Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

wiadom

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    1.5 dci
  • Przebieg (tys.km)
    120000

Ostatnio na profilu byli

414 wyświetleń profilu
  1. Czy orientuje się ktoś czy można zdemontować tą rurkę bez większej ingerencji w silnik?
  2. Dzięki za odpowiedź. Z tego co zauważyłem to ten ułamany kawałek będzie miał 20 - 25 cm i zastanawiam się czy nie został on w tej metalowej rurce doprowadzającej go do silnika.
  3. Witam Wszystkich, proszę o radę. Gdy chciałem dziś sprawdzić poziom oleju w swojej megi ułamał mi się bagnet oleju. Kurna nie wiem co mam z tym zrobić. Czy macie jakieś sugestie? Pozdrawiam!
  4. Byłem wczoraj na wymianie płynu hamulcowego. Wszystko poszło ok, ale intryguje mnie jedna kwestia p. Z tego, co widziałem i rozmawiałem z mechanikami to odpowietrzyli tylko układ hamulcowy a z tego, co się orientuję to powinno odpowietrzyć się też sprzęgło. Nie mogli znaleźć żadnego odpowietrznika, jeśli chodzi o sprzęgło. Na razie nie ma żadnych negatywnych objawów nie odpowietrzenia sprzęgła. Czy można to tak zostawić czy mogą później wystąpić jakiś problemy? Znalazłem instrukcję odpowietrzania na forum, ale nie wiem czy dotyczy ona wszystkich Meganek II. Poradźcie czy wrócić do warsztatu by odpowietrzyli to sprzęgło?
  5. Mam dokładnie taki sam problem jak Ty. Jadąc na narty już w górach przyspieszając na 5 biegu zaczęło się ślizgać sprzęgło. Gdy dodawałem gwałtownie gazu to ślizgało się za każdym razem. Po powrocie jak ręką odioł. Robiłem małe testy z gwałtownym ruszaniem na 4, 5 biegu - samochód gasł od razu. Jak na razie wszystko jest wporządku - nic się nie ślizga. Zaraz po powrocie miałam jechać do warsztatu ale w tym przypadku chyba nie będę się spieszył. Głupio by było wymieniać jeszcze dobre sprzęgło. Tak sobie myślę że może to wina płynu hamulcowego. Nie wymieniałem go od 4 lat a sprzęgło z tego co wiem pracuje właśnie na tym płynie. A może to coś nie tak z wysprzęglikiem!
  6. Może to łożyska amortyzatorów! Ja miałem podobne problemy. Wymieniłem wszystko: maglownicę, drążki kierownicze, amortyzatory wraz z łożyskami, łączniki stabilizatora wszystko było Ok przez jakiś miesiąc. Teraz słyszę już jakieś dziwne odgłosy na większych nierównościach. Nasze drogi wykończą każde zawieszenie.
  7. Mam pytanko. Wiecie może czy można jakoś ustawić by standardowy alarm montowany w Megance nie wydawał dźwięków podczas otwierania i zamykania?
  8. Jednak kupiłem używaną. Maglownica jest z 2007 r. Jest w idealnym stanie. Zobaczymy jak będzie po założeniu. Zapłaciłem za nią wraz z przesyłka 420 zł. Dostałem kompletna maglownicę wraz z drążkami i końcówkami. Osłonki gumowe są jak nowe. Dam znać jak już ją założę. [ Dodano: 2008-09-17, 08:00 ] No i stało się... Zaryzykowałem i kupiłem używkę. Maglownica zamontowana. Jest w idealnym stanie. Nie posiada żadnych luzów, ani dziwnych trzasków.
  9. Mam taki sam problem. Od pewnego czasu wyświetlacz zaczął się zawieszać, później pokazywał jakieś dziwne wskazania (wyświetlało się wszystko, co było możliwe). Teraz nie wyświetla nic. Bardzo dziwne jest to, że co jakiś czas jest wszystko ok a później znowu lipa (nic nie działa)
  10. Mam problemik. Padła mi przekładnia kierownicza. Dochodzą z niej dziwne odgłosy, strasznie wali na nierównościach. Byłem w serwisie by ją wyjęli do regeneracji. Po sprawdzeniu wymienili końcówkę kierowniczą i powiedzieli ż taki luz na przekładni to ma połowa meganek i nie ma to żadnego wpływu na bezpieczeństwo. Dziwna dla mnie to sprawa, bo jeżdżąc wkurzają mnie tak głośne odgłosy dochodzące z zawieszenia. Są tak głośne, że niekiedy nawet ludzie się odwracają. Nie wydaje mi się by było to bez wpływu na bezpieczeństwo. Chyba wrócę do tego serwisu, ale moje pytanie: Czy regenerować maglownicę czy kupić jakąś używaną (np. na Allegro)? Jak uważacie?
  11. Witam Wszystkich, dość ciężko chodzi u mnie sprzęgło. Mam już przejechane 141000 km. Czy płyn hamulcowy może mieć coś z tym wspólnego. Z tego, co wiem jest to sprzęgło hydrauliczne. Sprzęgło się nie ślizga nieraz trochę szarpie, ale szarpanie było odkąd pamiętam przejeździłem tak ok 25 tys. km. raz szarpie raz nie w zależności od temperatury zewnętrznej. Jak zauważyłem w moim aucie pod wpływem wysokiej temperatury dzieje się wiele różnych rzeczy. Różne piski podczas kręcenia kierownicą. Gdy temperatura spadła do 15 stopni wszystko ucichło i tak jest już do dziś. Proszę o podpowiedzi w związku ze sprzęgłem. Dzięki
  12. Też miałem coś takiego. Po wymianie łożysk amortyzatorów, drążków kierowniczych i końcówek a także łączników stabilizatora wszystko jest ok.
×
×
  • Utwórz nowe...