Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

aniewa

Użytkownik
  • Zawartość

    4123
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

391 Super

Samochód

  • Auto
    scenic III ph1 Megane III ph2
  • Silnik
    1,5 dci 110KM FAP k9k 836 1,5 dci 110 KM 636
  • Przebieg (tys.km)
    180

Ostatnio na profilu byli

4301 wyświetleń profilu
  1. Ten spadek jest zdecydowanie za duży i może ma związek z błędami napięcia. Może trzeba zdjąć pasek osprzętu i sprawdzić wszystkie urządzenia napędzane paskiem czy lekko się obracają. Może akumulator?
  2. Odpala tragicznie a spadek obrotów powoduje załączenie grzałek kabiny i obciążenie silnika alternatorem. Świece na pewno grzeją?
  3. Bez wątpienia puszcza za szybko, wymień na 89. Czekam aż się trochę ociepli i zrobię to samo bo 80 st nigdy nie mogę złapać. Myślę, że spadnie też spalanie.
  4. Gdzieś w instrukcji pisali, że to gniazdo nie służy do ładowania tylko do odczytu.
  5. Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują na źle odpowietrzone sprzęgło. Po prostu cały czas delikatnie ciągnie. Na zgaszonym bieg zawsze wejdzie bez problemu nawet bez wciskania sprzęgła tak samo gdy się lekko toczy to obroty silnika i wałka są już lekko zsynchronizowane. Druga opcja to za gruba tarcza, w tym silniku grubość tarczy to 6,8 mm. Innych opcji raczej nie ma bo pompa przy pedale sprzęgła nie była ruszana. Przy odpowietrzaniu rurkę należy dosyć energicznie wyciągnąć do drugiej zawleczki, inaczej się nie odpowietrzy prawidłowo.
  6. Może zaślepka otworu dostępowego do filtra jest niewłaściwie założona. Dmuchawa dmucha a powietrze gdzieś malutką szarką ucieka w stronę schowka zamiast do nawiewów.
  7. Bezpiecznik numer 7 - 15 A, pod maską. W dziale pliki masz rozpiskę bezpieczników w zależności od tego jaką skrzynkę posiadasz. Najłatwiej sprawdzić czy do modułu dochodzi zasilanie po włączeniu zapłonu.
  8. W załączniku schemat. 1222 - moduł, 1440- wyłącznik systemu, 1337- bezpieczniki pod maską, 645 - moduł UCH w kabinie. R2, 107,319 .... złącza. 0009_A3.PDF
  9. Raczej nie. W konfiguracji nie widać takiej opcji. Jedynie dwa rodzaje wyświetlacza mają tę opcję: CLUSTER_B95_L38_ph2_V1.2 i CLUSTER_B95_L38_ph3_V1.92.
  10. Temperatura cieczy w tym silniku bardzo dużo zależy od włączonego stopnia ogrzewania kabiny. Kiedyś w SC II robiłem pomiar temperatury silnika włączając i wyłączając ogrzewanie kabiny. Różnice dochodziły do 7-8 st. Najbardziej miarodajne jest sprawdzenie czy rura dochodząca do chłodnicy jest cały czas zimna. Jak jest zimna to znaczy, że termostat dobrze działa. W tym silniku fabryczny termostat jest na 83 stopnie ale zaczyna uchylać się już przy 79. Warto wymienić na 89 stopni. Silnik przy włączonym ogrzewaniu kabiny nie jest w stanie dostatecznie się nagrzać i dlatego zimą grzałki elektryczne kabiny praktycznie cały czas są załączone.
  11. Żaden z ecu M III ph I nie ma opcji włączenia animacji. Jak chcesz to podłącz laptopa z ddtall, wybierz M III hII i CLUSTER_B95_L38_ph2_V1.2. Jeżeli odczyta dane i numer vin a przy opcjach ustawień nie będzie napisu NO DATA to możesz spróbować zmieniać.
  12. Może wyślij stary zwijacz do polecanego el-cars w Kaczorach. Wyjdzie taniej i masz gwarancję.
  13. Pewnie masz silnik K9K 636 i na forum jest temat dotyczący problemu z nierówną pracątego silnika po uruchomieniu na mrozie. Co do błędu występującego po otwarciu drzwi a dotyczącego obwodu wtryskiwacza to chyba nikt nie zgadnie co jest grane. Niby to wszystko jest bez związku ale jednak nie do końca. Czym odczytujesz błędy? Masz nowoczesny samochód i może jest tak, że po otwarciu drzwi jest przeprowadzany test systemów i w trakcie tego testu z jakiegoś powodu wykrywa problem z drugim wtryskiwaczem. Może jest to związane ze sterownikiem silnika?
  14. Zamiast km masz zegarek, manetką przewijasz co chcesz widzieć. Dochodzi też opcja ustawienia godziny.
×
×
  • Utwórz nowe...