Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

aniewa

Użytkownik
  • Zawartość

    4860
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

522 Super

Samochód

  • Auto
    scenic III ph1 Megane III ph3
  • Silnik
    1,5 dci 110KM FAP k9k 836 1,5 dci 110 KM 636
  • Przebieg (tys.km)
    186

Ostatnio na profilu byli

5691 wyświetleń profilu
  1. @Radzix3009 w tym temacie pytał o luz promieniowy w dwumasie, może ktoś jeszcze się wypowie ?
  2. Jeżeli te wibracje nasilają się podczas dodawania gazu to wymieniaj, miałem podobnie. Dla próby wrzuć 6 bieg przy 70-80 km/h i dodawaj gazu, przy sprawnym kole nie będzie żadnych wibracji. Przy uszkodzonym będzie lekko telepało budą.
  3. Dwa lata temu wymieniałem to koło u siebie i z tego co pamiętam to luz obwodowy był około 1 cm a luz promieniowy wydaje mi się, że był podobny lub minimalnie mniejszy. Koło Luk.
  4. Jakoś to przeoczyłem bo spojrzałem, że temat dotyczy czujnika wałka rozrządu. Miałem nawet rysunek z umieszczeniem tego czujnika z przodu silnika.
  5. Błąd mówi o problemie z napięciem numer 2 zasilania czujników. W skład tych czujników wchodzą podzespoły wymienione w poście kolegi Andrzej-2010. Któryś z nich prawdopodobnie powoduje zbyt duży spadek napięcia ewentualnie przewody zasilające mają przebicie. Mądra książka zaleca: Sprawdź miernikiem izolację między następującymi połączeniami po odłączeniu tych czujników i wtyczek komputera wtryskowego. - ścieżki 2 i 6 złącza czujnika ścieżki pedału 2. - ścieżki 2 i 4 złącza czujnika położenia zaworu EGR. - ścieżki B i A złącza czujnika ciśnienia czynnika chłodniczego Można też o
  6. Tego nie wiem, mam tę funkcję wyłączoną. Kiedyś w SC II to włączałem to tak było jak powyżej napisałem ale tam nie miałem HF. Włącz u siebie a w razie czego z menu licznika wyłączysz.
  7. Chyba ten typ tak ma. Faktycznie ta opcja odpowiada za to, że jednokrotne kliknięcie pilotem otwiera tylko drzwi kierowcy, dwukrotne kliknięcie otwiera wszystkie drzwi.
  8. Na zdjęciu które załączyłem masz wyraźne numery, jeżeli kupisz o takich numerach to na pewno będą składane lusterka. Przeglądałem aukcje i jest kilka modułów z takimi numerami.
  9. Jaki masz ecu licznika z ph 3? Próbowałeś według rysunku poniżej?
  10. Po wtyczce widać, że chcesz wymienić gniazdo żarówki tylnej pozycyjnej i stopu czyli P21/5W. Tu nie można dowolnie łączyć przewodów bo zamiast pozycyjnego zaświeci stop i na odwrót. Na dole masz dwa styki oraz metalową oprawkę. W nowej wtyczce czarny na pewno podłączony jest do oprawki a czerwony i niebieski doskonale widać który do którego styku. W starej oprawce musisz znaleźć przewód który połączony jest z oprawką. Do niego podłączysz czarny. Pozostałe dwa analogicznie po wcześniejszym sprawdzeniu miernikiem przejścia do poszczególnych blaszek. Jeżeli źle połączysz to zamiast mocniejszego
  11. Jeżeli dotyczy SC III to na pewno składane lusterka posiada moduł jak na zdjęciu poniżej. Czerwonym zaznaczyłem pin do silnika składania lusterek.
  12. Termostat bimetaliczny KSD 250 5 A. Ten z rysunku od góry, ważne by w opisie miał rozwarcie styków po osiągnięciu temperatury np. https://allegro.pl/oferta/termostat-bimetaliczny-ksd9700-5a-250v-nc-30c-7915430873. Warto założyć ten rezystor, u córki w M III jest o niebo lepiej, żadnego szarpania, spadków obrotów itp.
×
×
  • Utwórz nowe...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!