Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

WAZI

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    43
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Rnault Fluence FL
  • Silnik
    1,5 DCI (95 KM)
  • Przebieg (tys.km)
    57 000

Ostatnio na profilu byli

301 wyświetleń profilu
  1. Na 90% masz zwarcie wewnątrz akumulatora, któraś cela padła. Pozdrawiam
  2. Kolega aniewa ma rację . Nic nie grzeb bo narobisz sobie roboty . Jeżeli filtr jest oryginalny austriacki, nie chiński i podczas pracy silnika nie ma bąbelków to ten bąbel na dolocie ze zbiornika może być i to jest norma(zniknie zaraz po uruchomieniu i pojawi się po zgaszeniu silnika), natomiast nie może być powietrza od filtra do pompy paliwa zarówno na postoju jak i podczas pracy. Pozdrawiam.
  3. Nieprawda. Filtry paliwa do M III oraz do Fluence 1.5 DCi są identyczne i nie ma różnicy czy jest z czujnikiem zawodnienia czy bez tego czujnika. Różnica jest taka,że gdy nie na czujnika to w dolną część filtra jest wkręcona czarna zaślepka, która też może służyć do okresowego wypuszczania ewentualnie nagromadzonej wody, a gdy pojazd wyposażony jest w instalację elektryczną to wkręcony jest w ten sam otwór dolnej części filtra czujnik zawodnienia z przewodami oraz podłączony złączem elektrycznym do instalacji samochodu. Oczywiści w obu przypadkach(z czujnikiem czy bez) w górnej części filtra zamocowany jest podgrzewacz paliwa z kostką elektryczną. Pozdrawiam. Filtry montowane na pierwszy montaż to MAHLE lub KNECHT KL-485/5D. Cena około 150 zł.
  4. WAZI

    Megane III phI Powietrze w przewodach paliwowych

    Witam Miałem ten sam problem. Jedyny filtr, z którym nie ma problemów to MAHLE lub KNECHT. Są to filtry montowane w Renault na pierwszy montaż. Informacja z ASO: Powietrze może pojawić się po zgaszeniu silnika w przewodzie przed filtrem, to norma, ale nie może go być w czasie pracy silnika za filtrem do pompy wysokiego ciśnienia. Spowodowane jest to złą konstrukcją filtra. Pozdrawiam.
  5. Dokładnie będzie pasował.Bez obaw.
  6. Kup to co Tobie napisałem , a będziesz miał oryginał i zero problemów, nawet włożenie podgrzewacza z uszczelkami będzie przyjemnością.Cena około 150 zł.
  7. Witam Miałem dokładnie ten sam problem, przerobiłem dwa niby oryginalne chińskie filtry (tylko wydałem kasę)- to co sprzedają to są normalne podróby i nie mają nic wspólnego z oryginałem,masz powietrze w przewodach paliwowych przez złą konstrukcję tego filtra, szkoda silnika ,a w szczególności pompy i wtrysków oraz FAP. Filtr na pierwszy montaż do naszych renówek to MAHLE KL485/5D lub KNECHT KL485/5D, w sumie mahle i knecht to jedno i to samo. Jak kupisz jeden z tych filtrów i porównasz z tym chińskim badziewiem to zobaczysz różnicę.Temat już opisywałem na forum, to tak na szybko. Pozdrawiam.
  8. Z tymi filtrami produkowanymi niby oryginalnymi w Chinach to chyba jakaś ściema, to jest moja opinia nie wiem jak u innych użytkowników. Porównywałem filtr paliwa podczas wymiany, jego jakość wykonania i wkład filtrujący w środku, pozostawiają wiele do życzenia w porównaniu z filtrem na pierwszy montaż czyli MAHLE, samochód mam od nowości. Inną sprawą jest ilość uszczelek i ich jakość lub konstrukcja filtra ponieważ zakładając uszczelki chińskiego filtra na podgrzewacz paliwa nie mogłem wcisnąć go do filtra, nie pomagało nawilżanie uszczelek ON. Kiedy w końcu wszystko zmontowałem odpowietrzyłem gruszką i uruchomiłem, samochód odpalił i na pierwszy rzut oka wszystko było OK, ale do czasu. Po kilku dniach postanowiłem sprawdzić czy nie ma wycieków w okolicach filtra, no i wtedy zaobserwowałem ciekawą rzecz, mianowicie przewodami paliwowymi z filtra do pompy paliwa lecą pęcherze powietrza, nie dzieje się to cały czas lecz cyklicznie na wolnych obrotach i pod obciążeniem, silnik oczywiście odpala rano prawidłowo, spalanie w normie ale miałem wrażenie,że głośniej pracuje. Postanowiłem sprawdzić połączenia przodów przy filtrze, wszystko OK. Nie dawało mi to spokoju więc postanowiłem go wymienić, zacząłem szukać filtra produkcji austriackiej taki jaki zdjąłem, facet ze sklepu z częściami do francuzów zapewniał mnie, że już takich nie znajdę i po sprawdzeniu w katalogu zaproponował filtr niby oryginalny, w oryginalnym opakowaniu Renault made in china. Kupiłem, oczywiście walka z uszczelkami i włożeniem podgrzewacza. Po wymianie filtra na początku wszystko było dobrze ale po kilku dniach znowu na pracującym silniku zauważyłem pęcherze powietrza, sprawdziłem połączenia tym razem już wszystkie od zbiornika paliwa do pompy wtryskowej oraz powrót wszystko OK. Rozwiązaniem problemu okazało się kupno kolejnego filtra, tym razem kupiłem filtr firmy MAHLE, który od oryginału różnił się tylko brakiem napisu RENAULT. Ciekawe czy mogę zareklamować te chińskie wynalazki i żądać zwrotu kasy?
  9. Kolego dreq02. Nie jest wcale prawdą to co piszesz ,że wszystkie samochody są po stłuczkach.Owszem jest ich w znacznej mierze, a znalezienie samochodu bezwypadkowego od pierwszego właściciela nie jest łatwe ale jest możliwe, tylko trzeba trochę chęci i zaangażowania. Po prostu dobre samochody długo nie czekają na kolejnego właściciela.
  10. Tak jak podejrzewałem jak samochód z małym przebiegiem to po stłuczce, a jak nie po dzwonie to jest zjeżdżony. Moja dobra rada odpuść sobie ten samochód.
  11. Witam Jako ,że jestem posiadaczem takiego samochodu to z czystym sumieniem mogę go polecić, jednak zwróć uwagę, w ogłoszeniu nie jest zawarte, że pojazd jest bezwypadkowy.Cena atrakcyjna jednak musisz dokładnie sprawdzić czy nie miał napraw blacharsko-lakierniczych. Pozdrawiam
  12. Jeżeli chodzi o wahacz to TRW szedł na pierwszy montaż, no i oczywiści jeżeli sam sworzeń wahacza to też TRW. Pozdrawiam
  13. Znajdują się po lewej stronie silnika na dole patrząc w kierunku jazdy, praktycznie w nadkolu, a załączają się nie od włączonego klimatronika tylko od temperatury zewnętrznej a, wyłączają od temperatury silnika. Co do nagrzewania silnika to jak znajdziesz przewody, którymi płynie podgrzany płyn chłodniczy od podgrzewacza to zobaczysz,że praktycznie cale ciepło aż do otwarcia termostatu idzie na nagrzewnicę co w połączeniu z grzałką elektryczną daje saunę w kabinie a silnik jest słabo dogrzany.
  14. Witam Najprawdopodobniej akumulator do wymiany, miałem tak jak akumulator dostał zwarcia na celach. Pozdrawiam.
  15. Najlepszym wyjściem, moim zdaniem jest skorzystanie z katalogu on-line np. KAYABA. Miałem ten sam problem i dobrałem idealnie.Mogę Ci podać sprężyny do Megane II 1.5 DCI. RH 2712 K-FLEX cena około 120 zł.Długość to 391 mm. Do Twojej wersji silnikowej najprawdopodobniej będzie różniła się średnicą drutu , z którego jest wykonana ze względu na mniejszą masę silnika ale może być taka sama, musisz sprawdzić. Pozdrawiam. Sprawdziłem ta sprężyna pasuje do:1.4 16v,1.6 16v,1.5 DCI.Nie pasuje do 1.9 DCI.
×