Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

aniewa

Użytkownik
  • Zawartość

    3628
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

313 Super

Samochód

  • Auto
    scenic III phI
  • Silnik
    1,5 dci 110KM FAP k9k 836
  • Przebieg (tys.km)
    166

Ostatnio na profilu byli

3351 wyświetleń profilu
  1. Kolego według clipa masz błąd DF 569. Serwisówka po angielsku opisuje następujące postepowanie: TURBOCHARGING CIRCUIT 1.DEF: Turbocharging pressure too high. 2.DEF: Turbocharging pressure too low. NOTES Processing priority in the event of a number of faults: Firstly, deal with the following faults: – DF001 Coolant temperature sensor circuit, – DF004 Turbocharging pressure sensor circuit, – DF007 Rail pressure sensor circuit, – DF011 Sensor supply voltage no. 1, – DF012 Sensor supply voltage no. 2, – DF026 Cylinder 1 injector control circuit, – DF027 Cylinder 2 injector control circuit, – DF028 Cylinder 3 injector control circuit, – DF029 Cylinder 4 injector control circuit, – DF052 Injector control circuit, – DF053 Rail pressure regulation function, – DF054 Turbocharging solenoid valve control circuit, – DF098 Fuel temperature sensor circuit, – DF209 EGR valve position sensor circuit, – DF272 EGR valve control circuit, – DF619 EGR valve jammed open, – DF644 Fuel flow regulator circuit, – DF647 EGR valve position regulation, – DF653 Cylinder no. 1 fuel injection calibration, – DF654 Cylinder no. 2 fuel injection calibration, – DF655 Cylinder no. 3 fuel injection calibration, – DF656 Cylinder no. 4 fuel injection calibration, – DF721 Engine overheating, – DF771 Flow regulation adaptive, – DF885 Rail pressure, – DF897 Pressure regulator circuit on pump, – DF1089 Turbocharging pressure consistency, if they are present or stored. SID305_V44_DF569/SID305_V48_DF569/SID305_V65_DF569 13B-132 AFTER REPAIR Deal with any faults displayed by the diagnostic tool. Clear the computer fault memory. Carry out a road test followed by another check with the diagnostic tool. V1 MR-453-X79-13B050$094.mif DIESEL INJECTION Fault finding – Interpretation of faults 13B SID305-306 Injection Program No.: B7 Vdiag No.: 44, 48, 65 DF569 CONTINUED 1 NOTES Deal with the stored fault. Special notes: After this fault appears: – The OBD and Level 1 or OBD and Level 2 warning lights are illuminated – The particle filter might be clogged, – Particle filter regeneration is forbidden, – The EGR valve is closed, – The damper valve is open, – The freeshift function is unavailable, – Reduction in engine performance, – The cruise control and speed limiter functions are unavailable. 1.DEF NOTES None. Run TEST 4: Turbocharging pressure sensor check. Run TEST 5: Turbocharger control solenoid valve check. Run TEST 30: Turbocharger check. If the fault is still present, contact the Techline. 13B-133 AFTER REPAIR Deal with any faults displayed by the diagnostic tool. Clear the computer fault memory. Carry out a road test followed by another check with the diagnostic tool. V1 MR-453-X79-13B050$094.mif DIESEL INJECTION Fault finding – Interpretation of faults 13B SID305-306 Injection Program No.: B7 Vdiag No.: 44, 48, 65 DF569 CONTINUED 2 2.DEF NOTES None. Check that the air filter is not clogged. Check that there are no leaks from the inlet. Check that there are no leaks from the exhaust. Run TEST 4: Turbocharging pressure sensor check. Run TEST 23: Turbine upstream pressure sensor circuit check. Run TEST 6: EGR valve check. Run TEST 5: Turbocharger control solenoid valve check. Run TEST 30: Turbocharger check. Run TEST 13: Injection pump check. If the fault is still present, contact the Techline.
  2. Wężyki są dostępne, występują pod numerem OEM 208744205R. Czujniki też. Zdarzają się przypadki przetarcia tych wężyków i stąd problemy.
  3. To zależy jaki masz silnik. W k9k 836 jest pod podłogą przy dpf, k9k 636 pod maską za silnikiem.
  4. Do kierunkowskazów nie ma przekaźnika ani bezpieczników. Każda żarówka zasilana jest indywidualnie z modułu UCH w kabinie. Ewentualnie do sprawdzenia przełącznik awaryjnych.
  5. Kod to 3378, natomiast rodzaj radia wypisany jest na części frontowej. To jest tuner list.
  6. Żadna instrukcja tego nie przewiduje, tam powinno być zawsze czysto.
  7. To jest rezonator. Poprawia właściwości układu zasilania powietrzem,
  8. Ten akurat błąd nigdy nie pojawia się wskutek uszkodzenia układu paliwa przez opiłki z pompy wtryskowej.
  9. Czyli inspekcja skasowana prawidłowo. Co do filtra to musisz poddać go szczegółowej diagnostyce bo raczej niemożliwe jest przejechanie 8 kkm bez wypalania. Sprawdzić stopień zapełnienia filtra w gramach, ciśnienie różnicowe. Przy jakim przebiegu odbyła się ostatnia udana regeneracja. Z którego roku masz auto i jaki wyznacznik silnika bo może nie masz piątego wtryskiwacza i warunki do wypalania będą trochę trudniejsze do spełnienia.
  10. Ja bym założył tę podkładkę. To jest układ kierowniczy i dlatego producent przewidział takie a nie inne zabezpieczenie śruby. Być może i bez tej podkładki śruba sama się nie poluzuje ale trzeba dmuchać na zimne.
  11. Masz MII ph II i pod pokrywą białą skrzynkę z bezpiecznikami?
  12. Nic się nie stanie poza tym, że w razie wypadku w kierownicy zawsze odpali poduszka o dużej objętości. Problem może wystąpić gdy za kierownicą będzie siedziała osoba z fotelem przysuniętym blisko kierownicy i wtedy powinna wystrzelić poduszka o mniejszej objętości.
  13. Jest to jedna z podkładek zabezpieczających przed odkręceniem się śrub mocujących maglownicę.
  14. Niech elektryk odczyta stopień rozrzedzenia oleju, po skasowania inspekcji powinien być bliski zeru.
×
×
  • Utwórz nowe...