Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

11348

Użytkownik
  • Zawartość

    437
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

27 Super

Samochód

  • Auto
    Megane Coupe I phI
  • Silnik
    2.0 16V F7R
  • Przebieg (tys.km)
    115 000

Ostatnio na profilu byli

810 wyświetleń profilu
  1. Sprawdź czy te cztery odstające na prowadnicy elementy są całe. Nową prowadnicę nituje się na szybie.Stary nit trzeba rozwiercić.
  2. Panel jest mocowany dwoma wkrętami i dwoma zaczepami,musi być niezamocowany.
  3. Tak się dzieje jak nie ma rynienki odprowadzającej wodę ,pod kratką w prawym podszybiu.
  4. Komputer zawsze przelicza zasięg auta w zależności od średniego spalania.Jak się jeździ ostro po mieście pokaże mały zasięg.
  5. Z lewej strony kolumny kierowniczej ,od spodu ,nad pedałami widać klapkę obiegu zamkniętego. Powinna być zamknięta do odłączenia wtyczki.
  6. Tak miałem w Clio ,wieczorem tarcza była aż czerwona. Przewód hamulcowy ,gumowy zupełnie się w środku rozwarstwił i zacisnął i hamulec się blokował.Trudno było jechać na wyższym biegu ,dobrze ,że miałem blisko do domu.
  7. Czy jesteś nowym moderatorem ,żeby innym użytkownikom forum dawać takie rady ?
  8. Dolny uchwyt ,ten podłużny ,jest od ustawiania wysokości fotela.To boczne pokrętło powinno być z drugiej strony i służy do regulacji kąta pochylenia oparcia.Po tej stronie jest dźwigienka -klameczka ,którą po podniesieniu powinno się składać oparcie. To są fotele z ph II.
  9. Błotniki i maska są takie same w coupe ,clasicu i HB.Zderzak jest inny w coupe.
  10. W megane I phI coupe, fotel kierowcy też przesuwa się do przodu po pochyleniu oparcia.Po przesunięciu fotela kabłąkiem pod siedzeniem ,po rozłożeniu oparcia fotel nie wróci do poprzedniego ustawienia.
  11. Od strony zewnętrznej tarcze wyglądają dobrze .Zobacz jakie są z drugiej strony .Często od "środka" są w gorszym stanie.
  12. Klapka recyrkulacji nie powinna mieć wpływu na regulację nawiewów .W centralnej konsoli są klapki sterowania nawiewami . Od dołu deski rozdzielczej, po lewej stronie kolumny kierowniczej widać klapkę recyrkulacji powietrza ,można sprawdzić czy lata luźno. Żeby wyjąć dmuchawę trzeba odkręcić przewody dochodzące do parownika.
×
×
  • Utwórz nowe...