Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Refild

Użytkownik
  • Zawartość

    114
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

8 Neutralny

1 obserwujący

Samochód

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. jak założysz klocki nowe to tarcze raz dwa zjada do minimum i breszesz musiał po sezonie jak mało jeździsz ponownie grzebać w hamulcach myślę ze lepiej będzie wymienić komplet to i Ty będziesz zadowolony z lepszego hamowania autka.
  2. czasami jest tak ze te blaszki w oprawce plastikowej nie stykają dokładnie żarówki i przez to nie świeci , zobacz popraw przy podpiętej wtyczce poruszaj żarówka jak zaświeci to będzie znaczyło ze to to.
  3. pamiętajcie , ze płyn trzeba wymienić tak aby całą butelka nowego płynu przepompowana była przez cały układ, nie wlewamy go ponownie , nigdy utlenionego płynu nie wlewa sie ponownie do układu. czyli reasumując , włączasz zapłon i jedziesz od koła lewego przód , później prawy przód , lewy tył ,prawy tył . Mimo ze w układzie zauważysz już na wszystkich kołach czysty płyn warto przepompować cała nowa butelkę płynu 0.5l aby mieć 100% pewności ze w układzie nie zostanie gram starego płynu który zmieni właściwości przy pierwszym mocnym hamowaniu nowego płynu. przerabiałem ostatnio temat co prawda w innym aucie jak megane 3 po wymianie serwa , tam niestety doszło do zapowietrzenia pompy abs ale to tez idzie raz dwa ogarnąć bez jej wymiany. polecam Płyn hamulcowy DOT 4 TRW 1 l jest za niespełna 30 pln a jakość na pierwszy montaż .
  4. może cewka ? skoro dwa razy na tym samym cylindrze , a jak wspomniał kolega wyżej , płynu nie ubyło ?
  5. a nie jest tak ze zakładacie klocki nowe do tarcz używanych tzn już z jakimś przebiegiem ? ja zaobserwowałem taki pisk nie zawsze ale był co jakiś czas obecny przy dojeżdżaniu do domu , wtedy zgodnie z zaleceniami pewnego mechanika wyciągnąłem klocki i przeszlifowałem papierkiem ranty klocków zęby nie były ostre i pis ustąpił. Mechanik twierdził ze klocek jest w zacisku luźny , w momencie wciśnięcia hamulca wpada w rezonans i jego ranty popiskują na raczy stad taki efekt .
  6. dokładnie a to już duży % skuteczności hamulców , rozsądnie byłoby płyn hamulcowy wymieniać co 3 cią wymianę oleju, pod warunkiem ze olej wymieniamy co 10 tys wtedy hamulec zostaje z ta sama skutecznością , jedynie kwestia klocków i tarcz . Chociaż niby auto to auto w przypadku megane 3 ale w wolnym ssaku a z doładowanym jest znaczna różnica jeżeli chodzi o agresywność hamulca , jakby podciśnienie z turbo dawało więcej siły na hamulec. patrząc co się dzieje w polsce to teraz póki co większość w dodatnie duże temperatury będzie jeździło na zimówkach , jeżeli nie maja drugiego kompletu kół , jak do wulkanizatora zakaz wyjazdu.
  7. Marka Renault zdecydowanie lubi zaskakiwać swoich fanów i dla wszystkich, którzy od samochodu oczekują czegoś więcej, przygotowała model Megane GT220. Niemniej jednak czy rzeczywiście różni się on czymś od swojej podstawowej wersji i będzie w stanie zaskoczyć? Otóż jak najbardziej tak, ponieważ nie da się ukryć, iż GT220 może w wielu głowach nieźle namieszać. Warto wspomnieć, że jest to specjalna wersja modelu GT200 i dotyczy samochodów w wariantach: Grandtour, Hatchback oraz Coupe. także w każdym wariancie.
  8. zderzak w megane 2 ściąga się maks 10 minut 3 śruby od dołu po dwie na bokach nadkoli i spinki u góry i zsuwasz go z lamp i cacy , co innego w megane 3 tam trochę gorzej . z każdym kolejnym razem przy ściąganiu będzie Ci szło szybciej i szybciej , trzeba w obu przypadkach uważać na zatrzaski ślizgów zderzaka z boku ale jak jest plus 10 na dworze i lepiej to nie ma z tym problemu , gorzej jakbyś to robił w mroźny dzień , nie polecam .
  9. bardziej te philips h7 whitevision ultra 4200k bo te co wyżej 3700 to barwa żółta powyżej 4000k jest już biała powyżej 6000k jest niebieska
  10. a nie masz zakłóceń radia , kart ? generalnie jakbyś włożył markowe żarówki to światło byłoby pewnie podobne do tego z lewej, fakt faktem masz soczewkę ja u siebie w megane 3 mam banki i światła świeca tak jak na fotce bez zegarów w tle , ale np siostrze w megane 2 na soczewce wymiana na ledy pomogła i świeca jak na fotce z zegarami w tle.
  11. nie lepiej dołożyć i kupić goodyear ? debica od kilku lat to już nie ta sama firma co kiedyś ludzie narzekają na blednę wywarzanie opon , czy tez problemy z trzymaniem w zakrętach , bądź wystepujących balonach z boku opony i reklamacjami . Też chciałem bo moje to 205 55 17 ale w końcu wybrałem te GoodYear EFFICIENTGRIP PERFORMANCE 205/55R17 91V z tym ze z rocznika 2019 jako nowe sa dużo tańsze niz te z 2020
  12. dzięki , już pisze czy aktualne , widzę ze to do szczeniaka ale myślę ze sam przełącznik po wyciągnięciu z tej ramki bez problemu podejdzie do panela w megane 2
  13. witam, potrzebuje nr oe renault panelu , przełącznika przy kierownicy , ten panel gdzie jest wł wył esp , regulacja oświetlenia wnętrza , oraz ewentualnie wł wył tempomatu. niestety posiadam przełącznik z regulacja świateł , a chciałbym nabyć ten bez regulacji , do świateł ksenonowych ale nie mogę nigdzie namierzyć w necie
  14. ja mogę potwierdzić, ze posiadam dwie jedna i drugi po chipie i odczuwam taki efekt braku mocy , generalnie niezależnie od pogody , raz ciągnie i ciągnie a raz ciągnie i nagle muł , zero błędów mapka zestrojona, tak jakby turbo żyło swoim życiem. Chip spec stwierdził , że może być od tego zjawiska odpowiedzialny intercooler , w megane 3 jest on zbyt mały na podniesienie mocy i nie jest w stanie się szybko schłodzić , a i turbo nie jest duże dlatego tez ciężko nabijać co chwila pełna moc boostera. Z czasem się przyzwyczaiłem. spalanie w obu mam podobne w białej miasto 9 l gazu , trasa 7,5 l gazu w piaskowym metaliku miasto 10 l gazu , trasa 8 l gazu , gaz stroił ten sam gazownik. jedna i druga od założenia gazu przeszło 25 tys km nic się nie dzieje w ciągłej eksploatacji.
×
×
  • Utwórz nowe...