Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

saksonczyk

Użytkownik
  • Zawartość

    53
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    megane I phII
  • Silnik
    1.4 16V K4J C750
  • Przebieg (tys.km)
    230

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Rozrusznik odkręcasz z góry, a wyciągasz od spodu. Demontaż sanek nie jest potrzebny. Trochę gimnastyki z tym jest. Sam wyciągałem go w ten sposób. Dobrze jest mieć kanał albo najazd.
  2. Kupuj cały zestaw zamienny. Przy tak niskiej cenie regeneracja nie ma sensu bo stare plastiki są kruche i zawsze cos pęknie przy naprawie.
  3. Tak. Jest klejona. Podczas wyciągania powstają załamania bo trzeba mocno ciągnąć żeby ją oderwać od dachu. Problemem są też zaczepy osłon przeciwsłonecznych które trochę się niszczą przy wyciąganiu.
  4. Sprawdź łączenie węża wlewu z bakiem. Możliwe że tam coś się rozszczelniło. Zbiorniki w megankach są plastikowe.
  5. Tylko diagnoza przez podpięcie do komputera Ci pomoże. Ciekawe czy jakiś spec nie mieszał coś w w zegarach. Coś na zasadzie podmiany kontrolki tak żeby ECU się nie zorientowało a klient nie był przerażony check engine. Na filmie nie zapala Ci sie ta kontrolka po przekręceniu zapłonu(możliwe że rozbłysk na szybce to maskuje)
  6. Prawdopodobnie cewki. Jak masz sagemy to wymień wszystkie. Jak denso lub beru to kup dwie używane i podmień na dwa razy. Sprawdź stan świec i szczelinę na elektrodach.
  7. W zwiazku z odklejającą sie tkaniną od podsufitki przymierzam sie do zdarcia starej i przyklejenia nowej tkaniny. Czy ktoś z forumowiczów demontował podsufitkę ze swojej meganki? Najbardziej interesuje mnie czy podsufitka jest fabrycznie przyklejona do dachu i czy są jakieś zaczepy plastikowe które mogą sie wyłamać.
  8. Wykręć świecę na pierwszym cylindrze i wsadź do środka czujnik zegarowy albo jakiś dłuższy pręt. Potem kręć wałem tak żeby czujnik pokazał maksymalną wartość. To znaczy że tłok jest w górze. (Ewentualnie pręt wysunięty) Potem sprawdź czy blokada da się wsunąć. Jak nie możesz wsunąć to znaczy że ustawienie rozrządu się rozjechało.
  9. Ja mam podobny wyciek z wybieraka od zakupu auta. Od tego czasu minęło 6 lat i 80tys km. Wyciek dalej taki sam. Ubytek oleju w ciągu roku to może 50 ml. Wyciek z silnika też jest bardzo mały bo nie ma nawet kropel. Jak pasek rozrządu jest suchy to nie ma sensu z tym walczyć na silę. Jak to simering na wale lub na którymś z wałków rozrządu to wymienisz przy okazji wymiany paska rozrządu.
  10. Pierwsze zdjęcie to wyciek z wybieraka skrzyni biegów. Wszystkie meganki mają z tym problem. Po czasie brud uszkadza oring w skrzyni i dochodzi do przecieku. Jeżeli przeciek nie jest gigantyczny to dolewaj olej do skrzyni i dalej jeździj. Są zestawy naprawcze tego oringa ale to jest połowiczne rozwiązanie. Wymiana prawidłowa wiąże się z rozebraniem skrzyni biegów. Wyciek z drugiego zdjęcia (mokra miska olejowa) pochodzi prawdopodobnie z silnika.
  11. Trzeba sie trochę nagimnastykować z tą blachą. Mnie się udawało wyciągać i zakładać bez problemu. Kiedyś jak nie wiedziałem ze ta blacha da sie wyjąć to wymieniłem serwo hamulcowe. To był dopiero wyczyn
  12. Ja zawsze wyciągam blachę nad serwem hamulcowym i puszka wychodzi i wchodzi bez problemu. Uszczelka jest osadzona w plastikowej puszce. Jest to dość gruby oring z tego co pamiętam. Zmierz średnicę gniazda w puszce to będziesz miał średnicę zewnętrzną oringa. Wymiar wewnętrzny dobierz minimalnie mniejszy niż króciec w bloku silnika wchodzący do tej puszki.
  13. Obstawiam że coś dziwnego dzieje sie z regulatorem ciśnienia na listwie wtryskowej. Może to nie przekaźnik pompy tylko ten regulator wydaje takie stuki.
  14. Co do DDT 2000 to ściągnij program DDT2000_v2.6.0.0 i osobno bazę 2.9.0.8. wszystko znajdziesz na chomiku. Na początku sprawdź które moduły znajdzie Ci program samodzielnie. Jeżeli któryś nie znajdzie będziesz je musiał wskazać sam.
  15. Jeżeli jest to półoś z przegubem środkowym to możliwa jest rozbieżność pomiaru. Przegub ten ma spory luz podłużny który będzie wpływał na pomiar. Najlepiej dobrać przez porównanie w sklepie.
×
×
  • Utwórz nowe...