Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

ROBRAT

Użytkownik
  • Zawartość

    292
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

6 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III ph III Grandtour
  • Silnik
    1.2 Tce
  • Przebieg (tys.km)
    28000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Pany mam to rozpracowane tak że:zawsze zapominam wyłączać start/stop ale zawsze gdy podjeżdżam pod garaż to ostatnie metry odpinam pas funcja nie zadziała a gdy się cofa np.do prokowania tyłem to nawet nie trzeba pasa odpinać bo funkcja też nie załapie po cofanu.Z reguły staram się nie korzystać z tego bajeru bo żadna to oszczędność,ale czasami sprawdzam czy działachyba,że wbijam się w jakieś miasto gdzie trzeba się często zatrzymywać to i owszem wyłączam funkcję.
  2. Hehe no fakt z tym ruszeniem na biegu nie ma szans fakt coś nie załapałem.Wiesz może i racja z tym poborem prądu bo silnik zgasł zaraz po uruchomieniu a nawiew trochę dmuchał powietrzem do kabiny...Zaden komunikat nie wyszedł wiec może uznać to za normalny obiaw auta w XXI wieku
  3. Witam dzisiaj miałem dość dziwną sytuację silnik w miarę ciepły 30min po zakończeniu jazdy;wsiadam uruchamiam ruszam 20m dzwoni telefon więc zjechałem na pobocze i rozmawiam silnik zgasł start~stop zadziałał.Rozmawiając przez telefon za około 1~2min niczego nie dotykając silnik sam się uruchomił!Klimatyzacja wyłączona było lekko nagrzana kabina od słońca uchylona szyba czy to mogło zmusić komputer do niekontrolowanego uruchomienia silnika po to by schłodzić wnętrze?rozumiem gdyby była klimatyzacja załączona to nawet nie powinien mi zadziałać start~stop ale w takim przypadku bez klimy?Ciekawe czy gdybym miał wbity bieg to też uruchomi sie sam i pojedzie komuś w :tyłek:Co koledzy na to możliwe jest żeby sam wystartował silnik?
  4. Hmm a u mnie z kolei po trasie 870km wyszło z kompa 6,3 a z dystrybutora 6,34 jakoś tym razem się pokryło.
  5. ROBRAT

    Megane III phII Nadmierne zużycie oleju

    Skoro nic się nie dzieje z rozrządem to po co chcesz to ruszać.Obiło mi się o uszy że producent przewiduje jego kontrolę przy 150tyś.Do wymiany rozrządu napewno nie wyciąga się silnika,pierscienie też można wymienić bez jego wyjmowania~choć nie jestem tego do końca pewien.Łańcuch chyba występuje w orginale.To jest moja opinia ktoś może mnie poprawić.
  6. Drzwi są spasowane, równo się pokrywają z tylnymi drzwiami wolałbym ich nie ruszać, mam wazelinę techniczną może spróbować tym?
  7. Witam szukam sprawdzonego sposobu na pozbycie się upierdliwego trzeszczenia uszczelki.Problem miałem już rok temu jesienią i zimą,latem było cicho więc olałem temat,ale niestety odgłosy wróciły.Zauważyłem,że po myciu auta nie trzeszczy,w deszcz też nie resztę dni udręka.Odtłuszczałem ją,jak i ramę drzwi gdzie się styka.Nie podejmowałem się smarowania żadnym środkiem ponieważ krążą różne opinie jednym pomaga,drugim pogarsza.Odgłosy ewidentnie dochodzą na wysokości szyby przy słupku,jej otwarcie ,uchylenie nic nie zmienia,przy wolnej jeździe skrzypi,przy szybkiej zmienia się to jakby w świszczący podmuch.Temat tyczy się drzwi kierowcy. Pomoc mile oczekiwana
  8. Dołóż dołóż kolego z 0,5-0,7l do tego co pokazuje komputer a wtedy się zgodzę. Kilkanaście razy sprawdzałem to co pokazuje komputer a co jest przy dystrybutorze w większości tym samym dystrybutorze i zawsze trzeba dorzucić!
  9. No niestety przy większej liczbie pasażerów i dużej wilgotnosci powietrza w M3 mogą szyby parować.Jak masz ustawiony nadmuch w automacie bez klimatyzacji czy jakiś kierunek np nogi czyba?
  10. To już pisałem o tym wcześniej,że u mnie słychać to w temp.20-25*najbardziej- jest zimniej niema dźwięku,jest cieplej lub gorąco też niema.Ale czy wszyscy tak mają?może to klimatronik i dlatego?tak czy siak będę w poniedziałek mają szukać nieszczelności lub nie wiem czego tam jeszcze.Ojciec ma clio 3 dci 2lata nic nie robił z klimą a poprzedni wł.też nie wiadomo czy zaglądał chłodzi i nie szmera jak u nas,tylko tam jest manual. Jestem po wizycie w ASO w sprawie tych szmerów, jechałem do nich było około 15*C szmery były.Na miejscu ekipa to też osłuchała.Zrobili serwis klimatyzacji maszyną wyssano 10gr.mniej niż powinno być, test szczelności ok.Nabito układ +brakujące 10gr. i szmera sobie dalej.Rozkładają ręce i nie wiedzą gdzie szukać przyczyny.Wracając było już ze12*C i zachmurzenie odziwo szmery zamilkły.Proponują zostawić auto na obserwację .Chyba temat oleję i radio sobie podgłośnię.
  11. No właśnie ciekaw jestem co Ci stwierdzą,ogólnie jak byłeś 1wszy raz coś zrobili?nabili?czy tylko osłuchiwali?
×