Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

szakal

Użytkownik
  • Zawartość

    72
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Scenic III
  • Silnik
    1.5 dCi - 2009 r.
  • Przebieg (tys.km)
    125

Ostatnio na profilu byli

349 wyświetleń profilu
  1. Drzwi otworzone zostały przez fachowca "od czarenj roboty". trwało to 60 sekund. Za pomocą poduszki pdr. Obecnie czekam na wizytę w ASO w celu sprawdzenia co i jak.
  2. Panowie! Spotkała mnie dziś taka dolegliwość. Mianowicie po prawie 9 latach mój akumulator odmówił posłuszeństwa. Rano przy próbie odpalenia auta przygasło wszytsko, tak jaby napięcie (później była dyskoteka na kontrolkach i oświetleniu, etc). Postanowiłem odłączyć klemy, ale najpierw udało mi się zmaknąć z centralnego auto, odpiąłem klmy od akumulatora i zmaknąłem masskę. Poszedłem na 12 godzin do pracy i po powrocie chcę otworzyć auto z kluczyka (wyjąłęm z karty). Przekręcam a tu nic, nie che otworzyć drzwi. (Około 1,5 roku temu kobieta podczas kolizji trafiła mi w drzwi z lewej strony, serwis je wymienił, klamkę też, ale przekładkę najprawdopodbniej przełożył, wnioskuję bo kluczyk z karty się przekręca. Moje pytanie: Czy jak przekładali nowe drzwi klamkę i przekładkę to nie podłaczyli cięgna czy jak to się fachowo nazywa??? Ogólnie nie mogę się dostać do auta, nie wiem czy wybijać szybę, czy a raczej musowo jutro zaatakuję serwis, że źle podłaczyli czy może szukać fachowca od "ciemnej i brudnej roboty"co otworzy drzwi po swojemu?
  3. U mnie było podobnie. Tam dosłownie jest rurka gumowa w rurce Pomogło "wyrzucenie" tej wewnętrznej rurki gumowej i jest OK
  4. Mnie wkurzyła stłuczka w połowie listopada (nie z mojej winy), auto naprawione w ASO więc OK, ale w sobotę jadę sobie spokojnie i tu nagle kamień spod kół jadących aut "trzask" w szybę czołową. Szyba pęknięta (oryginał) ;-( Nic do wymiany z ubezpieczenia na zastępczą. Dodatkowo jeszcze źle mi wyważono koła zimowe, oraz coś się lekko rozregulowało lusterko wsteczne.
  5. Przerabiełam ten temat w mojej megance. Mianowicie masz spalone oporniki (dwa widoczne na płytce). Należy je wylutować i wlutowac nowe (kupisz je w sklepie elektronicznym koszt jednoego może 2 zł, tylko poproś o mocnejsze, bo te które są, to słabiutkie, ja musiłaem ponownie lutować), następnie stojąc przed autem po twojej lewej stronie musisz zdemonotwac lewą połówkę podszybia (dwie śrubki) i wpiąć w slot płytke valeo i podłączyć interfejs (wtyk). Zamontować podszybie i działa. Całość pracy z lutowaniem około 30 minut.
  6. Na poniedziałek umówiona wizyta w warsztacie. Dodano: 15 kwi 2014 - 19:43 Witam! Sytuacja opanowana. Okazało się, że w jednym miejscu był oberwany uchwyt od chłodnicy (auto kupiłem z Francji po kolizji, pewnie te uchwyty nie wymienili jak składali, ciekawe, że dopiero po 3 latach użytkwania to nastapiło :) ), z nią podobno łaczy się układ chłodzenia powiązany z tym przewodem do intercoolera (nie wim czy to tak fachowo brzmi, mechanik mówił mi to szybko przez telefon). Przewód ten był plastikowy a podczas jazdy, wstrząsów po mmieście po prostu się przetarł. Z niego wydostawały się te opary oleju z intercoolera, podczas posotoju. Plastik został pospawany i jest ok, uchwyt dorobiony. Z analizy wiem, że turbina jest sucha i jest wszytsko OK. Nie wiem czy dobrze wyjaśniłem bo fachowcem nie jestem. Najważniejsze, że jest już ok i nie ma wycieków. Cała usługa 220 zł. Najbardziej jednak wkurza (lekko powiedziane) mnie postawa ASO "Auto Compol" Poznań, za taki "olew" klienta i ich wypowiedź. Tak musi być, prosze się do tego przyzwyczaić, auta z tym silnikiem i przebiegiem tak mają. Na koniec prosimy 100 zł za fachową obsługę. Już raz mnie kiedyś tak potraktowano w ASO Renault z innym autem, no ale teraz to brak słów. Pozdrawiam
  7. Ale jaka regeneracja? Auto przyśpiesza normalnie, nie ma żadnego białego, czy tam siwego dymu. Turbina studzona, etc, w większości jazda po mieście.
  8. No jestem właśnie po wymianie :) Tylko czy to byłaby przyczyna?
  9. Witam! Jakies 1,5 miesiąca temu zobaczyłem w garazu małe plamki oleju z przedniej części auta (lewa strona osłony zaraz pod zderzakiem). Ewidentnie osłona silnika jest tłusta i brudna. Wybrałem się do ASO i diagnoza była nastęująca. Około 70 % aut z tym przebiegiem i silniekiem tak ma. Mój przebieg to 48 500 (autentyczny) 1.5 dCi 86 KM bez FAP. ASO ustaliło, że wycieki oleju występują spod turbiny. Oczywiście nie są to może jakieś wielkie wycieki, ale są :) Efekt oczywiście występuje jak auto stoi w garażu i jest wyłączone. Zapytałem się co mozna by zrobić, aby tego nie było. Powiedzieli, że można by zmienić turbinę z potrzebnymi elelmentami, ale nie ma potrzeby wydawac tych 5 tyś zł, ponieważ turbosprężarka pracuje bez zastrzeżeń. Mam sie przyzwyczaić, że ten typ tak ma i jeżdzić na przeglądy oleju do ASO, ponieważ po wymianie oni też myją silnik specjalnymi środkami, etc. Nie ukrywam, że mnie wcięło. Rozumiem 150, no 180 tyś. km, ale taki niski przebieg w Dieslu to szok :) Olej wymieniam co 10, 12 lub ostatnio co 15 tyś. (Elf 5w30). Co wy na to???
  10. Ja przy Scenicu 3 tez mam w dowodzie Renault Megane Scenic
  11. Umyty, odkurzony, założone dywaniki gumowe, wymiana alusów z oponkami letnimi na stalowe z opnkami zimowymi, no i tankowanie :)
×
×
  • Utwórz nowe...