Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

barbara1992

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III ph II GT-Line
  • Silnik
    1.6 dCi R9M
  • Przebieg (tys.km)
    165

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Wie ktoś może czy uda się coś takiego uruchomić w zegarach od GT/GT Line?
  2. A co powiecie na taką wersję oprogramowania? Mogę to zaktualizować tymi samymi plikami? Bo w tym drażni mnie że po każdym odpaleniu zaczyna odtwarzać utwór od początku...
  3. Mam ten sam silnik K9K 832 Dokładnie taka sama sytuacja z odpalaniem rano... Z tym że wszystko co mogłem już wyeliminowałem. Zero błędów w Clipie, świece żarowe nowe, rozrusznik po regeneracji, akumulator ok, egr zaślepiony, przepływomierz podmieniany, wtryskiwacze wyciągane i sprawdzone na maszynie, kompresja sprawdzona, wszystkie istotne czujniki pokazują prawdziwe wartości - ręce już opadają. Ostatnio uczepiłem się długości grzania świec, mam porównanie z drugą Meganą w rodzinie, tam siedzi K9K 636. Przy -5C tam świece grzeją niemalże dwukrotnie dłużej. Co dziwne mam w
  4. Co do środka do czyszczenia wtrysków to używałem... Odpaliłem go bezpośrednio na tym specyfiku z Liqui Moly Diesel Spurlung i nie zmieniło to zupełnie nic. Oprócz tego co pisałem wcześniej przypomniało mi się, że podmieniałem też przepływomierz - zero zmian. Zastanawiam się jeszcze nad czujnikiem wałka rozrządu i wału, ale gdyby to był powód to pewnie dawał by jakieś oznaki w komputerze. Kolego decadent - Masz może filmik z porannego odpalania? Ciekawy jestem jak to u Ciebie wygląda. Też postaram się coś nagrać.
  5. Wygląda na to że mamy identyczny problem... U mnie problem z odpalaniem pojawia się poniżej 5C i wraz ze spadającą temperaturą jest coraz gorzej. Teraz przy -6C odpala za drugim kręceniem i z dużymi bólami. Do tej pory: wymieniłem świece, zrobiłem rozrusznik, wymieniłem węże paliwowe (żeby pozbyć się powietrza, chociaż nie było go dużo), zaślepiony EGR i chyba został już tylko układ wtryskowy. Co ciekawe problem poszarpywania przy przyśpieszaniu też u mnie występuje... Czekam z niecierpliwością na info co stwierdziło ASO Ja jeżdżę tak drugą zimę - w lato auto nie
  6. Ciekawe... Jaki rok auta? U mnie w 1.5 dCi 110 KM z 2011 r. ta poduszka jest. Jak chcesz to podeślę Ci fotkę. Spotkałem już się z przypadkiem, że po uderzeniu zerwało tą poduszkę, a handlarze w ramach oszczędności jej nie zamontowali. Znasz dobrze historię auta?
  7. No tak brakuje osłony komputera, ale myślę, że bardziej chodzi o drugie zdjęcie... Brakuje górnej poduszki silnika, ósemki. Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
  8. Wygląda na to że jedna ze stłuczek była solidniejsza - poduszka kierowcy wymieniona na przedliftową ;-) Nie mówię że to od razu eliminuje autko ale warto mu się bardziej przyjrzeć. Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
  9. Chyba najlepiej od spodu, zrzuć osłonę i zobacz. Mi to zrobił mechanik przy okazji wymiany termostatu i w sumie nie wiem jak się tam dostał, ale z tego co wiem zderzaka nie ściągał ;-)
  10. Sprawdź czy nie masz poluzowanej opaski na rurze do intercoolera. U mnie to było powodem uklejenia alternatora
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!