Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Refild

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    262
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

26 Super

1 obserwujący

Samochód

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Też bym rozważał opcje polerowania i to w jakimś warsztacie który zajmuje się tylko szybami , jak opcja wymiany to również w takim warsztacie i dobrze poczytać w necie opinie żeby nie wyszło jak u mnie parę lat temu w clio 2 wymieniałem szybę i się okazało szybka trzymała 3 lata i klej puścił a podsufitka przy szybie po paru tygodniach od wymiany zaczęła się odklejać średnio byłem zadowolony.
  2. Refild

    Pomoc

    Czy oby na pewno taki masz przebieg ? skoro łożysko poleciało a 200 tys lekko powinno wytrzymać to kiepsko cos z tym przebiegiem. Jak osłona przegubu pękła puściła opaska to przegub pracował na sucho , skoro na sucho to grzał się niemiłosiernie wiec może przez to łożysko się zagotowało ale żeby się rozsypało ? powinno wyć jak wilk do księżyca i grzać felgę do czerwoności. Słyszysz jakieś dźwięki z tyłu przy ruszaniu być może masz elektryczny ręczny i on jak ruszasz to spuszcza hamulec, otarcie klocka o tarcze może już ich nie ma i okładzina już po tarczy rysuje ? Ewentualnie suc
  3. Generalnie to jak mało płynu w zbiorniku to zaświeci Ci się komunikat i pojawi się ikonka od ręcznego to musi działać , jak nie działa to cos nie tak z czujnikiem w zbiorniku od płynu hamulcowego. Jak płyn leci do serva to w nim membrana póki trzyma to trzyma ale zaczną się wycieki do wewnątrz auta tzn przy pedale hamulca zobaczysz na ściance grodzi mokry osad, później zacznie się pompowanie hamulca tzn jak będziesz go kilka razy wciskał to będzie słychać jak taka pompka do materaca a później zniknie hamulec. Zobacz czy cylinderki w zaciskach nie puszczają na gumie tak mała ilość zn
  4. Dobry motor niczym jak 1.6 lecz w 1.4 nie masz problematycznego KZFR , spalanie podobne osprzęt rozrządu taki sam. Lecz budżet to raczej na auto w kiepskim stanie bądź do dużego serwisu , patrząc na ceny aut jak poszybowały w górę to nawet Clio II Lift w tej cenie będzie ciężko w dobrym stanie kupić. Kupić auto za 4 tys i włożyć drugie tyle sens ?
  5. nie dość ze radia juz kiepskie w nowych autach to widac ze i akumulatory rowniez byle był podmien z innego auta jak masz obawy , mozesz tez podladowac prostowniczkiem i zobaczyc badz pojezdzic z tydizen i ise przekonać. Renault specyficznie podchodzi do tematu jesień , zima , maja komputery zakodowane ziberaja dane temp ilosc km jakie pokonujesz i strasza Cie przed rozladowaniem aku
  6. w megane III jest sporo miejsca wiec mechanik sie nie napoci zbytnio :) Zależy od regionu ale roboto godziny wahają sie od 150zł do 200zł koło zmiennych faz 340zł jak dobrze poszukasz. kompletny rozrząd z kołem i pompa w jednym zestawie 660zł z wysyłką uszczelki kolektora z odma 40zó Wszystko na oe renautl to masz 700zł za komplet wymiana ok 3 h wiec 1200zł standard jak ktoś bierze więcej to już kieszeń pełna. pokrywa zaworów silikonowa uszczelka koszt maks 30zł powinien zrobic przy okazji jak juz sciaga kolektor ssacy.
  7. Nie to że oszczędność, tylko po akcjach z megane II samozapłonach , laniu wody na skrzynkę bezpieczników w megane III raz ze masz ją odwrócona , dwa ze masz rynienkę plastikowa wspomagająca odprowadzanie wody z maski i jakby nie patrzeć ochronę przed wlaniem dużej ilości pod maskę.
  8. Dzień Dobry, Koleżanki i koledzy pytanie mam do Was , może ktoś posiada wiedze bądź ma jakieś zapiski dotyczące śrub mocowania osłony dolnej silnika do Megane II lift 1.6 16v nadwozie kombi. Mianowicie koleżance padła żarówka od halogenu a przegląd w tym tygodniu , wpadła żebym wymienił, z braku kanału tylko głowa pod auto ile się zmieściła i ręką odkręciłem mocowanie zderzaka i przedniej części osłony silnika i po zdjęciu zderzaka osłona spadła trzymając się tylko na tylnych śrubach tych na samym końcu osłony , miewam wiedze ze na środku przy wahaczach tez się ją gdzieś przykręca ,a
  9. autohero ? zadatkowałes auto czy zapłaciłeś z góry ? Moze byc tak ze dzwonia jeszcze ludzie ogladaja chca kupic i mysla ze zgarna wieksza kase niz Ty im zaproponowałeś stad pewnie czasowy poslizg , aczkolwiek to cale autohero czy aaauto to o ......wytrzeć.
  10. W 1.4 TCE i 2.0TCE były grzałki , wystarczy zerknac czy idzie dość grubawy przewód z instalacja z lewej strony tunelu przy pedale gazu jak idzie to grzałka jest ale to wystepuje tylko z klimatronikiem bo zamykaja sie wtedy lopatki powietrza zwrotnego by nie było straty jak sie odepnie prawa oslone tunelu i widac silniczki to w niskich temperaturach idzie zauwazyc to zjawisko. nagrzewnica z grzałą z 1.4 Tce
  11. Lusterko z laguny jest większe przez co konstrukcja kierunkowskazu inna. Zamień sobie na pływające kierunki ale zdrożały od dnia kiedy alli podniosło ceny za wysyłkę.
  12. Refild

    Planowany zakup Clio III

    wkładasz wpisujesz kod i gra ,w megane 3 i lagunie 3 tez tak jest:) tylko PSA maja integre z vin auta w tych rocznikach z tego co kojarze.
  13. Koła zmiennych faz nie może być wcale słychać jak słychać to jest padnięte bądź zaczyna padać. nawet nowe koła mogą być wadliwe , tzn leżaki magazynowe. Mechanik podczas montażu powinien zweryfikować jego działanie luzy , hałas Takie koła reklamuje się od razu i wymienia na kolejne niestety takie czasy, tylko oe renault ,ale i te mogą być wadliwe z racji leżenia na półce w magazynie. Co do oleju ELF to już chyba niżowa półka jakby nie patrzeć czy spełnia normy renault czy nie to tylko marketing ,ale fakt faktem ze oleje z górnych półek po przejechaniu 2500 km nadaje się d
  14. Z tymi zderzakami to tak właśnie jest , zależy od koloru . Na jednych widać odcień ciemniejszy raz jaśniejszy od karoserii a na innych jakby idealnie taki sam co karoseria. Od lakiernika kiedyś pytając bo moja meg z awatara tez miała taka przypadłość to mówił ze karoseria i zderzaki były malowane w innym czasie bądź innych warunkach temperaturowych i stad różnica ale można pomalować i będzie spójna z karoseria, koszt polowa średniej krajowej wiec stwierdziłem ze już mi się podoba
  15. dystans małym śrubokrętem od strony tarczy wciskaj , kręć tarcza sam się wciśnie i będzie odchodził , Jak nie da rady tak to jedynie "Żaba" hydrauliczna i nią ściśnij tak by nie zniszczyć pierścienia i próbuj okręcać , aczkolwiek na moje oko i tak nowe pierścienie będą potrzebne bo jak te się przypiekły to na nowych tarczach jak włożysz będzie to samo. Dekielek powinieneś mieć w każdym zestawie tarcza piasta , chyba ze sklep sobie przygarnął.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!