Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl


Ramki pod tablice rejestracyjne - dopisz się do listy


Pum4

Użytkownik
  • Zawartość

    196
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

16 Dobry

Samochód

  • Auto
    Megane IV
  • Silnik
    1.6 165KM EDC
  • Przebieg (tys.km)
    1k

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Bo miedzy korkami w Warszawie a Sanoku jest lekka różnica...
  2. Dziwna sprawa ale Offtopic gigantyczny
  3. Co do rozmiaru tarcz to może niekoniecznie zależeć od lini stylistycznej/wyposażenia, możliwe, że znaczenie ma jednostka napędowa. Czujniki w Renault Warszwa są po 90 brutto sztuka. Oryginalne komputer sam odczytuje nie trzeba ich "programować". Ja mam 225/45/17 a koleżanka na 17 ma oryginalnie założone 205/50/17, byle szerokość opony pasowała do szerokości felgi ale tam jest tolerancja więc powinno być ok. Wracając do średnicy zimówek: myślę że to zależy od lini i/lub wersji silnika. Broszura ze strony Renault podej: dla 130km 280x24 Ø54 i 320x28 Ø60 dla GT, co pomiędzy nie umiem Ci powiedzieć.
  4. Słuchajcie ja nie twierdzę, że Renault trzyma tak wartość jak VW. Część osób mówi o tej utracie wartości jakby po 5 latach można było Renault wymienić na worek ziemników. Chciałem też zauważyć, że grupa VW nie jest jedynym punktem odniesienia względem utraty wartości pojazdu. Wg mnie nawet jeśli liczyć utratę wartości to dalej opłaca się kupić Francuza.
  5. Poprostu nie wierze w okazje z komisu... Szok Uważam za nieprawdziwą teze, że Renault traci znacznie więcej w stosunku do innych marek tej klasy. Szczególnie, że założyciel tematu chce użytkować auto 7 lat. Tak VW pewnie lepiej trzyma wartość.
  6. Auto z komisu... przepraszam ale to nie jest przykład reprezentatywny. Tak swoją drogą to pierwszy właściciel żadko daje auto do komisu bo takie auto schodzi odrazu... Ogłoszenie w Polskim komisie jest tak wiarygodne jak partia kiedy mówi, że obniży podatki...
  7. Pum4

    Megane IV phI System Start-Stop TCE

    Problem jest taki: S&S plus zalecany interwał wymiany oleju za 90złotych co 30kkm (niby jest czujnik zużycia liczący cykle). Za każdym razem olej odbiera temperature i jak trubina jest rozgrzana to poprostu się smaży i zużywa. Na S&S zapewne oszczędzi pierwszy właściciel bo potem zmiana akumulatora a już odpukać rozruszniak oszczędności znosi do zera.
  8. https://www.otomoto.pl/osobowe/renault/megane/od-2016/?search[filter_float_year%3Ato]=2016&search[filter_enum_fuel_type]=diesel&search[new_used]=on Ale możesz sprzedać swój krajowy serwisowany w ASO egzemplarz za 37k PLN żeby udowodnić że masz racje... Ja nie mam z tym żadnego problemu, że nie wiesz ile jest warte Twoje auto. Nawet to, że nie wiesz a się wypowiesz nie sprawia mi problemu.
  9. Up proszę podaj konretne liczby bo już przytaczałem konkretne wyliczenia, że są to bujdy z palca wyjęte. Klepiecie te pseudofakty w kółko, no ludzie ile można... Na litość nie można napisać wg mnie Renault traci na wartości najwięcej... To nie jest kwestia opini tylko Matematyki - albo traci albo cholera jasna nie traci. Wg mnie to może być warte zakupu albo ładne etc.
  10. Pięcioletni leasing to 112% w RCI, w banku dostaniesz jakieś 108%. Tutaj decyduja dodaktowe pakiety jak np cena ubezpieczenia etc. Od całości kwoty odliczasz 18% podatku czyli tak po chłopsku albo płacisz 94% wartości albo 90% wartości. Teraz jak to policzyć to w ciągu 5 lat wydasz 90-45k czyli 45k przez 60mc daje mniej wiecej kosztu około 700zł miesięcznie netto czy ile wydasz na auto i nie odzyskasz. Tyle kosztuje luksus jazdy nowym autem
  11. No tak za 80 tysi można kupić już Mercedesa :/ Filozofia za 5 złotych
  12. Wrzucenie pojemności mocy i wyskości obrotów do jednego worka to teorie na miarę płaskiej ziemi. 3 zupełnie różne parametry zupełnie nieporównywalne ze sobą. Pojemność i obroty nie mają przełożenia bezpośredniego na moc. Jednostka 160km będzie miała dłuższą krzywą mocy, im większa będzie prędkość tym bardziej ilość koni będzie dawała o sobie znać. W 1.3 czynnikiem limitującym moc będzie podaż paliwa, w 1.6 165 koniczy się doładowanie z turbiny. To tak z grubsza.
  13. Piano black ? Serio ? Ten material to zakaza trzeba
  14. 220km/h pusta autostrada... Maska się nie otworzyła... Btw puste pasy w tym za mną. Proponuje zobaczyć akcje przywoławcze na UOKiK a pozostanie chodzenie piechotą...
  15. Poprawcie mnie jeśli się mylę ale megane nie ma 2 warstw maski a sam zamek jest bezpośrednio umocowany w masce także to jest szukanie problemu na siłe. Ja jeżdżę za szybko i nic. Na forum nikt nie zaraportował takiego przypadku a razem napewno mamy już miliony kilometrów. Jestem całkiem pewien, że gdyby producent zauważył tak istotna dla bezpieczństwa wadę to napewno by wezwał na akcje serwisową w trybie natychmiastowym tak jak w przypadku Espace.
×