Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl


Ramki pod tablice rejestracyjne - dopisz się do listy


ROBRAT

Użytkownik
  • Zawartość

    304
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

7 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III ph III Grandtour
  • Silnik
    1.2 Tce
  • Przebieg (tys.km)
    28000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Strzałka pod kątem jest aktywna wtedy gdy jest nawiew w tunelu śodkowym na tylną kanapę~w większości mamy tam taki ala schowek
  2. Też miałem na min.w moim aucie kupiłem litr koncentratu dolałem do max.prawie całe 0,3L i od wiosny nic nie ubyło,tak więc szkoda zachodu i czapokowania się po ASO w sprawie płynu-no chyba,że ktoś chce zapłacić za 0,3L tyle samo co za 1L to wtedy tak jak najbardziej polecam.
  3. No nie będę się kłócił,wydaje mi się,że zeszłej zimy przy - ileś tam słyszałem wentylator chłodnicy,ale jeszcze zwrócę uwagę gdy pojawią się mrozy.
  4. Ciężko jest ocenić czy pracuje w okolicach 0*bo wszystko jest zimne i na przewodach nie powstaje szron,a wentylator chłodnicy w trybie auto będzie pracował nawet przy -10*.Co do wentylatora nawiewu ustawionego manualnie np.na 1pełny listek i kirunkiem na szybę u mnie też słyszę na postoju tak jakby sobie co jakiś czas przyspieszał.
  5. Temat znany przerabiany,czujniki sprzedane problem z głowy jeździmy bez, te 3-4mc wytrzymam z pomarańczowym światełkiem
  6. No zobaczymy ale z tego co pamiętam to w deszczu też to słyszałem~od soboty auto wyschło bo stoi w garażu
  7. A u mnie od soboty cisza po umyciu samochodu na innej myjni!w sumie to nie jestem pewien czy myjnia to spowodowała czy to,że kilkakrotnie pięścią porządnie uderzyłem w zamek drzwi przed myciem~oczywiście jadąć na myjkę świergot było słychać,wracając już nie i oby tak zostało
  8. Witam szanowne grono. Temat skrzypienia uszczelki opanowałem i problem znikł,ale pojawił się nowy od jakiś 2~3tyg.już opisuję;od prędkości 50km/h w górnym rogu drzwi kierowcy zaczyna być słyszalny dzwięk przypominający świerszcza.Po przekroczeniu 110~120km/h świerszcz znika ~można wtedy zwalniać,zatrzymyać się,otwierać drzwi,szyby,blokować(ryglować zamki)i w dalszym ciągu cisza.Po postoju około 30min. ponownym ruszeniu sytuacja wraca jak wyżej~i jak tu nie spalić takiego samochodu!!?w żadnych poprzednich autach nie miałem takich problemów z uszczelkami,świerszczami i Bóg wie co mnie jeszcze czeka.Nie pomaga żadne natłuszczanie,pryskanie,wycieranie płynem do płukania,odtłuszczanie :cuda wianki:i bez poprawy.Pamiętam tylko,że dzwięk pojawił się z dnia na dzień i sprawadza mnie do poziomu pozbycia się samochodu.Ma ktoś jakiś pomysł bo ręce opadają?
  9. Z tym lenorem to już kiedyś czytałem chyba na skodzie ktoś to praktykował.Przecierałeś tą górną co styka się z dachem a w szybie też?bo są tam podobne meszkowate?
  10. Nie wiem o jaki czujnik chodzi ja kupowałem elf 5w40 900sxr filtr oleju orginał.Robisz sam czy zlecasz,jak taki przebieg to nic nie kasuj zmień i jeździj.
  11. zamów sobie filtr oleju org lub dobrej jakości zamiennik,olej taki jak potrzeba i albo masz gdzie i wiesz jak wymień sam,albo w warsztacie to zrób nic nie kasuj w liczniku i na przeglądzie w ASO nie przyznawaj się o wymianie oleju.To nowe auto?i przez rok zrobiłeś tylko 3 tyś km?Chyba,że chcesz zapłacić w serwisie to jedź i mów,że chcesz wymienić olej-nie robią problemów.
  12. Masz pewnie system HF (wolne ręce) to jest tzw odbłyśnik wiązki podczerwieni który znajduje się za czarną szybką w drzwiach.W momencie wkładania dłoni do otwarcia drzwi przerywasz wiązkę i drzwi Ci się odblokowują.Mając M2 z tym systemem też chyba w dwóch klamkach tego nie miałem ale wszystko działało jak należy-więc jak u Ciebie jest ok to nie przejmuj się brakiem.
  13. Pany mam to rozpracowane tak że:zawsze zapominam wyłączać start/stop ale zawsze gdy podjeżdżam pod garaż to ostatnie metry odpinam pas funcja nie zadziała a gdy się cofa np.do prokowania tyłem to nawet nie trzeba pasa odpinać bo funkcja też nie załapie po cofanu.Z reguły staram się nie korzystać z tego bajeru bo żadna to oszczędność,ale czasami sprawdzam czy działachyba,że wbijam się w jakieś miasto gdzie trzeba się często zatrzymywać to i owszem wyłączam funkcję.
  14. Hehe no fakt z tym ruszeniem na biegu nie ma szans fakt coś nie załapałem.Wiesz może i racja z tym poborem prądu bo silnik zgasł zaraz po uruchomieniu a nawiew trochę dmuchał powietrzem do kabiny...Zaden komunikat nie wyszedł wiec może uznać to za normalny obiaw auta w XXI wieku
  15. Witam dzisiaj miałem dość dziwną sytuację silnik w miarę ciepły 30min po zakończeniu jazdy;wsiadam uruchamiam ruszam 20m dzwoni telefon więc zjechałem na pobocze i rozmawiam silnik zgasł start~stop zadziałał.Rozmawiając przez telefon za około 1~2min niczego nie dotykając silnik sam się uruchomił!Klimatyzacja wyłączona było lekko nagrzana kabina od słońca uchylona szyba czy to mogło zmusić komputer do niekontrolowanego uruchomienia silnika po to by schłodzić wnętrze?rozumiem gdyby była klimatyzacja załączona to nawet nie powinien mi zadziałać start~stop ale w takim przypadku bez klimy?Ciekawe czy gdybym miał wbity bieg to też uruchomi sie sam i pojedzie komuś w :tyłek:Co koledzy na to możliwe jest żeby sam wystartował silnik?
×