Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Gryffin

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III phI
  • Silnik
    2.0 Tce
  • Przebieg (tys.km)
    213

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Podłączam się pod temat, z tym, że ja mam fabryczne radio z navi i Bluetooth, który działa tylko przy włączonym radiu / nawigacji. Ktoś się orientuje, czy można podmienić wyświetlacz od zwykłego radia bez Navi, bez strarty funkcjonalności zestawu? A może da się jakoś wyłączyć fabryczną navi, żeby zachować działanie Bluetooth do rozmów i muzyki?
  2. Kolego @kamswi, czy oglądałeś wspomniany egzemplarz z Piekar Śląskich i możesz podzielić się wiedzą na jego temat? Szukam podobnej M3 dla siebie w dobrym stanie.
  3. Też szukam dla siebie M3 2.0T w kombi i wczoraj oglądałem tę czarną GT z Jarosławia. Ogólnie samochód wygląda dobrze ale jest kilka mankamentów: - na rancie drzwi kierowcy widać ślady zaprawek lub nieudolnego lakierowania. Sprzedawca twierdzi, że właściciel w DE lakierował te drzwi, - podczas jazdy wyczuwalne wibracje przy ok 50-70km/h, podobne, jak od niewyważonych kół, - tarcze hamulcowe tylne przetoczone z zewnątrz, od wewnątrz wyczuwalny spory rant, jarzma hamulców jakby nowe, wszystkie klocki P/T nowe, - halogen prawy pęknięty, sprzedawca daje dwa nowe halogeny,
  4. Sugerując się podpowiedziami po raz kolejny wymieniłem przepustnicę. Tym razem kupiłem używaną, zaadaptowałem na CLIPie. Niestety nie przyniosło to żadnego rezultatu, także problem leży gdzie indziej. Podbijanie obrotów nie zawsze jest skorelowane z pedałem hamulca. Czasem obroty zawieszają się przy podjeżdżaniu np. na parkingu, gdy nawet nie dotykam pedału hamulca. Jutro ponownie jadę do mechanika, może coś wymyśli. Jakieś sugestie? Na CLIPie jest włączona opcja korekty położenia pedału przyspieszenia, może to mieć jakiś związek?
  5. Mam podobne objawy w swojej megane, obroty czasami zawieszają się na ok. 1250rpm. Czasem na kilka, czasem kilka-naście -dziesiąt sekund (nie ma reguły). Żeby nie czekać, można zdusić silnik, lekko puszczając sprzęgło i obroty jałowe wracają do prawidłowych ok 700. Problem pojawił się po czyszczeniu przepustnicy. W pierwszej kolejności mechanik wymienił przepustnice na nową! ale niestety nie przyniosło to oczekiwanego rezultatu. Komputer sprawdzany wielokrotnie, brak błędów i pomysłów jak rozwiązać problem. Zauważyłem, że gdy obroty się zawieszą i wcisnę szybko kilkakrotnie hamulec (na
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!