Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Laros

Użytkownik
  • Zawartość

    160
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

13 Dobry

Samochód

  • Auto
    Megane IIIphI Grandtour
  • Silnik
    1.4 TCe
  • Przebieg (tys.km)
    170

Ostatnio na profilu byli

442 wyświetleń profilu
  1. Na pocieszenie mogę Cię poinformować, że są firmy zajmujące się regeneracją wtrysków piezoelektrycznych, np. ta: http://wtryskinowak.pl/
  2. W katalogu występuje jako jeden element handlowy (poz. 16) 144600002R, więc niestety chyba tylko wycieczka po szrotach pozostaje, ewentualnie próba dopasowania z jakiegoś innego modelu/marki. http://www.catcar.info/renault/?lang=en&l=c3Q9PTUwfHxzdHM9PXsiMTAiOiJNb2RlbCIsIjIwIjoiTVx1MDBlOWdhbmUgSUlJIiwiMzAiOiJLWjBGIiwiNDAiOiJNYW51YWwiLCI1MCI6IjEzIEZ1ZWwgc3VwcGx5IFwvIEFpciBmaWx0ZXIgaG9zZXMifXx8bm9wcnM9PTE0OTV8fGJyYW5kPT1SZW5hdWx0fHxub3ByPT0xNDk1fHx0eXBlPT1LWjBGfHxjYXRfaWQ9PU18fGltZz09fHxncnBfaWQ9PTEzfHxzdWJHcnBfaWQ9PTEzRA%3D%3D
  3. Nic nie stoi na przeszkodzie, sam tak podpinam bo jeszcze nowej baterii nie zamówiłem.
  4. Dokładnie. Uruchomiony silnik jest niezbędny np. do kontroli pracy wtryskiwaczy, działania EGR, itp., itd..
  5. Nie włączaj internetu. Dalej powinno być tak jak napisał @meganecoupe02, powinny się zainstalować 4 sterowniki i gotowe. Po podłączeniu sondy do kompa nic się nie stanie.
  6. Jeśli jest tak jak napisał kolega @jabrze, to można spokojnie użytkować autko, a przed następną wizytą w SKP zregenerujesz sobie zacisk i będzie OK na przeglądzie. Kiedyś w Scenicu I po zaciągnięciu ręcznego coś mi chrupnęło i dźwignia poszła wyżej, myślałem że zerwała się linka a to była właśnie awaria mimośrodu w zacisku.
  7. Linki dobrej firmy? Jak wymieniłeś wszystko było w porządku, czy od momentu wymiany słabiej hamowała jedna strona? Jeśli tak, to może to nie problem z linkami a z zaciskiem?
  8. Raczej nie da się tego wyregulować. Jest tylko jedna śruba z nakrętką, która równomiernie naciąga obydwie linki. Najprawdopodobniej będziecie mieć przytartą którąś z linek. Najlepiej wymienić obie za jednym zamachem. Na upartego można zdemontować stare i zobaczyć która ciężej pracuje w pancerzu i tylko tę wymienić, ale na dłuższą metę nie polecam takiego rozwiązania. Ja wymieniałem w zeszłym roku i hamulec przed i po wymianie bez porównania - brzytwa ;).
  9. Nie można założyć niewentylowanych z przodu, szczerze wątpię czy nawet gdziekolwiek byś takie kupił i ze względu na zmianę konstrukcji układu przeszedł badania na SKP. Takiego rozwiązania nie stosuje się już od bardzo dawna, chyba że w jakichś mikro-samochodzikach z prędkością dopuszczalną do 60 km/h ;).
  10. Może znajdziesz tutaj numer oem tarcz, które Cię interesują po indeksie/oznaczeniu silnika http://www.catcar.info/renault/?lang=en&l=. Jeśli nie, to najpewniejszym sposobem będzie udanie się do ASO i sprawdzenie po nr VIN. Tarcze "męczą" się bardziej raczej od stylu jazdy (np. gwałtowne hamowania z dużych prędkości) niż od zastosowanego silnika. Pisząc o niewentylowanych miałeś na myśli oczywiście tylną oś? Czy w tej chwili masz tam wentylowane?
  11. Po prostu przewierć obok wiertłem o średnicy np. 3mm i wkręć odpowiedniej średnicy blachowkręt z szerokim kołnierzem lub z podkładką.
  12. @sadisticescape, fakt, że to delikatne silniki, ale nie wiem jaką plagę masz na myśli. Proszę się zapoznać bliżej z tematem 1.4 TCe, to są naprawdę dobre silniczki ale oczekują czegoś w zamian od "użyszkodnika". Problem był przede wszystkim z felernymi UPG firmy Ajusa, do tego doszło brutalne traktowanie zimnego silnika (zwłaszcza podczas mrozów) oraz wymiany filtrów i oleju z interwałem 30k km. MaciekOsw możesz jak najbardziej brać pod uwagę samochód z tym silnikiem, zapoznaj się jednak dogłębnie z tematem 1.4 TCe na forum, na co zwrócić szczególną uwagę przy zakupie.
  13. Ja podłączam sondę najpierw do gniazda w samochodzie potem do laptopa, po odpaleniu clipa będzie to już działać ale nie wykryje wszystkich modułów. Niestety z tym zapłonem to właśnie kicha, staram się pamiętać żeby co 2-3 minuty kliknąć przycisk. To samo mamy w scenicu, jedynie w żony clio jest kluczyk i w tym wypadku jest to luksusowe rozwiązanie :D. Może ktoś z forumowiczów zna jakiś lepszy sposób na ten nieszczęsny zapłon o ile takowy w ogóle istnieje?
  14. No i w każdej chwili możesz pobrać i zainstalować 177 lub nawet 178 ze strony którą podałem. Po zakupie miałem 159, zainstalowałem 172 i jakiejś większej różnicy nie zauważam. Na pewno co kilkanaście wersji zwiększa się baza samochodów obsługiwanych przez clip.
×