Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

makin23

Użytkownik
  • Zawartość

    244
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III
  • Silnik
    2,0 Tce 180
  • Przebieg (tys.km)
    155

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Na benzynie schodzi nawet do 7. Zastanawiam się jak bardzo zła mieszanka może zniszczyć silnik i w jakim czasie. Krótka korekta jest cały czas na minusie i dąży do tego żeby długa skorygował się w okolice zera lecz to nie następuje.Kilkukrotnie też zauważyłem że krótka korekta strasznie skacze przy płynnej jeździe od -10 do + 7 ( jest to sporadyczne )
  2. @Quentin88i jak poradziłeś sobie z korektami ? ja mam 11,7 korektę long na LPG
  3. Quentin88 - rozwiązałeś problem korekt ?
  4. Quentin88 - jaką masz instalację ? czy możesz wrzucić jej foto ?
  5. Od ostatniej regulacji lpg zrobiłem około 1300 km i znowu auto zaczyna poszarpywać i strzelać.Na benzynie są wyczuwalne tylko delikatne poszarpywania przy płynnej jeździe.Poniżej foto parametrów pracy silnika na benzynie i lpg. Benzyna Lpg
  6. Jak zaczął się problem z poszarpywaniem to pierwsze co zrobiłem to wymieniłem świece na oryginalne zakupione w ASO Renault ( stare miały tylko 30 tyś przejechane ) .Później założyłem 4 nowe cewki , niestety te zmiany nic nie dały. Odczyt wskazań sondy programem SDPROG jest zmienny ( czyli faluje ) .
  7. Na zdjęciu parametry pracy silnika po przejechaniu 116 kilometrów na samej benzynie.Co najgorsze na benzynie też czuć delikatne poszarpywanie , wcześniej przy krótkich dystansach tego nie zauważyłem. Andrzej-2010 - wkleiłem kilka postów wcześniej zdjęcie swojej instalacji bo chcieliście zerknąć jak wygląda a na tą chwilę nikt się nie wypowiedział.
  8. Al te 40 kilometrów zrobiłem na LPG a nie na benzynie więc korekta nie powinna się zmniejszyć . Cały czas piszecie żeby wyregulować instalację bo za uboga mieszanka OK trzy razy od zaistniałego problemu to zrobiłem , i dlaczego auto po samej regulacji jeździ świetnie nie przerywa nie szarpie itp. objawy zaczynają się dopiero po przejechaniu około 2 tyś kilometrów. Czy sterownik lpg gubi mapę/ustawienia ?
  9. Dziś zrobiłem na lpg około 40 kilometrów korekta long zmieniła się na 11,7
  10. Na zdjęciach podsyłam parametry pracy silnika na LPG i benzynie. LPG Benzyna
  11. Andrzej-2010 - wstawiłem foto instalacji , mapki po strojeniu niestety nie mam. moorgan - jakiś czas temu wywaliło mi komunikat sprawdź układ wydechowy po jakimś czasie znikną.Byłem podłączyć pod komputer auto i został zapamiętany błąd sondy nr 2 .
  12. Andrzej-2010 - ja nie wybierałem instalacji podjechałem do trzech może czterech firm które zakładają LPG do aut i oni mi powiedzieli że ta instalacja będzie ok , przez pierwsze 20 kilka tysięcy kilometrów instalacja spisywała się bardzo fajnie. deku - Tak ustawiane w czasie jazdy. Czy uszkodzona sonda za katalizatorem może powodować takie objawy ?
  13. Jak sprawdzić czy jest włączona auto adaptacja ?Instalacja BRC32 Sequent przejechane około 35 tyś na gazie.
  14. Od około 4 miesięcy ( 7 tyś km ) na benzynie jest okej , poszarpywanie jest tylko na LPG. Jadę do mechanika wyregulować LPG i po samej regulacji auto jeździ bez zastrzeżeń ale z upływem przejechanych kilometrów ( 1500-2000 km ) objawy wracają. Raz szarpnie na zimnym raz na gorący przy niskich i wysokich obrotach niema żadnej reguły występowania tych objawów. Na tą chwilę wymieniłem świece na nowe oryginalne Renault i cewki zapłonowe nic ta wymiana nie poprawiła tylko portfel wyszczuplał :(
  15. Stan płynu jest cały czas na tym samym poziomie , nigdy nie musiałem dolewać płynu.
×
×
  • Utwórz nowe...