Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

omega

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    916
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

106 Super

Samochód

  • Auto
    Renault Megane III
  • Silnik
    1,5 dCi 110KM
  • Przebieg (tys.km)
    410

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Zacisk masz tu: ZACISK LEWY TYŁ RENAULT VEL SATIS 2.0-3.5 Rybnik - Allegro.pl Przewód to wbij sobie w google "dorabianie przewodów hamulcowych" i na pewno coś w okolicy znajdziesz.
  2. uuuu dzięki Aniewa, lepiej więc tego nie tykać. Zresztą chyba z czasem luz powinien się zwiększać a nie zmniejszać, więc nie grozi silnikowi praca na podpartym zaworze. Chociaż jak zawór się wyrabia i gniazdo też, to może niekoniecznie poprawnie napisałem, bo w sumie układ "się skraca". Ale krzywki na wałku także "siadają" więc w jakiś sposób to się kompensuje.
  3. Szwagier, zielonego pojęcia nie mam Nigdy nic tam nie ruszałem. A to nie są jakieś samoregulatory?
  4. A czemu nie chcesz benzyny i ewentualnie gaz? Stary renówkowski 1.6 K4M spoko da radę. Prosty, trwały silnik. Jak to kolega Szwagier napomknął, to robisz trasy nawet nie rowerowe. Zresztą porządny rower to inna skala finansowa i inna bajka: Madone SLR 9 eTap | Trek Bikes (PL) to już faktycznie lepiej samochód. Regulacja takiego roweru przypomina strojenie fortepianu, mało kto potrafi. Ja potrafię ale jak kolega nie, to zdecydowanie samochód.
  5. Nie powiem, bo nie mam wiedzy. Na 10 lat i >400k km nigdy nic przy nim nie grzebałem mimo, że od nowości olej w silniku wymieniam co 30k km
  6. Taki mocno markowy to np. Coninental (dawne VDO) Cars ma na stanie, niestety cena też odpowiednia. Albo z Allegro: 5WK9681Z CONTINENTAL/VDO Siedlce - Allegro.pl
  7. Trzeba pamiętać, że pomiar grubości lakieru to taki wstęp do głębszej diagnozy. Ja jak odebrałem z salonu megankę, to zaraz mnie ktoś przyrysował, cieniutka, krótka rysa, ale skorzystałem z AC i ASO DAKAR W-wa polakierował połowę boku. Także element lakierowany kompletnie może nic nie znaczyć.
  8. Trochę słabo z tą ERA wybór Darek zrobiłeś. Podjedź do pierwszej lepszej filii Inter Cars, bo mają kupę markowych sensorów.
  9. Dokładnie, kupowanie diesla po to, żeby zrobić 14km dziennie trochę się mija z celem do którego on jest powołany. Tam jest w opisie że 106KM a w danych 110KM Tak czy siak, silnik bardzo udany, już tu pisałem, że pod względem ekonomiki, trwałości i bezawaryjności jeden z najlepszych silników diesla na świecie (jak nie number one), który jest obecnie produkowany. A ten jest. A to się także wiąże z tym, że masz kupę części używanych w naprawdę zadziwiająco dobrym stanie, pewnie niestety część także kradzionych. Już nie pamiętam, bo musiałbyś moje posty wyfiltrować, ale za TURBO które i tak wymien
  10. Nikt Ci kolego nie doradzi, wyboru musisz dokonać sam, podobnie jak sam wybierasz żonę czy dziewczynę. To jest zależne od Twoich indywidualnych preferencji, stylu jazdy, miejsca jazdy itp. itd. Ja jestem z tych, co zmieniają opony, ale dlatego, że co sezon jeżdżę zimą w góry. Więc mam porządne zimowki. Letnie kupuję bardzo markowe, ale używki za cenę ok 50-100zł i też smigam że hej.
  11. Tak trzymać! Nie takie naprawy kierowcy wykonywali na Syberii. Zamiast prasy może posłużyć np. imadło. Mówiąc już poważenie, to mi mój mechanik zgrabnie te silentblocki wyprasował i wprasował. Szczególarz, co do mm Z suwmiarką zmierzył jak siedzą stare i tak poszły nowe. ps. Na pewno nie wpłynie na żywotność lekkie jej sfazowanie, Tam jest szeroko w gnieździe. 100% prędzej wyrobi się w niej guma.
  12. Absolutnie nie. U mnie to jak ze starym smartfonem, wywalasz po latach na najniższą półkę, zero emocji. Nie mam kompletnie żadnej emocjonalnej więzi z samochodem, ale rozumiem tych, co ją mają. Generalnie też lubię motoryzację, tematy z nią związane, rynek części, bo dla tej branży pracuje, ale nigdy nie miałem potrzeby posiadania ekstra bryki. ps. Policja to raczej ma inne zadania główne, ochraniać władzę i zbierać "haracze" (ładniej mandaty)
  13. Tego to Andrzej nie wiem, nawet nie wiem jak się obecnie zachowują złodzieje, bo mam autko warte może 3 może góra 5 tys. zł którego nawet już dość często nie zamykam. Raz nawet, jak całkiem drzwi pozostawiłem uchylone na noc, to mnie o tym bardzo kulturalnie rano pouczono, że tak robić nie należy Ale ja też trochę inna filozofię życia mam. Jak ktoś chce być obiektem zazdrości, to za chwile może stać się obiektem śmieszności, bo to naprawdę mały kroczek jest, a nic tak rodaka nie cieszy jak cudze nieszczęście. Więc jak koleżanka pisze, że wydaje na samochód dorobek życia, to dla mnie nieakcept
  14. Nie jestem złodziejem, ale na jego miejscu jakbym zrobił przygotowania, stracił czas w nocnych godzinach pracy, gdzie stawka jest podwójna a Ty byś wyciął numer z zabezpieczeniem, to nie chcąc być obleśnym nie napiszę co bym tam zostawił. Najdelikatniej, oblałbym wnętrze farbą i pociął tapicerkę. Przecież ten złodziej jest jakimś trybikiem grupy przestępczej i też pewnie musi przed szefem zdać raport. Nie wiem, ale jak ja muszę się czasami przed prezesem tłumaczyć to taki element pewno też.
  15. To te MOOG'a co Ci wskazałem na pewno dadzą radę. Dobrze się w tym widzę poruszasz, to trochę pójście na łatwiznę i strata kasy. Zresztą każdy wybór tu będzie OK Ja akurat wymieniłem tylko silentblocki i sworznie. Uważam też, że sllentblocki Lemfordera i sworznie TRW to najlepsze połączenie a tak zazbrojonego wahacza nie kupisz. Choć wiem, że nie wszyscy się z tym zgodzą.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!