Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

megan_pomocy

Użytkownik
  • Zawartość

    180
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

4 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II Business Line 1.6 16V
  • Silnik
    1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    72000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Witam, Byłem u mechanika, który przy okazji wymiany amortyzatorów miał sprawdzić skąd jest zapach spalin z nawiewu, nie namierzył usterki, mówił że układ wydechowy obejrzał i nie widzi skąd. Pewno trzeba by jechać do innego mechanika. Na forum znalazłem kilka takich wątków ale nie dla silnika benzynowego. Czy możecie podpowiedzieć co może być przyczyną ? Muszę jeździć w obiegu zamkniętym, bo się nie da wytrzymać. Przy owartym podczas szybkiej jazdy jest ok, natomiast przy postoju albo wolnej jeździe pojawia się smród spali, taki jak z rury wydechowej, nie jest to zapach czystej benzyny ty
  2. Witam, Po wymianie amortyzatorów i sprężyn mam problem z ustawieniem zbieżności. Przed wymianą amorów auto było zbieżne. Pojechałem do jednego mechanika, który niby zrobił zbieżność, ale auto lekko w lewą stronę ściągało, teraz pojechałem do drugiego i zrobił dwa podejścia, mówił że jest bardzo trudno ustawić kierownice i że nie da się ustawić zbieżności i żebym sobie sprawdził przekładnię kierownicy i w ogóle układ kierowniczy bo chyba mam uszkodzony i to uniemożliwia ustawienie zbieżności. Mieliście taki przypadek, co może być przyczyną ?
  3. Witam, Taka obejma wisi mi za kołem, koło jest skręcone na zewnątrz, stuka sobie, obija się, co to jest?
  4. Witam, Zbliża mi się 120tyś km i nie chcę płacić za usługę o nazwie "przegląd", mam książkę, więc zleciłbym: wymianę oleju, filtrów, świec, płynu hamulcowego, wymieniam też opony więc przy okazji sprawdzą klocki + tarcze. Czy taki przegląd, który kosztuje kilkaset zł zawiera coś więcej? Pewnie podłączenie do komputera, ale z elektroniką problemów nie mam, coś jeszcze, niczego nie pominę?
  5. No właśnie, niektórzy wolą jeździć a niektórzy nie chcą słuchać takich odgłosów jakby auto miało za chwilę stanąć. Pewnie jakbyś miał dziurę w tłumiku, to byś jeździł pierdzącym autem dopóki nie odpadnie, bo przecież to nie jest do końca zepsute ? Połowa kanapki wygląda dobrze a pierdzący tłumik, świszczące sprzęgło, piszczące amortyzatory (objawy występujące po 8 latach) ja bym eliminował na bieżąco. A kasy więcej wyciągną jak któraś z części i jej zużycie ma wpływ na coś innego. Przykładowo zużyte opony mają wpływ na czyjeś bezpieczeństwo, pasek rozrządu wydający dziwne dźwięki może Cie nar
  6. Śmieszy mnie zawsze takie gadanie mechaników, którym nie chce się robić. Auto mam 8 lat i to dopiero pierwszy rok świszczenia, więc jakby nie było objaw zużycia. Ale niektóry uważają, że dopóki nie zajedziesz, to można jeździć.. Auto może świszczeć, gwiżdżeć, robić wiochę i strzelać ale póki jeździ, to jest sprawne. Domyślam się, dlaczego tak jest, im więcej Ci się sp..li, tym więcej potem wyciągną kasy od Ciebie za jedną wizytą.
  7. Tak, to się dzieje tylko przez pare kilometrów. Irytuje więc bym naprawił, ciekawe czy drogi interees.. Gorzej z tym podkakiwaniem, znalazłem post, że komuś nie pomogła wymiana sprzęgła, poduszek a to była półoś.
  8. Cześć Od paru miesięcy na zimnym silniku i obrotach 2,5-4tys coś mi piszczy spod maski, jak dodaje gazu to do pewnego momentu bardziej a od iluś tyś obrotów wcale. Nie jest to raczej pasek klinowy. Ponieważ mam nieświadomy zwyczaj w mieście trzymania czubka stopy na sprzęgle nawet jak jestem na biegu (to jest naprawdę minimalne, jak ją zdejmuję, nie jest tak, że auto dopiero wchodzi na bieg) to dopiero dziś zauważyłem, że piski / świszczenia ustają jak nogę trzymam na podłodze po wrzuceniu biegu. Dodatkowo mam inny objaw, przy ruszaniu z jedynki czasem silnik mi podskakuje - nie jes
  9. Cześć, Mam coś podobnego w wersji Megane II kombi. Wkład do lampy: https://e.allegroimg.com/s400/01eee7/0d8b10374cfab695b4636f387c1e Nie mam miernika, zakładam, że to jest problem z masą. W warsztacie chcą rozbebeszać całość, mówią, że 2dni więc lepiej sam sprobuję, tyle, że potrzebuję pomocy - gdzie jest masa, może ktoś zaznaczyć gdzie i jak ewentualnie dolutować kabelek, o co chodzi z tym drucikiem miedzianym który ravwilin włożyć do gniazda ? Ewentualnie mogę kupić dwa wkłady nowe do tylnych lamp, tylko nie wiem, czy wymiana wkładu cokolwiek da, może lepiej pokombinować z kabelkami.
  10. Na płaskim podłożu nie stuka, minimalne nierówności i wielokrotne szybkie stuki. Wiem natomiast jak stuka łącznik stabilizatora - to bardziej pojedyńczy stuk, tutaj jest seria stuków. Sprawdzę przy ruszaniu ostrym na płaskim jeszcze..
  11. Cześć Przy skręcie w prawo i małych nierównościach słychać wyraźne stukanie po lewej stronie z przodu. Ostatnio jakby byłem na wymianie oleju w ASO to wspomniałem o tym, nawet tego nie wykryli ale zdaje się, że sprawdzali słabo, bo pojechaliśmy na przejażdżkę i przy pierwszym skręcie w prawo na kostce brukowej stuki były wyraźne. Potem mechanik tłumaczył, że pewnie to maglownica, jak się wysuwa na skręcie to stuka ale można z tym jeździć. Moje pytanko jest czy może to jakaś podobna usterka może być źródłem i wtedy trzeba coś naprawić, czy nadal z tym jeździć? Stuk jest aktualnie na każdej
  12. Cześć Mam taki problem, że jak zapala się lampka kierunkowskaza to w tym momencie przygasa lekko lampa tylna. Po lewej stronie objaw jest większy niż po prawej ale prawa w tym samym czasie też przygasa, choć nie za każdym razem. Akumulator wymieniałem rok temu, nową Centrę Futurę kupiłem. Wie ktoś gdzie szukać przyczyny? Przygasania przednich światłem nie zauważyłem. Włączenie / wyłączenie radia nic nie zmienia.
  13. A czy to są rzeczy, które mechanik będzie w stanie namierzyć przed wymianą, czy się wymienia i sprawdza czy pomogło?
  14. Witam, Auto to MII Grandtour 2008r, 1.6 16V, 90tyś km. Ogólnie auto prowadzone zgodnie z książką serwisową. Mam taki efekt, że przy ruszaniu często silnik jakby podskakiwał, auto normalnie przyśpiesza, nie szarpie - czyli nie ma tego efektu wahadła podczas przyśpieszania, ale jest jakby podskakiwanie silnika. Przypomina to boksujące koła jak jest mokro, tyle, że nie tracę przyśpieszenia. Jak ruszam bardzo delikatnie, jest ok, jak ruszam normalnie zaczyna się podskakiwanie. Kierownica i gałka biegów są wtedy stabilne, nie wyczuwa się żadnego efektu. Problem nie zależy od rozgrzania silnik
×
×
  • Utwórz nowe...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!