Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

buczki

Użytkownik
  • Zawartość

    102
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

4 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Scenic III phI
  • Silnik
    1.9 dCi
  • Przebieg (tys.km)
    92000

Ostatnio na profilu byli

590 wyświetleń profilu
  1. Dzięki bardzo czy wystarczy kamera z wiązką czy to bardziej skomplikowana operacja żeby wyposażyć auto w kamerę
  2. Przepraszam chodzi o ta czarną wtyczkę z źółtym akcentem
  3. Witam Panie Panowie proszę o info do czego jest wtyczka "źółta" na załączonym zdjęciu. Dziękuję za informacje
  4. Witam wymieniłem dziś wentylator trochę gimnastyki przy tym jest ale 90 min i po sprawie. Największy problem to wypięcie wtyczki zasilającej, dojście przez otwór filtra. Chyba że ktoś ma małą rękę bo inaczej sposobem trzeba. A przyczyna wymiany to przerywana praca raz dmuchał a raz nie, stawał bez przyczyny, kręcił się bardzo powoli hałasował. Po oględzinach szczotki zużyte do zera - 11 lat. W nowym widać przynajmniej 3 cm szczotek zamontowane w szczotkotrzymaczu. Po wymianie wszystko wróciło do normy jest ok. Generalnie nie wyobrażam sobie jazdy bez sprawnej wentylacji. Jeszcze jedno trzeba wypiąć linkę od obiegu zamkniętego najlepiej długim nie za grubym płaskim wkrętakiem. Wcześnie wypinamy kulkę na końcu linki. Dwa wkręty i wyjmujemy moduł obiegu wewnętrznego wypinamy wtyczkę silnika sterującego klapami. Teraz mamy dostęp do silnika, wtyczka, następnie zgrywamy otwory wentylator-podstawa wkrętakiem cofamy blokadę i obracamy silnikiem w lewo, podstawa silnika odblokowuje się i można wyjąć silnik. Jak będziecie mieć nowy wentylator to zobaczycie jak zgrać otwory, jak wkrętakiem odblokować blokadę i dlaczego trzeba silnikiem obrócić w lewo. Może te wskazówki komuś pomogą.
  5. Witam ma pytanie dotyczące głównej poduszki silnika tej ze "sznurkami" czy o zużyciu jej świadczy fakt, że sznurki są luźne. Po naciągnięciu ich mozna wsunać pod nie palec. Zaczyna delikatnie trząść silnikiem chwilę po rozruchu. Czy jest sposób oceny jest stanu, bo zastanawiam się jakie zadanie spełniają te sznurki. Czy one są wskaźnikiem jej zużycia.
×
×
  • Utwórz nowe...