Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

omega

Użytkownik
  • Zawartość

    331
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

28 Super

Samochód

  • Auto
    Renault Megane III
  • Silnik
    1,5 dCi 110KM
  • Przebieg (tys.km)
    360

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Zbieżność się nie zmieni, ale zmieni się kąt pochylenia koła, więc i tak będziesz musiał geometrię zrobić. Przynajmniej w "mojej" megance III jest on regulowany i po wymianie amorków był ustawiany. Ps. Dobrze piszę czy jakąś teorię nową stworzyłem, bo regulacja jest na zwrotnicy? Głowę dam uciąć, że mechanik po wymianie luzował górę i tam naciągał kolumnę. Fakt, że brakowało jakiś piczy kłak a byłem przy tej naprawie.
  2. Wiesz co? może warto do jakiegoś ogarniętego mechanika podjechać? Albo to co teraz napiszę, jest kompletną bzdurą i moje myślenie jest do kitu i wtedy pewnie ktoś to skoryguje. Wyobrażam sobie, że może się zapowietrzyć układ paliwowy, bo pompa w zbiorniku daje jakieś tam ciśnienie X w tym samym układzie jest pompa wysokiego ciśnienia, która daje jakieś Y wiec w takim układzie są sekcje, gdzie panuje ciśnienie wyższe, niższe i nawet podciśnienie. Natomiast moja wyobraźnie nie widzi tego nijak w ukł. hamulcowym, gdzie zawsze mamy ciśnienie wyższe bądź niższe. Nie ma miejsca na zaciągnięcie powietrza, bo w to miejsce musiałby ubyć płyn, oczywiście płyn jest nieściśliwy więc będą różne proporcje, ale musiałby być ewidentnie wyciek. Opisz jakoś dokładniej tę sytuacje.
  3. Patryk, ja nic nie zabezpieczam, samochód prawie 10lat nie ma nigdzie nawet nalotu korozji. Fakt, jest garażowany. Pewnie pojeżdżę nim jeszcze 3-4 lata i jak nikt nie będzie go chciał kupić, pójdźcie na złom.
  4. Ten z zestawu naprawczego. PFG110 do prowadnic tez OK, ale on został stworzony do maszyn roboczych, ciężarówek itp, raczej nie jako chemia przy wymianie klocków w osobówkach. PFG110 - Dokument nr 1.pdf
  5. Ten na pewno będzie OK Ja też do napraw używam dużo odpowiedniej chemii. W tym przypadku mam to: CRC BRAKLUBE PRO 100ML
  6. Rozrząd proponuję taki: https://allegro.pl/oferta/rozrzad-pompa-renault-megane-ii-2-iii-3-1-5dci-8897069183 Koniecznie przy tym pasek wieloklinowy wraz z napinaczem no i koncentrat chłodniczy z wodą destylowaną. Można rozważyć termostat. Wymiana co 160k km i nie ma potrzeby wcześniej. Masz jakiś nierealnie mały przebieg, jak to nie Twoje salonowe auto, to takie rzeczy wymienia się z zasady po zakupie.
  7. Nie, nie kombinuj. Katalogowo są inne, ale wyglądają mocno podobnie. Weź taką dobrej firmy i w dobrej cenie dedykowaną na pewno do Twojego silnika: https://allegro.pl/oferta/pierburg-pompa-oleju-clio-iii-3-modus-logan-8485058092 Uszczelki to zamów sobie za grosze w ASO
  8. To nie jest sprzęt audiofilski, na miejscu BOSE wstydziłbym się pod tym podpisać. Do przygrywania przy grilu rodzimego Zenka będzie się nadawać. Mam III i nie mam tych opcji więcej
  9. Wydawało mi się, że kolega pyta o zakup oleju w Polsce, że chodzi o polskich renomowanych dystrybutorów a Ty jeszcze dodatkowo straszysz Go filmem z Ukrainy/Rosji Mało jeszcze dziś mamy strachów? Od 20 lat jestem członkiem zespołu, który tworzy aplikacje sprzedażowe i zakupowe dla polskich i europejskich dystrybutorów części zamiennych, również aplikacje zamówieniowe od producentów. W takim łańcuszku całej dystrybucji, moja wyobraźnia nie potrafi wskazać miejsca, gdzie taka podmiana towaru mogła by mieć miejsce. To, że rożne towary są podrabiane, chyba dla nikogo nie jest zaskoczeniem, natomiast są sprzedawane innymi kanałami. Na 100% u takiego dystrybutora nie kupisz podrobionego oleju, no chyba ze dowożący już nieszczęsny "pan o imieniu Mietek" podmieni bańkę, którą kupił na portalu. Myślę, że nie o takie wyjątki Tobie chodziło.
  10. Proponuję mniej filmów sensacyjnych/Radio Maryja. Będzie mniej spiskowych teorii. Sorry, ale tego inaczej skomentować się nie da. Jak kolega zna/ma dowody, że renomowani dystrybutorzy sprzedają lewe oleje zostaje prokuratura.
  11. No faktycznie Jak mi się firma rozwinie zaproponuje koledze Witmanowi stanowisko w dziale PR. Jest dobry
  12. Sylwek, cenię Twoją wnikliwość i wiedzę, ale myślę, że teraz przesadziłeś. Ja założyłem używany czujnik ciśnienia paliwa kupiony na Allegro za 50 zł i do dziś bezproblemowo jeżdżę. W Inter Cars z dobrą zniżką kosztował by 500 (już pewnie nie mówiąc o OE Nawet nie wiem, nie sprawdzałem) Chyba że maiłeś na myśli jedynie wtryski to przepraszam. Ja bym jednak chyba i tu poszedł w używkę. Nowy wtryskiwacz dla mnie właśnie sprawdziłem w Inter Cars po mocnych rabatach to 950zł/szt. (VDO) Z tą regeneracją to trochę tak na dwa uda... Zawsze z reguły staram się być przy naprawie samochodu, ale wydaje się, że przy regeneracji wtryskiwaczy nie było by zgody. A fachman jak to fachman, raz może mieć dzień lepszy a raz na kacu
×
×
  • Utwórz nowe...