Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

buczki

Użytkownik
  • Zawartość

    107
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

4 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Scenic III phI
  • Silnik
    1.9 dCi
  • Przebieg (tys.km)
    104

Ostatnio na profilu byli

629 wyświetleń profilu
  1. Z informacji znalezionych w sieci Renault zmienił dostawcę olejów silnikowych i nie tylko z firmy Elf na Castrol
  2. Nikt tu chamski nie jest Po prostu wychodzę z takiego założenia "biednego nie stać na tanie rzeczy" - bogaty może i trzy raz w roku zmieniać tarcze a kto mu zabroni. A jeśli jesteś pewny jakości tych tarcz to kup i tyle. Nie się dobrze sprawują Pozdrawiam
  3. Nie piszę tego złośliwie Jak nie stać cię na dobre tarcze i klocki to sprzedaj samochód Ogumienie, hamulce to podstawa Bezpieczeństwo najważniejsze
  4. Dzięki bardzo czy wystarczy kamera z wiązką czy to bardziej skomplikowana operacja żeby wyposażyć auto w kamerę
  5. Przepraszam chodzi o ta czarną wtyczkę z źółtym akcentem
  6. Witam Panie Panowie proszę o info do czego jest wtyczka "źółta" na załączonym zdjęciu. Dziękuję za informacje
  7. Witam wymieniłem dziś wentylator trochę gimnastyki przy tym jest ale 90 min i po sprawie. Największy problem to wypięcie wtyczki zasilającej, dojście przez otwór filtra. Chyba że ktoś ma małą rękę bo inaczej sposobem trzeba. A przyczyna wymiany to przerywana praca raz dmuchał a raz nie, stawał bez przyczyny, kręcił się bardzo powoli hałasował. Po oględzinach szczotki zużyte do zera - 11 lat. W nowym widać przynajmniej 3 cm szczotek zamontowane w szczotkotrzymaczu. Po wymianie wszystko wróciło do normy jest ok. Generalnie nie wyobrażam sobie jazdy bez sprawnej wentylacji. Jeszcze jedno trzeba wypiąć linkę od obiegu zamkniętego najlepiej długim nie za grubym płaskim wkrętakiem. Wcześnie wypinamy kulkę na końcu linki. Dwa wkręty i wyjmujemy moduł obiegu wewnętrznego wypinamy wtyczkę silnika sterującego klapami. Teraz mamy dostęp do silnika, wtyczka, następnie zgrywamy otwory wentylator-podstawa wkrętakiem cofamy blokadę i obracamy silnikiem w lewo, podstawa silnika odblokowuje się i można wyjąć silnik. Jak będziecie mieć nowy wentylator to zobaczycie jak zgrać otwory, jak wkrętakiem odblokować blokadę i dlaczego trzeba silnikiem obrócić w lewo. Może te wskazówki komuś pomogą.
×
×
  • Utwórz nowe...