Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

orzel0072

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III ph3 GrandTour 2013
  • Silnik
    1.5 dCi 110 K9K 636
  • Przebieg (tys.km)
    mały

Ostatnio na profilu byli

138 wyświetleń profilu
  1. Witam Tak jak w temacie, nie pali mi się tylni lewy STOP Na desce rozdzielczej brak jakiegokolwiek komunikatu na temat awarji Sprawdziłem żarówkę, jest OK Bezpiecznik wszystkie są OK Sprawdziłem też że w kostce która jest wpinana do tylnej lampy, niema napięcie na pinie od żarówki STOP Sprawdziłem również że w UCH (puszka obok bezpieczników kierowcy z której rozchodzą się wszystkie kable) z niej wychodzą kable na stop prawy i lewy i na prawym stopie jest wszystko OK, a na lewym brak napięcia Gdzie dalej szukać problemu ?? Pozdrawiam
  2. Panowie zacznę od termostatu, bo jeśli chodzi o duży kwadracik, to nie pojawiał mi się nawet w okresie letnim - ale odrazu dodam zę tam miałem spalanie około 1,3 L na 100km niższe niż w chwili obecnej
  3. Witam Od jakiegoś czasu zauważyłem zwiększone spalanie średnio o około 1 - 1,3 L /100km w mojej megance Zwiększone spalanie jest dosyć sporę i zastanawiam się co może być tego przyczyną. Styl jazdy, trasy, dynamika itp są cały czas bez zmian - praktycznie dzień w dzień robię tą samą trasę(dojazd do pracy około 20km w jedną stronę) Zaczęła mnie również zastanawiać temperatura silnika, ponieważ zawsze pali się tylko pierwszy kwadrat. Czy okres zimowy może spowodować aż taki wzrost spalania ?
  4. Witam Mam w Megane ph3 GrandTour silnik 1,5 dci 110km o oznaczeniu K9K 636 Na forum i zresztą jak i na internecie jest dużo tematów odnośnie problemów z tym silnikiem na dużych mrozach. Z tego co udało mi się wyczytać to przyczyną jest skraplanie się wody w układzie paliwowym (poprawcie mnie jeśli to jednak coś innego) Z racji że idzie zimna i zapewne mrozy podpowiedzćie czy można sobie z tym jakoś poradzić ? Zapobiegać ? Ostatnio w markecie znalazłem dodatki do paliwa które mają za zadanie wyeliminowanie powstawania wody w układzie paliwowym - pytanie czy warto z czymś takim eksperymentować ? Czy może te problemy dotyczą pojedynczych egzemplarzy i narazie dopóki u mnie to nie wystąpi to nic nie robić ? Choć wolałbym zapobiegać niż leczyć Proszę o podpowiedź Pozdrawiam
  5. Witam Megane III GrandTour 2013 klimatronic Problem mam z czasowym parowanie szyb, a dokładnie: Czasami mam tak że po odpaleniu auta jest wszystko ok, ale po jakimś czasie jazdy np. 30min (jazda z klimą OFF) nagle zaczynają parować szyby, ale co najciekawsze nie ingerując kompletnie w przyciski nawiewu, po około 10 - 15 min para sama znika. Oczywiście nie pada deszcz, klima jest wyłączona, moc nadmuchu, temp i tak dalej jest cały czas ta sama. Macie jakieś pomysły co może być nie tak ?
  6. Witam Od niedawna jestem posiadaczem Megane III GrandTour Po zainstalowaniu api MY Renault dowiedziałem się ze mam wersje wyposażenia "Paris Deluxe ENERGY" Szukałem informacji odnośnie tej wersji ale nigdzie nie znalazłem nic konkretnego. Może mi ktoś przedstawić jakieś info ? Dzięki i pozdrawiam
  7. Więc z drugiej strony też powinno być, a nie ma A jednak mocowanie chłodnicy Pozdrawiam
  8. Ktoś ma jakiś pomysł co to może być ?
  9. Witam Mam pytanie - pod spodem auta, po stronie pasażera, mniej więcej pod intercollerem, w osłonie silnika wycięty jest otwór i wystanie z niej coś mniej więcej zaślepionej rurki, Ktoś wie co to jest ?
  10. A jeszcze najważniejsze, czy ten silnik to ta seria która jest podatna na uszkodzenia panewek ? Czy to jest już wersja poprawiona w której teoretycznie nie powinno być już tego problemu Planować w najbliższym czasie wymianę panewek puki jest wszystko ok ?
  11. Witam wszystkich forumowiczów. Jest to mój pierwszy post, więc jeśli umieściłem go w niewłaściwym dziale lub czegoś nie dodałem to proszę o informacje. A więc, kupiłem Renault Megane phIII 2013r. Kombi z silnikiem 1,5dci z przebiegiem 120 tys Auto w tej chwili stoi u mechanika na wymianie płynów, filtrów i rozrządu Chciałbym coś więcej dowiedzieć się o tym silniku (szukałem na forum ale nie znalazłem jednoznacznego opisu tego silnik) Jest masę ewolucji silnika 1,5dci o symbolu K9K, czym sie różnią nie mam pojęcia. Ja mam wersje K9K 636 Jest to konstrukcja udana ? Czy też nie ? Na co zwrócić uwagę ? O co w pierwszej kolejności należy zadbać itp... Z góry dziękuje
×
×
  • Utwórz nowe...