Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Laros

Użytkownik
  • Zawartość

    236
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

23 Super

Samochód

  • Auto
    Megane IIIphI Grandtour
  • Silnik
    1.4 TCe
  • Przebieg (tys.km)
    180

Ostatnio na profilu byli

754 wyświetleń profilu
  1. Miałem podobną sytuację z Clio żony. Zgłosiłem ten fakt diagnoście na SKP przy okazji najbliższego przeglądu (z tego co pamiętam kilka miesięcy po wymianie), a on poczynił stosowną adnotację w systemie. Tyle, że to było jakieś 3 lata temu. Proponuję Tobie po wymianie licznika udać się niezwłocznie na SKP i to zgłosić. Może to zapobiec niezręcznej sytuacji w przyszłości . Ewentualnie faktycznie zrobić korektę licznika do rzeczywistego przebiegu, może ktoś z forum posiadający clip pomoże.
  2. Coś jest na rzeczy. U nas akurat sytuacja odwrotna. W sceniku córki 1.9 DCi 120KM, na clipie pokazuje mi błąd ciągły przepływomierza (można skasować na unieruchomionym silniku, po uruchomieniu natychmiast wraca), a auto śmiga jak szalone, przyspieszenie ok, spalanie w normie
  3. @KolaLBN https://www.kolegaberlin.pl/product-pol-2110-Liqui-Moly-Leichtlauf-High-Tech-5W40-5L.html to olej HC
  4. Prędkościomierz jest podświetlany diodami, więc zużywa bardzo mało prądu, po kilku minutach się zresztą automatycznie wyłącza. Na Pana miejscu o wiele bardziej martwił bym się zużyciem generowanym przez radio działające przy wyłączonym silniku. Pozdrawiam.
  5. Moim skromnym zdaniem dołóż jeszcze z 3.000 - 4.000 i szukaj szczeniaka z 2007-2008 roku, czyli po lifcie. Jak dobrze go przetrzepiesz przed zakupem i wszystko będzie w miarę ok, to te 6.000 spokojnie wystarczy na ewentualną naprawę usterek a nawet jeszcze coś zostanie :). Najważniejsze, ale to pewnie już wiesz, nie ma się co spieszyć z zakupem i warto ze sobą zabrać kogoś kto ma/miał ten model i zna jego bolączki. Pozdrawiam.
  6. @Sajmon71311 wiem co czujesz bo sam przez to przechodziłem :/. Puki co nie ma co panikować. Może to wcale nie pęknięta tuleja cylindra, tylko "jedynie" UPG. Przy tym przebiegu auta, przy okazji wyciągnięcia silnika, wypada wymienić też rozrząd oraz sprzęgło, oczywiście jeśli wcześniej nie było to robione. Tak jak napisał @maciejmacku najlepiej jeśli skontaktujesz się w tej sprawie z kolegą @witman z France Expert z Wrocławia. Ja tam oddałem auto mimo że mam do nich 200 km, i przyznam, że do dzisiaj /odpukać/ motor sprawuje się wyśmienicie. U mnie było to tylko UPG, natomiast po wyjęciu silnika i sprawdzeniu dołu okazało się że jest przytarta panewka i są wżery na czopie wału, tak że silnik przeszedł gruntowny remont, można powiedzieć, że jest praktycznie jak nowy
  7. Myślę, że na początek dobrze będzie zapoznać się z wątkami o tym silniku. Większość zagadnień z nim związanych została już opisana. Stricte <nowego> silnika raczej nie kupisz, a używany może być w takim stanie jak Twój, chyba że jest po generalnym remoncie z gwarancją, bo i takie zdarzają się na portalu aukcyjnym. Jeśli nie, pozostaje jedynie remont w dobrym warsztacie znającym te silniki. Pozdrawiam.
  8. No widzisz :). Notabene zdarza się od czasu do czasu, że jakiś kierowca jadący z naprzeciwka miga mi, że jadę na pozycyjnych .
  9. Jeśli świecą te zaznaczone czerwonym okręgiem, to nie są pozycyjne tylko światła dzienne
  10. Już jest gdzieś taki wątek na forum. Dokładnie jest tak jak napisał kolega powyżej. Jedynymi plastikami jakie trzeba zdemontować jest osłona tunelu od strony pasażera i oczywiście zaślepka filtra . Potrzebne jakieś oświetlenie, kładziemy się na prawym boku w "nogach pasażera" i przystępujemy do gimnastyki.
  11. To rozwiązanie jest mi znane z opla. Nic nie ukręcisz, popsikaj wcześniej jakimś penetrantem, np. naftą, odczekaj z 10 min., dobierz odpowiedni klucz i odkręcaj.
  12. W M3 mam przyciemniane z tyłu oryginalnie i jest super. Córa w S2 ma rolety i szczerze mówiąc nie chciałbym takiego rozwiązania u mnie, ale - co kto lubi
  13. Jeśli nie naprawisz tego (podobno wszystko można zreperować ), to pozostaje wymiana na używany, najlepiej tej samej klasy. Siedzenia samochodowe nie są klasyfikowane jako cześć zamienna, więc nowego raczej nie kupisz.
  14. Wg mnie z dwojga złego to: https://allegro.pl/oferta/polski-maxiecu-pelna-diagnostyka-serwisowa-pojazdu-6053103929, ale jeśli planujesz na dłużej związać z Renault i mieć dostęp do wszystkich funkcji to tylko sonda renault i Clip. Ale zaznaczam - to tylko moje skromne zdanie, słuchaj rady tych, którzy mieli do czynienia z tymi interfejsami i wiedzą jak się spisują. Pozdrawiam.
×
×
  • Utwórz nowe...