Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

TTTOMASSS

Użytkownik
  • Zawartość

    51
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    MEGANE III phI
  • Silnik
    1,6 16V 110KM
  • Przebieg (tys.km)
    33700

Ostatnio na profilu byli

156 wyświetleń profilu
  1. Zawsze zapowietrzało się stopniowo. Z tydzień było okej a na drugi tydzień z dnia na dzień coraz głębiej musiałem wciskać pedał. Ale dzisiaj to jest masakra. Po kilku metrach od odpowietrzenia pedał od razy wpadł prawie do podłogi.
  2. Sprzęgło działa poprawnie. Cały czas tak samo. Zapomniałem dodać, że co jakiś czas wyskakiwał błąd ABS i np na drugi dzień sam znikał. Dziś podłaczyli kompa i pokazały się dwa nieznane błedy: 40201C29 i 40201229. Przeczytałem teraz na OLX takie coś: jako jedna z niewielu firm w Polsce zajmuje się naprawą pomp ABS w samochodach marki Renault. Najczęściej spotykanym błędem w samochodach Renault Laguna 3 oraz Magane 3 z przełomu lat 2007 - 2013 jest błąd zasilania elektrozaworu - DTC402012. Na naprawę pompy ABS w tych modelach udzielamy DWULETNIEJ gwarancji.
  3. Mam meganke 1.6 2009r. coupe. 43000 KM Od listopada 2018 walczę z hamulcami. Zaczęło się od miękkiego pedału. Auto zaczynało hamować od połowy wciśniętego pedału. Pewnego dnia musiałem gwałtownie zahamować tak, że zadziałał układ ABS. Po gwałtownym hamowaniu pedał hamulca nie chciał odbić do góry i hamulce zostały zaciśnięte i nie mogłem ruszyć. Na jedynce próbowałem auto rozruszać i po chwili puściły. Pojechałem do warsztatu. Okazało się, iż system jest zapowietrzony i że w płynie hamulcowym było dużo osadu, farfocli, płyn był ciemnego koloru (do dziś nie wiadomo skąd ten osad). Po wymianie płynu nie chciała odpuszczać jedna sekcja hamulców. Prawy przód z lewym tyłem nie odpuszczały. Trzeba było wymienić servo z pompą serva (prawdopodobnie ten brudny płyn z osadami to uszkodził). Po kilku tygodniach znowu wyczułem, że pedał robi się coraz bardziej miękki. Pojechałem do warsztatu. Powietrze było tylko w lewym przednim zacisku. Po odpowietrzeniu wszystko okej. Minęły 2 tygodnie znowu miękki pedał. Powietrze znowu w lewym przednim. Więc regeneracja zacisków prawy i lewy przód łącznie z tłoczkami. Po tej wymianie miałem przegląd techniczny. Hamulce działały idealnie, na wskaźnikach równiutko hamowały - tył, przód, ręczny, wszystko idealnie. Znowu 2 tygodnie minęły i miękki pedał. Więc dzisiaj(22.03.) byłem na wymianie przewodów gumowych przód L i P plus nowy płyn. Odbieram auto, pedał hamulca od samej góry działał, przejechałem z 10 metrów pedał zaczął brać prawie przy podłodze!!!! Wracam do warsztatu, znowu powietrze w lewym przodzie!!!! Odpowietrzali mi dziś 3 razy i za każdym razem po kilku metrach pedał w podłodze. Tyle rzeczy wymienione, kasa wydana a dziś już ledwo co hamuje!! Pewnie od samego początku winna jest pompa ABS. To ją muszę wymienić prawda?? Czytałem, że w pompie zapisany jest stan licznika, czy to prawda?? Jak tak to, trzeba by było przełożyć tylko cześć mechaniczną a moją elektronikę zostawić bo mam zaledwie 43000 na liczniku. Proszę o pomoc, poradę.
  4. Witam. Dzisiaj też założyłem sobie LEDy jak kolega Cruel. BA15s (1156) 15xSMD Samsung + LENS 15W biała 4700k z lewej zwykła z prawej led Cena z przesyłką 170zł ;-)
  5. W drzwiach wymieniam glosniki. Cykacze na razie zostają. Jest samo charczenie bo mikrofon w komorce poprostu oszalał od tych basów hehehe. No dzis zamierzam rozpocząć akcje. Pozdro. Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76
  6. Od kilku dni mam Meganke III coupe i muszę zrobić coś takiego jak miałem w MII. Po prostu brakuje mi megaaaa basssuuuu!!!!!
  7. Witam. Proszę o informacje jakie są różnice w silniku 1.6 Megane II a Megane III?? Czy silnik Megane III jest lepiej dopracowany, czy problem KZFR został definitywnie rozwiązany, czy może są jakieś nowe problemy które nie występowały w Megane II. W najbliższym czasie chce zmienić moją meganke II na III i mam dwie opcje: znowu 1.6 albo 1.4TCe.
  8. TTTOMASSS

    Megane II phI który olej lepszy?

    No myślę, że dam ELF Evolution 900 SXR 5W40 najnowsze dziecko Elfa... Niech ma coś lepszego na stare lata :P
  9. TTTOMASSS

    Megane II phI który olej lepszy?

    Witam. Jaki olej wlać do meganki 1.6 benzyna 2003r. Elf Exellium LDX 5W40 czy Elf Evolution SXR 5W40 który lepiej się będzie sprawował na kole zmiennych faz?? Kolega już 2 raz zadaje to samo pytanie na forum (szkoda że przy silniku diesla - usunąłem), więc radzę zapoznać się z regulaminem aby potem nie było zdziwienia z czerwonego paseczka. Aston76 Dodano: 18 lis 2013 - 21:50 skoro nie ma odpowiedzi, to pytam się dalej!! co się czepiasz!!?? Kolego TTTOMASSS nie czepiam się tylko przypominam o regulaminie, który zaakceptowałeś podczas rejestracji na forum. Więc radze stosować się do niego. Punkty regulaminu które Kolega złamał: -4.2 Przed założeniem nowego tematu bezwzględnie należy skorzystać z opcji >>szukaj. -4.3 Jeżeli dany temat już istnieje, a nie ma w nim odpowiedzi na nurtujące nas problemy, to należy zadać pytanie w już istniejącym temacie. -5.17 Zabrania się multipostowania, czyli zakładania kilku tematów o tej samej treści lub podobnej tematyce w różnych miejscach forum. Mulitiposty zostaną skasowane, bliskie sobie tematy, scalone. Pozdrawiam Aston76
  10. TTTOMASSS

    Megane II phI Poschizowana sonda lambda...

    Z tą sondą już mam tak 3 lata :-p Ciekawostka: całą zimę przejeżdżam bez błędu. Teraz zaczęło robić się ciepło to w miesiącu już dwa razy błąd wyskoczył... Podczas spokojnej jazdy. Na clipie tylko i wyłącznie błąd sondy lambda za katalizatorem. Nic nie wymieniam. Kasuje tylko błędy co jakiś czas.
  11. Jak macie taki problem jak opisuje "ryszard33" udajcie się do servisu i niech wgrają nowe oprogramowanie do komputera. Miałem tak samo. Gasł przy wrzucaniu na luz. Mój numer VIN był w ich bazie zarejestrowany do wymiany oprogramowania. Zrobili to za darmo. Jak ręką odjął. Nie wymieniajcie żadnych podzespołów, szkoda kasy. Tylko program!!
  12. Pewnie chciałbyś mieć takie coś jak u mnie co???? :( !!!!JEST SZAŁ!!!! :) :)
  13. Witam ponownie. Jakoś nie poradziłem sobie ze znalezieniem 12V po stacyjce... Więc chińskie LEDy poszły do kibla... Zakupiłem PHILIPSy DRL4. Dzisiaj zamontowałem, więc fotki na gorąco robione! Macie fotencje: I jak?? jest GIT??
  14. Witam. Mam meganke II phI 2003 Kupiłem zwykłe światła dzienne link do strony: http://allegro.pl/swiatla-jazdy-dziennej-led-dzienne-automat-nowosc-i2498452728.html Chciałbym się zabrać za montaż. Interesuje mnie gdzie znaleźć plus po stacyjce najlepiej w komorze silnika. Szukam na forum ale jakoś nie widzę konkretnej odpowiedzi.
×