Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

ROBRAT

Użytkownik
  • Zawartość

    346
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

10 Dobry

Samochód

  • Auto
    Megane III ph III Grandtour
  • Silnik
    1.2 Tce
  • Przebieg (tys.km)
    32000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Będą pasowały wg.rozmiaru 15"ale 185 nie jest przewidziane do tego auta. 1 kiepski wygląd 2 złe prowadzenie się auta No chyba że chcesz testować...
  2. To są typowe błędy wypadania zapłonów,czyli cewki,świece zapłonowe,lub co gorsze wtryski.Dziwne,że aż 3 cylindry na raz. Zaglądałeś pod maskę czy czasem jakiś gryzoń nie dobrał się do przewodów? Jaki masz przebieg?może świeczki czas zmienić...
  3. Kurcze jak powiedziałem żeby mi nabili 500gr to kręcił nosem,że zawsze robią wg.tabeli i wbił 480,głupio teraz gdzieś jechać i wołać by dobili z 30gr.
  4. Jak podają w tabeli to ilość czynnika wynosi 480 +/- 35gr czyli pole manewru jest więc można do tych 500-510 gr spróbować nabić jeśli miało by to pomóc,zobaczę może jutro się wybiorę. No i odwiedziłem serwis klimatyzacji; Nie będę się rozpisywał ale tak na szybko, auto mam 1,5roku w zeszłym roku około kwietnia byłem w ASO ze szmerami tam jak wiadomo zabierają auto i nie wiadomo co robią itp.nabili stwierdzili że było mało gazu i że szczelne...ile nabili ile ściągneli nie powiedzieli(tajemnica czy co)Kolejny raz we wrześniu na przeglądzie 2letnim w innym ASO zgłosiłem szmery, obejrzeli osłuchali, ugadaliśmy termin- na wizycie ściągnęli czynnik sprawdzili szczelność wszystko OK nabili.Oczywiście auta także nie widziałem jedynie co uzyskałem odpowiedź,że odessano czynnik i nie stwierdzono ubytku.Po tych wszystkich operacjach szmery cały czas występowały raz głośniej raz ciszej. Pomyślałem,że podjadę do zwykłego warsztatu u mnie w mieście i tak zrobiłem(chodź auto mam na gwarancji do września 2020roku)zapłacę i zobaczę wszystko co i jak. Podpięto maszynę i odessano 250gr czynnika (myślę- nieszczelność jak byk)maszyna zrobiła 20min testu szczelności wynik OK! nabito 480gr odgrzybiono ozonem.W aucie teoretycznie i praktycznie nastała cisza bez szmerów choć wsłuchując się na postoju idzie wyłapać delikatne odgłosy ale to już nie to co było. Opowiedziałem pokrótce Panu który mnie obsługiwał,zapytałem czy jest możliwość ubytku połowy czynnika a maszyna nie wykrywa nieszczelności stwierdził,że nie ale jakoś tak nie przekonująco. Teraz sam nie wiem czy tak mało nabili w tym drugim ASO?bo jak sami stwierdzili że ubytku nie było czyli odessali chyba stan,albo po prostu napełniają układ do połowy tak by tylko chłodziło. Przejeżdżę rok i na wiosnę podjadę sam dla siebie sprawdzić ile uszło gazu. Jeśli będzie ok to ASO ładnie leci w kulki . Tak w woli informacji za usługę zapłaciłem 148pln 100 obsługa reszta za dobicie i ozonowanie.
  5. Jest post niżej w którym gość opisuje walkę w aso z tym dzwiękiem ,wymianę zaworu też ale bez poprawy,ponoć nabicie ponad normę spowodowało ciszę w układzie.Ja chyba spróbuję dobić z 50gr.i zobaczyć czy się uciszy...
  6. Witam Mam podobną sytuację gdzieś tu jest wpis kolegi któremu wymieniono zawór rozprężny bo to niby on hałasuje,ale bez skutku. Dopiero ASO ponoć zasięgło rady w RP i tam stwierdzono,że niektóre modele z końca produkcji mają zamontowany element z Megan IV co ponoć zmusza do napełnienia większą ilością czynnika,jaką?tego niestety autor nie dowiedział się. Jeszcze są za niskie temp.ale jak zrobi się cieplej i usłyszę szmery podjadę do kolegi od klimatyzacji i dobije mi z 50gr. czynnika zobaczę efekt. Tu jest post kolegi Orafal
  7. Rozrząd dotykasz czy odpusciłeś?kiedyś pisałeś że przymierzasz się przy 100kkm...
  8. O jest wypowiedź kolegi który siedzi w temacie więc nie ma czym się przejmować jeszcze tak z ciekawości jakie świece montowałeś też ngk czy coś innego?
  9. Nie jest to normalne,ale wiadomo producenci się zabezpieczają w dzisiejszych czasach...miałem kilka aut kupowałem je z niskim przebiegiem żaden nie pobierał oleju, sprzedając je miały średnio 150kkm.Obecna fiesta żony ma 190kkm olej wymieniam co 10~13 tyś i też nie podbiera,moja megana na 12kkm wypaliła około 200~300ml. Także im nowsze tym gorsze!Ojca clio 2012r diesel też nie podbiera,C 330 z 65roku w oryginale bez remontu 0 spalania oleju.
  10. Jak na moje oko to na ostatnim zdjęciu 2ga od dołu wygląda najlepiej przepalona ,reszta za bardzo okopcona,jakby miały złe spalanie mieszanki.Możliwe też że na tych cylindrach przedostaje się olej i spalanie jest już gorsze... Coś wspomniałeś że występuje u ciebie w aucie pobieranie oleju...ale poczekajmy na jakieś inne głosy
  11. Jak tu gorąco,jak tu się nie lubiąpanowie wyślijcie i dajcie na luz bo temat zboczył z drogi...
  12. Kółko ortograficzne czy forum motoryzacyjne? Jakiś rażących błędów nie popełniłem a i wydaje mi się, że wcześniej też tak pisałem i był spokój. Ale cóż... Życie...
  13. Olewam to bo co niektórzy nerwowo podchodzą do tematu...
  14. Ale kiedy ten opór występuje gdy jest wł.ogranicznik?tempomat? Osobiście nie wyczułem takiego czegoś u siebie przy wł.tempomacie a z ogranicznika 1 raz skorzystałem zapoznać się na czym to polega i więcej tego nie uruchamiam. Na co dzień jeżdżąc bez tych gadżetów pedał przyspieszenia pracuje płynnie.
  15. Powinien chodzić płynnie bez skoków czy blokad
×
×
  • Utwórz nowe...