Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

aniewa

Mod Team
  • Liczba zawartości

    5302
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

604 Super

3 obserwujących

Samochód

  • Auto
    scenic III ph1 Megane III ph3
  • Silnik
    1,5 dci 110KM FAP k9k 836 1,5 dci 110 KM 636
  • Przebieg (tys.km)
    189

Ostatnie wizyty

7871 wyświetleń profilu
  1. @prz3m3k1 założył temat w M III 110 KM więc jest ten nowszy silnik z wtryskiem Siemens. Na 90 % jest tak jak piszesz problem ze sterownikiem. Było tu już kilka przypadków z tym samym problemem.
  2. Nie wyobrażam sobie uruchomienia sprężarki podczas wytwarzania próżni w układzie. Te rzeczy robi się na unieruchomionym silniku. Co innego jazda gdy w układzie nie ma czynnika, z mojego doświadczenia mogę powiedzieć, że trasa 50 km nie spowodowała żadnych szkód. Mam sprężarkę ze sztywnym sprzęgłem.
  3. Kół i opon nie zmieniałeś więc w ABS jest zapisana odpowiednia wartość. Tym parametrem można zmieniać prędkość pojazdu odczytywaną przez sterownik silnika więc może warto poeksperymentować. Pamiętaj tylko o tym, że licznik pokazuje prędkość odczytaną z ABS. Oczywiście wszystko można w ABS modyfikować zarówno płatnym maxiecu jak i bezpłatnym ddt4all.
  4. Faktycznie czujniki parkowania to w liczniku "Presence AAP", nie wiem czemu napisałem SSPP może dlatego, że na liście wyboru są obok siebie. Tu również wybierasz obecność czujników tylko z tyłu lub przód i tył. Poprawiam swój poprzedni wpis.
  5. W liczniku ustawiasz obecność czujników czyli "Presence AAP" na "avec APP AR" lub "avec APP AV et AR" natomiast w module PDC ustawiasz obecność czujników tylko z tyłu czyli "UPA system type" ustawiasz na "Rear park type". Wszystko po odczytaniu swojego ecu licznika i pdc klikając na lupę i zmiany robisz to po kliknięciu w tryb "ekspert" (wizerunek Einsteina). edycja 2021,07,26 poprawiono błędny wpis.
  6. Poczekaj na porady użytkowników tego silnika. Ja z @omega stwierdzamy tylko oczywiste fakty.
  7. Pięć sześć lat temu owszem każdy polecał. Nie wiadomo czemu tak dobry silnik wyszedł z produkcji po kilku latach. Nigdy nim nie jeździłem więc moja opinia niewiele tu wnosi ale jestem na tym forum już kilkanaście lat nie mało kto zgłasza problemy z tym silnikiem.
  8. Kanał bardzo wskazany a sama operacja stosunkowo prosta. Do odkręcenia korka spustowego potrzebny kwadrat o boku 9 mm, taki jak do korka oleju w silniku.
  9. W konfiguracji ekranu nawigacji zaznaczyć obecność kamery i linii dynamicznych. Clip lub ddt4all z ELM 327. W drugim przypadku dodatkowo przerobiony kabel do połączenia multimedia.
  10. Wygląda na zaślepioną wtyczkę czyli niepotrzebną w tej wersji. Żadnego czujnika nie przypomina.
  11. Mają fajne duże okna, można podziwiać Ziemię. Szkoda, że czas bezwładności trwa tylko 4 minuty.
  12. Nie oglądałem, miałem robotę u córki. Teraz oglądałem skrót na Polsacie.
  13. Nie ma takiej opcji. Pozostaje bezpośrednie zasilanie z akumulatora silniczka lub odkręcenie całego napędu od zacisku i kluczem typu torx cofnięcie tłoczka.
  14. Na rysunku numer modułu to 1222 a głośniczka 1223. S39.PDF
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!