Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

aniewa

Użytkownik
  • Zawartość

    4493
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

447 Super

Samochód

  • Auto
    scenic III ph1 Megane III ph2
  • Silnik
    1,5 dci 110KM FAP k9k 836 1,5 dci 110 KM 636
  • Przebieg (tys.km)
    180

Ostatnio na profilu byli

5057 wyświetleń profilu
  1. https://carinfo.kiev.ua/cars/vin/renault/vin_check?su=iwl8hhksqw_a Przetłumacz w translatorze jak nie znasz angielskiego otrzymasz wsystkie dane o samochodzie jak wyszedł z fabryki.
  2. Według schematu zasilanie regulatora jest z prawego światła pozycyjnego a steruje tym moduł komfortu kabiny. Nie ma do tego układu dedykowanego bezpiecznika. Sprawdź czy do pinu 8 kostki przyłączeniowej regulatora dochodzi 12 V po włączeniu świateł.
  3. Chyba pomyliłeś jednostki lub źle odczytałeś wartość. Przy tym ciśnieniu klimatyzacja by nie działała. Pewnie masz 1,65 Mpa lub 16,5 bar.
  4. Komunikat dotyczący tempomatu to standardowy skutek uboczny usterki związanej z układem wtrysku paliwa. Podłączyć komputer i odczytać błędy silnika.
  5. Dopóki czujnik odczytuje zbyt wysokie ciśnienie to wentylator będzie tak pracował, z czasem ciśnienie na pewno spadnie i praca wentylatora wróci do normy. Wystarczy poczekać na chłodniejsze dni. Dla ciekawości możesz odczytać jakie ciśnienie masz w układzie.
  6. Pozostało do końca: 21 dni i 9 godzin

    • SPRZEDAŻ
    • Nowy

    Sprzedam przejściówkę do połączenia się z multimediami Renault za pomocą ELM 327. Dzięki niej można skonfigurować nawigację, radio, Cbox, zmienić VIN radia, dopisać kamerę cofania itp. Przejściówka wykonana przeze mnie z nowych elementów. Sprawdzona w moim samochodzie, działa prawidłowo.

    NaN

  7. Z tego rocznika był już DCM 3,4 czyli rozumiem, że masz megane II a nie III. Stary awaryjny układ delphi to DDCR. Nie zmienia to faktu, że przelewy masz bardzo dobre a korekt wtryskiwaczy nie podejrzysz.
  8. Przepraszam, że się wtrącam ale chyba kolega miesza stary układ wtryskowy delphi z systemem Siemensa. Bo podajesz wartości przelewów dla starego delphi a korekty dla Siemensa. Jeżeli się mylę to sorry. @corrado posiada w swoim silniku 1,5 dci nowszy system delphi DCM 3,4 a tam normy są trochę inne. Nie wiem jak jest w DCM 3,4 ale w starszym delphi korekty wtryskiwaczy nie są odczytywane. Co do problemu @corrado to warto sprawdzić czy rurka doprowadzająca powietrze do kolektora ssącego ta z nierdzewki w kształcie fajki nie jest czasem zabita nagarem zwłaszcza w miejscu gdzie wchodzi do kolektora ssącego. Do EGR i koektora jest mocowana na wcisk. Gumowe rury do intercullera po dodaniu gazu mają "puchnąć", to jest prawidłowo, lekkie pocenie się w miejscach połączeń jest jakby normą przy tym przebiegu i nie mają większego wpływu na pracę silnika.
  9. Sama wymiana pompy jest stosunkowo prosta, wypinasz z niej dwa przewody, obracasz w prawo i wyjmujesz. Najtrudniejszą czynnością jest zrobienie sobie dostępu do pompki, wiąże się to z demontażem podszybia, akumulatora razem ze skrzynką, obudowy filtra powietrza i jeszcze kilku drobiazgów.
  10. Cieknie płyn hamulcowy z pompki sprzęgła umieszczonej nad pedałem sprzęgła. Wspomaganie masz elektryczne.
  11. Chyba problem kolegi gophfer rozwiązany w innym temacie, miał przerwany przewód w peszlu bagażnika.
  12. Jeżeli dobrze rozumiem to podczas jazdy ze stałymi obrotami prędkość samochodu nie jest stała tylko spada? Zrób eksperyment jadąc np. 90 km/h na szóstym biegu i dodaj mocno gazu, jeżeli obroty wzrosną a prędkość nie to oznacza problem ze sprzęgłem.
  13. Przecież na początku pierwszego postu napisałem jaki ma być ELM. Widocznie przeoczyłeś.
  14. Wystarczy włączony zapłon czyli karta w czytniku. Może ten ELM fest felerny, powinien być z procesorem PIC 18F25K80.
  15. Musisz otworzyć to ecu które masz w samochodzie, UCH jest kilkanaście. Na zdjęciu masz nieczytelne linijki, może zmniejsz rozmiar tekstu. Ewentualnie spróbuj to zrobić laptopem i programem ddt4all, zeskanujesz przyciskiem "lupa" wszystkie dostępne ecu samochodu i otworzysz to które posiadasz i odpowiednio skonfigurujesz. Baza danych ta sama. Może spróbuj laptopem i programem ddt4all. Baza danych ta sama.
×
×
  • Utwórz nowe...