Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

ROBRAT

Użytkownik
  • Zawartość

    384
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

12 Dobry

Samochód

  • Auto
    Megane III ph III Grandtour
  • Silnik
    1.2 Tce
  • Przebieg (tys.km)
    40000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. I robią to za free?gdzie to ASO w Polsce czy za granicą?
  2. Mam nadzieję,że zanim będę kupował 1.3 w okolicach wiosny temat z olejem się wyjasni,bo śledzę posty i nic
  3. Jakiś czas temu autor postu zgłaszał problem błędów nie wiem ile czasu tak jeździł,bo mogło to mieć wpływ na elementy silnika typu tłok,zawory,jak z taką awarią przyjechał z Hiszpanii do kraju to silnik mocno dostał w du.e
  4. Nie rozumiem podejscia serwisu skoro wywaliło uszczelniacz sciągają skrzynię w 24h obojętnie skąd i wkładają. W tej chwili jeśli możesz powiedzieć to niby na co czekają?co za paranoja musi być decyzja!jest czrno na białym i łaski nie robią.Auto chociaż dostałeś zastępcze? Nie wiem czy to każde ASO tak filozofuje czy tylko Renault.
  5. oby służył jest jakaś różnica w pracy,mocy silnika?
  6. Cześć jeśli ktoś korzysta z tej strony to gdzie teraz znajduje się specyfikacja techniczna odnośnie płynów,oleju itp itd. Kiedyś w starej stronie klikałem i miałem na tacy potrzebne informacje w zależności od silnika itd teraz tego nie widzę...
  7. Ludzie! Andrzej-2010 gdzie fap w 1.2Tce z 2012roku bez przesady tam siedzi zwykły katalizator,już nie rób z tego silnika kupy złomu...
  8. Bez obawy to jest w normie silnik jest dość cichy dlatego wpada ci w ucho świst,zimą na zimnym przez kilkaset metrów jest bardziej słyszalne. Niech jeszcze ktoś coś napisze ale TTTM.
  9. Faktycznie rurki widać i wielką plamę po prawej,u mnie chłodnica czysta sucha na rogach pomyślę coś choć nie chce mi się,bo jak coś znajdę to jak to ASO zmusić do działania...
  10. Byłem we wtorek swoją 1.2Tce na przeglądzie 3letnim na swoich materiałach 450pln filtr kabinowy,olej ,płyn hamulcowy.Gość wielce proponował ich nowy olej,że niby tego 5W40 700 710 już nie stosują nawet do 1.2Tce żałuję,że nie dopytałem jaki to ich nowy olej...
  11. Hmm zderzak pewnie trochę rozbierania a jak nadkole prawe zwale będę już coś widział?osuszacz itp?zawór rozprężny oglądałem na grodzi wszystko wygląda na suche i delikatnie okurzone,na zaworach i okuciach sucho...
  12. Jeszcze zanim zrobi się zimno spróbuje wjechać na podjazd zdjąć osłonę silnika i oglądnąć wszystko od spodu jeśli gdzieś będzie puszczać powinno być coś widać jakaś mokra tłusta plama,pamiętam w lanosie na chłodnicy w rogu było tłuste i ewidentnie zielony nalot.Tu jeszcze w miarę wszystko świeże czyste może coś się rzuci w oczy
  13. Serwisant przy biurku gadał coś o 2 barach i o tym że mechanik nie może nabić więcej niż 480gr.ciężko się z nimi gada,ten za biurkiem 0 pojęcia a udaje znawcę a mechanik nie podejdzie bo zajęty...ot i taka robota w ASO. Na papierze nabazgrane ubytek czynnika uzupełniony test klimatyzacji ok. Co sugerujesz walniętą sprężarkę?
  14. Witam Byłem wczoraj na ASO sciągneli mi niby 380gr czynnika,wpuścił 480gr i cisza jak makiem zasiał.Na próżni szczelne i tego się trzymają,co do sprawdzenia azotem na ciśnienie nie chcieli robić tłumaczenia ich to ubytek w normie ,jeden ma większy drugi mniejszy itp,itd. Pewnie na wiosnę zacznie szmerać od nowa nie wiem ręce mi opadają z ich podejsciem... Co do nabicia na 510gr absolutnie nie chciał mechanik tego słuchać... Tragedia i jeszcze raz tragedia. Jak będę miał trzymać te auto dalej to chyba podjadę do jakiegoś warsztatu niech szukają przez azot,może to jakieś łączenie ,oring ,gorzej jak spieprza chłodnicą albo sprężarką wtedy to kolorowo się nie zapowiada...
×
×
  • Utwórz nowe...