Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

aniewa

Mod Team
  • Liczba zawartości

    5798
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

720 Super

3 obserwujących

Samochód

  • Auto
    scenic III ph1 Megane III ph3
  • Silnik
    1,5 dci 110KM FAP k9k 836 1,5 dci 110 KM 636
  • Przebieg (tys.km)
    189

Ostatnie wizyty

10101 wyświetleń profilu
  1. Nie, GPS sam wylicza prędkość na podstawie przemieszczania się pojazdu.
  2. Clip nie jest potrzebny, wpisujesz tylko kod nowego radia.
  3. Jak to nie masz, kolega @halas2 gdzieś tam blisko mieszka. Od tej chwili widoczne też jest jest miejsce zamieszkania użytkowników forum jeżeli ktoś to zaznaczył w swoim profilu.
  4. Poziom sadzy powinien w tym silniku kształtować się między 0 a max 20 gram. Ciśnienie różnicowe zależy od poziomu zapełnienia filtra. Może wynosić np. 5 mbar lub 12 mbar na biegu jałowym.
  5. Nie wiem, może długo jeździłeś tylko po mieście. Wystarczyło by raz na 1000 km przejechać się około 40 km poza miastem by taki problem nie nastąpił. Na wszelki wypadek kup sobie ELM 327 koniecznie na PIC18F25K80 i kontroluj poziom sadzy darmowym programem np. pyclip lub torque z PID dla k9k636.
  6. To właśnie oznacza prawidłowe połączenie UPC z komputerem wtrysku. Dla potomnych ważna informacja, że należy sprawdzić połączenia UPC - Sterownik silnika.
  7. Tak się robi jak ktoś pod rząd włączy kilka razy blokadę dzieci. To wyczytałem na tym forum, oczywiści może być inna przyczyna. Czyli komputer wtrysku ma prawidłowe połączenie z UPC. Teraz wystarczy podłączyć cokolwiek by dowiedzieć się czego dotyczy "check injection", może to wynik odłączenia sterownika wtrysku.
  8. Podaj bezpośrednio z akumulatora napięcie na pin 3 czarnego czteroprzewodowego złącza PPM1 w module UPC. Do pomarańczowego przewodu. Rozrusznik zacznie obracać wałem korbowym.
  9. Obojętne. Potencjometr może być o większej wartości np. 50 kΩ
  10. Potencjometr jest jak najbardziej ok. Miernika nie wpinaj. Podłącz to jak na rysunku poniżej. Narysowałem brązowym kolorem potrzebne przewody. Gdyby to pomogło to po odłączeniu od czujnika temperatury tego układu zmierz miernikiem jego całkowity opór czyli między dwoma dolutowanymi przewodami. W to miejsce można założyć drugi opornik o takiej samej wartości.
  11. Mam daleko do Warszawy ale najlepiej to sam się zajmiesz swoim autem. Jeżeli chcesz eksperymentować z czujnikiem temperatury to zrób tak jak na zamieszczonym rysunku. Musisz dostać się do przewodów wychodzących z czujnika temperatury paliwa. Rezystor 1 kΩ zabezpieczy przed zwarciem gdy na potencjometrze ustawisz 0 Ω. Po uruchomieniu silnika na mrozie gdy zacznie się dusić to pokręcaj potencjometrem do momentu aż silnik wyrówna pracę. Koszt eksperymentu to kilka złotych i warto spróbować. Pomoże to dobrze, nie pomoże to niczym nie ryzykujesz.
  12. Torque odczyta temperaturę paliwa, należy tylko wgrać PID-y przynajmniej od SID 7 bo od SID 9 jeszcze nie spotkałem. Można samemu wygenerować PID do SID9 programem Pyren. Wystarczy podłączyć się samochodu z takim sterownikiem. Rezystor 8.2 k podnosi odczytaną temperaturę o 8 stopni przy faktycznej minus 5-8 stopni. Im wyższa temperatura tym oszustwo mniejsze. Odczytane cieplejsze paliwo ma mniejszą gęstość i sterownik zwiększa jego dawkę by dostarczona dawka nie powodowała spadku obrotów.
  13. Fajny gadżet, zmienia kolory po wzroście napięcia?
  14. Gdybyś uzupełnił profil np. o fazę produkcji lub rocznik byłoby łatwiej. W nowszych rocznikach ten bezpiecznik jest oznaczony F18.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!