Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

aniewa

Mod Team
  • Liczba zawartości

    5092
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

560 Super

3 obserwujących

Samochód

  • Auto
    scenic III ph1 Megane III ph3
  • Silnik
    1,5 dci 110KM FAP k9k 836 1,5 dci 110 KM 636
  • Przebieg (tys.km)
    189

Ostatnie wizyty

6676 wyświetleń profilu
  1. Jeżeli to tylko faktycznie problem w konfiguracji to szukaj w ustawieniach ABS-ESP. Tam jest wybór zarówno rodzaju skrzyni jak i hamulca postojowego. Clipa nie znam ale w ddt4all te rzeczy robi się bez problemu.
  2. Temat wielokrotnie poruszany na forum. Skorzystaj z wyszukiwarki !!!Temat zamykam
  3. Wypalony styk wtyczki od świateł mijania w module UPC lub w przekaźniku od tych świateł. Przekaźnik jest wlutowany w moduł UPC. Problem opisywany wielokrotnie na forum. Szukaj.
  4. Po włączeniu świateł mijania zaświeca się kontrolka tych świateł w liczniku?
  5. Rozumiem to jako sarkazm ale uwierz, że naprawdę wielu zawdzięcza dużo dzięki tej "fajnej społeczności" .
  6. Musisz zdjąć osłonę środkowego słupka, następnie osłonę progu i podniesiesz wykładzinę od strony tegoż progu. Pod wykładziną jest gąbka a pod nią interesujące Cię złącze.
  7. Były stosowane filtry białe , szare i czarne. Samo zdjęcie nie oddaje stanu filtra, warto zobaczyć co jest między lamelkami. Najlepiej wymieniać co roku, po dwóch latach na pewno wyglądałby nieciekawie. I tak masz szczęscie, że był dobrze założony a nie powyginany w harmonijkę.
  8. Dlaczego niestety? Czynność, że tak powiem niewiele trudniejsza niż zdjęcie koła. Zdjęcie zderzaka to jak dla mnie wprawionego tylko 10-15 minut, dla kogoś kto tego nie robił max 20 minut. Dojście do klaksonu po zdjęciu zderzaka idealne. Poszczególne elementy zderzaka są dosyć mocno ze sobą scalone i ja nie widzę opcji by je rozdzielać między sobą bez demontażu zderzaka.
  9. Dobrym zabezpieczeniem jest to co ja zrobiłem u siebie. Podłączyłem maxiecu i włączyłem którymś z darmowych programów nagrywanie ekranu. Wchodziłem w poszczególne moduły i otwierałem wszystkie możliwe ustawienia w programie. Wszystko mam zapisane na dysku, może bardziej by komuś z forum pokazać niż dla siebie ale wiem co miałem przed każdą zmianą. To samo zrobiłem z programem ddt4all. Mam nagrane wszystkie możliwe ustawienia swojego samochodu.
  10. Nie do końca prawda, może jakieś adaptacje czy ustawienia w sterowniku silnika to zgoda. Większość rzeczy można włączyć lub wyłączyć. Mam na myśli konfigurację wyposażenia, poduszek powietrznych, licznika, UCH itp.
  11. Program jest po polsku i trudno nim coś zepsuć, faktem jest że trzeba mieć trochę pojęcia o modułach stosowanych w Renault i możliwych konfiguracjach.
  12. Na pewno jest rozbieralna, gdzieś ją widziałem rozebraną na czynniki pierwsze. Warto to zrobić i sprawdzić połączenie przewodu z pinem wewnątrz tej wtyczki.
  13. Tak jak już wielu wcześniej pisało problem leży w uszkodzonych przewodach w gumowym peszlu łączącym klapę z nadwoziem.
  14. W tym miejscu jest tylko pompa siłownika sprzęgła. Wycieka z pompy, kapie na podłogę i po podłodze ścieka do schowka. Zobacz nad pedałem sprzęgła jak wygląda tłoczysko pompy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!