Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

ROBRAT

Użytkownik
  • Zawartość

    335
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

8 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III ph III Grandtour
  • Silnik
    1.2 Tce
  • Przebieg (tys.km)
    30000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Kółko ortograficzne czy forum motoryzacyjne? Jakiś rażących błędów nie popełniłem a i wydaje mi się, że wcześniej też tak pisałem i był spokój. Ale cóż... Życie...
  2. ROBRAT

    Megane III phIII Pedał gazu - blokada/wpadanie

    Olewam to bo co niektórzy nerwowo podchodzą do tematu...
  3. ROBRAT

    Megane III phIII Pedał gazu - blokada/wpadanie

    Ale kiedy ten opór występuje gdy jest wł.ogranicznik?tempomat? Osobiście nie wyczułem takiego czegoś u siebie przy wł.tempomacie a z ogranicznika 1 raz skorzystałem zapoznać się na czym to polega i więcej tego nie uruchamiam. Na co dzień jeżdżąc bez tych gadżetów pedał przyspieszenia pracuje płynnie.
  4. ROBRAT

    Megane III phIII Pedał gazu - blokada/wpadanie

    Powinien chodzić płynnie bez skoków czy blokad
  5. Dlaczego kolega wypunktował mnie za interpelację? Który to znak jest zakazany na forum? Po kropce, przecinku, wykrzykniku... stawia się odstęp zwany spacją - mireczek01
  6. Potwierdzam co do świszczenia turbiny ale u mnie to raczej na zimnym silniku bardziej słychać później zanika,hamulce też trą ~takie materiały!może wymiana klocków coś zmieni.Reszty rzeczy ( buczenie,czy dźwięki z silnika)nie stwierdzam u siebie. REGULAMIN 5.6 interpunkcja - przypominam, że na dole ekranu/klawiatury jest klawisz spacja!- mireczek01
  7. Powitać Pytanie mam do kolegi @darekgt Oglądałem zamieszczony filmik w pewnym momencie gdy klikasz komputerem pojawia się komunikat: Auto Stop do kontroli: szperałeś coś przy nim, masz go wyłączonego na stałe? Drugą rzeczą która mi przykuła wzrok to obroty silnika na 6tce przy prędkości 94km/h w okolicach 2250obraz/min. Dziś specjalnie sprawdzałem u siebie ta sama prędkość i 2000 może 2050obr/min. Czyżby inne przełożenie w skrzyni? Mam 1.2 115PS twój 130PS gdzieś tu tkwi zagadka?
  8. Będziesz wysyłał to dawaj wszystkie(oczywiście jak przeróbka zda egzamin) zdejmij nawet z lamp albo chociaż z prawej tam powinno się wypiąć bez odkręcania całości.Te używane to podobne jak moje zmęczone wierzchołki zębów ewidentnie za słabo spina się z drugim kołem-bądźmy dobrej myśli że mój pomysł się sprawdzi i kasa nie poszła na darmo do wtorku rano składam sprawdzam i melduję
  9. Nie ma problemu dogadamy się, jak pisałem wyżej na 2zm. jeżdżę z kolegą więc w poniedziałek wyjmę lampy kółka wezmę i zrobię- wtorek montaż i test.Swoją drogą to zamówiłem wczoraj żarówki +90 Tungsram H7 sobie i H4 do forda zobaczę jaka to będzie różnica.Tak mnie jakoś pokusiło i sprawdzę bo od ładnych kilku lat nie używałem żarówek wzmacnianych ++.Powiedz mi przyszły same kółka czy z tą czarną oprawką do wczepienia w reflektor?Dziwi mnie że mało ludzi skarży się na regulację-może wyszła jakaś partia z problemem,modele przed ostatnim liftem miały inne lampy i może inne rozwiązanie regulacji a te nasze hmm może nikt nie ustawia jak nie ma potrzeby.
  10. Wydaje mi się jeśli będzie ten układ kół porządnie się zazębiał to nie będzie problemu,co prawda te kółeczka zębate mogły być trochę większej średnicy wtedy szło by lżej.Koło napędowe jest też jakoś dziwnie odlane zęby nie są tak ostre jak w kole które jest jednolite z ośką i reguluje odbłyśnik.Gdy miałem wyjętą lampę widać było,że owe górne kółko zazębia się ledwo co z następnym, dlatego mam plan który to wykonam w poniedziałek a we wtorek założę i zdam relację,można by jeszcze pokusić się o pryśnięcie to jakimś srodkiem smarnym coby były mniejsze opory.Pierwszy raz spotkałem się z opornym regulatorem w innych autkach chodziło to lekko bez użycia siły.
  11. Gdzie tam od razu nowe lampy!!!nawet jakby mój plan nie wypalił to i tak jest regulacja od tyłu.Się zgapiłem bo mogłem wczoraj wyjąć ~dzisiaj byłem w pracy podtoczyć to dosłownie 1min i już byłoby wszystko wiadomo,ale będzie dobrze bo widziałem to u siebie że słabo to się zazębia i aż prosi o obniżenie
  12. Witam wszystkich 3 nie potrzebuję 1 jak najbardziej,tak jak Ci pisałem trzeba poszerzyć rowek w tym kole zębatym wtedy będzie bardziej się zazębiać.Od poniedziałku mam 2zm nie będę potrzebował co dzień auta więc wyjmę te ustrojstwo w pracy podtoczę i sprawdzę jak będzie ok to zdecydujesz czy wyślesz mi wszystkie i Ci przerobię czy tylko 1szt a może gdzieś u siebie znajdziesz tokarza.Ja napewno wezmę 1szt bo wiem że ten zabieg polepszy działanie.Najszybciej we wtorek dam Ci znać jaki efekt wtedy zdecydujesz czy podsyłasz czy robisz sam. Ps.w przyszłą niedzielę wybieram się do Jakuszyc ewentualnie jak się zdecydujesz na przeróbkę i prędko wyślesz to zrobie i gdzieś tam możemy się umówić na odbiór żeby kosztów wysyłkowych nie robić.
  13. U siebie robiłem tylko drzwi kierowcy silikon lub tzw.masę(kolor czarny)stosowałem; wurth ;gdzieś to stosują u mnie w pracy na łączeniach elementów karoseri
  14. Te recepturki to chyba się z czasem wykruszą, wysypią, itp silikon dajesz delikatnie na brzegach tak by po założeniu zaślepka skleiła się z karoserią,mi trochę silikonu i tak wyszło na zewnątrz jak zaślepka wskoczyła docisłem powycierałem nadmiar i zostawiłem do wyschnięcia teraz trzyma nie rusza się i jest cisza.
  15. Koło 15 podeślę To są same te kółka czy w obsadzie z zatrzaskiem?
×