Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

subratri

Użytkownik
  • Zawartość

    668
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

11 Dobry

Samochód

  • Auto
    Megane CC
  • Silnik
    1,9
  • Przebieg (tys.km)
    140+155

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Dobra, punkt trzeci - ładowanie: Nie ma problemu z ładowaniem, problem jest w tym, że coś w samochodzie ściąga aku do 6 V w 3 godź. (bądź krócej, nie robiłem głupich testów). Ok, zrobię test z plakiem w wolnej chwili, bo faktycznie auto zachowało sę tak, że pierwsze co sprawdziłem to czy paliwo z filtra nie zeszło. Podczas kręcenia rozrusznikiem CLIP też powinien pokazać złe ciśnienie. Tyle, że CLIP chyba się rozłączy wtedy. Mimo wszystko i tak wydaje mi się, że to coś z elektroniką... Te szyby wskazują na problem w magistrali CAN. Wygląda to tak, że coś wysyła sygnał nadrzędny i takie pierdoły jak szyby nie mogą się przebić. No chyba, że bez związku jeden i drugi problem. No nic, na razie kupiłem przekaźnik świec, czekam aż przyjdzie. Czujnik klimy ... najwyżej odepnę na"ten czas". Ciężko mi uwierzyć w tą pompę, bo gdzieś bym ją poczuł, często zaglądam w parametry silnika, stan wtrysków/cylindrów. Autem jeżdżę na prawdę dużo... Coś bym zauważył, no ale nie twierdzę, że nie... Na kilka dni przerwa bo jestem dość daleko od auta. Dzięki
  2. Nie no, muszę uściślić. Problem jest na pewno elektryczny, nie mechaniczny. Żadne kółko zębate nie umiera bezobjawowo, a auto nie dawało, żadnych objawów. Czujnik ciśnienia na magistrali paliwa też wyszedł by chyba w clipie? Chociaż nigdy tam akurat nie zaglądałem. Zastanawia mnie ten czujnik klimy. Błąd tego czujnika jest w sterowniku silnika więc może... Pytanie czy jak go odepnę to wyeliminuję czy muszę podmienić na nowy? Według CLIP on może mieć zwarcie do masy a więc może też być odpowiedzialny za rozładowywanie aku. Co myślicie?
  3. kolego, silnik kręci, akumulator naładowany. O świecach jest wyżej, Czujnik położenia wału - miał by sens, ale chyba clip by go pokazał. czy nie?? Co do filtrów to żart jakiś nie? Ale w razie gdyby nie, to razem z olejem zawsze zmieniam wszystkie filtry. Rozrząd i turbina nowa w razie podobnych pomysłów ;) Wtyczka R2 sucha i czysta, zderzeniowy nieaktywny, Jedyne błedy z silnika jakie mam to przekaźnik świec żarowych ale to jest już 3 rok chyba, nowy jest błąd czujnika klimy, ale nie widzę, jak on miał by uniemożliwiać uruchomienie silnika...
  4. Witam. Pewnego dnia wróciłem do domu wieczorem a rano już nie odpaliłem. Faktycznie trochę czekałem z ogarnięciem różnych symptomów ale... Klima nie działa mi od dawna.. byłem pewny, że mam do wymiany parownik bo nie było, żadnych błędów z klimy. Teraz jak nie odpaliła pojawił się błąd czujnika klimy (zwarcie do masy/przerw w obwodzie). Kable są zdrowe. Drugi problem to kontroler świec żarowych. Też czekał na lepsze czasy ;) Silnik mam wciąż bardzo zdrowy i mimo przebiegu auto odpalało nawet w duże mrozy. Teraz nie odpala nawet gdy ciepło. Punkt trzeci - Podczas przyśpieszania (gdy wciśnięty jest pedał gazu) nie podnoszą się szyby. Gdy zdejmę nogę z gazu mogę szyby podnieść ale skokowo. To się dzieje nie zawsze ale się zdarzało. Odkryłem też, że sterownik dachu działa niby w trybie awaryjnym, ale to chyba jakiś głupi błąd. Na koniec, wraz z nieodpalaniem, auto zaczęło mi rozładowywać akumulator. Ponieważ już zmieniłem samochód na inny bo i tak był czas na wymianę (powyżej 14 lat nie da się wykupić assistance) nie chcę kupować części na głupa. Już mi się nie przydadzą "na zaś" Ma ktoś pomysł co ruszyć? od czego zacząć? Jak wyciągnąć z tego jakieś wnioski? Z góry dzięki.
  5. A po wymianie turbo nauczyles silnik nowej dmuchawy? Zawór regulujący turbina pamięta ta starą, a każda ma inna charakterystykę. Gruszka zresztą też. No i... jeśli auto jedzie jak glupie to może masz program. Też jakiś głupi. Może masz zrobione 300 koni to wtedy będzie kopcić;)
  6. Witam, czy ma ktoś wiedzę czy fotel z trójki będzie p&p do dwójki? Mój fotel jest już w takim stanie ze zastanawiam się nad karnetem do ortopedy. Wszystkie fotele do dwójki jakie znajduję sa jeszcze gorsze. I do tego Anglii więc nie mają lędźwi dla kierowcy. Jest jeden od trójki, wygląda na dobry, ale czy podłoga w tych autach jest ta dama??? Może ktoś coś podpowie... Dzięki
  7. Ja tam, wiciąłem blaszkę z nakrętki od słoika i wsadziłem między EGR a rurkę elastyczną. Już z 70 tys tak jeźdżę (albo więcej) Trochę trudno tą opaskę później zapiąć, bo od góry mao miejsca, ale się da. A co do czyszczenia EGR. Skoro Ci się nie acina teraz to już nie powinien po zaślepieniu. Jak odetniesz spaliny, to smoły już nie będzie przybywać.
  8. Witam, nadejszła wiekopomna... Turbina po 180 tysiącach sie poddała ;) Na ebayach wkład kosztuje w okolicach 100e, więc już taniocha. Problem mam tylko z ustawieniem. Clipem bez hamowni wiele nie zrobię, a tak tu po wsi nie obciąże na drodze silnika. Kiedyś jak mi ktoś podmieniał turbo w peugocie, długość sztangi ustalał za pomocą pompki pod ciśnienia. Przy jakimś tam podciśnieniu, zawór miał być całkiem zamknięty. Czy może mnie ktoś naprowadzić jaką pompkę kupić i jakie podciśnienie ma być? A może jest jakiś lepszy sposób? Z góry dzięki.
  9. no dobra, wsadziłem nowy ORI i mam problem. Clip pokazuje mi, że nieprzyuczona kierownica, servise mruga bardzo szybko do momentu kiedy nie ruszę kierownicą, później świeci się na stałe i dostaje komunikat Check stering i EPS fault. Clip wtedy mówi, że nie ma dostatecznych info z sieci multipleksowej. Wszystko jak dla mnie trzyma się kupy, tylko jak ja mam tę kierownicę przyuczyć? Działając jak według instrukcji z T&T nic się nie dzieje. Dodano: 06 lip 2016 - 16:24 ok, Już rozkminiłem. Trochę zajęło odkrywanie nieznanych mi do tej pory zakamarków CLIPa. Wymieniałem też przekładnię kierowniczą i pewnie naobracałem wałkiem w różne strony ;) Ale CLIP sprytny i nauczył go od nowa gdzie jest prawda ;)
  10. rozrząd, filtry, oleje, nowa maglownica, prostowanie kół, pełna diagnostyka (wyszło słabo :) )
  11. a może ktoś poratować numerem części? Ustrojstwo chcę nowe ale niekoniecznie z ASO... Po numerze będzie łatwiej szukać na ale-ceny i inny iksach
  12. a nic Ci tam nie podlazło? Bolec trafia w dziurę? Może linka za bardzo ściągnięta i zamek zamyka się zanim dach się złoży? Obejrzyj z zewnątrz czy nic nie wadzi, jak nie to plastiki w dół i szukać gdzie boli. To dość toporna konstrukcja, powinno być wszystko widać "na pierwszy rzut oka" A doczytałem... Sam skrzywiłeś ;) Zdejmij boczek lewy w bagażniku i sprawdż czy wszystkie linki są ok. Może przy pompie się coś pochrzaniło kiedy dach robił za prasę do bagaży :)
  13. Witam, kolejna zagadka ;) Nie bardzo wiem gdzie szukać... Przed filtrem powietrze wężem raczej nie leci, za filtrem bąbluje... Uszczelki w filtrze nowe, gruszka (mimo, że przed filtrem) zmieniona. Ma ktoś pomysł jak to ogarnąć? Jak szukać? Albo co wymienić, żeby mieć spokój bez szukania ;) Pomyślałem, zmienić obudowę filtra i przewód między filtrem a pompą, ale wolę się dopytać zanim zacznę marnować $$ ;)
  14. Witam, Wszystko wskazuje na to, że padły mi taśmy w przełączniku zespolonym. Co prawda wali głupimi błędami ale błąd poduszki piersiowej, nie zawsze działający tempomat, teraz jeszcze abeesy i epeesy... Problem jednak mam w identyfikacji ustrojstwa. Nie bardzo chce mi się to rozkładać na kawałki (bo i nie bardzo jest kiedy) a znalezione w necie wydają się być nie całkiem podobne. Po doświadczeniach z Peugotem gdzie nr części zmieniał się wraz z kolorem auta i dniem produkcji... wolę dopytać. Jakie przełączniki powinienem kupić do CC 1.9 DCI 2004r z tempomatem i automatycznymi wycieraczkami? Z góry dzięki!
  15. a to nie ma w tym temacie rozwiązania?? Ciekawe jak to się stało ;) u mnie winny był zerwany wienic zębaty na kole zamachowym. U Ciebie pewnie też dwumasa do wymiany.
×
×
  • Utwórz nowe...