Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Lionel2000

Użytkownik
  • Zawartość

    483
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

14 Dobry

Samochód

  • Auto
    Renault Scenic II ph II
  • Silnik
    2,0 16V F4R
  • Przebieg (tys.km)
    215

Profil

  • Zainteresowania
    Zawieszenia samochodowe, sport,

Ostatnio na profilu byli

957 wyświetleń profilu
  1. Lionel2000

    Renault Scenic II 2,0 16V +LPG Tech Line

    Pozostało do końca: 29 dni i 1 godzinę

    • SPRZEDAŻ
    • Używany

    Sprzedam Renault Scenic II 2,0 16V +LPG Stan bardzo dobry. Absolutnie bezwypadkowy. Garażowany, nie palono, środek bardzo dobrze utrzymany. Samochód w bardzo bogatej wersji wyposażenia. Felgi aluminiowe 17" Nerva Sport + opony wielosezonowe. Cena 15900 do negocjacji Na wszelkie dodatkowe pytania odpowiem telefonicznie.

    15.900,00 zł

  2. Lionel2000

    Megane III phI Megane III 1,6 110km a lakier

    Nie przejmować się kolorem, mi również pokazuje co innego.
  3. Lionel2000

    Ogólne Silnik 1.3TCe pierwsze wrażenia, opinie

    Może ja wypowiem się z innej strony. Sam pracuje w biurze projektowym, gdzie konstruujemy nowe produkty. Nacisk z góry jest ogromny, że po co tak dokładnie, czy nie możemy trochę odchudzić, przecież to wytrzyma nie róbmy testów itd. Wszystko w imię obniżenia kosztów produkcji (wdrożenia produktu). Jak długo inżynier jest w stanie przekonać wyższe kierownictwo że on ma rację jest dobrze. Jak rację zaczyna mieć księgowy to bywa różnie, ale przeważnie ze stratą dla klienta. Samochody mają coraz więcej bajerów i kupujemy je właśnie dla bajerów, a na silnik już nikt nie patrzy bo i tak nie ma alternatywy (chyba że kogoś stać na RS'a). Tak więc ta jakże płonna dyskusja nie ma sensu, gdyż każdy wie swoje a tak naprawdę to czas pokaże kto ma rację.
  4. Lionel2000

    Ogólne Wersje Scenic XMod

    Przeglądając ogłoszenia Sceników natrafiłem na dwie wersje XMod Pierwszy jest wyższy i obudowany plastikami z systemem kontroli trakcji Grip Xtend jak w ogłoszeniu LINK Drugi wygląda jak standardowy Scenic ale na tylnej klapie ma napis Xmod LINK Rozumiem że zwykły Scenic w wersji Xmod to jakaś wersja limitowana. Czy koś ma może specyfikację wyposażenia dla takiej wersji? Czy ta wersja wyróżnia się czymś szczególnym?
  5. Lionel2000

    Megane III phII Zakup Megane 1,6 lub 1,2

    Pierwsze ogłoszenie bym odpuścił. Brak zdjęć wnętrza, tył jakoś nienaturalnie uniesiony lub to tylko kwestia zdjęcia? Ten rocznik to raczej inny przedział cenowy. Drugie ogłoszenie to salon z Tarnowskich Gór, kupowałem u nich samochód używany w zeszłym roku. Specjalizują się w sprzedaży samochodów po flotowych. Więc zakładam że i tak jest w tym przypadku. Samochody są dość rzetelnie opisane, aczkolwiek nie licz na jakiś upust w cenie nawet jeżeli coś znajdziesz. Trzecie ogłoszenie to najlepiej wyposażony egzemplarz. Brak informacji o pochodzeniu pojazdu, ale bazując na cenie i wyposażeniu domniemam że jest sprowadzony. Jeśli faktycznie tak jest to na 100% był uszkodzony. Co do silników to na forum cały czas toczą się "boje" o wyższości jednych nad drugimi więc nie będę dotykał tego tematu.
  6. Lionel2000

    Stara Safrane ?

    W tej cenie to będzie loteria obojętnie co kupi. Te samochody są już mocno wyeksploatowane. Zawieszenie jest lepsze w Safrane, ale z tyłu jest las wahaczy więc i naprawy będą droższe. Silnik 2,0 jest OK, ale dość dużo pije, natomiast bardzo dobrze znosi LPG. O jednym i drugim można pisać elaboraty, aczkolwiek "lalkę" pierwszej generacji bardziej bym Mu polecał.
  7. Podwójne zabezpieczenie? Nie sądzę. Jak zdrutujesz termika to wypali cały układ i już. Zauważ że wersja z climatronikiem nie ma tej blaszki. Tam układ oparty jest na tranzystorze a i tak bardzo często ulega on uszkodzeniu.
  8. Ciekawe w mojej dmuchawie nie ma żadnej blaszki. Pewnie są jakieś różnice w wersji z climatronikiem i bez. Z tego co pamiętam to wersja bez climatronica ma zabezpieczenie termiczne w rezystorze dmuchawy jak na zdjęciu poniżej. Moja teoria jest taka że blaszka pełni rolę czujnika. Jeżeli napięcie jest podawane na komutator a on się nie obraca to układ poprzez tą blaszkę grzeje rezystor i bezpiecznik termiczny zaznaczony poniżej na czerwono przepala się i wyłącza cały układ.
  9. Mam jeszcze taką dmuchawę w garażu do wersji z climatronikiem więc zobaczę sobie to dokładnie.
  10. Możesz wrzucić jakieś zdjęcie. Poza szczotko trzymaczami, komutatorem, stojanem i wirnikiem nie ma żadnych blaszek. Chyba że masz na myśli łożysko ślizgowe które pod wpływem wilgoci się zaciera i powoduje uszkodzenie rezystora (opornicy).
  11. W zaciszu garażu raczej nie da rady. Generalnie wszystko jest zapieczone i niejednokrotnie trzeba to grzać żeby pusciło. Są firmy które się w tym specjalizują, kosztuje to 500 zł, ale musisz zwrócić starą belkę.
  12. I to jest jego niepodważalna zaleta. Ja jednak dość dużo śmigam po trasie dlatego bardziej mi odpowiada coś mocniejszego. Oglądałem już takiego Scenika 1,6 16V w wersji XMod był nawet z LPG, ale że tak powiem nie zaiskrzyło ...
  13. Hej, ja też będę się rozglądał za Scenikiem 2013>, ale problem jest w tym że nie ma sensownych silników benzynowych. Silnik 1,6 16V jest jak pisze @aston76 za słaby. Silnik 1,2 tce lubi olej i jest bardziej awaryjny, ale za to lepiej buja tą gablotę. Wiem że ostatnio jest nagonka na diesle, ale ja właśnie będę chyba szukał 1,6 dci lub 2,0 dci w manualnej skrzyni biegów.
  14. W dziale pliki powinieneś znaleźć dokładne wartości, ale góra to chyba 100 Nm a dół 130 Nm. Ważne jest żeby nie przykręcać na pełnym otwarciu amortyzatora. Tylko lekko podnieść belkę. Inaczej dolny silentblock (bushing) będzie pracował w wymuszonej pozycji.
  15. Było niedawno poruszane na forum. Dyskusja pewnie trwa do dzisiaj - poszukaj. Ja bym wsadził taki jaki był. Dlatego połączyłem oba posty - mireczek01
×