Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

aniewa

Użytkownik
  • Zawartość

    3092
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

226 Super

Samochód

  • Auto
    scenic III phI
  • Silnik
    1,5 dci 110KM FAP
  • Przebieg (tys.km)
    157

Ostatnio na profilu byli

2354 wyświetleń profilu
  1. Ten bezpiecznik występuje w następujących obwodach: Bezpiecznik radioodtwarzacza - wyświetlacz wielofunkcyjny - przekaźnik pompy spryskiwacza reflektorów- przekaźnik pompy spryskiwacza reflektorów - zapalniczka w pierwszym rzędzie - ogrzewanie fotela kierowcy i pasażera - pompa dwukierunkowa spryskiwacza szyby przedniej i tylnej - panel sterowania klimatyzacji - moduł elektroniczny składanego, sztywnego dachu - lusterko wsteczne w kabinie - Centralny moduł połączeń (nawigacja) - moduł alarmu. Wartość bezpiecznika 15 A.
  2. Powinien być bezpiecznik 30 A. 15 A będzie się przepalał.
  3. aniewa

    Megane II phI Skrzynia biegów

    Wymiana sprzęgła nie może być przyczyną ciężko wchodzących biegów. Masz problem z nieparzystymi biegami a za to odpowiada mocowanie jednej z linek na wsporniku skrzyni. Druga linka jest od biegów parzystych, prawidłowo zamontowana i brak problemów. Przy wymianie sprzęgła mechanik wyciągał skrzynię i może nieprawidłowo założył jedną z linek. Linki mają regulację o czym nie każdy mechanik wie.
  4. Możesz wyjaśnić bo nie bardzo rozumiem. Ja jak sprawdzam świecę to przeważnie jest czerwona i nie rzuca iskrami.
  5. Posiada piąty wtryskiwacz. Znajduje się za silnikiem bezpośrednio za wyjściem spalin z turbiny.
  6. Błąd dotyczy zwarcia do masy przewodu wychodzącego ze złącza PE 2. Złącze umieszczone w module UCH kabiny jest 40 pinowe, składa się z wtyczki brązowej i zielonej po 20 pinów każda. Musisz sprawdzić przewód wychodzący z brązowej wtyczki tego złącza z pinu 7. Kolor przewodu szary. Przewód ten prowadzi do złącza silniczka szyby kierowcy i pasażera pin 6.
  7. Nie ma żadnej awaryjnej procedury. Wciskasz sprzęgło, drugi bieg i naciskasz przycisk Start. Powinny zapalić się kontrolki. Rozpędzasz auto i delikatnie puszczasz pedał sprzęgła. Jeżeli wina jest tylko po stronie rozrusznika to auto odpali.
  8. Zasilanie wskaźnika paliwa przechodzi przez dosyć zawodną kostką pod fotelem kierowcy. Piny 51 i 52. Ale to chyba jednak usterka licznika..
  9. Czyli pływak przekazuje informację do komputera licznika. Pewnie coś nie halo z licznikiem. Kontrolka rezerwy świeci? Bo jeżeli nie świeci to coś z silniczkiem wskazówki paliwa nie tak.
  10. Jeżeli rozrusznik jest z przodu to wymiana banalnie prosta, jeżeli z tyłu to potrzebny kanał. Zaprowadź samochód do zakładu specjalizującego się w regeneracjach rozruszników i spokojnie w 300 zł się wyrobisz. Ewentualnie kup używany lub po regeneracji. To, że zatarte panewki uszkodziły rozrusznik w tym przypadku jest mało prawdopodobne. Dużo wcześniej słychać by było stuki podczas pracy silnika. Możesz silnik odpalić na popych i zobaczysz czy jest sprawny.
  11. Pełna zgoda. Wówczas na wyświetlaczu musi świecić komunikat "Injection Fault". Niestety tu Kolego nie masz racji. Rozrusznik w tych dwóch przypadkach nie ruszy. @DamianL26 sprawdź bezpiecznik rozrusznika w skrzynce pod maską. Jak jest sprawny to po włączeniu zapłonu spróbuj zasilić rozrusznik na krótko i zobaczysz czy zapali.
  12. K9k 832 spełnia normę Euro 4 i mało kiedy miał montowany DPF.
  13. aniewa

    Megane II phI Bierze olej pomoc

    Obecnie przerabiam podobny temat w scenicu o przebiegu 240 kkm. Branie oleju i dymek za samochodem. Gdy wyjąłem tłoki okazało się, że pierścienie olejowe były zużyte w znacznym stopniu. Przy dopuszczalnym luzie 0,3-0,5 mm miały luz na zamku ponad 1 mm. W sobotę wszystko skręcam, wymieniam uszczelniacze zaworowe i dam znać na ile to pomogło.
  14. Można wpisać takie typy alternatora: 1 - TG11 110 VALEO 2 - SG VALEO12 3 - LIE 150 BOSCH 4 - SG15L VALEO
×