Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

aniewa

Użytkownik
  • Zawartość

    4639
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

471 Super

Samochód

  • Auto
    scenic III ph1 Megane III ph3
  • Silnik
    1,5 dci 110KM FAP k9k 836 1,5 dci 110 KM 636
  • Przebieg (tys.km)
    186

Ostatnio na profilu byli

5348 wyświetleń profilu
  1. Wewnątrz tego połączenia jest specjalna uszczelka wargowa. Ciśnienie tłoczonego powietrza dociska ją do rury. Wyjmij metalową agrafkę i sprawdź jej stan tej uszczelki. Agrafkę wyciągnij w górę około 2 cm i połączenie powinno się rozłączyć.
  2. Sprawdź jeszcze raz bezpieczniki w kabinie, zwłaszcza "coupe conso" 20 A.
  3. To jest zrzut z trybu demo dla pokazania opcji. Moja konfiguracja na zrzucie poniżej, przycisku w klamce nigdy nie używałem, mam lusterka w klamkach i przycisk nie jest potrzebny. Na filmiku widać, że włączenie opcji anti_hijack_cf powoduje, że po zamknięciu pilotem i i jednokrotnym naciśnięciu na przycisk otwierania odblokowują się tylko drzwi kierowcy. Dwukrotne naciśnięcie na przycisk otwierania na pilocie powoduje odblokowanie wszystkich zamków. Podobnie można było skonfigurować M II. Osobiście nigdy tej opcji nie włączałem i nie sprawdzałem. Wyszło, że w poprzedniej odpowiedzi źle zinterpretowałem funkcję "anti_hijack_cf" ale tyle jest różnych opisów działania UCH, że można się trochę pogubić. Zamieszczam jeszcze małą ściągawkę dla ustawień UCH ale nie ręczę, że wszystko jest na 100 % prawidłowe. Ustawienia UCH - ddt4all.docx
  4. Jak wejdziesz w serownik hamulca el to w konfiguracji opcji "Cold Country_&_" zaznacz "Grand Froid". Oczywiście w trybie ekspert.
  5. Masz rację @omega , na rysunku pod numerem 4 jest zbiornik osuszacza a wkład musi być wymienny. W linku który podałeś jest jest korek, uszczelki i sam wkład z czynnikiem higroskopijnym do wymiany. W sumie to dobry pomysł bo we wcześniejszych wersjach renault osuszacz był wymienny tylko jako całość zamknięta w zbiorniku.
  6. Na rysunku numer 4 to osuszacz. Integralna część chłodnicy. To co podałeś w linku to może jakiś element klimatyzacji w ogóle nie przypominający jakiegokolwiek osuszacza. Dla mnie to prędzej zawór rozprężny.
  7. A osuszacz jest nieodłączną częścią chłodnicy klimatyzacji. Kupujesz chłodnicę razem z osuszaczem.
  8. Według mnie niemożliwe, miałem do czynienia z kilkoma 1.5 dci w rodzinie z przebiegiem ponad 200 kkm i w żadnym nie było problemu z panewkami. Chyba jednak coś z szeroko pojętym układem wtryskowym. Może egr, może rozrząd trudno ocenić. W sumie praca silnika niepokojąca. Jesteś pewien przebiegu, sprawdzałeś przebieg w module ABS?
  9. Najtańszym pewnie tak ale czy najgorszym? Tych silników jeździ pewnie kilkanaście milionów i produkowany jest przez 20 lat a 1,2 TCE o którym naprawdę nic nie wiem i nie chcę go krytykować jest może kilkaset tysięcy i już zdaje się jest wycofywany z oferty. To daje po prostu do myślenia. Dla mnie też trochę dziwne, że samochód z salonu od pierwszego właściciela, bezwypadkowy z 2015 roku ląduje w komisie który za tę okazję pewnie nie dał więcej niż 20 000 zł.
  10. Zamieszczam kolego krótki PDF z instrukcją wymiany modułu dla anglika. wymiana modułu mocy dla anglika.pdf
  11. Przy spalonej choćby jednej świecy nurkowej będzie błąd układu wtryskowego. Do diagnozy Renault najlepiej zainstalować na komórkę program Pyclip.
  12. Aby się rozgrzewał szybciej to trzeba by było wyłączać ogrzewanie. Na chłodnicy nie ma korka do odpowietrzania.
×
×
  • Utwórz nowe...