Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

omega

Użytkownik
  • Zawartość

    647
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

72 Super

Samochód

  • Auto
    Renault Megane III
  • Silnik
    1,5 dCi 110KM
  • Przebieg (tys.km)
    390

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Nie ma co, idę do garażu i badam korekty. @aniewa, sprawdzisz mi te korekty? Błędów całościowo nie ma, oprócz świateł dziennych, ale to może dlatego, że mam żarówki LED założone.
  2. Wydaje mi się, że ten spec co mi klona robił mówił, że K-TAG ma dostęp do tysięcy bibliotek z różnymi gotowymi już mapami silnika. Mnie to nie interesowało, bo w zasadzie tej mocy co mam, to dla mnie aż nadto, ale myślę, że to jest możliwe.
  3. Teraz to wszystko takie gdybanie się robi, niby wygląda na zapowietrzanie się układu, albo na uszkodzenie pompy z drugiej strony rozumiem, ze przed wymianą sprzęgła było dobrze? Widzisz, jak już wybierałeś się do mechanika, to trzeba było się trochę rozejrzeć, popytać znajomych. Wiesz, ja mam też swojego co jak mi się nie chce samemu naprawiać to jadę, ale ja tam stoję i patrzę na ręce, znamy się już tyle lat, że jemu to kompletnie nie przeszkadza. Ostatecznie pewnie się skończy na innym mechaniku, bo albo coś spartolił przy robocie, albo kupił lipną część...
  4. A może taki zleżały wtrysk być powodem problemów? Silnik mi teraz chodzi jak Szwajcarski zegarek - fabryka. Powiem Ci szczerze, że nie specjalnie mi się chce z gościem szarpać, bo ja w ogóle z natury unikam konfliktowych sytuacji, chyba że mnie ktoś do ściany już przyprze. Tylko czy to jest taka właśnie podbramkowa sytuacja? Te wtryski były ewidentnie zabezpieczone jakimś lekko tłustawym środkiem środkiem. Albo inaczej, coś można tym MAXIECU sprawdzić? Jakieś korekty czy coś, to bym się dziś pobawił.
  5. Na zdrowie. To mnie ten drań z Bydgoszczy w takim razie oszukał. A tak go wychwaliłem i rekomendowałem. I po co mi to Aniewa zrobiłeś? :( Już zły humor z rana. Sprzedał mi 2 wtryskiwacze S (2019) 1 wtryskiwacz T (2020) i jeden wtryskiwacz L (2012) Reklamować ten jeden? Na 100% Aniewa o to kaman w tym?
  6. No nie masz teraz innego wyjścia, tylko z powrotem do mechanika, sam nie kombinuj, bo się zaczną problemy typu kto co ruszał. Pytanie podstawowe, czy był wymieniany wysprzglik i była rozpinana hydraulika sprzęgła? Swoja drogą, mam dokładnie ten sam samochód z tego samego roku, przejechane prawie 400k km i sprzęgło nie ruszane. Jak na pewno ten wysprzeglik był wymieniany a wcześniej było wszystko OK to jest jeszcze pompa sprzęgła. Jeżeli ten zamknięty układ się zapowietrza, to musi być wyciek. Może coś kurna nie dokręcił, nie do końca odpowietrzył? Przede wszystkim to co możesz Ty zrobić, t
  7. Można dokupić różne cudeńka tego typu. W Polsce Inter Cars jest dystrybutorem takich rzeczy Norweskiej firmy DEFA www.defa.com Cena wiadomo jaka, kosmiczna. Czy jest sens? To już po uważaniu
  8. Myślę Lionel że da się w Polsce znaleźć całkiem przyzwoity samochód za 2-3tys zł Mój brat kupił tak Hyundaia Elantrę i "natłukł" na niej bez problemu 200k km i dalej tłucze. Może z Renówką czy VW faktycznie będzie problem, ale z pewnością da się coś znaleźć w całości rynku. Sam kiedyś sprzedałem po ładnych kilku latach Opla Omegę w cenie złomu. Mechanicznie kupujący (polecony do mnie) przejeździł nim jeszcze bez problemu ok 200k km. Niestety, korozja w nim zrobiła swoje. Dosłownie jak się u mnie zaczęło to u Niego po trzech latach nie było już podłogi. Te Ople były makabrycznie nieodporne na k
  9. Nie Andrzej, sorry, ale nie masz racji. Miałem dokładnie takie sam problem w Oplu Omedze 2.3D (mój drugi samochód) po przejechaniu ok 0,5mln km. Też spędziłem kupę czasu szukając nieszczelności, to wcale tak nie jest, że ten układ jest całością szczelny. Nie jest. Nie znam dokładnie tego układu, dlatego nie będę ściemniał, ale tak to jest. Mi zregenerowali pompę i pomogło, ale to było w latach '90 gdzie nowa kosztowała 3-4x wartość samochodu. Być może w tym przypadku jest nieszczelność, ale wyeksploatowana pompa dokładnie da taki sam efekt cofania się paliwa.
  10. Może tak być jak pisze kolega Aniewa, ale... w tym przypadku w zasadzie w ciemno stawiam na pompę jak kolega Jabrze. Zawór faktycznie w takim przypadku nie pomoże. Niestety, w dobrym stanie używki nie kupisz, bo silnik już nieprodukowany a te samochody mają nalatane setki tysięcy km. Ile masz KM, bo tam są dwa rodzaje? W zasadzie obie pompy dostępne od ręki w cenie może nie jakiejś super, ale za ok 2 000 - 2 500zł kupisz.
  11. Panie, Bozia dwie lewe rączki dała? Masz tu w jednym sklepie np.: BREMBO TARCZE HAMULCOWE PRZÓD 09.B353.11 Krakow - Allegro.pl ATE CERAMIC KLOCKI HAMULCOWE PRZÓD CLIO IV Krakow - Allegro.pl
  12. Nie, to już oficjalnie odwołuję tę zamianę, błędnie przeczytałem, że NIE wybrałeś tej właśnie skrzyni. ehh...A kurczę naprawdę wnikliwie do tego podchodziłeś. Później właśnie u handlarzy (a nawet gdzieś po poleceniu) tak to się kończy jak widzisz samochód. Naturalnie człowiek robi się miękiszonem. Pozostaje życzyć by było dobrze, bo i tak ewentualne problemy to już nie to forum.
×
×
  • Utwórz nowe...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!