Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

aniewa

Użytkownik
  • Zawartość

    3817
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

348 Super

Samochód

  • Auto
    scenic III ph1 Megane III ph2
  • Silnik
    1,5 dci 110KM FAP k9k 836 1,5 dci 110 KM 636
  • Przebieg (tys.km)
    177

Ostatnio na profilu byli

3646 wyświetleń profilu
  1. Spełniasz idealne warunki do eksploatacji diesla. Masz piąty wtryskiwacz więc o wypalanie FAP się nie martw.
  2. Dwumasa raczej odpada bo jej zachowanie nie zależy od czasu postoju. Płynu nie ubywa?
  3. Oczywiście, że tak. Może być uszkodzony rozrusznik lub spalony bezpiecznik od bendiksa. Post napisałem w kontekście problemu założyciela tematu.
  4. Prosta sprawa, jak rozrusznik nie podejmuje pracy to szukaj przyczyny karta-blokada z tym że cewka w karcie nie ma nic do odpalania. Jak kręci to czujnik na wale lub coś innego. Podłączyć cokolwiek i odczytać błędy. Przy rozładowanym akumulatorze podczas kręcenia na desce mogą wyświetlać się różne cuda.
  5. Do MIII mam NT 8422 (88 MB), NT 8456 (269 MB), NT8507 (184 MB) i dla MIII ph2 8695 (1,7 GB) bo jest baaaardzo wielojęzyczny.
  6. Mam do tego silnika sterownik, postaram się zamieścić schemat. Tak jak obiecałem, układ elektryczny F9Q 736 F9Q 736.pdf
  7. Gdzieś mam taki schemat, wieczorem jak wrócę do domu to wrzucę go do tego tematu. To jest siknik F9Q 736?
  8. Przy wymianie filtra chyba wypinałeś wtyczkę od wyłącznika poduszki pasażera umieszczonego z boku deski. Może go nie podłączyłeś.
  9. Pewnie nieaktualne ale dla potomnych: oporność elektrozaworu przestawiacza fazy wałka rozrządu wynosi 7,2 oma.
  10. Na niskich biegach zawsze jest dobrze. Problem pojawia się przy przyśpieszaniu na wyższych biegach. Jak będziesz chciał kogoś wyprzedzić jadąc na 5 lub 6 biegu to możesz się lekko zdziwić. Przerabiałem to rok temu.
  11. Jak chcesz mieć ledy w kierunkowskazach to musisz w ecu USM zaznaczyć zmianę z "halogen" na "led". Prawdopodobnie to zadziała dopiero jak wymienisz wszystkie żarówki na led bez can-busa. Kierunkowskazy będą normalnie migały. Wchodzisz w UPC-EMM - Light - Light-Configuration i przewijasz aż znajdziesz linijkę którą zaznaczyłem na zrzucie ekranu.
  12. Sprzęgło ślizga się. Nie szukaj winy w turbinie. Gdy sprzęgło prawidłowo przenosi napęd to obroty mogą tylko wzrastać, nigdy spadać. Chyba, że w międzyczasie zmieniasz biegi.
  13. Czujnik jest w lusterku kierowcy, podważ czymś płaskim lustro i go wyjmij z zaczepów. Zobaczysz w dolnej części obudowy czujnik i sam stwierdzisz czy tam mogła dojść woda.
  14. @droopy podświetlenie licznika jest z bezpiecznika lewego światła pozycyjnego.
  15. Chodzi o wtyczkę 12 pinową dwurzędową. Pin 2. Przewód według schematu pomarańczowy.
×
×
  • Utwórz nowe...