Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

sdawka

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II phI
  • Silnik
    1.5 dci
  • Przebieg (tys.km)
    175
  1. Pozostało do końca: 21 dni i 22 godziny

    • SPRZEDAŻ
    • Używany

    Sprzedam Renault Megane II Grandtour z 2006r., po liftingu, czyli model pozbawiony problemów z elektroniką, silnikami itd. Samochód posiada silnik 1.9dCi o mocy 130KM. Sprzedawany przez osobę prywatną. Jak na swój wiek oraz przedział cenowy jest bardzo zadbany, a także bogato wyposażony: - wszystkie szyby elektryczne - podgrzewane, elektrycznie regulowane oraz składane lusterka - lusterko wsteczne fotochromatyczne - podgrzewane fotele - czujniki parkowania - czujnik deszczu - czujnik zmierzchu, który w połączeniu z modułem świateł do jazdy dziennej w halogenach pozwala zapomnieć o kontrolowaniu świateł i oszczędza lampy - system ISOFIX we wszystkich fotelach, także przednim pasażera Wszystkie serwisy wykonywane regularnie. Rok temu wymieniany był filtr DPF oraz zawór EGR, na co posiadam fakturę. Ostatni przegląd techniczny potwierdził bardzo dobry stan pojazdu, wykazując sprawność amortyzatorów na poziomie ~75%, nowe wahacze czy drążki stabilizatora. Blacharsko absolutnie bez oznak korozji, większych rys czy wgniotek, samochód bezwypadkowy. Wnętrze utrzymane w dobrej kondycji, w bagażniku na podłodze mata zabezpieczającą przed zabrudzeniami. Do Megane posiadam dwa komplety kół, letnie aluminiowe 17 cali, zimowe stalowe. Na obu kompletach kilkuletnie opony w bardzo dobrym stanie. Opłaty ważne do początku 2022r. W razie jakichkolwiek pytań czy chęci większej ilości zdjęć zapraszam do kontaktu. Telefon 721 353 650

    7.700,00 zł

    Rumia - PL

  2. Edit: - sprawdziłem sprzęgło na zapłonie, słychać, że się załącza - znalazłem w dwóch miejscach opcje "typ klimatyzacji", które opcje powinienem wybrać? - miałem zaznaczone typ grzałki typu 1000W, to chyba też nie tak, powinno być bez? - przy próbie kasowania błędu DF1070 pojawia się błąd jak na załączonym screenie
  3. Jeśli chodzi o typ klimatyzacji, nie wiem czy używam odpowiedniej opcji, ale w zakładce opisanej właśnie "typ klimatyzacji" mam do wyboru "podgrzewanie" i "automatyczny", wynieralem to automatyczny, ale nie wiem czy to się dobrze zatwierdza. Co do sprzęgła, robiłem to wcześniej na zapalonym silniku, a w tym wątku widziałem, że to zadziała tylko na samym zapłonie?
  4. Cześć wszystkim, Problem z klimatyzacją dotknął i mnie. Przeczytałem cały ten post, szukałem innych rozwiązań, ale niestety Klima dalej nie rusza. Od początku - do tej pory klimatyzacja chodziła wzorowo, szybko leciało zimne powietrze, działała naprawdę sprawnie i bezproblemowo, aż nagle podczas długiej trasy przestało chłodzić i tak mam do tej pory. Nie załącza się w ogóle sprężarka. Samochód to Megane II ph II, klimatyzacja automatyczna, silnik 1.9dCi. Poniżej opis co sprawdziłem: - clip pokazuje błąd DF1070, którego nie da się skasować - ciśnienie w parametrze PR037 to 5,78
  5. Witam. Od kilku miesięcy jestem (nie)szczęśliwym posiadaczem Renault Megane II 1.5 dCi 101KM. W niedługim czasie po zakupie pojawił się problem z wtryskami, elektryk od razu stwierdził że dwa z nich "leją", ale z racji tego, że trafiłem bardzo zadbany i 100% bezwypadkowy egzemplarz, mimo ogromnych kosztów wtryski oddałem do regeneracji. Jednak po odebraniu samochodu z serwisu po regeneracji problem nierównej pracy silnika nie ustąpił. Polega on na tym, że niezależnie czy silnik jest ciepły czy zimny, niezależnie od długości trasy, często po wciśnięciu sprzęgła obroty wynoszą ok. 850-900rpm i c
  6. Witam. Od kilku miesięcy jestem (nie)szczęśliwym posiadaczem Renault Megane II 1.5 dCi 101KM. W niedługim czasie po zakupie pojawił się problem z wtryskami, elektryk od razu stwierdził że dwa z nich "leją", ale z racji tego, że trafiłem bardzo zadbany i 100% bezwypadkowy egzemplarz, mimo ogromnych kosztów wtryski oddałem do regeneracji. Jednak po odebraniu samochodu z serwisu po regeneracji problem nierównej pracy silnika nie ustąpił. Polega on na tym, że niezależnie czy silnik jest ciepły czy zimny, niezależnie od długości trasy, często po wciśnięciu sprzęgła obroty wynoszą ok. 850-900rpm i c
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!