Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

aniewa

Mod Team
  • Liczba zawartości

    5477
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

636 Super

3 obserwujących

Samochód

  • Auto
    scenic III ph1 Megane III ph3
  • Silnik
    1,5 dci 110KM FAP k9k 836 1,5 dci 110 KM 636
  • Przebieg (tys.km)
    189

Ostatnie wizyty

8877 wyświetleń profilu
  1. Ddt4all - w ustawieniach R-linka (Navigation - MFD 4.3) masz opcję Single door opening. Jest aktywna?
  2. @omega my tu się nie kopiemy tylko wymieniamy doświadczenia z użytkowania samochodu z tym silnikiem lub podobnym. Ze swojego doświadczenia dodam: kupiłem samochód SC III pięć lat temu i rura przedstawiona na zdjęciu (u mnie trochę inna) okopcona olejem jak diabli. Rozebrałem dolot, poczyściłem benzyną ekstrakcyjną wszystkie rury, poskładałem i przez kolejne dwa-trzy lata prawie żadnego nalotu. Po pięciu latach to samo. 60 kkm na liczniku do przodu. Faktem jest, że lubię mieć czysto pod maską i raz na jakiś czas przecieram komorę silnika szmatką i popryskuję plakiem plastyki w komorze silnika
  3. To dokładnie miałem na myśli, w dolocie zawsze będą opary oleju i przy nieszczelności powodują, w okolicy złączek będą takie naloty. Jak ktoś przez cztery lata nie przejedzie szmatą po rurach to taki widok nie jest niczym nowym. U kolegi @gruupl może też być bardzo mała nieszczelność w gumowej złączce widocznej na zdjęciu. Należałoby ją dokładnie obejrzeć.
  4. W 95 % to wystarcza. Co dwa lata czyszczę ten dolot i jak będzie się pogarszać to w końcu wymienię uszczelki wargowe po kilka złotych. Po pierwsze dokręć opaski widoczne na zdjęciach.
  5. W ddt4all jest też wybór alternatora w ecu UPC.
  6. Błąd 1525 to jest konsekwencją błędu p0203. Należy go zignorować. Jeżeli masz błąd cały czas na tym samym wtrysku to po sprawdzeniu wiązki wtryskiwacza należałoby sprawdzi sam wtryskiwacz. Wydaje mi się, że gdyby był uszkodzony to generowałby błąd ciągle. Wstępnie go sprawdzisz odłączając od niego wtyczkę i zmierz oporność stosu piezo w tym wtrysku. Powinna oscylować w granicach 180-200 kΏ.
  7. Cześć mam pytanko, jesli mam to płaskie radio z carminatem zwykłym, jeśli kupie radio z Bt oraz z wyświetlaczem to też muszę programować przez Clip np. Czy obejdzie się bez tego? 

  8. Podaj jakie masz ecu UPC i Cluster. Pisałeś, że w cluster (liczniku) masz już zmienione.
  9. Włącz w UPC aktywną funkcję E_B_LCS. U Ciebie może być inne UPC ale ścieżka podobna.
  10. Cześć mam Megane 3 z 2010r. z silnikiem 1.4tce 130km wersja raczej ph1 gdyż listwy boczne są czarne matowe, wersja wyposażenia Privilege. Chciałbym aktywować światła dzienne (lampy mam biksenon samopoziomujący), kierunkowskazy autostradowe oraz zmienić interwał wymiany oleju na 10kkm/12 miesięcy. Wszystko chciałbym zrobić w programie ddt4all (czekam na zakupiony ELM z odpowiednim chipem) jednak nie wiem dokładnie które opcje jak pozmieniać. Najbardziej martwi mnie że nie będę wiedział jaki wybrać ECU i UCH. Jeśli mogę prosić o dokładne instrukcje to będę wdzięczny oraz linki do aktualnej wersji ddt4all oraz bazy.

  11. Domyślam się, że chcesz sprawdzić tego trafika. Dla Trafic III szukasz wartości w ABS pod nazwą odometer. Dla przykładu scren programem DDT4all: W liczniku również szukasz wartości o tej samej nazwie choć tam będzie ta sama wartość co na wyświetlaczu. W sterowniku silnika szukaj wartości typu total distans. Często występuje w zakładce z FAP. Każdy samochód ma te wartości rozmieszczone w zależności od rodzaju zastosowanego sterownika, trudno wskazać konkretną ścieżkę nie znając ecu tego pojazdu. Samym odczytem nic nie "zmajstrujesz" w samochodzie więc bez obaw możesz p
  12. Witam mam pytanie może wiesz gdzie w ddt ustawić żeby było sterowanie xenonem po zmianie bsm upc?licznik mam ustawiony with lbcs ale gdzieś Jezczee w upc jest coś do zmiany 

  13. Może masz duże pulsowanie napięcia z alternatora po uruchomieniu silnika? To chyba sprawdzisz tylko oscyloskopem. Pod maską masz moduł odłączania akumulatora i przez niego przechodzi ładowanie. Jeden z kolegów na forum informował mnie, że tam czasem śniedzieje płyta z wyciętymi bezpiecznikami i są problemy z ładowaniem.
  14. Dlatego pytałem czy świecą ikonki na przyciskach bo zasilane są z tego samego bezpiecznika co prawe pozycyjne. Wykaz i rozmieszczenie bezpieczników w M III jest dostępny na naszym forum w dziale Pliki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!