Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

aniewa

Użytkownik
  • Zawartość

    4364
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

429 Super

Samochód

  • Auto
    scenic III ph1 Megane III ph2
  • Silnik
    1,5 dci 110KM FAP k9k 836 1,5 dci 110 KM 636
  • Przebieg (tys.km)
    180

Ostatnio na profilu byli

4723 wyświetleń profilu
  1. Zmierz rezystancję tego zaworu czy mieści się w granicach jakie podałem wcześniej.
  2. Masę podaje sterownik silnika podczas kontroli obwodu i wypalania filtra. Normalnie jej nie ma. Gdyby była to paliwo ciągle dostawałoby się do piątego wtryskiwacza. Na fioletowym po włączeniu zapłonu powinno być napięcie sieci.
  3. UCH musi mieć niebieskie gniazdo bo ono obsługuje HF. Pozostaje wymiana i programowanie kart. Chyba nie warto.
  4. Gdy nie wykrywa połączenia i zmieniasz port to wcześniej wyjmij i ponownie włóż elma do gniazda.
  5. Elektrozawór zasilany jest z pinu 3 białego złącza MN umieszczonego w skrzynce bezpieczników pod maską. Na zdjęciu pin zaznaczony strzałką. Zasilanie można podać praktycznie z każdego żółtego przewodu, na nich pojawia się napięcie po włączeniu zapłonu. edycja Z tego samego przewodu zasilany jest wtryskiwacz dpf, jeżeli tam dochodzi napięcie to możesz przewody zmostkować. Za dużo jeździć nie możesz bo filtr nie będzie wypalany.
  6. Bo fabryka tego nie przewidziała. Jest sitko w baku i to w zupełności wystarcza. Tam gdzie jest pochłaniacz i opcjonalnie mógł być filtr paliwa nie ma plastików.
  7. Prawdopodobnie go nie masz, gdyby był to znajdziesz go obok pochłaniacza par paliwa przy zbiorniku paliwa. Układ sam się odpowietrza.
  8. Kup klucz pazurkowy za niecałe 20, pasuje do wszystkich filtrów. Wpisz w allegro "klucz pazurkowy do oleju" to zobaczysz jak wygląda. Im mocniej kręcisz tym silniej dociska łapkami do filtra.
  9. W tym komunikacie nie chodzi o wtryskiwacz DPF tylko o elektrozawór paliwa umieszczony nad rozrusznikiem na prawo od pompy wtryskowej. Zasilany jest napięciem 12 V z modułu USM. Można sprawdzić czy na fioletowym przewodzie jest napięcie po włączeniu zapłonu. Masą steruje komputer silnika. Rezystancja tego elektrozaworu powinna mieścić się w granicach 19-28 omów. Rezystancja samego wtryskiwacza to 7-11 omów w zależności od jego temperatury.
  10. W moim poprzednim SC II taśma zerwała się przy 210 tys. km, blokada i moduły szyb nigdy nie uległy awarii. To kiedy wysiądzie moduł szyby nie zależy od przebiegu, podobnie jest z blokadą.
  11. Zdejm pasek osprzętu, uruchom silnik. Jak będzie cisza to pewnie sprzęgiełko niedomaga.
  12. Akumulator warto odłączyć by niechcący nie spowodować zwarcia. Nic nie trzeba kodować. Przy odkręcaniu filtra bardzo dobrze spisuje się klucz pazurkowy. Zaopatrz się też w nową uszczelkę korka oleju.
  13. Film pokazujący jak to zrobić. Wymieniasz diody SMD na niebieskie.
  14. Obstawiam przepływomierz umieszczony zaraz za filtrem powietrza. Ciśnienie doładowania żądane i faktyczne odczytasz elmem i z programem torque. Dostępne są dodatkowe PID-y dal tego silnika dzięki którym odczytasz wszystkie parametry pracy.
×
×
  • Utwórz nowe...