Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Winterfresh

Użytkownik
  • Zawartość

    135
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

5 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II
  • Silnik
    K4M 1.6 16v
  • Przebieg (tys.km)
    162.000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Witam. Jestem na kupnie auta renault megane 3 1.6 z 2008 roku sprowadzonej w Niemiec z wyjątkowo małym przebiegiem 91000 Prosiłbym o sprawdzenie numeru VIN VF1BZ0V0640617313
  2. Właśnie na tych dwóch stylach w module które są w czarnym plastiku podczas włączenia przełącznika góra/dół bez podjętego silnika jest dokładnie 3.8V A z tego co mi się wydaje powinno był koło 12V. Pod akumulatorem działa jeden i drugi silnik. A pod modułem czasem zaskoczy i działa przez moment. Ale już po złożeniu w mechanizm opuszczania szyby brak reakcji tylko cykanie modułu a jak zaskoczy to szyba zjedzie trochę w dol albo w górę zależy od przycisku jak nacisnę. I zaraz koniec znów cyka.. A we wtyczce na dwóch środkowych grubszych przewodach jest 12V. Moduł który odesłałem do naprawy okazał się niby dobry.. Ale dziwne że jeden i drugi daje takie małe napięcie na wyjściu. Jeszcze mógłbym rozebrać drzwi pasażera i przepiąć moduł ale czy będzie taki sam, i czy tam wogóle jest taki moduł? Nie mam jak sprawdzić miernikiem bo mieszkam w Niemczech a miernik zostawiłem w Polsce jak byłem teraz na Święta. Dodano: 09 lis 2013 - 17:12 Niewiem może problem jest gdzieś z masą.. jeszcze jutro sprawdze rano zrobię zdjęcia i jakiś film jak to u mnie wygląda.. Dodano: 10 lis 2013 - 11:09 Witam. Niestety na deszczową pogodę nie udało mi się rozebrać drzwi. Mam jeszcze pytanie czy ten moduł jest w drzwiach pasażera w wersji 3D I czy jest taki sam na allegro znalazłem tyko jeden taki moduł razem z silnikiem linkami i prowadnicami z wersji 3D i nie z anglika ale koszt to 400zł trochę dużo..
  3. Na dwóch środkowych od wtyczki modułu jest zasilanie 12V Które po zapaleniu auta zmienia się w 14V. Po podłączeniu wtyczki pod moduł i przy podłączeniu góra/ dół na dwóch stykach które powinny dowodzić do silnika jest napięcie poniżej 4V. Kostka w drzwiach była czyszczona sprayem do styków i reszta kostek też. Bezpieczniki w kabinie sprawdzone. Wszystkie dobre. Dodano: 09 lis 2013 - 15:01 Oporów na prowadnicach nie ma bo podpinam silnik sam bez innych elementów. A czy czasem ten moduł nie ma jakiegoś czujnika ustawienia wirnika obrotów silnika? bo tam jest tak jakby jakiś pierścień magnetyczny na wirniku.
  4. Witam. Od miesiąca mam problem z szybą od strony kierowcy. Jechałem autostradą ponad 1000km wszystko było okey lecz po dojechaniu na miejsce podróży szyba przestała reagować... Słychać było tylko takie cykniecia przekaźnika. Po odkręceniu tapicerki wymontowałem sterownik i wysłałem go do naprawy do firmy zajmującą się elektronika renault i naprawą tych sterowników. Sterownik dostałem z powrotem że jest 100% sprawny i chcą tylko 20zł za sprawdzenie plus koszty przesyłki. W takim razie szukałem dalej.. Wymontowałem silnik.. Po podpięciu na krótko bez sterownika do akumulatora 12V działał ale miał duże opory... Udało mi się kupić sterownik razem z silnikiem.. Po podpięciu całego nowego ( używanego ) zestawu silnik plus sterownik.. W dalszym ciągu było słychać tylko cykanie sterownika a silnik ani drgnie.. Po rozebraniu silnika jednago i drugiego.. Po przesmarowaniu złożyłem wszystko jeszcze raz w całość i szukałem dalej.. Skoro silnik działa a sterownik ten co miałem i mi odesłali jest sprawny więc musi być coś innego... Sprawdzałem przewody.. We wtyczce od sterownika dwa środkowe to zasilanie 12V a po zapaleniu auta 14V Więc napięcie dochodzi, problem prawdopodobnie będzie leżał w sterowaniu. Nie mam jak podmienic przycisków sterujących ale wydaje mi się że są sprawne. Od strony pasażera szyba działa. Po wyciągnieciu silnika z obudowy linek i podłączeniu go pod sterownik przy naciskaniu na włącznik szyby wirnik delikatnie się kręci w jedna i drugą strone ale takimi skokami jakby mial za mało prądu.. Kiedy tak naciskałem na przełącznik gora doł gora doł.. W pewnym momencie silnik zaskoczył... Zaczoł zaczął się kręcic w jedną i druga strone... Więc włożyłem silnik do obudowy podłączyłem moduł i ... Znów nic.. Znów nie działa... I z powrotem rozłożyłem wszystko... i sprawdzałem tak jak wczesniej... gora doł gora dół... i po jakims czasie znow zaskoczyl... złożyłem sprawdzam i... szyba sie opuscila.. podniosła... znow opuscila do polowy i koniec... Dalej słychac cykanie w sterowniku a silnik ani drgnie... Kręcąć wirnikiem bez obudowy silnika podniosłem szybę do góry poskładałem wszystko i nie mam pojęcia w czym może być problem... Pojechałem do mechanika ktory mi powiedzial że przełączniki w drzwiach dają sygnał do BSI a BSI do sterownika przy silniku... Ale nie wiem czy ma rację... I nie wiem jak naprawic tą szybę. Może macie jakies pomysły skoro sterownik jeden jest 100% sprawny.. Silniki działaja pod 12V a nie wiem co z drugim sterownikiem ale chyba nie miałbym takiego pecha żeby były uszkodzone obydwa a firma zajmujaca się naprawą elektroniki się pomyliła.. Wysyłam zdjęcia mojego modułu.. Z wersji 3 drzwiowej. Wiem że moduły różnią się od siebie. Prosze o radę. Pozdrawiam! Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Kolego, zwracaj na to co piszesz i jak piszesz.Przed wysłaniem proponuję przeczytać co się napisało i poprawić błędy, ponieważ gubisz polskie znaki. Proszę również poprawić zdjęcia. Na forum umieszczamy miniatury zdjęć. Należy wkleić właściwy link - ten zaznaczony na czerwono. damiar
  5. Witam. Czy można założyć oponę zimową 195/60/15 w oryginale są 195/65/15?? Czy to w czymś będzie przeszkadzało??? Pozdrawiam
  6. aston76 Ale o których ślizgach mówisz? o tym na samym przodzie co jest na zdjęciu? Czy te boczne też są inne?? I którą część zamka? otwieranie maski?
  7. Jeśli chodzi o mój przypadek to zaznaczam i powtarzam SILNIK NIE ODPALIŁ. Było tylko słychać zgrzyt ale nie odpalił i nie próbował odpalać. Przestraszyłem się i wcisnołem STOP. Za drugim razem było dokładnie to samo. Dopiero za 3 odpalił prawidłowo.
  8. bendiks zakładany był w serwisie zajmującym się Renault i Citroen. Dlatego uważam że był dobrze założony. Wiem że mechanik podczas wymiany stwierdził że do wymiany kwalifikuje się jeszcze szczotko trzymacz, ale to była kwestia 2 dni zamówienia i musiałbym zostawić na ten czas auto w serwisie. Bo stan szczotek to poniżej 50% Ale ze względu na to że samochód był mi potrzebny na dojazd do pracy zrezygnowałem z wymiany szczotko trzymacza. Do tej pory nie miałem problemu z rozrusznikiem.
  9. Witam. Dziś po przejechaniu około 3km zgaszeniu auta ( wyjście do sklepu ) Po powrocie i przy próbie odpalenia pojawił się zgrzyt przy naciśnięciu przycisku START. Przestraszyłem się i nacisnołem STOP. Ponownie spróbowałem nacisnąć START i ponownie usłyszałem zgrzyt ale auto nie odpalało.. Dopiero za trzecim razem odpaliło.. Teraz za każdym razem odpala prawidłowo.. Ale martwię się co to mogło być.. Wiem ze pół roku temu wymieniałem bendiks w rozruszniku, i wiem ze szczotek była połowa.. Możliwe ze to wina szczotek??? Proszę o pomoc i w diagnozie. Przy tym zgrzycie nie pojawił się żaden błąd i nie świeciła żadna inna kontrolka.
  10. To jest podstawowa wersja bez hands free, to są tylko zaślepki za klamkami, ale klamki są zwykłe bez tej funkcji. Zauważyłem że nie ma ESP tak jak w opisie. A co do wyświetlających się błędów, proponowałbym podjechać autem na komputer, i sprawdzić co mu dolega lub dolegało.
  11. 2 litrową butelkę napełniłem wodą, włożyłem ją szyjką do dołu do wiaderka również wypełnionego wodą. Do szyjki butelki włożyłem węza z generatora. Po 4 minutach gaz z generatora napełnił całą butelkę w której była woda.
  12. Witam! Zrobiłem taki generator w ubiegłe wakacje. Generator wytwarza gaz około 2 litrow na 4 minuty, zależy to od prądu. Nie zakładałem tego do auta bo mam megane 2 z 2 sondą. Kolega jeżdzi na tym w auti 80. Spalanie gazu zmniejszyło się prawie o 50%. Jeśli jest ktoś zainteresowany mogę to odsprzedać. Pozdrawiam!
  13. Sprawdź jeszcze łącznik elastyczny przy wydechu. Miałem podobny przypadek w passacie b5FL 1.9 Strzelił mi łącznik na tej plecionce. Pozdrawiam!
  14. Witam, a ja mam inne pytanie, ale nie chciałem zakładać nowego tematu. Czy jest możliwość w megane 2 3D zrobienie automatycznego zamykania po oddaleniu się od auta? Żeby nie naciskać za każdym razem przycisku zamykania w klamce czy też przy bagażniku. Mam hands-free dlatego kartę mam cały czas w portfelu. A wiadomo jak zimową porą, przyciski w klamkach czasami ciężko chodzą, przymarzają.. Pozdrawiam! Dodano: 31 gru 2012 - 11:32 Profit Załóż sobie dodatkową grzałkę w nawiewie. Nie wiem jak jest w megane 3, ale jest dokładny opis jak to zrobić w megane 2 w ciągu 2 - 3 minut leci z nawiewów ciepłe powietrze..
×
×
  • Utwórz nowe...