy ale GS to tylko 1,6 lub 2,0. Silnik R9M jest protoplastą R9N co w moim przekonaniu dobrze o nim świadczy.
  3. Nie daj się zmęczyć to jest Twoje ciężko zarobione 30K. Bądź szorstki i twardy, pamiętaj że z handlarzem się nie rozmawia to są ludzie tak zniszczeni przez ten biznes że nie mają skrupułów. On nic o tym aucie nie wie, więc po co rozmawiać. Liczy się stan techniczny i to co samo auto Ci "powie". Handlarz przywiózł na lawecie, zlecił naprawę, czyszczenie i poprawił ogłoszenie z innego auta żeby w miarę pasowało do sprzedawanego pojazdu. Jeżeli chodzi o przebiego to warto sprawdzić TUV, choć w większości przypadków go nie ma, bo znowu trzeba wydać 100 euro
  4. Moim zdaniem nie warto, przerabiałem to ostatnio z Fordem Mondeo 2013 od mojego kolegi. Samochód był fajny i nie widziałem powodów żeby go nie kupować natmiast miał wklejkę że był robiony rozrząd 5 tyś.km do tyłu. Auto miało świeży TUV. Sprzedawca upierał się że auto miało cały czas ASO i kolega pojechał do serwisu to sprawdzić. Okazało się że nie ma żadnej informacji i nic więcej nie znaleźli. Auto kupił, ale rozrząd dla świętego spokoju zrobił bo nie było żadnego papieru co dokładnie było wymieniane. Okazało się że tylko pasek, pozostałe rolki fioletowe. Jeżeli mimo wszystko auto Ci się podoba to tylko SKP i to o ile znasz się trochę na mechanice, bo pewnie zawiezie Cię do swojego punktu gdzie dobrze się znają i nic nie wyjdzie. Mi ten niebieski bardziej się podoba, ale tak jak pisał kolega @omega jeżeli auto jest z 2013 r. to po co oszukiwać rzeczywistość.
  5. Coś z tym Szczeniakiem było kombinowane. Kratki nawiewu różnią się między sobą, centralna jest czarna a boczne są karbonowe, aczkolwiek listwy na dzwiach też są w tym samym kolorze więc pewnie tak wychodziły. Prawa lampa z przodu nie ma oryginalnej naklejki i błotnik wydaje się być wymieniony. Dlatego pisze bezwypadkowy bo tworzywa sztucznego nie sprawdzisz przyrządem. Ponadto kilka nieścisłości w opisie jak to handlarze mają w zwyczaju: - lusterko wsteczne zwykłe a nie fotochromatyczne - auto nie posiada zmieniarki, asystenta pasa ruchu czy czujnika matrwego pola. - auto nie ma felg aluminiowych tylko stalowe strukturalne Podejrzewam że do zrobienia będzie rozrząd, i kilka innych rzeczy mechanicznych. Oczywiście dostępna pełna historia serwisowa, ale w ASO jak sobie pojedziesz i zapłacisz. Czyli kolejna usługa jaką wyświadczysz sprzedającemu. Samochód pewnie był lekko szturchnięty z prawej strony i ASO powinno to potwierdzić.
  6. Jeżeli miałbym doradzać to wolałbym wersje po liftingu która tu akurat jest w dieslu. Faza duga ma poprawionych kilka rzeczy no i skrzynie 6 biegów, choć ta szóstka w tym przypadku jest tylko marketingowa. Jeżeli jeździsz bardziej trasy to rozglądaj się za dieslem, silnik jest cichszy i lepiej rusza tą gablotę. Jeżeli tłuczesz się po mieście to raczej benzyna. Co do samych ogłoszeń to warto zobaczyć oba auta. Ten pierwszy w dieslu jest od pywatnego właściela i na pewno powie coś więcej o tym aucie. Jest to najbogatsza wersja wyposażenia włącznie z nawigacją carminat DVD. Musisz wiedzieć że aktualizacja map dla tej nawigacji zakończyła się w 2012 r. Sam system posiada zmieniarkę na 6 CD i aplituner który lubi szfankować i jest trudno dostępny. W ogłoszeniu pisze o wymianie sprzęgła natomaist nie wspomina nic o dwumasie, tak więc jest to do sprawdzenia. Drugie ogłoszenie to perełka z Niemiec, podobno właściciel gonił go do granicy i nie chciał oddać W ogłoszeniu kilka kłamstw na dobry początek, ale nieważne. Jeżeli faktycznie był serwisowany w ASO to warto przejrzeć faktury i sprawdzic co było robione. Razem z rozrządem powinno się wymienić pompę wody i KZFR, które jest największą boloczką tego silnika.
  7. Jaki jest cel tych poszukiwań, chcesz go odkupić?
  8. Odpuść sobie ten wóz, widzę że sprzedawca ma firmę transportową w Sosnowcu LINK Prawdopodobnie auto jeździło jako bagażówka i dlatego było konieczne pranie całego wnętrza. Te tapicerki się odkejają a będzie jeszcze gorzej. Ponadto SCII to auto z niestabilną elektroniką i jeżeli ktoś o nie, nie dbał to będzie się sypało. Miałem oba Sceniki pierwszej i drugiej genracji i z doświadczenia powiem Ci że jedynka jest mniej problematyczna. Za 7000 tyś. zł kupisz już naprawdę zadbany egzemplarz z 2002/3 r. Jeżeli nie chcesz mieć większych problemów to szukaj w benzynie do której zawsze możesz założyć LPG. Wiem że to krok w tył w stosunku do Twojego Megane II, ale w tym budżecie nie liczyłbym na dobrego SCII. Oczywiście kupisz, ale będziesz musiał iść na duży kompromis i niebawem ulokować spory wkład własny .
  9. Auto poniżej ceny rynkowej. Wnętrze, boczki drzwi wyglądają jak po zalaniu. Auto wyprodukowane w 2008 a pierwsza rejestracja 2007? To jest grubymi nićmi szyte. W tym budżecie to szukałabym SCI PHII.
  10. Teraz jeszcze po VIN widzę że auto powinno być w wersji TomTom Limited Edition czyli mieć nawigację, której też nie widzę. Po komisach to taki szrot stoi że szkoda gadać, a nikt Ci prawdy nie powie tylko jeszcze krzywo patrzą jak coś znajdziesz. Nie sugeruj się sytuacją na rynku ja w zeszłym tygodniu też byłem na oględzinach i na szczęście udało się upolować dwa zadbane auta. Z tym że ja byłem w kolebce handlarzy, czyli Porębie pod Zawierciem. Nikt z auta od tak nie opuści 2k, może wcześniej cena zawierała wszystkie opłaty.
  11. Generalnie mówię tu o sprawnym samochodzie a nie podpicowanej kupce złomu, w którą po zakupie będzie trzeba włożyć "milion monet". Takie samochody startują w Włoszech od 3000 tyś. euro LINK, ktoś to musiał przywieźć opłacić i jeszcze na tym zarobić. Ten egzemplarz jest z 11.2011. Widziałem dużo takich samochodów, ale to wnętrze nie wygląda na 210 tyś. km więc zakładam że jest po flotowe. W samym ogłoszeniu jest też zapis "Do ceny samochodu należy doliczyć koszt opłat przygotowujących do rejestracji" więc trzeba doliczyć 1000 zł ceny zakupu. Co do samego silnika to tak jak pisze kolega @aniewa nie należy się go bać, właściwie serwisowany będzie służył bezawaryjne. Przy tym przebiegu zaczną się jednak problemy z osprzętem silnika więc musisz wziąć to pod uwagę. W ogłoszeniu jest mało zdjęć przodu auta a w wykazie wyposażenia po VIN widzę przednie czujniki parkowania, których nie widzę na aucie? Jeżeli nie ma daleko to można zobaczyć ale nie nastawiałbym się pozytywnie.
  12. Pewnie zauważyłeś już że samochód jest dużo poniżej ceny rynkowej. Za takie pieniądze to można kupić dobre Megane II, albo zmęczone III. Obniżenie ceny tylko to potwierdza. Auto z Włoch więc obstawiam że było coś lakierowane.
  13. Tak jest to jeden ze znaków rozpoznawczych PHII. Generalnie lepiej kupić model po liftingu będzie z nim mniej problemów.
  14. W PHII tej ramki na siedzeniu kierowcy nie było. Chyba że ktoś przełożył fotel z PHI.
  15. Masz rację obecnie bywa z tym różnie, ale najczęściej podrabiane są właśnie oleje klasy premium.
×
×
  • Utwórz nowe...