Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Mariusz_M
Nowy użytkownik-
Zawartość
9 -
Rejestracja
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnySamochód
-
Auto
Renault Megane I Classic phI
-
Silnik
1.4e
-
Przebieg (tys.km)
221
-
Póki co Meganka działa sprawnie, problem nie powtarza się, chyba jakiś cud:) Pewnie coś wspólnego ma temperatura bo na zewnątrz zrobiło się chłodniej i może to pomaga ~~~~ Dziękuję wszystkim za rady, póki co przymierzam się do wymiany rozrusznika jednak portfel jak narazie pusty. Musi poczekać. ~~~~ Pozdrawiam Regulamin pkt. 5.9 -Prezes
-
@saksonczyk Rozrusznik nie jest w najlepszej kondycji, "skrzeczy" przy odpalaniu, więc może to być i to. Ale czy nie poszłyby wtedy bezpieczniki gdyby zwarcie było? I prąd wróciłby gdybym wyjął kluczyk, a ja wyjmuje, wkładam, mogę przekręcać kilka razy i nic. Ciężko też będzie zmierzyć bo z reguły dzieje się to w najmniej oczekiwanym momencie, np pod sklepem;) ale jak będzie możliwość to sprawdzę. Chyba jednak zacznę od wymiany rozrusznika, bo i tak mnie to będzie czekać. Martwi mnie jednak ten przekaźnik, który słychać przy przekręcaniu. Ktoś wie, który przekaźnik to może być? Bo być moż
-
Mariusz_M zaczął obserwować Rozrusznik nie załapuje i "ginie" prąd
-
Słuchajcie, klemy przy aku są wyczyszczone, w dobrej kondycji. To nie jest też wina raczej rozrusznika no bo on nie odłączyłby całego zasilania od samochodu. Czy ktoś wie, czy jest jakiś przekaźnik, który może się blokować i robić taki cyrk? Bo przy przekręcaniu kluczyka słychać właśnie jakiś przekaźnik i potem robi się ciemność. @0cool Sytuacja wygląda dokładnie tak: przekręcam kluczyk - świecą się kontrolki, przekręcam dalej (chce odpalić) - słychać jakiś przekaźnik i wszystko gaśnie, przekręcam spowrotem - zero reakcji, wyjmuję kluczyk, wkładam spowrotem - zero reakcji; i tak nie reag
-
Witam, mam Meganke 1.4e 97r i mam taki oto problem, mianowicie: przy odpalaniu przekręcam kluczyk, a rozrusznik nie kręci, słychać tylko jeden raz na początku przekaźnik i potem cisza, kontrolki całkiem gasną, nawet gdy przekręcę spowrotem kluczyk, wyjmę, włożę itd. Tak jakby był odpięty akumulator. Po prostu w całym samochodzie ginie prąd. Czasem po kilkunastu sekundach prąd wraca, czasem trzeba odłączyć klemę od akumulatora i podłączyć. Problem nie zawsze występuje, nie ma reguły czy jest zimny silnik czy ciepły, czy wilgotno czy sucho. Czasem po prostu mu odbija i dzieją się takie cyrk