Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl


Ramki pod tablice rejestracyjne - dopisz się do listy


olej897

Użytkownik
  • Zawartość

    154
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II ph I
  • Silnik
    1.9 dci 120km
  • Przebieg (tys.km)
    215.000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Zawór odmy był wymienimy jakieś 3lata temu, fizycznie żeby sprawdzić to trzeba otworzyć puszkę. EGR czyszczony z interkulerem jakiś miesiąc temu.
  2. Witam. Dzisiaj jadąc do pracy przy redukcji poszła ogromną biała chmura z tłumika, oczywiście zaprzestałem dalszej jazdy, po powrocie i przyjrzeniu się problemowi zauważyłem że z tłumika leciały kawałki jakby waty (czarne włókna). Była to jednorazowa sytuacja, zostało przejeźdżone i nic już nie kopci ani nie wypadają włókna. Wody nie ubyło, oleju w zbiorniczku nie ma. Turbina i silnik chodzi prawidłowo. Ktoś miał taki objaw?
  3. Nie rozumiem za bardzo teraz. Przecież cześć elektryczna (silniczek) EGR podwiesze obok silnika, a część mechaniczna zostaje w kolektorze w stałym miejscu i nie będzie miało możliwości poruszenia się (otworzenia).
  4. Nie mogę odkręcić tej ostatniej nakrętki :/ Czy część mechaniczną zaworu przy zaślepianiu zostawić w kolektorze czy wyjąć?
  5. Czy objaw, że do 2tys obrotów auto nie przyspiesza to może być przyczyta brudnego kolektora?
  6. Sytuacja wygląda następująco, zdecydowałem się odkręcić kolektor ssący, przy okazji oczyszcze go z sadzy. Oczywiście bez problemów się nie obeszło, 7 nakrętek mocujących odkręciłem ale 8 trzyma jak mocno że nie da się odkręcić ( druga dolna od strony pasażera), czekam za przecinakiem nakrętek i będę walczył dalej. Czy trzeba odkręcić szpilki żeby wyszedł kolektor?
  7. Witam. Wiem temat zaworu EGR był poruszany wielokrotnie na forach renault. Ale ja mam inny problem i zastanawiam się co zrobić. Ogólnie chciałem wyciągnąć zawór (cześć mechaniczną) po to aby wyczyścić ponieważ nigdy tego w moim aucie nie robiłem, a objaw mam taki, że brak mocy do 2tyś obrotów. Załączam zdjęcie zaworu (jest lekko przekręcony w lewą stronę ponieważ siedzi tak mocno, że chciałem go obracać aż wyjdzie, gdy chciałem obrócić w prawo to zaklinował się i ani drgnie) Urwały się dwa oczka i sam nie wiem co mam w tej sytuacji zrobić. Jak próbować go wyciągną lub przekręcić aby gwinty były na wprost. Nie wiem czy w grę wchodzi odkręcanie kolektora ssącego by było łatwiej (ale odkręcić to tragedia). Czy dobrać blaszkę i zaślepić ten otwór? Wolałbym wydobyć go na zewnątrz i wyczyścić. Chyba że macie patent na wyciągnięcie kolektora. Może zniknie objaw. Pozdrawiam.
  8. Witam. Przy demontażu radia zauważyłem cześć która była schowana pod nim (zdjęcie) Do czego to może służyć? Dochodzi do tego kabel czarny chyba wiązka dwużyłowa i wychodzi żółty, posiada jakby dwa gwinty na dwóch zewnętrznych ścianach. I jeszcze pytanie, czy jeżeli mam zamontowany pilot do radia przy kierownicy to czy do radia podchodzi jakaś dedykowana kostka taka jak z wyświetlacza czy impuls idzie z kości zasilających. Ponieważ nie mam fabrycznego radia a chce się w takowe zaopatrzeć i mieć starowanie wraz z wyświetlaczem (adapter kosztuje 150zł- dramat.) Jak ktoś ma czarne radio na zbyciu lub adapter do odkupie
  9. Witam. Mam problem z radiem w samochodzie. Po podłączeniu wideorejestratora do gniazda zapalniczki radio zaczyna gubić sygnał, a że mieszkam poza miastem to chciałbym znaleźć na to sposób. Próbowałem kilkukrotnie z włożoną wtyczką od kamery słuchać radia i bez, jest ogromna różnica więc to jest ta przyczyna. Czy ten typ tak ma? Megane II ph I 2003r 1.9DCI
  10. olej897

    Scenic II phI Bieże olej i sa wycieki na odmie.

    Miałem takie same objawy aż padła turbina a przy okazji były robione uszczelniacze na tłokach bo brał olej. Całkowity koszt wyniósł już nie pamiętam bo to było 2 lata temu ale około 2.200zł wraz z turbiną i robocizną na remont silnika.
  11. Mam ten sam problem, u mnie po zgaszeniu pomaga napompowanie gruszką tą po lewej stronie i na kilka tygodni a nawet miesiąc mam spokój. Dzisiaj byłem na diagnostyce to wyszło, że czujnik paliwa. Także chyba nic poważnego.
  12. Miałem to samo, siłownik działał tylko w jedną stronę. Wymiana sterownika pomoże.
  13. Tak, jest piszczenie. Da się tę pompę regenerować?
  14. Pompa paliwa czy pompa wtryskowa? Najpierw rzucę okiem, a później pojadę.
×