Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

tswirek

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    megane III phII / IV
  • Silnik
    1,6/ 1,2 TCE
  • Przebieg (tys.km)
    108

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Witam, to pytanie padało kilka razy w innych postach. Niestety nie znalazłem na nie odpowiedzi. Gdzie znajdę odpływ skroplin klimy w MIII ? Dostanę się do niego bez podnośnika ? Dziękuję
  2. Problem rozwiązany. Robiłem ostatnio update map. Przy okazji zaciągnięty został pewnie jakiś mały patch. Od czasu wgrania nowych paczek czujnik/światła dzienne zachowują się zgodnie z oczekiwaniami. Pozdrawiam,
  3. Jeśli renault to polecam sprawdzić ceny w renault.warszawa.pl W moim przypadku opłacało się pojechać po odbiór (250km). Wszystkie formalności załatwiałem przez telefon, maila. Komplet dokumentów do rejestracji dostałem kurierem po symbolicznej wpłacie (wolałem mieć najpierw rejestrację na siebie a później robić większy przelew). Żaden z okolicznych dealerów nie był w stanie zbliżyć się do ceny. Różnica rzędu 4k zł na kompakcie to sporo. Pozdrawiam.
  4. Dokładnie, nie mam problemu z jazda na światłach mijania non stop. Problematyczny staje się wyświetlacz - mam ustawioną bardzo niską jasność w trybie nocnym i w dzień mało co widać. Przy gorszej widoczności jestem pewnie jednym z pierwszych, którzy przełączają na światła mijania jeśli automat tego nie zrobi (MIII) Wasze komentarze wskazują, że ten typ tak ma. Nie będę dalej drążył tematu. Dziękuję i miłego dnia !
  5. dzięki, może siła przyzwyczajenia do MIII w moim przypadku
  6. Witam, mam wrażenie, że w mojej Megane IV od początku jest coś nie tak z czujnikiem zmierzchu, przełącza na światła dzienne tylko przy dużym nasłonecznieniu. Większość samochodów jedzie już na dziennych a moja megi ciągle trzyma światła mijania (mam porównanie do megane III, gdzie nawet w pochmurne dni z automatu włączają się światła dzienne). Szyba jest czysta. Macie podobne spostrzeżenia? Da się regulować natężenie światła przy którym następuje przełączenie ? A może ten typ tak ma ? Dziękuję
  7. Witam, w końcu udało się przez myrenault ... Załączona instrukcja montażu kratki - producent wyraźnie zaznacza, że nie zabezpiecza bagażu wrzuconego pod dach - a raczej głów pasażerów. I alternatywa dla poszukujących - jak wyżej, nie stosować jako typową kratkę grodziową. https://www.cartravels.pl/668-kratka-do-bagaznika-mont-blanc-mesh-headrest.html Pozdrawiam, 8201612808-grille-pare-chien-kfb-inda_pdf.html
  8. A z tą szybą to zaskoczenie. Rzeczywiście jest symbol . Generalnie moje odczucia po przesiadce do MIV pewnie w dużej mierze spowodowane są różnymi wersjami wyposażenia: limited vs gtline. W podobnej wersji wyposażeniowej pewnie różnica jest mniejsza - fakt. W MIII w limited trochę przycięli na kosztach tu i tam. Nie zmienia to faktu, że MIII to poprawne, niezawodne autko.
  9. Po 3 miesiącach użytkowania MIV grandtour 1,2 130KM GT line mogę coś już napisać. Jeździłem wszystkimi meganami po kolei I, II, III, IV od nowości. IV bije III na głowę jeśli chodzi o wyciszenie i generalnie komfort jazdy (moim zdaniem 2 klasy różnicy). 1,2 TCE w porównaniu z 1,6 wolnossącymi bajka (wiem, że konkurencja radzi sobie lepiej ale ja nic więcej nie potrzebuję w samochodzie rodzinnym tej wielkości). Kupiłbym raz jeszcze ale w takiej wersji wyposażeniowej (Intens/GTline). Fotele wygodne, wnętrze baaardzo fajne. Spalanie średnio ok 7l. Jedno ale: cena katalogowa GTline, z kilkoma dodatkami (dobrze powyżej 90k) to nieporozumienie. Ja kupowałem w sierpniu przy okazji zamieszania z normami spalin i wycofywania 1,2. Udało się za około 76k - i tyle ten samochód jest wart, 90k+ to zdecydowanie za dużo. Minusy: w wersji z hamulcem elektromechanicznym płytkie miejsca na kubki. Android auto tylko na części duuużego wyświetlacza. Gdzieś po drodze przewijał się temat felg w GTline: bez problemu wchodzą 16ki, nie ma problemu z tarczami - mam takie założone z zimówkami (aktualnie sprzedawane w ASO z nokianami).
  10. Wygląda na "mocniejszą" wersję. Montaż dodatkowych wsporników pod uchwytami na ręce przy dachu ma sens. W grandtour odległość od uchwytu do bagażnika jest spora więc i wspornik powinien być odpowiednio dłuższy. Wysłałem dziś zapytanie formularzem do renault warszawa. Dam znać jak dostane odpowiedź. Dziękuję !
  11. Cena około 800 w katalogu. 2 ASO w których pytałem nie były w stanie powiedzieć jak to zamontować. Będę dalej próbował :)
  12. ten wynalazek z katalogu to typowa kratka, spróbuję jeszcze w innym aso popytać
  13. dzień dobry, miał ktoś przyjemność montażu "kratki oddzielającej przestrzeń dla pasażerów" (tak to się nazywa w katalogu akcesoriów) 82 01 612 806/808 ? ASO nabierają wody w usta jak pytam o sposób montażu ... Ze zdjęć wydaje się jakby było doczepiane w okolicach prętów zagłówków. W MII i MIII ciężko było doczepić siatkę grodziową jeśli nie zamówiło się tego z fabryki. Dzięki!
  14. dzięki za opinie. co do edycji - admin upomniał mnie za cytowanie przedmówcy. pozdrawiam Dodano: 21 lip 2012 - 13:57 update - na instalacji elpigazu megi jeździ bezproblemowo - 2,5 miesiąca ~6000 km. średnie spalanie gazu ~8l. jest więc jakaś alternatywa dla STAGa
×
×
  • Utwórz nowe...