Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

ROBRAT

Użytkownik
  • Zawartość

    366
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

11 Dobry

Samochód

  • Auto
    Megane III ph III Grandtour
  • Silnik
    1.2 Tce
  • Przebieg (tys.km)
    37000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Tak jest łańcuch który czasami robi koszty...czytaj poniżej.Trzeba dbać i często nową oliwę lać
  2. Gwarancja kończy się za rok we wrześniu.Teraz robię w aso,żeby podtrzymać ten rok gwarancji,przez ten rok mocno będę się zastanawiał czy nie zmienić auta tylko jeszcze nie wiem w jaką markę wchodzić i jaki motor.Obserwuje różne fora i naprawdę ciężko jest się zdecydować,to co piszą o małych pojemnościach z turbo w benzynie... Rocznie robię do 15kkm i zastanawiam się czy nie brać sprawdzonej konstrukcji diesla nowego lub jak obecna megane max rocznego i spać spokojnie...dbam o auta ale niektórych problemów nie można przewidzieć. Co do obecnej jednostki nie mam zastrzeżeń jestem świadomy jakie może sprawić problemy i koszty rozrząd...bo chyba jedynie to jest wielką niewiadomą tego silnika.
  3. Właśnie o tym oleju myślałem.Samochód jest jeszcze na przedłużonej gwarancji i przegląd będzie robiony w aso na zakupionych we własnym zakresie materiałach,większość orginalne jedynie olej chcę zmienić,chyba nie będą furczeć?
  4. Hej. Zbliża się kolejny 3 już przegląd i tak dumam nad olejem,teraz zalany elf wg. zaleceń ubytek jakiś tam jest około 0,5L na 12kkm więc tragedii niema. Jest sens zmieniać na coś z valvoline , liqui moly , castrol? oczywiście z zachowaniem RN 700/710. Na jakich olejach koledzy jeżdżą w tych silnikach? Obecny przebieg ponad 37kkm. Mile widziana mała dyskusja. Może stanie się cud przy przejściu na coś z wyżej wymienionej marki i nie ubędzie na bagnecie
  5. https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.renaultforums.co.uk/threads/dtc226321-dtc226322-boost-pressure-circuit.591415/&ved=2ahUKEwj73ZbJn6LjAhUMlYsKHcmlCl4QFjABegQIARAB&usg=AOvVaw2q3VxFocmMvNtAFwVoZb0d Jedynie to udało się z google
  6. Moim zdaniem cykają wtryskiwacze benzyny czyli norma,bynajmniej mam tak samo w swoim tyle że 1.2Tce po przygazowaniu zanika na jałowym cyka TTTM.
  7. Na grodzi mniejwięcej po środku komory silnika.Nie wiem ale napewno masz aluminiową osłonę przykręconą do grodzi,odkręcasz 2nakrętki odchylasz i masz zawór rozpręzny,dojdziesz po rurce aluminiowej która prowadzi za osłonę. Co się dzieje hałasuje?chcesz wymieniać,nie takie proste to bo trzeba wyprówać bebechy od środka kabiny...
  8. Może i tak jest ja nie zwracam uwagi chłodzi,nie śmierdzi,dywany suche więc jest ok
  9. Nie wiem czy ktoś chciałby poświęcić czas i sprawdzić,warunek to silnik 1.2Tce .Chodzi mi o to że gdy pracuje klima wentylator chłodnicy wyłącza się po przekroczeniu 20-30km/h pewnie gdy ciśnienie wzrasta załączy się ale na bank przy prędkości 60km/h już nie.Sprawdzałem to i zimą i teraz latem,jadąc bez radia zatrzymuję się dość szybko i słyszę jak startuje wentylator,nie wiem czy ten model ma tak w programie ECU że wyłącza wiatrak??no chyba że mam coś nie halo u mnie.Domyślam się że wyższa temp.z kratek jest spowodowana własnie niepracującym wentylatorem co w obecnych temp.otoczenia przy niższej prędkości podnosi ciśnienie w układzie... Boję się bo zamocował bym telefon z wł.nagrywaniem i miałbym 100% dowód ale ciasno tam drgania itp. może to skończyć się uszkodzeniem czegoś w aucie-bo telefon dałbym jakiś stary na test. Jakby ktoś chciał wsłuchać się jak to jest w innym modeli 1.2Tce to chętnie poznam opinie.
  10. Po trasie Polska-Chorwacja i Chorwacja-Polska średnio w temp.otoczenia 30*C temp. klimatronika 21-20 po obu stronach tryb auto w aucie było komfortowo(gdyby nie szumy zaworu rozprężnego).Dziś dla sprawdzenia użyłem termometru i w kratkach po wychłodzeniu na postoju temp.oscyluje między 5 a 2,5*C przyjeździe i obrotach około 2500 4 4,5*C dodam,że chłodzenie na wszystkich kratkach różni się około 0,5*C.Zastanawia mnie dlaczego na postoju i obrotach jałowych występują takie skoki temp.czy to może być wina hałasującego zaworu rozprężnego? czy to klimatronik tak steruje klapami?
  11. Przez trwające upały powietrze jest tak suche że ciężko o skraplanie wody pod autem tak myślę že gdybyś dłużej pojeździł to może coś by skapło...
  12. Jeśli KZFR nie słychać to nie ruszaj wg.mnie~ ja w dwójce miałem fabryczne ,gdzie w Niemczech rozrząd babka robiła po 5latach i przy przebiegu 39kkm.Auto kupiłem gdy miało 50kkm rozrząd zrobiłem po 6latach przy 85kkm pasek,rolki,pompa(była orginalna),sprzedałem gdy miał 105kkm koła nigdy nie słyszałem przy uruchomieniu.
  13. Ojca clio jest z 2011roku ma 50kkm próbowałem mu wytłumaczyć że lepiej żeby wymienić ale nie dociera jeździ i twierdzi że to przereklamowany temat...a szkoda bo silnik wdzięczny jakieś 4,5l.przy jego jeździe choć z kompa pokazuje 3,8l.oczywiście mówię tu o 1.5dci chyba 85ps.
×
×
  • Utwórz nowe...