Skocz do zawartości

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl


Masz ciekawy materiał wideo związany z motoryzacją?
Dodaj go do na naszej bazy - kliknij tutaj, wybierz kategorię i dodaj film

airbites

Użytkownik
  • Zawartość

    1805
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

17 Dobry

Profil

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Poznan
  • Województwo
    wielkopolskie

Samochód

  • Auto
    Megane II phII
  • Silnik
    1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    227
  1. Ogólnie wszystkie meganki IV są mulowate. Od 0-40 km/h potrzebują min. 4 sekundy gdy inne marki w 2 sekundy potrzebują. Nie ejst kwestia wagi tylko ekologii i kiepskiej aerodynamiki meganki IV.
  2. Ogólne Jakie żarówki H7 świecą najdłużej?

    Podaj jaką kwotę max chcesz wydać, a po drugie czy masz reflektory po regeneracji lub nowe? Bo w megance 2 średnio co 30-50 tys. km trzeba dać do regeneracji jak jedzie cały dzień na światłach.
  3. TRW raczej szły jako pierwszy montaż w megane II. Tak jak u mnie jest.
  4. Zależy tez od kraju, Bo chyba w Rosji czy w Australii Megane IV z silnikiem 1.2 130 KM podają 13 sekund do setki, a w Argentynie podają że potrzebuje 9,5 sekundy. Więc nie wiem od czego to zależy. chyba do panującej klimatu pewnie przystosowanie lub do normy wg kraju.
  5. Widać że nissanowski silnik 1.6 ma gorsze elastyczność niż 1.6 K4M. NA 5 biegu potrzebuje o ile się nie mylę 14,5 sekund.
  6. Czy opłaca się robić przy takim przebiegu 400 tys. km? Nie mówiąc o tych nowych autach które przy 50 tys. km będą nieopłacalne w naprawie.
  7. Na zimnym silniku możesz poczekać około 30 sekund. Czyli wsiadasz, odpalasz silnik, zapinasz pasy, włączasz bied i powoli jedziesz z parkingu.
  8. Kontrolować poziom oleju, kupować wysokiej jakości olej silnikowy np. 0W30, 0W40, zmieniać co 15 tys. km. Jechać powoli na zimnym silniku aż zacznie podnosić wskaźnik temperatury.
  9. Megane III phIII Olej - temat jakich wiele

    Valvoline synpower MST, Bizol, Shell, Mobil na końcu Mannol. 5W40 lub 0W40 jest dużo jeździsz w mieście, 5W30 pół miasto pół trasa.
  10. Crash test – stary samochód kontra nowy

    Tylko nie wiadomo czy w starym aucie nie wymontowali jakiś wzmocnień z przodu jak było w tej aferze w ADAC AUdi SUV z Fiatem 500.
  11. Hmm...a nie blokuje ci lekko z których kół u ciebie? I po drugie Renaultki wszystkie mają bardzo słaby od dołu do połowy obrotów silnika w porównaniu np. do fiata, czy do opla. Trzeba patrzec na wykres silnika i widać różnice.
  12. Freno.pl hmm...tam nie ma tarczy przystosowane do modelu. U mnie wg producenta tarcza: 8660001811.
  13. Cześć, szukam sklepu online taniego i dobrego z częściami hamulcowymi. Bo mój nie przeszedł przeglądu gdy nie hamowało jedno koło tylne od ręcznego. W ASO wykryto więcej usterek i poważnych które Diagnostyka przytknął oko na te elementy..więc tak szukam:- - zacisk tylny prawe(oryginalne zablokowane) - linki hamulca ręcznego 2 x (stare nie cofają się) -Tarcza tylne( oryginalne jedna pęknięta do połowy) - przewód hamulcowy od zacisku do środka( oryginalne mocno korodowane) - przewód hamulcowy środkowy(oryginalny zaawansowane korozja) - uchwyty tłumika tylnego i środkowego(stare guma kruczy się) W ASO wyszłoby: 3800 zł razem z oryginalnymi częściami, mówił że lepiej poszukał zamienniki. Więc proszę o jakiś dobry sklep online do renault.
  14. A telefon jaki? Bo Apple ma 4 kable mini jack.A reszta 3 i 2 kable. Ale może być kiepski kabel bo raz tak miałem że w jednym głośniku grał a drugi już nie grał. Pomogło kupienie innego kabla.
  15. No nie widziałem żeby robili Megane IV testy przed wprowadzeniem do sprzedaży. Wiem, że Seat robi testy, Kia, Hyundai, Fiat, BMW, Volvo, Łada i chyba Ford.
×