Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl


Ramki pod tablice rejestracyjne - dopisz się do listy


rsxx

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Fluence
  • Silnik
    1.6
  • Przebieg (tys.km)
    1
  1. Cześć Będę montował to urządzenie : https://alga-shop.pl/new/android-gps/201-an7054-kamera do daszka Megane III. Chciałem Was się poradzić. Odnośnie zamocowania tego w daszku. Kleiliście to, czy jakoś inaczej rozwiązane? I najważniejsze, to z czego dorobić zaślepienie, bo ten gps na wysokość pasuje idealnie, ale po bokach brakuje paru cm.
  2. Minęło ponad pół roku, pojawiły się niskie temperatury i .... samochód odpala bez zająknięcia. Oil catch tank rozwiązuje problem Regulamin pkt. 5.13 - Nie cytujemy postu w całości odpowiadając bezpośrednio pod nim - kataryniarz
  3. wg mnie nie ma co sie bać. Najważniejsze jest poprawne zablokowanie silnika. Dalej to wymiana paska rolek. Przykręcenie ich z odpowiednia siłą, oraz napięcie paska zgodnie z instrukcjami. Pod koniec tygodnia będę miał dostęp do Autodaty. Tam powinno być wszystko.
  4. Dzięki, wyszło, że K4M 838. Może się znajdzie jeszcze ktoś kto podrzuci miejsca w które się wkłada blokady.
  5. Oil catch tank'a kupiłem na allegro. umieściłem go pod przepustnicą w kierunku przegrody. Praktycznie nie widać. I Dobrze, diagnosta nie będzie miał się czego czepiać. Wężyk odmy który wychodzi z kolektora wpiąłem do oil catch tank'a. Na każdym połączeniu zastosowałem opaski. Wyjście z oil catch tank'a jest z wężykiem ok 80 cm puszczone pod podwozie. Króciec na rurze dolotowej przed przepustnicą zaczopowałem. Zrobiłem to, bo problemy z odpalaniem i lekkim szarpaniem przy ruszaniu pojawiły mi się już po ok 25 tyś km. Wyczyszczenie przepustnicy leczy tylko objawy. Z każdym kilometrem brudziła by się bardziej.
  6. Cześć U mnie tam nie ma opaski. Też zauważyłem, że wąż jest luźny. Uważam, że może tam być lekki przeciek. Poprawiłem przy okazji montowania oil catch tank.
  7. Ze względu na KZFR użytkuje silnik z wysokim poziomem oleju. To raczej nie pomaga w utrzymaniu przepustnicy w czystości. Po wyczyszczeniu ogromna różnica, nie tylko przy porannym odpalaniu. Zniknął przy okazji problem z szarpaniem sprzęgła przy ruszaniu! Czuje jakbym miał znowu nowe auto :). Postanowiłem poprawić fabrykę i odmę puściłem przez oil catch tank z filtrem. A wejście odmy przed przepustnicą zakorkowane.
  8. Cześć Chciałbym samodzielnie wymienić rozrząd i zrobić to na tip top. Niestety nie mogę znaleźć nigdzie serwisówek. Potrzebuje poznać momenty dokręcania, Oraz miejsca w które wkłada się blokady. Blokadę mogę wypożyczyć, ale nie mam pewności jaki mam dokładny typ silnika. Wójek google podaje że Fluence K4M występuje typ 838. 864 i 839. Jakie są różnice w rozrządach / blokadach? Jak poznać który tym mam u siebie? W dowodzie mam 82kW
  9. rsxx

    Tani sposób na podnisienie mocy w K4M

    byłem dziś w Vtechu i gość mi powiedział to samo. Nie mieli w bazie danych PL zapisanych wykresów nawet dla porównania przed / po. Temat odpuszczam...
  10. rsxx

    Tani sposób na podnisienie mocy w K4M

    Po prostu przesiadłem się ze 160KM/360Nm i czuje niedosyt ...
  11. rsxx

    Tani sposób na podnisienie mocy w K4M

    miałem na myśli specjalistyczne firmy tuningowe...
  12. rsxx

    Tani sposób na podnisienie mocy w K4M

    tak dokładnie.
  13. rsxx

    Tani sposób na podnisienie mocy w K4M

    Odgrzewam kotleta :blink: Czy ktoś z was robił już "chip'a" do 1.6 ? Mam Fluence 13r 1.6 16v 110KM. Jeżdżę często Focusem 1.6 101km i mam silne wrażenie, że ten silnik jest mocniejszy z Pytam bo chciałbym wiedzieć, czy jest szansa na to, że chip kosztem norm eco poprawi elastyczność :) Regulamin pkt.5.9 - Enter Aston76 poprawione
×