Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

aniewa

Użytkownik
  • Zawartość

    3927
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

363 Super

Samochód

  • Auto
    scenic III ph1 Megane III ph2
  • Silnik
    1,5 dci 110KM FAP k9k 836 1,5 dci 110 KM 636
  • Przebieg (tys.km)
    177

Ostatnio na profilu byli

3907 wyświetleń profilu
  1. Sprawdź wtyczkę od przednich pozycyjnych w module UPC od maską. Wtyczka brązowa 8 pin, piny 1 i 5 zasilają prawe i lewe pozycyjne przednie. 227 i 226 lampy przednie, 172 i 173 lampy tylne. 1337 moduł UPC. 0089_A3.PDF
  2. Poniżej zamieszczam pdf z opisem i postępowaniem z błędami hamulca elektrycznego. Są opisane błędy które masz w swoim samochodzie, możesz tłumaczyć translatorem google bo serwisówka jest o angielsku. elektryczny hamulec postojowy.pdf
  3. Koło pasowe dokręcasz najpierw odpowiednim momentem a następnie jeszcze o kąt. 40 N.m + 145 ° ± 15 °
  4. To nie jest guma tylko przycisk do zwalniania szybkozłączki wężyka paliwa.
  5. Zacznij od porządnego naładowania akumulatora. Dzienne odcinki są zbyt krótkie a i akumulator nie najnowszy stąd taka informacja na wyświetlaczu. Swoją drogą ten komunikat jest trochę na wyrost. W benzyniaku stan akumulatora nie ma jakiegoś większego wpływu na to, że długo kręci do odpalenia. Przyczyny szukaj w brudnej przepustnicy.
  6. Wszystko w porządku. Najlepiej korekty sprawdzać po dłuższej jeździe na rozgrzanym silniku. Wówczas będą najbliższe fabrycznej wartości 1.
  7. Nie ma czujnika, komputer oblicza według jakiegoś algorytmu. Bierze pod uwagę czas od uruchomienia silnika, obroty, obciążenie silnika, temperaturę na zewnątrz itp.
  8. Co do wersji to różnie są interpretowane. Na stronie https://pl.e-guide.renault.com/plk najnowsza megane 3 występuje jako ph II.
  9. Tak chyba masz rację, zasugerowałem się tym, że temat posiada prefiks "megane III hII". Córka ma taką megankę z nowym dużym glilem i u niej ledy do dziennych przygasają i służą jako pozycyjne. @lukaszek14135 posiada M III ph I co widać na zdjęciu.
  10. Tak, to normalne. Ledy przygasają i spełniają rolę pozycyjnych.
  11. Podłączasz go do króćca schowanego za przepustnicą pod kolektorem ssącym. Na zdjęciu zaczerpniętym z internetu widać ten wężyk.
  12. Gratuluję i życzę bezproblemowej eksploatacji. Masz jeden z lepszych silników z serii k9k.
  13. Szukaj "czujnik ciśnienia paliwa" do silnika 1,9 dci. Prawdopodobnie numer części to 7701068401. Jakbyś znał kod silnika to łatwiej znaleźć , ewentualnie odczytaj numer części ze starego czujnika.
  14. Te dwa wężyki z chłodziwem nie przeszkadzają, możesz śmiało luzować opaski. Woda praktycznie nie wycieknie. Ciekawy patent z tym obróceniem o 120 stopni, dobrze by było gdyby ktoś to potwierdził.
  15. Wiesz na pewno, że jak kolega @kacper69 ( Megi3v2 GT/1.5dci /81KW ) link do jego porady podałeś wcześniej miał na myśli silnik k9k 836 110 KM. Założony temat dotyczy tego silnika . Zastanawiam się czy nie obrócić swojego egr o 120 stopni. Na razie mi nie sprawia kłopotów ale jeżeli jest taka możliwość to może warto spróbować. Fakt, wcześniej go czyściłem ale nie zwracałem uwagi na to czy można go zamontować inaczej by nie mieć tej turbodziury o której wspomina @F85. Jeżeli możesz to potwierdź czy ten egr można obrócić o 120 stopni by go zaślepić w bezinwazyjny sposób.
×
×
  • Utwórz nowe...