Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

n1gdy

Użytkownik
  • Zawartość

    503
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

10 Dobry

Samochód

  • Auto
    Megane III ph I
  • Silnik
    1.5 DCI
  • Przebieg (tys.km)
    174000

Ostatnio na profilu byli

1372 wyświetleń profilu
  1. Odświeżę temat i zapytam w którym miejscu zmieniam i mogę zapisać plik mtc z konfiguracją auta?
  2. UCH również zdobyłem z auta co wziąłem te wszystkie rzeczy do systemu hands free. Najbardziej mnie zastanawia programowanie tego UCH do mojego auta.
  3. Witam. Mam następujące pytanie a mianowicie : czy jest i czy się opłaca dołożenie systemu hands free w megane 3 ph I ? Sprawdziłem ostatnio auto i mam przy uch luźną niebieską wtyczkę od tego systemu oraz w instalacjach drzwi mam również wtyczki do ich podłączenia. Dokupienie i podłączenie już do wyprowadzonej seryjnie instalacji 3 anten i jednej do bagażnika od tego systemu to jest żaden problem, jak również wymiana klamek i stelaży oraz zaślepek w drzwiach. Najbardziej mnie zastanawia fakt iż moje UCH nie posiada wyjścia na tą niebieską wtyczkę i teraz jest pytanie jak to zrobić żeby to zagrało ? wymiana samego UCH ?
  4. Czytnik karty mowa jest o takim czytniku karty i USB? Czy potrzebuje jescze joystik?
  5. Kolego cinas a mógłbyś napisać co dokładnie jest potrzebne ? : w chwili obecnej posiadam z r-link posiadam : - antenę dachową i wiązkę aż do wyświetlacza, - Wyświetlacz + daszek wyświetlacza, - instalację deski rozdzielczej, - radio, - licznik, - kamerę cofania i wiązkę z klapy bagażnika Wszystko jest wyjęte z jednego auta. Mam również spisany nr. vin tego auta bo podobno później jest to potrzebne gdzieś ale jeszcze nie wiem.
  6. Mam następujące pytanie a mianowicie czy istnieje szansa zamienienia tom tom live nawigacją r-link? Jak wygląda sytuacja z tym? Co musiałbym mieć? Mam możliwość wyjęcia całego tego systemu z rozbitego auta.
  7. Dzisiaj w salonie renault rano wymieniono mi filtr paliwa na oryginalny. Jeżdżę cały dzień dzisiaj i nie słyszę wogóle objaw pęcherzyków powietrza idących wcześniej do pompy także potwierdzam usunięcie usterki. W tym przypadku wymiana na oryginalny filtr paliwa załatwiła wszystko. W końcu mam spokój z męczącym od dawna mnie tematem.
  8. W sobotę jestem umówiony do serwisu Renault na wymianę mojego filtra na oryginalny. Zobaczymy co wyjdzie.
  9. Widziałem przy zakupie nowego przewodu i przy montażu jego że ten odpowietrznik był luźny ( w sensie można było go podnieść do góry i do dołu) i po zamocowaniu tego przewodu wcisnąłem go do środka a później pompowałem gruszką paliwo po czym odpaliłem normalnie samochód.
  10. Sprawdzałem wszędzie sucho. Zaryzykuję i kupię oryginalny filtr paliwa i zobaczę. Jeżeli to nie pomoże to będę przerabiał końcówki przewodów aczkolwiek nie chciałbym.
  11. Najłatwiej jak zdejmiesz przednie osłony słupków otworzysz szyberdach i zdejmiesz uszczelkę podsufitki tą na około szyberdachu później odchylisz podsufitkę lekko do dołu z lewej strony i będziesz widział przewód gumowy wpięty do plastikowej rurki to jest właśnie odpływ szyberdachu. W moim przypadku zdemontowałem dodatkowo lampkę przednią i cały plastik z pokrętłem szyberdachu wtedy opuściłem lekko sobie podsufitkę i odpiąłem te wężyki. Użyłem do drożności kompresora z powietrzem.
  12. No to masz pewnie zapchane odpływy w podszybiu. Jak otworzysz maskę musisz zdjąć ramiona wycieraczek i cały plastik podszybia jest na 2 śrubki i dwie spinki bodajże zamontowany. Jak zdejmiesz masz z lewej strony i z prawej strony małe otwory w które są wpięte wężyki odpływów. Ja wkładałem tam drucik i przepychałem. Jeżeli są zapchane to na podszybiu będzie stać woda.
×
×
  • Utwórz nowe...