Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Liso

Użytkownik
  • Zawartość

    296
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Scenic III
  • Silnik
    1.9 dCi FAP
  • Przebieg (tys.km)
    70

Profil

  • Zainteresowania
    Flyfishing

Ostatnio na profilu byli

498 wyświetleń profilu
  1. Jak pisałem kolega, który ma kangura (tylko młodszego 2 lata) też wyciął immo i centralny działał z pilota.
  2. Witam po sąsiedzku. Zakupiłem sobie Kangoo z 99r i potrzebuję pomocy z kluczykiem a konkretnie sterowanie centralnym z pilota. Auto ma wycięte na stałe immo. W pilotach widocznych na zdjęciu nie migały nawet diody przy naciśnięciu. Pogmerałem trochę, poprawiłem luty, blaszki i zaczęły "migać" Poszperałem o przyuczeniu pilotów od nowa ale bez efektu. Siedząc w środku wciskam i trzymam przycisk centralnego aż zamki się otworzą i wtedy naciskam na pilocie raz dwa kilka - bez efektów. Zauważyłem, że w jednym pilocie po naciśnięciu przycisku dioda mignie szybko dwa razy a w drugim zauważalnie wolniej (też dwa razy). Tak naprawdę to nie wiem czy elektronika jest od tego pojazdu bo w tym temacie pilot-kluczyk wygląda inaczej niż mój. Znajomy, który ma kangura też ma wycięte immo ale twierdzi, że centralny z pilota powinien działać .. Macie jakieś rady dla mnie?
  3. Ano porażka producenta. Diagnoza obstawiana podkładka pod wtryskiem ale już nie dopytywałem co konkretnie bo mechanik jakiś [cenzura] był. Na forum cenzuralnie się wysławiamy :!: - Prezes
  4. Uszczelka tania ale nie chwalmy dnia przed końcem naprawy ;-) Mam nadzieję, że się bezproblemowo rozbierze no i złoży heh.
  5. Tak to chyba uszczelka(i) pod wtryskiem bo dziś zaobserwowałem dymek uciekający otworem w tym plastikowym deklu - nie zawsze się pojawia. Kurde 70k przebiegu i uszczelki trafiło..., nic to umawiam mechanika i się okaże.
  6. Odgrzeję kotleta by nie zakładać nowego tematu. Z dnia na dzień zaczęło śmierdzieć spalinami w kabinie. Po wstępnych oględzinach przez mechanika nie widać nigdzie żadnego "okopcenia" itd. Ewidentnie śmierdzi spalinami pod maską i najbardziej czuć w okolicy plastikowej osłony wtryskiwaczy (dekla) i tak jakby dalej w stronę ściany grodziowej. Żadnych błędów, moc niby jest (może jedynie przegonić go muszę w trasie bo chyba trochę DPF zapełniony). Dziwna sprawa tak z dnia na dzień. Wczoraj jechałem i było ok, dziś mało się z żonką nie porzygaliśmy z tego smrodu jadąc do roboty te kilka kilometrów. Miał ktoś podobny przypadek?
  7. Scenic III większych problemów z elektroniką nie ma. Pada zamek kierowcy (silniczek) i pojawiają się usterki związane z ładowaniem. Co do silników - lubisz zapierdzielać to 1.9 ale mi po mieście żłopie 9 litrów. Na trasie raz w życiu spalił mi mniej jak 6 litrów gdy się wlokłem za kolegą. Chorwacja to tak ok 6,5l mi wyszła i tak w trasie generalnie pali przy mocniejszym traktowaniu. Jeśli zależy Ci na spalaniu to 1.5 bo różnica jest i dowody na to znajdziesz na motostacie. Jeździłem przed zakupem Megane 1.5 i dla mnie lipa a co by było w Scenicu? Ja lubię mocniejsze silniki i godzę się na wyższe spalanie.
  8. Oj dorabiasz sobie ideologię. Nigdzie nie napisałem o złym ładowaniu w przypadku obydwu pojazdów a aku padają zaraz po gwarancji. Ładowanie "Twoje podręcznikowe" w jednym i drugim pojeździe - dalej mi tego nie wytłumaczyłeś dlaczego tak szybko padają. 11.9-12.0 V niskie napięcie - not to ja swojego już 6-ty rok notorycznie zasiarczam bo przy odpalaniu zimą mam 11.8 a w te mrozy i niżej bywało. Przy -20 odpalał bez problemu WTF?
  9. Ładowanie jest wyższe jak akumulator bardziej się rozładuje - sprawdź. U mnie notorycznie aku ma 11.8 (krótkie odcinki, częste odpalanie), niedawno stuknęło mu 6 lat i na teście wypadł nieźle więc może ten inteligentny system ładowania nie jest taki zły? W Jeepie i Seacie nie mamy "inteligentnego ładowania" i aku wytrzymują miesiąc - dwa ponad gwarancję a jeżdżone w trasie na długich odcinkach. Weź mi to wytłumacz jako elektryk?
  10. Kup sobie za kilkanaście zeta woltomierz w gniazdo zapalniczki i popatrz w czasie jazdy. Obstawiam, że nie cały czas będzie te 13,2V
  11. Kup zamek np. z megane, prosto się rozbiera i banalnie prosto wymienia zepsuty silniczek. A cena jest taka, bo te zamki padają jak muchy i jest na czym doić klienta.
  12. Sporą zasługą tego całego zamieszania jest ta cholerna wielka szyba (szczególnie w Sceniku). Przy wysokich temperaturach pomaga ustawienie nawiewu tylko na szybę. Niestety wadą tego ustawienia jest to, że wieje po głowach osobom (w moim przypadku dziecku) siedzącym z tyłu. Klima to kolejna spartolona rzecz przez "inżynierów" Renault.
  13. Zaciekawiłeś mnie, podaj linka gdzie można poczytać o kopiowaniu kart renault w taki sposób.
×
×
  • Utwórz nowe...