Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

aniewa

Użytkownik
  • Zawartość

    3538
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

295 Super

Samochód

  • Auto
    scenic III phI
  • Silnik
    1,5 dci 110KM FAP k9k 836
  • Przebieg (tys.km)
    166

Ostatnio na profilu byli

3196 wyświetleń profilu
  1. Podnieś maskę i zobacz czy ze skrzyni biegów wystaje w kierunku zderzaka metalowa duża łapa a do niej przymocowana linka z metalową "bambułą" na końcu. Jak tego nie masz to masz wysprzęglik hydrauliczny. Albo wrzuć zdjęcie skrzyni z widokiem od strony zderzaka.
  2. Zgadza się. Po fizycznym otwarciu nie mają prawa same się zamknąć chyba, że masz system HF.
  3. @izidev masz tak jak fabryka wymyśliła.
  4. aniewa

    Megane IV phI DDT4ALL

    Ogólnie to funkcja reset może być niebezpieczna. Nie masz po prawej stronie przycisków włączających poszczególne funkcje? Są w 100 % bezpieczne.
  5. Produkcja jak wynika z VIN to marzec 2006 więc cały rok od wyprodukowania nie był rejestrowany. przepraszam, omyłkowo wpisałem niewłaściwy rok produkcji
  6. Przy montażu pompy zwróć szczególną uwagę na jej ustawienie, nie może być dowolnie założona, ma znak na kole zębatym. Przewody paliwowe do i z zbiornika porządnie przedmuchaj, kilka razy tak robiłem i było OK. Ale jak masz możliwość to je wymień.
  7. aniewa

    Megane II phI Zbiornik paliwa...

    Zaślep rurkę wychodzącą z niebieskiego korka. Edycja 2019 04 17 To znaczy nie do końca zaślepić, w dieslu też jest ten niebieski korek ale bez dołączonej rurki. tylko Jest jakiś zaworek. Może to jest odpowietrzenie zbiornika i w przypadku montażu zbiornika od benzyny zakładałem na ten króciec rurkę igelitową a koniec tej rurki prowadziłem w górę za nadkolem pozostawiając ją lekko otwartą. Paliwo na zakrętach się nie wylewało a ja nie miałem obaw o wytworzenie podciśnienia w zbiorniku. Może to zbędna asekuracja ale tak robiłem.
  8. aniewa

    Megane II phI Zbiornik paliwa...

    Wszystkie zbiorniki są identyczne, benzyna ma inną budowę wyjścia do pochłaniacza i w przypadku zastosowania do diesla trzeba cienką rurkę w suficie zbiornika zaślepić bo ropa będzie się wylewać na zakrętach..
  9. 15 -20 km. Lepiej zregenerowane wtryski sprzedać a samochód oddać na złom. Ewentualnie wymienić pompę i zrobić wszystko od podstaw.
  10. Jak się nie uda naprawić zamka to chyba trzeba by go wymienić. Najpierw sprawdź czy to wina zamka.
  11. Rozrusznik nie zakręci o ile dobrze pamiętam w przypadku przerwy w obwodach tych bardzo ważnych czujników ale wówczas na wyświetlaczu prawdopodobnie wyskoczy odpowiedni komunikat. Komputer sprawdza czy te czujniki są podłączone elektrycznie. Przy uszkodzonym regulatorze ciśnienia nie zezwoli na rozruch bo to grozi rozbieganiem silnika, podobnie jest z czujnikiem ciśnienia. Kiedyś robiłem eksperymenty z tymi czujnikami i nie było mowy o pracy rozrusznika gdy któryś z nich nie był podłączony ale chyba wyskakiwał komunikat na wyświetlaczu "injection fault.
  12. W zamku klapy bagażnika. zwiera pin 2 wtyczki do masy. Możesz wypiąć wtyczkę z zamka po otwarciu klapy i połączyć pin 2 bezpośrednio do masy. Kontrolka na wyświetlaczu powinna zaświecić.
  13. DF016 to błąd obwodu zaworu egr i oczywiście check może świecić. Memorised to zdaje się błąd zapamiętany, jeżeli nie można usunąć to albo program tego nie potrafi albo ciągle jest usterka.
  14. Wszystkie błędy dotyczą modułu komfortu, nie mają wpływu na prace silnika. Df 010 - sterowanie dźwignią pod kierownicą, sterowanie kierunkami, wycieraczkami. DF 011- czujnik opadów, zmierzchu. DF 014- obwód czytnika karty DF 027- czujnik temperatury zewnętrznej DF 031 - impulsowy podnośnik szyby Te błędy mogły wyniknąć np. z rozładowanego akumulatora. Jeżeli po usunięciu nie powracają to zapomnij o błędach.
×