Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Norad

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Grand Scenic III
  • Silnik
    1,5
  • Przebieg (tys.km)
    75000
  1. https://allegro.pl/oferta/interfejs-elm-327-vgate-scan-bluetooth-obd2-v1-5-7877194300 ten działa
  2. ...a ze mnie to już prawie dinozaur. Tak sądziłem że to prehistoria więc jak bym był w domu, od kilku lat nie jestem w temacie.
  3. Podczas próby uruchomienia Android Auto w DDT4ALL brak pozycji: Navigation (S58) jest za to Navigation-UCC-ITM a w tej zakładce brak MFD V4.6 widoczna jest natomiast MFD v4.0 w której to z kolei w oknie ekran, pozycja ECU Configuration nie ma ustawień odpowiedzialnych za uruchomienie Android Auto: SPVR for iPhone,Android Auto feature,Mirror Link feature,MW activation,LW activation,SPVR for others Phones. Proszę o podpowiedź gdzie popełniłem błąd czy mam niewłaściwą wersję DDT4ALL.
  4. witaj napisz mi jak odkrecic najlepiej ta srube zeby wyjac ten silniczek blokady kierownicy.

    mam komunikat STEERING NOT LOCKED

    najlepiej przydaloby sie instrukcja krok po kroku bo jestem poczatkujacym mechanikiem hehe dodam ze chodzi o megi II z 2003 1.9dci

  5. Cześć. Tak jak pisałem Ci na pw miałem dokładnie ten sam problem, w rozwiązaniu pomógł mi Wojtek7112 i jego clip. Przyczyną usterki w moim przypadku był uszkodzony przewód ABSu prawego koła po zlutowaniu i zalaniu silikonem działa. Komunikat o usterce hamulca postojowego bierze się stąd ze komp dostaje informacje o ruchu auta z uszkodzonego czujnika koła(wskazania prędkości z sufitu) przy jednocześnie sprzecznej informacji o zaciągnięciu hamulca postojowego. Pozdrawiam i owocnego poszukiwania usterki Norad
  6. Moim zdaniem poleciał taki element http://moto.allegro.pl/item294181148_bloka..._megane_ii.html
  7. O ile ktoś lubi diesle to może i fajny, ja wole cisze
  8. Piok ma racje. Ja wczoraj założyłem plastikowa osłonę na wtryskiwacze. Osłona jest z czterech stron, z góry od kabiny i po bokach przód jest odkryty. Takie proste rozwiązanie bardzo wyciszyło ich prace.Teraz porównywalna jest z praca silnika na PB. Mam wtryskiwacze "Vactec".
  9. Dzięki za podpowiedz ;) . Naprawiłem. Po telefonie do kolegi pracującego kiedyś w serwisie Renault obecnie VW, uzyskałem podpowiedź, że to na 99% czujnik powiązany z chłodzeniem(zaśniedziale styki, w związku z tym brak sygnału do kompa i niemożliwość odpalenia), znajdujący się gdzieś z przodu po lewej stronie w okolicy chłodnicy. Z zapałem zabrałem się do demontażu. Temperatura -13C godz. 8:00 ,brak garażu ,wiatr ze ho ho . Zdjąłem zderzak lecz nie znalazłem czujnika po kolejnym telefonie usłyszałem, ze czujnik może być za reflektorem :-/ zdemontowałem, tam tez go nie było. ;) Po jeszcze kilku telefonach i super trafnych radach koledze skończyły się pomysły. Temperatura -10C, godz.11 dalej wiatr ;) przerwa na herbatkę Telefon do ASO umówiłem się na komputer termin na poniedziałek. Autko bardzo potrzebne na sobotę. Nie mając już nic do stracenia zabrałem się za sprawdzanie złączy poduszek, pomimo braku komunikatu o niesprawności, ale skoro kolega Maly1984 podrzucił linki to czemu nie ;) . Złącza rozebrałem, spryskałem płynem poprawiającym kontakt, i tez nic :-( Herbatka, temp -8C, godz.12, dalej wiatr ze ho ho. ;) Cały czas nie podobał mi się jednak brak blokady i wspomagania myślałem ze cos w tym musi być. ;) Po całkowitej utracie nadziei ostatnim atakiem zapału i wiary we własne siły postanowiłem zdemontować kolumnę kierownicza i blokadę elektryczną. Po zdemontowaniu blokady nie odpinaniu od wiązki i podłączeniu akumulatora zauważyłem ze bolec blokujący jest w położeniu nie załączonym. Zdjąłem plastikowa osłonę mechanizmu i przekręcając za trybik wprowadziłem bolec blokujący w położenie blokady. Kolejna herbatka regenerująco odmrażająca temp-8C, godz.14:30 wiatr. ;) Autko odpaliło komunikaty znikły przejechałem już ponad 600km i żadnych problemów. Wnioski jakie wyciągnąłem są następujące: z jakiegoś powodu komputer nie wydał sygnału po zgaszeniu silnika do zablokowania kierownicy, następstwem czego był komunikat najpierw „ STEERING LOCKIED” a następnie „STEERING NOT LOCKED”. W blokadzie kierownicy umieszczony jest immobilizer powiązany z blokadą. W trakcie wysuwania bolca blokady zapadka z imo przechodzi przez czytnik, zachowana musi być odpowiednia synchronizacja ruchów, umożliwiająca odpalenie silnika. Mam nadzieje ze kolejna awaria nastąpi kiedy będzie cieplej. ;)
  10. Witam. Szukałem na forum lecz wydaje mi się ze, nie poruszano jeszcze tego tematu. Mam problem ze scenicem II 16 16V :-( . Dziś po powrocie z trasy ok. 50km musiałem wyjechać na chwilkę jeszcze cieplnym autkiem ok. 600m do kolegi. Pozostawiłem autko pod bramą i wróciłem w ciągu kilku minut. Po bezproblemowym otwarciu drzwi usiłowałem odpalić silnik lecz nie usłyszałem dźwięku rozrusznika :shock: , w zamian wyświetlił się najpierw komunikat „STEERING LOCKED” a po kolejnej próbie wciśnięcia przycisku start stop „STEERING NOT LOCKED” i silnik nie odpalił :-( . Dodatkowe informacje jakie myślę mogą być przydatne, to takie, że działają: wyświetlacz, hamulec ręczny elektryczny, sterowanie szyb, radio, oświetlenie, zamki. Nie zauważyłem żadnego nie działającego urządzenia oprócz blokady kierownicy, która nie załącza się i braku wspomagania elektrycznego. Sprawdziłem bezpieczniki wewnątrz kabiny jak i w komorze silnika, odłączałem akumulator. :-| Autko zaholowałem na podwórko. W trakcie holowania hamulce były znacznie słabsze. Wydaje mi się ze przyczyną jest nie pracujący silnik. Dodam jeszcze ze temperatura wynosiła -10C. Proszę o poradę co może być przyczyną tych komunikatów. :-( Pozdrawiam Norad.
  11. Witam i pozdrawiam wszystkich posiadam scenica II 1,6 16V z instalacja gazowa (stag300, vactec ,tomasetto ,alaska)
×
×
  • Utwórz nowe...