Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

lepper_pl

Użytkownik
  • Zawartość

    1580
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

5 Neutralny

Samochód

  • Auto
    espace IV
  • Silnik
    F4rt 2.0t 163KM
  • Przebieg (tys.km)
    286000

Ostatnio na profilu byli

591 wyświetleń profilu
  1. o to się nie ma co martwić bo musimy wrócić do domów, w garażu spać nie będziemy. Jeżeli ktoś ma visu dla renault megane 3 to prosimy z tylną klapą. W tej wersji co ja mam niestety brak tego auta.
  2. Kardas zrobiłeś to o czym myślałem czyli założyłeś temat. Na weekend ustawiamy się u mnie w roboczych ubraniach i sprawdzamy przewody. ponadto przyda nam się być może to: 2 grube - szyba ogrzewanie 2 średnie i 1 cienki (brązowy) wycieraczka 2 cienkie (czarny i brąz) 3stop 2 cienkie (czarny i niebieski) oświetlenie tablicy 2 cienkie (czarny i brąz) do zamykania 2 cienkie (czarny i brąz) do otwierania klapy 2 cienkie (skrętka) do anteny 4 cienkie (czarne) do zamka (jeden masa 3 do UCH) opis z megane II ale dojdziemy analogicznie czekamy na propozycje ale jeżeli to nie sterownik w co wątpię to ogarniemy temat. Kabla i cyny znajdziemy
  3. tylko pewien znajomy mechanik kiedyś mówił że tzw. próba olejowa przeznaczona jest do starych silników i przy moim by tego wolał nie robić, bo jak słaby to może już nie przeżyć ze względu ze po uszczelnieniu chwilowym silnika właśnie wlanym olejem ciśnienie sprężania może być dwukrotnie wyższe i może uszkodzić pierścienie cylindra. mi w moim 1,6 16V ciśnienie sprężania było kolejno 11.5 , 13 , 12 , 11 to na 2 próbie po naładowaniu akumulatora po pierwszej próbie wyszło na 4 cylindrze 9 i się przestraszyłem wyniku dlatego była ponowiona
  4. a mogę dodać jeszcze tyle że w 8 osób w grandzie przejechałem 30km i nie narzekałem na brak miejsca. siedzieliśmy kolejno 2 plus 3 plus 3 ale co prawda na tyle 3 szczupłe dziewczyny na tych dwóch fotelach weszły.
  5. Podczas gdy zabierałem wysokiego znajomego w drogę Piotrków -Poznań to przez pierwsze 100km jazdy na tyle stwierdził żebym wolniej wchodził w zakręty bo uderza głową o to zakrzywienie dachu co jest nad drzwiami. To jedyne spostrzeżenie jakie mogę dać o Grand Scenic bo ja jestem niski człowiek więc mi wygodnie ale nie aż tak jak w scenicu I. pozdrawiam
  6. jeżeli nie masz fabrycznego radia w aucie to poszukaj alana 318. To dopiero dyskrecja. Co do anteny to jednak bym ponownie zrobił to co kiedyś uczyniłem i wiercił bym dziurę w tylnej części dachu na drugą antenkę.
  7. tylko większość anten to anteny zwarte więc styk z masą będzie jak nie w główce do której przykręca się antenę to potem w samej antenie więc ten test jest bezcelowy. wywal tego inteka :P
  8. Stabo to nie koniecznie nowszy uniden. W dawnych czasach to Stabo wychodziło głównie na rynek niemiecki i po przywiezieniu do polski modele które były wyposażone w modulacje AM były przerabiane w zera i z powodzeniem pracowały sobie z mocą 1W. Jakiś już dłuższy czas temu w Polsce pojawiły się radia Stabo ale to już technologicznie druga odsłona presidentów. Uniden zaś jest wprowadzany na rynek US. Co do homologacji to na stronie UKE znajdziesz listę sprzętu niedopuszczonego do obrotu.
  9. ja tam tego czasu miałem malucha i to nim zostałem dostarczony ale do domu tylko Ot taka impreza bez alkoholu.
  10. Antena jest ok. Wadą jej jest obudowa cewki do której dostaje się woda przez co pęka. Na allegro są czarne zamienniki takiej obudowy jak by coś. Po zakupie aby funkcjonowała dłużej należy ją rozebrać i uszczelnić i będzie chodzić. To jest podróbka prezia misouri Sklep polecam. Sam u nich robiłem zakupy z tym że osobiście.
  11. są ale to nic dobrego, lepiej nie mieć wcale.macie auto do dyspozycji to przemyślcie czy nie można przeciągnąć kabelka coby umasowić antenę, co prawda kabel to nie idealna przeciwwaga ale raczej zawsze będzie lepiej.
  12. jak dla mnie to nie warto. Yosan będzie mniej awaryjny Odbiorczo to samo. Nadawczo na plus dla Yosana
  13. jeżeli chcesz taka bardzo jakiegoś krótkiego świńskiego ogonka to tylko ostatecznie podróbka prezia misourii (nie piszę o oryginalnym bo drogi i bardzo kradną chociaż jest dobry) ale nie sunkera bo ma słaby magnes i potrafi zlecieć z auta. Radio tylko z rf-gainem
  14. no to na temat floridy Zaletę jaką daje ta antena to faktycznie małe szumy. Z czego to się bierze. Jest to antena helikalna. Mała ilość szumów własnych występuje ze względu na rozmiary tej anteny. 40cm anteny powoduje wychwytywanie bliskich sygnałów. Antena nie słyszy dalekich stacji przez to zbiera mniej śmieci z eteru łącznie z harmonicznymi. Z własnych obserwacji prowadzonych na stacji bazowej z radiem kenwood wiem że maksymalny zasięg pomiędzy dwoma takimi samymi antenami i radiami pracującymi dozwoloną mocą to około 4km. Oczywiście mowa o fali przyziemnej która interesuje nas a nie fali odbitej zresztą raporcik przy takiej odległości już będzie słabiutki i może wynosić jakieś 3-4 s czyli w większości przypadków na pograniczu zakłóceń. Inaczej sprawa wygląda jak mamy do czynienia ze wszelkimi stacjami bazowymi czy wypasionymi zestawami mobilnymi o niewiadomej mocy. Wracając do pojęcia anteny helikalnej można śmiało powiedzieć że odbiorczo są to najlepsze anteny ale nadawczo jednak wypadają dużo gorzej. Nie prawdą są podawane zasięgi te w granicy 10-16km jakie można osiągnąć na tej antenie. Jest to nie realne i pomiary nie odbywają się w liniach prostych, nie znając dokładnego położenia rozmówcy, nie znając jego sprzętu i mocy z jakiej korzysta dokonując łączności. Wiele by pisać ale i tak nie do wszystkich dotrze szara prawda i w sumie co niektórzy wymagają dowiedzieć się o drogę traktując radio jako antymisiek. Ja już pisałem o antenach 1 metrowych i tradycyjnie as100 które co prawda ostatnimi czasy wydaje mi się że jest jakieś gorsze lub jeżeli zależy na fajnym odbiorze to sirio nowa delta 27M-95 (ta ze sprężyną)
×
×
  • Utwórz nowe...