Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

aniewa

Użytkownik
  • Zawartość

    3771
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

341 Super

Samochód

  • Auto
    scenic III ph1 Megane III ph2
  • Silnik
    1,5 dci 110KM FAP k9k 836 1,5 dci 110 KM 636
  • Przebieg (tys.km)
    177

Ostatnio na profilu byli

3568 wyświetleń profilu
  1. Możesz mieć system odzyskiwania energii podczas hamowania. Na klemie ujemnej jest moduł elektroniczny mierzący napięcie i obciążenie akumulatora. Chyba prościej jest wyłączyć ten system interfejsem ELM 327 i pozostawić wtyczkę na miejscu. S&S nie będzie działał oraz nie będzie komunikatu na desce wskaźników. Ja tak zrobiłem w M III córki z silnikiem i rocznikiem jak Twój.
  2. U mnie to pomogło, objawy były bardzo podobne.
  3. W moim byłym SC II nie było tej tulejki, półoś zakończona jest wieloklinem wchodzącym bezpośrednio do skrzyni biegów. W SCI była taka tulejka.
  4. Serwisówka renault podaje takie coś: W przypadku odpalenia poduszki powietrznej lub napinacza, moduł elektroniczny poduszki zostaje ostatecznie zablokowany, a na tablicy wskaźników zapala się lampka kontrolna « usterki poduszki powietrznej ». Moduł elektroniczny poduszki powietrznej należy koniecznie wymienić (niektóre części tracą własności nominalne po przepływie energii odpalania).
  5. Podaj kod silnika bo coś tu nie pasuje, piszesz że, rok 1998 więc to powinien być scenic ph1 a nie ph2. Są całkowicie inne schematy dla zasilania wentylatora tego silnika.
  6. Czemu się obrażasz, napisałem ten post bo faktycznie zainteresowany tematem mógłby tak zrobić tym bardziej patrząc na Twoją wysoką reputację na tym forum. I dziwił by się, że silnik nie odpala. Na tym polega forum, jeden pisze tak pisze, drugi to ewentualnie prostuje.
  7. Andrzej Ty tak na serio? Przecież tam nie ma gaźnika. A silnik to nie ropniak tylko benzyna gdzie paliwo musi być podane pod ciśnieniem przynajmniej 3,5 bar. Dawka paliwa jest określona tylko czasem otwarcia wtryskiwacza i bardzo zależy od ciśnienia dostarczonego paliwa. Porządny mechanik zmierzy ciśnienie i postawi diagnozę.
  8. Nie da się. Cała instalacja jest bagażniku. Czujnik ten ma tylko połączenie z modułem dachu znajdującym się również w bagażniku.
  9. Zadaniem przycisku jest podanie masy dla modułu UCH w kabinie by ten z kolei zasilił silniczek zamka. Podając tam napięcie niczego nie zmienisz
  10. Jeżeli masz uszkodzony tylko kabelek od przycisku a przewody do silnika zamka nie są uszkodzone to można pominąć przycisk otwierania. Pod siedzeniem masz duże złącze 52 pinowe. Należy pin 19 zewrzeć z masą na złączonym złączu. Wymusi to podanie zasilania na silnik zamka bagażnika.
  11. Po numerze VIN samochód ma silnik K4M 858 i rozrząd na pasku rozrządu.
  12. Kod wpisujesz jeszcze w koszyku, nawet przed zalogowaniem
  13. Pedał gazu zachowuje się prawidłowo, posiada tak zwany punkt oporu wykorzystywany podczas jazdy z ogranicznikiem prędkości
×
×
  • Utwórz nowe...