Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

aniewa
Użytkownik-
Zawartość
4860 -
Rejestracja
-
Ostatnio
Reputacja
522 SuperSamochód
-
Auto
scenic III ph1 Megane III ph3
-
Silnik
1,5 dci 110KM FAP k9k 836 1,5 dci 110 KM 636
-
Przebieg (tys.km)
186
Ostatnio na profilu byli
5691 wyświetleń profilu
-
@Radzix3009 w tym temacie pytał o luz promieniowy w dwumasie, może ktoś jeszcze się wypowie ?
-
Dokładnie 162746 km.
-
Jeżeli te wibracje nasilają się podczas dodawania gazu to wymieniaj, miałem podobnie. Dla próby wrzuć 6 bieg przy 70-80 km/h i dodawaj gazu, przy sprawnym kole nie będzie żadnych wibracji. Przy uszkodzonym będzie lekko telepało budą.
-
aniewa zaczął obserwować Składane lusterka przeróbka, Luz nowego koła dwumasowego, Brak światła mijania z przodu po stronie pasażera Scenic III PHII 1.5DCI i 2 innych
-
Dwa lata temu wymieniałem to koło u siebie i z tego co pamiętam to luz obwodowy był około 1 cm a luz promieniowy wydaje mi się, że był podobny lub minimalnie mniejszy. Koło Luk.
-
Błąd mówi o problemie z napięciem numer 2 zasilania czujników. W skład tych czujników wchodzą podzespoły wymienione w poście kolegi Andrzej-2010. Któryś z nich prawdopodobnie powoduje zbyt duży spadek napięcia ewentualnie przewody zasilające mają przebicie. Mądra książka zaleca: Sprawdź miernikiem izolację między następującymi połączeniami po odłączeniu tych czujników i wtyczek komputera wtryskowego. - ścieżki 2 i 6 złącza czujnika ścieżki pedału 2. - ścieżki 2 i 4 złącza czujnika położenia zaworu EGR. - ścieżki B i A złącza czujnika ciśnienia czynnika chłodniczego Można też o
-
Po wtyczce widać, że chcesz wymienić gniazdo żarówki tylnej pozycyjnej i stopu czyli P21/5W. Tu nie można dowolnie łączyć przewodów bo zamiast pozycyjnego zaświeci stop i na odwrót. Na dole masz dwa styki oraz metalową oprawkę. W nowej wtyczce czarny na pewno podłączony jest do oprawki a czerwony i niebieski doskonale widać który do którego styku. W starej oprawce musisz znaleźć przewód który połączony jest z oprawką. Do niego podłączysz czarny. Pozostałe dwa analogicznie po wcześniejszym sprawdzeniu miernikiem przejścia do poszczególnych blaszek. Jeżeli źle połączysz to zamiast mocniejszego
-
Może być 0,25, 0,5
-
Termostat bimetaliczny KSD 250 5 A. Ten z rysunku od góry, ważne by w opisie miał rozwarcie styków po osiągnięciu temperatury np. https://allegro.pl/oferta/termostat-bimetaliczny-ksd9700-5a-250v-nc-30c-7915430873. Warto założyć ten rezystor, u córki w M III jest o niebo lepiej, żadnego szarpania, spadków obrotów itp.