Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl


Ramki pod tablice rejestracyjne - dopisz się do listy


rlenski

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II ph I CABRIOLET
  • Silnik
    1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    280
  1. Drodzy użytkownicy, szukałem informacji na ten temat na forum niestety bezskutecznie. Jak liczymy numerację cylindrów w Megane 2? Cylinder numer 1 jest od strony rozrządu czy od strony akumulatora?
  2. Witam. Dziś rano autko sprawowało się jeszcze całkiem dobrze, natomiast po postoju pod firmą (ponad 8h) i uruchomieniu silnika było słychać całkiem donośne klekotanie zaworów, które wcześniej wystepowało, ale nie było aż tak uciążliwe. Auto straciło moc i nierównomiernie przyspieszało (ma teraz dźwięk silnika boxer z subaru). Po dojechaniu do domu (około 2km), zauważyłem, że nie ma płynu chłodniczego ( w trakcie jazdy nie zauważyłem wzrostu temperatury ponad normę), po uzupełnieniu płynu, i kontroli jego stanu na bieżąco, przejeżdżając około 15km nie zauważyłem jego ubytku. Co może być przyczyną nagłego tak drastycznego spadku mocy ? Dodam że silnik 1.6 8V 97' K7M.
  3. rlenski

    Megane I phI Do czego służy to pokrętło

    Już poprawione ;)
  4. Jak w temacie, zerknijcie na obrazek :
×