Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

jarosz13

Użytkownik
  • Zawartość

    56
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane Classic
  • Silnik
    1.4 16V
  • Przebieg (tys.km)
    178

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Wyczytałem na forum, iż w przypadku zmieniarki cabasse tuner radiowy znajduje się pod fotelem pasażera, jednak okazało się, że mnie nic tam nie ma ;/ mam jedynie "coś" w bagażniku, jednak dopiero w sobotę będę mógł to wymontować. Jeśli tam nie znajdę danych do wygenerowania kodu co wtedy mi pozostaje ? P.s. czy zatwierdzam kod przytrzymaniem przycisku od spodu przy sterowaniu w kierownicy ?
  2. Bardzo bym chciał, jednak nie pasuje :( moze potrzebne coś jeszcze od tunera ? Kod jest nałożony na zmieniarkę, czy na tuner ? Próbowałem 3 razy wpisać ten kod i cały czas error
  3. Witam! Panowie, zakupiłem auto Renault Megane 2 RS, jak się okazało sie "bogatym" car audio. W kokpicie mam zmieniarkę Cabassse na 6 płyt, pod siedzeniem pasażera tuner, natomiast w bagażniku prawdopodobnie seryjny wzmacniacz .. Mechanik podczas prac odłączył akumulator i psikus - potrzebny kod do radia, którego poprzedni właściciel nie ma . Proszę pomóżcie, poniżej dane z naklejki radia Cabasse: AL RO1K 10168 SW 1.00 MW 1.201 020366 8200316570 --A PN MH9RN01K 0333 54C03235/K23-A oraz kod kreskowy z radia: 8200316570TA267. Liczę na waszą pomoc
  4. Witam! Panowie i Panie potrzebuje porady, jaki wzmacniacz będzie odpowiedni do zasilenia skrzyni basowej JBL 250W RMS 1000W Max ? Do tej pory miałem Crunch GPX 1000.4 zmostkowany na subwoofer - było mało jesteście w stanie coś polecić z produktów dostępnych od ręki ;) ?
  5. Masz może jakiś manual ? Kiedyś lutowałem silniczki, poradze sobie z tym ? Czyli rozumiem, że nowe lampy muszę kupić z kostkami ?
  6. Witam! Czy lampy od wersji PHII pasują do Megane 2 RS PH1 ? Zastanawiam się nad zmianą, jednak nigdzie nie mogłem odnaleźć jasnej odpowiedzi. Czy pasują kształtem i kostką, czy trzeba byłoby coś przerabiać ?
  7. problem w tym że w żadnym sklepie w pobliżu nie mogę dostać odpowiednich kierunkowskazów. W każdym są te metalowe blaszki, które sprawiają, że cały kierunkowskaz "lata" w zderzaku.
  8. a jest mozliwosc wyjecia tych blaszek z oryginalu ? one tam dosc ciasno siedza z tego co widzialem. Regulamin pkt. 5.6 -Prezes
  9. .Witam! Ostatnio brama garazowa pod sila wiatru pobila moj kierunkowskaz boczny . Posiadam autko renault megane I sedan 2002r 1.4 16V. Kupilem wiec na allegro tanie biale kierunkowskazy za 5zl :P i okazalo sie, ze nie pasuja, wgl nie da ich sie zamocowac, cale lataja. Prosilbym o podeslanie linku badz aukcji do pasujacych kierunkow :D moze ktos wymienial je w swojej Megi ? Zauwazylem, ze oryginalne kierunki nie posiadaja zadnych metalowych blaszek, tylko jakoby plastikowe zatrzaski. Znalazlem co nieco na allegro, podobno dedykowane do auta: http://allegro.pl/clio-megane-scenic-laguna-kangoo-kierunkowskaz-i5470045258.html http://allegro.pl/renault-megane-i-95-99-migacz-kierunkowskaz-boczny-i5571903758.html Czy beda ona pasowaly ? Prosze o pomoc. Regulamin pkt. 5.6 -Prezes
  10. Czy przy użyciu samych sprężyn na przód będzie to się trzymało ? Czy auto pomimo, że będzie niższe to nie będzie miękkie, bo taka opcja nie byłaby ani za bezpieczna, ani za komfortowa tak myślę. Żeby nie wyszło tak, że będzie niższe o te 35mm, ale amortyzator nadal będzie pracował w tym samym przedziale? Co do belki moja jest w dobrym stanie, więc wystarczyłoby trochę obniżyć. Czy od coupe te tylne amortyzatory będą pasować do mojego sedana ? A co myślicie o tych TA-Technix ? Tak jak wspomniałem dla mnie to nie musi być twarde jak w wozie drabiniastym, zakretów nie będe ścinał przy zawrotnych prędkościach, zależy mi po prostu na sztywnym zawieszeniu i na wyglądzie auta, bo jak wiadomo te które mam to sprawuje się jak dobra kanapa. Czy te TA-Technix nie starczyłoby ?
  11. Mam zaufanego mechanika, który zna sie na rzeczy, została "podkrecona" na komputerze, oczywiscie wszystko przy zdrowym rozsadku oraz przy utrzymaniu spalania, całkowity wydech ULTER, wymiana kolektora wydechowego, rozrzad od 1.6, stożkowy filt powietrza. Po testach na hamowni 109 koni :) Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76
  12. Witam! Moim marzeniem zawsze było zmodernizowanie mojej Megi do stanu, sportowego auta, jedynego takiego na ulicach. Co za tym idzie do tej pory udało mi sie sporo zrobić, piękne felgi, układ wydechowy ULTER, lekkie modyfikacje mocy (z 95km KM na 110km KM) no i w końcu przyszedł czas na zawieszenie. Nie jestem człowiekiem, który gania się w zakrętach i chodzi mi o mega twarde zawieszenie, bardziej o nadanie charakteru dla mojego auta, obniżeniu i pociechą z wyglądu. Dlatego kieruje do was pytanie, ponieważ właśnie rozglądam się za zawieszeniem. Pierwszym pomysłem było zachowanie seryjnych amortyzatorów z przodu i jedynie zakupem sprężyn obniżających marki JAMEX -40mm oraz zakupem amortyzatorów sportowych Blinstein tył -35mm. Jednakże z upływem czasu amortyzatory Blinstein zniknęły na allegro. Jakie zawieszenie polecacie? Nie musi ono być twarde jak w wozie drabiniastym bardziej chodzi mi o wygląd no i oczywiście lepsza stabilność niż na oryginalnych amortyzatorach. Myślałem nad takim zestawem : I . http://allegro.pl/jamex-sprezyny-obnizajace-40mm-renault-megane-1-i5103921225.html http://allegro.pl/maxtrac-amortyzatory-sport-tyl-renault-megane-1-i5098556875.html Pytanie jest następujące czy po założeniu nie będzie widać znacznej różnicy ? Przód -40mm tył -20mm . Będzie się zgrywało ? czy lepiej dołożyć i kupić : II . http://allegro.pl/renault-megane-i-1-zawieszenie-gwintowane-atest-24-i5173384004.html Proszę o pomoc i wszelakie porady. Może ktoś modził tak też swoją Megi ? Jest różnica między km (kilometrami) a KM (koniem mechanicznym) Aston76
  13. Chyba problem został rozwiązany (bynajmniej mam taka nadzieje. Kabel przy kostce od radia "odizolował się", mimo że nie był nigdzie podłączony, oraz kabel głośnikowy nie był do końca zamocowany w wejściu do wzmaka (po delikatnym pociągnięciu po prostu się wyjął bez problemu.) Mam nadzieje, że to było źródłem zakłóceń. Pojeżdżę trochę, posprawdzam, gdyby znów się pojawiły dźwięki będę pisał. Dziękuje za pomoc Dodano: 31 sie 2014 - 11:29 Niestety problem znów się nagle pojawił. Kable są dobrze podłączone, dobrze ułożone. W czym może tkwić problem? Sytuacja ta występuje tylko na biegu jałowym i w momencie naciskania gazu na biegu w trakcie jazdy. Proszę o pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...