Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Laros

Użytkownik
  • Zawartość

    168
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

15 Dobry

Samochód

  • Auto
    Megane IIIphI Grandtour
  • Silnik
    1.4 TCe
  • Przebieg (tys.km)
    170

Ostatnio na profilu byli

496 wyświetleń profilu
  1. Laros

    Megane IV phI Spryskiwacze

    Też mam wrażenie że to wina płynu. Zalej zimowym kilka razy i obserwuj czy problem występuje nadal. W tanich letnich płynach potrafią wytrącać się różne "ciekawe" osady, zwłaszcza w wyższych temperaturach. W zimowych składnikiem jest alkohol, więc problem nie powinien występować. Ewentualnie czeka Cię jeszcze przeczyszczenie zbiorniczka.
  2. Laros

    Renault Captur 1.5 DCI 110- kontrolka ładowania

    Clipem sprawdzisz jaki model/typ był zamontowany fabrycznie, jaki jest fizycznie w samochodzie obecnie trzeba sprawdzić organoleptycznie
  3. Sugeruję, żebyś test przeprowadził na nieco wyższych obrotach, tak około 2500, kiedy turbo już nieźle dmucha. U mnie test wyszedł pozytywnie (czyli dla mnie negatywnie :/) dopiero jak mu depnąłem pod 3000 i tak trzymałem jakieś 3 min. Oczywiście silnik rozgrzany do normalnej temp. pracy. Oby moc była z Tobą i płyn pozostał niebieski .
  4. Laros

    Scenic III phI Wężyk w silniku 1.4tce

    Ten plastikowy, który wskazuje strzałka z prawej strony, rozsypał mi się w rękach. Zamieniłem go na gumowy olejoodporny o odpowiedniej średnicy wewnętrznej i grubości ścianki 2mm. Jeśli można wiedzieć - co stało się u Ciebie z pozostałymi trzema?
  5. Najpewniejszego pomiaru dokonasz za pomocą bagnetu, ustawiając samochód na płaskiej, poziomej powierzchni. Jeśli chodzi o kontrolę poprzez komputer, to po uruchomieniu silnika przez pewien czas masz na wyświetlaczu napis OK, musisz w tym czasie nacisnąć któryś z przycisków na prawej manetce. Jeśli pojawi się 6 kropek to wg komputera poziom oleju jest ok .
  6. Laros

    Megane III phI Ceramizer do skrzyni

    Zlej stary olej z ciepłej skrzyni, napełnij nowym i zaaplikuj ceramizer przez otwór do napełniania/uzupełniania.
  7. http://obd2-diag.blogspot.com/p/renault-can-clip.html
  8. Moim skromnym zdaniem nie warto. Diabli wiedzą co tak naprawdę tam w środku się dzieje. Jeśli chciałbyś coś ze silnikiem robić, to zrobienie gruntownego remontu to ok. 12k, jak ktoś gdzieś tu na forum napisał. No, chyba że ktoś na 100% zdiagnozuje, że to "tylko" panewka.
  9. Na pocieszenie mogę Cię poinformować, że są firmy zajmujące się regeneracją wtrysków piezoelektrycznych, np. ta: http://wtryskinowak.pl/
  10. W katalogu występuje jako jeden element handlowy (poz. 16) 144600002R, więc niestety chyba tylko wycieczka po szrotach pozostaje, ewentualnie próba dopasowania z jakiegoś innego modelu/marki. http://www.catcar.info/renault/?lang=en&l=c3Q9PTUwfHxzdHM9PXsiMTAiOiJNb2RlbCIsIjIwIjoiTVx1MDBlOWdhbmUgSUlJIiwiMzAiOiJLWjBGIiwiNDAiOiJNYW51YWwiLCI1MCI6IjEzIEZ1ZWwgc3VwcGx5IFwvIEFpciBmaWx0ZXIgaG9zZXMifXx8bm9wcnM9PTE0OTV8fGJyYW5kPT1SZW5hdWx0fHxub3ByPT0xNDk1fHx0eXBlPT1LWjBGfHxjYXRfaWQ9PU18fGltZz09fHxncnBfaWQ9PTEzfHxzdWJHcnBfaWQ9PTEzRA%3D%3D
  11. Nic nie stoi na przeszkodzie, sam tak podpinam bo jeszcze nowej baterii nie zamówiłem.
  12. Dokładnie. Uruchomiony silnik jest niezbędny np. do kontroli pracy wtryskiwaczy, działania EGR, itp., itd..
  13. Nie włączaj internetu. Dalej powinno być tak jak napisał @meganecoupe02, powinny się zainstalować 4 sterowniki i gotowe. Po podłączeniu sondy do kompa nic się nie stanie.
  14. Jeśli jest tak jak napisał kolega @jabrze, to można spokojnie użytkować autko, a przed następną wizytą w SKP zregenerujesz sobie zacisk i będzie OK na przeglądzie. Kiedyś w Scenicu I po zaciągnięciu ręcznego coś mi chrupnęło i dźwignia poszła wyżej, myślałem że zerwała się linka a to była właśnie awaria mimośrodu w zacisku.
  15. Linki dobrej firmy? Jak wymieniłeś wszystko było w porządku, czy od momentu wymiany słabiej hamowała jedna strona? Jeśli tak, to może to nie problem z linkami a z zaciskiem?
×