Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

omega
Użytkownik-
Zawartość
813 -
Rejestracja
-
Ostatnio
Reputacja
88 SuperSamochód
-
Auto
Renault Megane III
-
Silnik
1,5 dCi 110KM
-
Przebieg (tys.km)
400
Ostatnio na profilu byli
Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.
-
Bądź rozważny, bo "pakujesz się" w najsłabszy i już nieprodukowany już silnik Reno. Chyba, że kupujesz samochód za przysłowiowe grosze.
-
Nieee, to nie żadna magia internetu. Zwyczajnie wymieniałem termostat i miałem ten VERNET w "łapie" Więcej tej firmy do rąk nie wezmę.
-
Lelupi, VERNET powiem mocniej, to dla nie tylko tani zamiennik, ale zwyczajny badziew. Nie wiem ile tam Coca Coli dostajesz za jego reklamę, ale jak widać Twoja magia działa. Niech każdy kupuje co chce, ja tylko przedstawię dowód, czego wymaga forum. W załączniku ceny z Inter Cars VERNET i WAHLER które to są zamiennikami. Każdy zainteresowany może zweryfikować cenny, choćby na ALLEGRO. Są tam obie firmy i oba te termostaty.
-
Nie jest prawdą to, ze firma VERNET dostarczała termostaty dla Reno na pierwszy montaż. Skąd masz taką informację? Możesz ujawnić źródło? VERNET jest stosunkowo tanim zamiennikiem, wątpię, żeby jakaś firma kupiła go pod OE
-
Ustawiasz tylko góra/dół. Uważaj, bo ten mechanizm jest dość delikatny, użyj klucza ampolowego. W środku, głębiej jest też nacięcie na śrubokręt krzyżakowy. Ja niestety regulację w lewym reflektorze rozwaliłem, bo zaczął on ciężko pracować i obrobiłem ten misterny mechanizm, także teraz żeby dokonać korekty, muszę wysunąć reflektor i klucz włożyć "od tyłu" Na szczęście nie trzeba tego często robić. Proponuję pominąć diagnostów i ustawić na tzw. ścianę. Mamy tam jak dobrze pamiętam wstępne obniżenie zapisane na reflektorze a później już doprecyzować ustawienie na jezdni w nocy.
-
Megane IV phI Nie składa się prawe lusterko
temat odpisał omega na michal_d w Mech.-Ogólne - Megane IV
Renówki mają kiepskie lusterka, dawno już temu, jak byłem na targach motoryzacyjnych w Paryżu, to dowiedziałem się, że we Francji jest jedna fabryka, która produkuję do wszystkich francuzów lusterka. Jak jest teraz to nie wiem, na wszelki wypadek jak są mrozy wyłączaj automatyczne składanie. -
Nie no, nie ma tam przecież krasnoludka co dmucha i wytwarza lewe ciśnienie. Tylko pompa oleju to robi. Na szczęście tu lista rzeczy do wymiany długa nie jest, choć jak wspomniałem, chyba nie jest to łatwe.
-
a kto kupuje oryginalne filtry OE?? Kupiłeś go w stacji Reno czy gdzieś przez net? Pewnie będzie to wina pompy oleju, ale swoja drogą, to naprawdę jakieś ogromne ciśnienie musi ona podać. Myślę, że tak w okolicach 5-7bar to powinien dać radę zawór ciśnieniowy, który jest wbudowany w filtr oleju i puścić to ciśnienie "bokiem" Niestety, nigdy mi się taki przypadek nie obił o uszy, albo nie pamiętam czegoś. Swoją drogą dziwna sprawa... Daj znać jak to się skończy.
-
Megane III phI Megane III Ph1 - problem z odpalaniem w chlodne dni.
temat odpisał omega na ulver89 w 1.5 diesel
No tak, ale to w II a w opisie jest III -
Megane III phI Megane III Ph1 - problem z odpalaniem w chlodne dni.
temat odpisał omega na ulver89 w 1.5 diesel
Co to jest w ogóle za silnik? Nie ma takiego 74KW podaj VIN -
Megane III phII Jakie opony letnie wybrać ?
temat odpisał omega na theon74 w Felgi i opony - Megane III
@pbet ja jeżdżę na Michelin Primacy tylko chyba 3 Jak kolegę stać, czemu nie. Chyba najlepsza z opon a jak nie NR1, to na pewno najwyższa półka. Ja kupuję je jako używki po 50-100zł, bo jakoś do opon nie mam szczęścia, często na coś najadę i zniszczę. Te opony się nie zużywają w sposób naturalny, jeździsz, jeździsz i jeździsz aż ja gdzieś rozdupcys. -
Rozumiem oczywiście, że kolega przy wymianie filtra wytarł przylgnię i nie zostawił tam starej uszczelki? i jeszcze napisz jaki masz ten filtr oleju i gdzie kupiony, bo nie widzę tu takiej informacji.
-
Panowie, wiadomo że nasz skądinąd szacowny kolega Andrzej, troszkę "działa" na zasadzie kopiuj-wklej Zwyczajnie coś Mu się za dużo zaznaczyło