Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

rsxx

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Fluence
  • Silnik
    1.6
  • Przebieg (tys.km)
    1

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Pozostało do końca: 17 dni i 22 godziny

    • SPRZEDAŻ
    • Używany

    Cześć Sprzedaje, ponieważ pozbywam się samochodu. Wkładka sportowa SM-WK-119 Filtr w stanie idealnym, do tego zestaw do czyszczenia i oliwienia od K&N. Użyty tylko raz. Cena 150 zł, mogę wysłać paczkomatem w cenie. Lub odbiór w Szczecinie pozdrawiam Specyfikacja: Kształt filtra: Panel Materiał: Bawełna Zdatny do mycia: Tak Wysokość: 32 mm Długość (zew.): 244 mm Szerokość (zew.): 191 mm Ilość w paczce: 1 Ilość olejku do nasączenia: 32 ml Lista aplikacyjna: Rok od Rok do Marka Model 2013 2018 Mercedes-Benz Citan 1.2L L4 Fuel Injection - All Models 2012 2017 Mercedes-Benz Citan 1.5L L4 Diesel Engine - All Models 2018 2018 Mercedes-Benz Citaro 1.5L L4 Diesel Engine - All Models 2010 2014 Renault Fluence 1.5L L4 Diesel Engine - All Models 2010 2014 Renault Fluence 1.6L L4 Fuel Injection - All Models 2010 2014 Renault Fluence 2.0L L4 Fuel Injection - Except Auto. Trans. 2003 2009 Renault Grand Scenic 1.5L L4 Diesel Engine - All Models 2003 2009 Renault Grand Scenic 1.6L L4 Fuel Injection - All Models 2003 2009 Renault Grand Scenic 1.9L L4 Diesel Engine - All Models 2005 2009 Renault Grand Scenic 2.0L L4 Diesel Engine - All Models 2004 2009 Renault Grand Scenic 2.0L L4 Fuel Injection - All Models 2013 2018 Renault Kangoo 1.2L L4 Fuel Injection - All Models 2008 2018 Renault Kangoo 1.5L L4 Diesel Engine - All Models 2013 2017 Renault Kangoo Express 1.2L L4 Fuel Injection - All Models 2012 2017 Renault Kangoo Express 1.5L L4 Diesel Engine - All Models 2008 2009 Renault Megane 1.6L L4 Fuel Injection - All Models 2002 2009 Renault Megane 2.0L L4 Fuel Injection - All Models 2010 2010 Renault Megane CC 2.0L L4 Fuel Injection - All Models 2002 2009 Renault Megane II 1.5L L4 Diesel Engine - All Models 2005 2009 Renault Megane II 1.6L L4 Fuel Injection - 113BHP 2002 2004 Renault Megane II 1.6L L4 Fuel Injection - All Models 2002 2009 Renault Megane II 1.9L L4 Diesel Engine - All Models 2005 2009 Renault Megane II 2.0L L4 Diesel Engine - All Models 2002 2009 Renault Megane II 2.0L L4 Fuel Injection - All Models 2012 2016 Renault Megane III 1.2L L4 Fuel Injection - All Models 2010 2013 Renault Megane III 1.4L L4 Fuel Injection - All Models 2008 2016 Renault Megane III 1.5L L4 Diesel Engine - All Models 2013 2016 Renault Megane III 1.6L L4 Diesel Engine - All Models 2008 2013 Renault Megane III 1.6L L4 Fuel Injection - All Models 2008 2012 Renault Megane III 1.9L L4 Diesel Engine - All Models 2009 2013 Renault Megane III 2.0L L4 Diesel Engine - All Models 2016 2016 Renault Megane III 2.0L L4 Fuel Injection - All Models 2008 2008 Renault Megane III 2.0L L4 Fuel Injection - Except 180BHP 2009 2015 Renault Megane III 2.0L L4 Fuel Injection - Except Auto. Trans. 2003 2009 Renault Scenic II 1.5L L4 Diesel Engine - All Models 2003 2009 Renault Scenic II 1.6L L4 Fuel Injection - All Models 2003 2009 Renault Scenic II 1.9L L4 Diesel Engine - All Models 2005 2009 Renault Scenic II 2.0L L4 Diesel Engine - All Models 2003 2009 Renault Scenic II 2.0L L4 Fuel Injection - All Models 2012 2016 Renault Scenic III 1.2L L4 Fuel Injection - All Models 2009 2013 Renault Scenic III 1.4L L4 Fuel Injection - All Models 2009 2016 Renault Scenic III 1.5L L4 Diesel Engine - All Models 2011 2016 Renault Scenic III 1.6L L4 Diesel Engine - All Models 2010 2013 Renault Scenic III 1.6L L4 Fuel Injection - All Models 2009 2012 Renault Scenic III 1.9L L4 Diesel Engine - All Models 2009 2012 Renault Scenic III 2.0L L4 Diesel Engine - All Models 2010 2017 Renault Samsu SM3 1.5L L4 Diesel Engine - All Models 2011 2017 Renault Samsu SM3 1.6L L4 Fuel Injection - All Models Symbole zamienne: BMC FB57520 Mahle LX9571 Mann-Hummel C2439 Mann-Hummel C2512 Mann-Hummel C2538 Mercedes Benz A4150940304 Renault 8200261781 Renault 820030266 Renault 8200302666 Renault 8200371661 Renault 8200371663 Renault 8200788425 Renault 8200820859 Renault 8200820860 Renault 8200851585 Renault 8200885185 Renault 8200947662 Renault 820820859 Renault Samsung 165467920R Ryco A1702 Simota OR002 Wesfil WA5116 WIX WA6727

    150,00 zł

  2. Byłem po przekładce 5 begu w trasie Szczecin - Karpacz. Oraz ok 130 km po lokalnych drogach. I jest lepiej niż się spodziewałem. Spalanie z całej trasy w obie strony 6,8l. Jazda z dozwoloną prędkością + 10%. 3 osoby oraz pełny bagażnik. Żadnego problemu z utrzymaniem prędkości na trasie. Różnica w głośności jest znaczna, wyraźna.
  3. Pozostało do końca: 13 dni i 1 godzinę

    • SPRZEDAŻ
    • Używany

    Cześć. Sprzedaję swój prywatny bardzo zadbany egzemplarz. Sprzedaję, bo realizuję swoje marzenie o kupnie Lexa GS V6 Samochód kupiłem nowy w lutym 2013r w salonie Renault w Szczecinie. Od tego czasu jestem jedynym właścicielem i jedynym kierowcom tego samochodu. Przebieg 65 000. Samochód garażowany – garaż prywatny w bloku. Samochód w 100% bezwypadkowy – zapraszam z miernikiem lakieru. Sam lakier w świetnym stanie. Nie wymaga wkładu, był na bieżąco serwisowany – olej z filtrami co 12 tyś, klimatyzacja co drugi sezon (filtr kabiny co roku). Po 6 latach wymieniony rozrząd, płyn hamulcowy oraz płyn chłodniczy – wbite w książkę przeglądów. Akumulator 2 letni. Samochód w 100% sprawny technicznie – stawiam dobre piwo jak ktoś coś znajdzie J Niezwykle niezawodny silnik 1.6 16V bez turbiny o mocy 110 KM. Wersja Techno Feel – niemal najwyższe wyposażenie: -elektrycznie sterowane szyby przód i tył -czujniki cofania -elektrycznie sterowane lusterka z podgrzewaniem -Klimatyzacja dwustrefowa -Kierownica i drążek pokryty skórą -Tapicerka typu „półskóry” -Cyfrowe zegary -Tempomat -ISOFIX -Światła do jazdy dziennej -Światła automatyczne – dzień noc -Wycieraczki automatyczne z płynną regulacją prędkości pracy -Kontrola trakcji, stabilizacji toru jazdy oraz system ograniczenia poślizgu kół przy ruszaniu na śliskiej nawierzchni -zmienna siła wspomagania kierownicy (przy niskiej prędkości kierownica pracuje lżej) -Poduszki powietrzne kierowcy i pasażera -Kurtyny powietrzne przód / tył -Oryginalne alufelgi -zamek centralny -immobilaizer -dwa kluczyki Dołożone: 1. Nawigacja z androidem, Google Maps, YouTube, radio internetowe. (Internet udostępniany z telefonu) 2. Kamera cofania zintegrowana z tabletem nawigacji 3. Żarówki Led H7 przednich reflektorów (nie oślepiają dają dużo białego światła). 4. Głośniki w kabinie przeszczepione z najwyższej wersji wyposażenia. 5. Roleta na tylnej szybie. 6. Dodatkowa uszczelka maski – nie przedostaje się bród do komory silnika Kabina została dodatkowo wygłuszona profesjonalnymi matami: Nadkola przód tył, podłoga bagażnika, podłoga pod przednimi fortelami oraz przegroda przednia.

    23.500,00 zł

    Szczecin - PL

  4. Cześć Czy po założeniu dystansów zmienia się jakoś odczuwalna praca zawieszenia? Czy da się odczuć wpływ na komfort resorowania większy lub mniejszy?
  5. Nie Samochód odebrany. Pierwsze co przychodzi na myśl, to że to powinni robić w fabryce Do ekspresówki mam za daleko, żeby bez celu pojechać, jednak sprawdzałem na kawałku oddanej obwodnicy z ograniczeniem do 70. Przy 55 można wrzucić 5 bieg i jechać z tą prędkością bez efektu duszenia. Ekonomizer nie podpowiada o zmianie biegu na niższy. Przy 80 jest 1950 obrotów. U szwagra w najnowszej Micrze 1.0T 100KM jest przy tej prędkości 1800 Na 5 biegu przestał działać tempomat. Tak to mniej więcej wygląda: Żałuje, że się nie odezwałem podczas nagrania, pokazało by
  6. Ja wstawiłem nawigację / tableta z Androidem, podłączyłem do radia w samochodzie. Miałem wersję bez Tom Toma Na tablecie mam GoogleMaps, appkę radio internetowe - stacje z całego świata, i YouTuba Vanced - bez reklam i może pracować w tle. Internet udostępniam z telefonu. Całość kosztów wyszła ok 600zł. Kupiłem "daszek" z rozbitka za 70zł. w firmie robiącej reklamy za 50 zł wycieli mi z czarnego plastiku z fakturą ramkę. Nawi się usypia jak wyłączę silnik, po zapłonie startuje w 5 sekund. I dodatkowo kamera cofania jak będą zainteresowani, to zrobię temat.
  7. Cześć Po 3 długich trasach samochodem do Włoch postanowiłem podjąć się modyfikacji 5 go biegu. Chodzi o wydłużenie przełożenia w rozsądnych granicach. Po każdej trasie zwiększałem zakres wygłuszenia kabiny, oczywiście apetyt rośnie w miarę jedzenia. W tej chwili jest wygłuszona maska, ściana grodziowa za oryginalnym wygłuszeniem aż do uszczelki maski wraz z zewnętrznymi elementami kanałów wentylacji. Podstawy słupków A (okolice zawiasów maski) - zaizolowanie tych rejonów przynosi znaczącą poprawę. Miejsce w którym ściana grodziowa przechodzi w nadkola, nadkola z z
  8. Cześć Będę montował to urządzenie : https://alga-shop.pl/new/android-gps/201-an7054-kamera do daszka Megane III. Chciałem Was się poradzić. Odnośnie zamocowania tego w daszku. Kleiliście to, czy jakoś inaczej rozwiązane? I najważniejsze, to z czego dorobić zaślepienie, bo ten gps na wysokość pasuje idealnie, ale po bokach brakuje paru cm.
  9. Minęło ponad pół roku, pojawiły się niskie temperatury i .... samochód odpala bez zająknięcia. Oil catch tank rozwiązuje problem Regulamin pkt. 5.13 - Nie cytujemy postu w całości odpowiadając bezpośrednio pod nim - kataryniarz
  10. wg mnie nie ma co sie bać. Najważniejsze jest poprawne zablokowanie silnika. Dalej to wymiana paska rolek. Przykręcenie ich z odpowiednia siłą, oraz napięcie paska zgodnie z instrukcjami. Pod koniec tygodnia będę miał dostęp do Autodaty. Tam powinno być wszystko.
  11. Dzięki, wyszło, że K4M 838. Może się znajdzie jeszcze ktoś kto podrzuci miejsca w które się wkłada blokady.
  12. Oil catch tank'a kupiłem na allegro. umieściłem go pod przepustnicą w kierunku przegrody. Praktycznie nie widać. I Dobrze, diagnosta nie będzie miał się czego czepiać. Wężyk odmy który wychodzi z kolektora wpiąłem do oil catch tank'a. Na każdym połączeniu zastosowałem opaski. Wyjście z oil catch tank'a jest z wężykiem ok 80 cm puszczone pod podwozie. Króciec na rurze dolotowej przed przepustnicą zaczopowałem. Zrobiłem to, bo problemy z odpalaniem i lekkim szarpaniem przy ruszaniu pojawiły mi się już po ok 25 tyś km. Wyczyszczenie przepustnicy leczy tylko objawy. Z każdym kilom
  13. Cześć U mnie tam nie ma opaski. Też zauważyłem, że wąż jest luźny. Uważam, że może tam być lekki przeciek. Poprawiłem przy okazji montowania oil catch tank.
  14. Ze względu na KZFR użytkuje silnik z wysokim poziomem oleju. To raczej nie pomaga w utrzymaniu przepustnicy w czystości. Po wyczyszczeniu ogromna różnica, nie tylko przy porannym odpalaniu. Zniknął przy okazji problem z szarpaniem sprzęgła przy ruszaniu! Czuje jakbym miał znowu nowe auto :). Postanowiłem poprawić fabrykę i odmę puściłem przez oil catch tank z filtrem. A wejście odmy przed przepustnicą zakorkowane.
  15. Cześć Chciałbym samodzielnie wymienić rozrząd i zrobić to na tip top. Niestety nie mogę znaleźć nigdzie serwisówek. Potrzebuje poznać momenty dokręcania, Oraz miejsca w które wkłada się blokady. Blokadę mogę wypożyczyć, ale nie mam pewności jaki mam dokładny typ silnika. Wójek google podaje że Fluence K4M występuje typ 838. 864 i 839. Jakie są różnice w rozrządach / blokadach? Jak poznać który tym mam u siebie? W dowodzie mam 82kW
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!