Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

aniewa

Użytkownik
  • Zawartość

    3447
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

283 Super

Samochód

  • Auto
    scenic III phI
  • Silnik
    1,5 dci 110KM FAP k9k 836
  • Przebieg (tys.km)
    166

Ostatnio na profilu byli

2994 wyświetleń profilu
  1. To co zaznaczyłeś to jest regulator wydatku paliwa, jego zadaniem jest dostarczenie do części pompy wytwarzającej wysokie ciśnienie tylko takiej ilości paliwa jaka jest w danej chwili potrzebna. Sam regulator ciśnienia to jest ten drugi element z wtyczką. Załączam rysunek pompy trochę starszej pompy ale myślę, że rozmieszczenie elementów jest podobne.
  2. Trzeba sprawdzić jakie ciśnienie jest zadane przez sterownik a jakie odczytane przez czujnik. Między tymi wartościami różnica powinna być niewielka. Jak zbyt duża różnica to może faktycznie regulator ciśnienia nawala. Na zdjęciu które zamieściłeś regulator ciśnienia to ta część z wtyczką i z nacięciami na założenie dużego klucza.
  3. 1- kolor łososiowy- kierunkowskaz 2- kolor biały - stop 3 - wolny 4 - niebieski - pozycyjne 5 - czarny - masa. Do każdych świateł jest osobny schemat, wszystkie światła zasilane są z modułu komfortu (UCH) kabiny, nie ma do nich dedykowanych bezpieczników.
  4. Każde światło STOP ma osobne zasilanie z modułu komfortu w kabinie. Może trzeba sprawdzić błędy w UCH? Sprawdź miernikiem czy dochodzi napięcie do blaszki zasilającej żarówkę stop.
  5. aniewa

    Megane III phIII Pedał gazu - blokada/wpadanie

    Przy tempomacie oczywiście punkt oporu nie jest do niczego potrzebny, przy ograniczniku już musi być. Jak nie jest wyczuwalny i nie działa to może pedał gazu jest od wersji bez tempomatu-ogranicznika. U mnie punkt oporu jest wyraźnie wyczuwalny i działa tak jak powinien.
  6. aniewa

    Ogólne Błąd skrzyni biegów

    DF093 - według opisu to OBWODY ELEMENTÓW RĘCZNEGO STEROWANIA IMPULSOWEGO DF095 - OBWÓD ELEKTROMAGNESU BLOKOWANIA DŹWIGNI ZMIANY BIEGÓW Pewnie bez fachowca elektryka się nie obędzie.
  7. aniewa

    Megane III phI Megane 3 kopcenie z wydechu

    Podłącz kolego clipa lub co innego by sprawdzić poziom sadzy w filtrze i będziesz wiedział czy próbuje się wypalać czy jest inna przyczyna dymienia. Jak poziom sadzy przekracza 23 gramy to będą próby wypalania. Znasz symbol silnika? Nie wszystkie 1,5 dci miały FAP.
  8. Masz pompę elektryczną to gruszka jako pompka nie jest potrzebna, odpowietrzasz układ pompą elektryczną. Może ta Twoja gruszka spełnia inną rolę, zawsze możesz ją wyjąć i założyć kawałek zwykłego przewodu paliwowego. W moim scenicu nie mam pompy elektrycznej i gruszka robi się twarda po kilku naciśnięciach i montowana jest na zasilaniu. Tak samo może być we wspomnianej lagunie.
  9. Nie masz czasem elektrycznej pompy w baku? Niektóre wersje miały taką pompę elektryczną w wersji silnika 636. Jak nie było pompy to była gruszka ale po stronie ssącej. Tu faktycznie występuje gruszka na powrocie tylko może nie pełni roli pompki bo jak piszesz nie ma żadnego zaworka. Ciekawy przypadek Fakt faktem występuje jako część zamienna.
  10. Występują różnego rodzaju gruszki. Moja nie miała zaworka zwrotnego w rozumieniu gniazdo-kulka. Był czarny plastykowy koszyk który szczelnie przylegał do gniazda i musiał pracować w pozycji pionowej.
  11. I pomyśleć, że za mojej młodości nie było świateł do jazdy dziennej. Nawet nie było obowiązku włączania świateł mijania w dzień a pasy to się zapinało po wyjechaniu z obszaru zabudowanego. Były nawet stosowne znaki przy wyjeżdżaniu z miasta. Ach, to były czasy, każdy polegał na swoim wzroku i jak nie był pewny drogi przed sobą to nie wyprzedzał. Ale fakt, wtedy ruch na drogach był dużo mniejszy, dzisiaj większość kierowców kieruje się zasadą, że jak nie widzi świateł z naprzeciwka to uznaje, ze droga jest wolna. Obowiązek jazdy na światłach dziennych lub mijania na pewno dużo poprawia bezpieczeństwo w ruchu ale tez może powodować takie sytuacje jak na filmiku powyżej.
  12. https://carinfo.kiev.ua/cars/vin/renault/vin_check?su=ho1nfvy09yap
  13. Te silniki faktycznie mają niską kompresję, stopień sprężania to mniej więcej 15 : 1 gdzie starsze diesle mają od 18-19 :1. Regulator ciśnienia jest w pompie wtryskowej, steruje nim komputer silnika. U mnie ciśnienie przy rozruchu jest sporo poniżej 300 bar. Po uruchomieniu na mrozie wynosi około 290-300 bar.
  14. aniewa

    Radio samochodowe

    Ogłoszenie zostało sfinalizowane

    • SPRZEDAŻ
    • Używany

    Sprzedam radio w dobrym stanie, wymontowane z mojego samochodu, sprawne, kod 9188. Na panelu tylko jedno małe zadrapanie. 22-100 Chełm, możliwa wysyłka.

    45,00 zł

  15. Blokadę przed dziećmi na pewno konfiguruje się w praktycznie w każdym UCH, warunek to dodatkowy silniczek montowany w zamku tylnych drzwi. Przy szybach na korbkę raczej nie ma tam dodatkowego silnika.
×