Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Laros

Użytkownik
  • Zawartość

    242
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

23 Super

Samochód

  • Auto
    Megane IIIphI Grandtour
  • Silnik
    1.4 TCe
  • Przebieg (tys.km)
    180

Ostatnio na profilu byli

834 wyświetleń profilu
  1. Proszę: https://carinfo.kiev.ua/cars/vin/renault/vin_check?su=d_1epuvrtf5m
  2. Tak jak napisałem powyżej, to już jest zmartwienie mechanika. To on musi teraz dochodzić czy wina leży po stronie wymienionych części czy też po stronie wadliwego montażu. Ciebie interesuje odbiór sprawnego technicznie samochodu, i jestem pewien że mechanik ma na to określony czas (naprawa gwarancyjna) czyli 30 dni. Jak on sobie załatwi sprawę z hurtownią/sklepem gdzie się zaopatrzył to już jego problem.
  3. Jeśli mechanik zamawiał i wymieniał rozrząd, a Ty masz na to papiery to niestety dla niego nie "umyje od tego rąk". Skoro twierdzi, że to wada produktu to jego sprawa jak to załatwi, Ciebie interesuje w tej chwili tylko to, że samochód ma wyjechać sprawny z jego warsztatu.
  4. Ogłoszenie zostało sfinalizowane

    • SPRZEDAŻ
    • Nowy

    Witam. Do sprzedania mam nowe tylne tarcze hamulcowe, oryginalne Renault do modelu Megane III. Numer OE: 432001539R - Średnica [mm]: 260 - Średnica otworu piasty: 25mm - Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 8 - Minimalna grubość [mm]: 7 - Typ tarczy hamulcowej: pełny - Ilość otworów: 5 - Ze zintegrowanym łożyskiem koła (łożysko firmy SNR) - Z pierścieniem czujnika ABS Podana cena dotyczy 2 szt.

    478,00 zł

  5. chyba lekkie nieporozumienie, ja zrozumiałem że brat jeździ 90-konną, a kolega @michal047r planuje zakup?/ogląda 110 konne
  6. Ładnie to wyszło . Również mam zamiar wymienić na dniach tylne tarcze i klocki, zakupiłem już OEM Renault z łożyskami SNR. W zestawie nie było nakrętek piasty na klucz 36, co gorsza nie mogę ich nigdzie znaleźć (czy źle szukam?). I tutaj pytanie do Was: ma ktoś namiary gdzie to można kupić? Będę wdzięczny za wszelkie sugestie i rady.
  7. Miałem podobną sytuację z Clio żony. Zgłosiłem ten fakt diagnoście na SKP przy okazji najbliższego przeglądu (z tego co pamiętam kilka miesięcy po wymianie), a on poczynił stosowną adnotację w systemie. Tyle, że to było jakieś 3 lata temu. Proponuję Tobie po wymianie licznika udać się niezwłocznie na SKP i to zgłosić. Może to zapobiec niezręcznej sytuacji w przyszłości . Ewentualnie faktycznie zrobić korektę licznika do rzeczywistego przebiegu, może ktoś z forum posiadający clip pomoże.
  8. Coś jest na rzeczy. U nas akurat sytuacja odwrotna. W sceniku córki 1.9 DCi 120KM, na clipie pokazuje mi błąd ciągły przepływomierza (można skasować na unieruchomionym silniku, po uruchomieniu natychmiast wraca), a auto śmiga jak szalone, przyspieszenie ok, spalanie w normie
  9. @KolaLBN https://www.kolegaberlin.pl/product-pol-2110-Liqui-Moly-Leichtlauf-High-Tech-5W40-5L.html to olej HC
  10. Prędkościomierz jest podświetlany diodami, więc zużywa bardzo mało prądu, po kilku minutach się zresztą automatycznie wyłącza. Na Pana miejscu o wiele bardziej martwił bym się zużyciem generowanym przez radio działające przy wyłączonym silniku. Pozdrawiam.
  11. Moim skromnym zdaniem dołóż jeszcze z 3.000 - 4.000 i szukaj szczeniaka z 2007-2008 roku, czyli po lifcie. Jak dobrze go przetrzepiesz przed zakupem i wszystko będzie w miarę ok, to te 6.000 spokojnie wystarczy na ewentualną naprawę usterek a nawet jeszcze coś zostanie :). Najważniejsze, ale to pewnie już wiesz, nie ma się co spieszyć z zakupem i warto ze sobą zabrać kogoś kto ma/miał ten model i zna jego bolączki. Pozdrawiam.
  12. @Sajmon71311 wiem co czujesz bo sam przez to przechodziłem :/. Puki co nie ma co panikować. Może to wcale nie pęknięta tuleja cylindra, tylko "jedynie" UPG. Przy tym przebiegu auta, przy okazji wyciągnięcia silnika, wypada wymienić też rozrząd oraz sprzęgło, oczywiście jeśli wcześniej nie było to robione. Tak jak napisał @maciejmacku najlepiej jeśli skontaktujesz się w tej sprawie z kolegą @witman z France Expert z Wrocławia. Ja tam oddałem auto mimo że mam do nich 200 km, i przyznam, że do dzisiaj /odpukać/ motor sprawuje się wyśmienicie. U mnie było to tylko UPG, natomiast po wyjęciu silnika i sprawdzeniu dołu okazało się że jest przytarta panewka i są wżery na czopie wału, tak że silnik przeszedł gruntowny remont, można powiedzieć, że jest praktycznie jak nowy
  13. Myślę, że na początek dobrze będzie zapoznać się z wątkami o tym silniku. Większość zagadnień z nim związanych została już opisana. Stricte <nowego> silnika raczej nie kupisz, a używany może być w takim stanie jak Twój, chyba że jest po generalnym remoncie z gwarancją, bo i takie zdarzają się na portalu aukcyjnym. Jeśli nie, pozostaje jedynie remont w dobrym warsztacie znającym te silniki. Pozdrawiam.
  14. No widzisz :). Notabene zdarza się od czasu do czasu, że jakiś kierowca jadący z naprzeciwka miga mi, że jadę na pozycyjnych .
×
×
  • Utwórz nowe...