Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Refild

Użytkownik
  • Zawartość

    142
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

13 Dobry

1 obserwujący

Samochód

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Jak ksiazka nie ma?kompletnych wpisow od poczatku do konca i wszystkie wpisy jak i pieczatki wydaja sie takie same?to takie ksiazki mozesz kupic w polsce do uzupelnienia tylmo danych auta Z niemiec ksiazka powinna byc kompletna tym bardzie jej poczatki ktkrych u Ciebie brak tzn pierwszych seriwsow gwarancyjnych . Warto byloby podjechac do serwisu renault i sprawdzix historie czy sie jakis % pokrywa inaczej taka ksiazke to mozesz wrzucuc do schowka i nigdy na nia nie zerkac. Tym bardziej w tych latach takie auta z niemiec to smietbiki stojace po krzakach handlarz dostake takie auto za darmo zeby zabrac z placu Kto sprowadza to wie co mozna kupic u niemca turka a co nie
  2. a na przeglądzie nie stracimy przypadkiem dowodziku za naruszenie konstrukcji auta , tzn zmiana jego szerokości , jak się ma do tego geometria i zasady bezpieczeństwa.
  3. a nie czyściłeś twardymi środkami chemicznymi które osiadły na wspomnianych elementach i jak się silnik nagrzewa to elementy również i opary lecą przez wlot powietrza do nawiewu ? coś podobnego jak wymienisz nagrzewnice to przez jakiś czas nowa będzie śmierdziała w aucie. Pogoń auto na jakimś odcinku drogi , najlepiej autostrada żeby temperatura przepaliła chemie.
  4. a czujnik położenia wałka rozrządu ? a silniczek krokowy ? diagnostyka komputerem ? czy oby na pewno mechanik wymienił Ci koło zmiennych faz rozrządu ? słyszysz tzw grzechotkę jak odpalasz i nie chce odpalić ? może zainkasował kasę a koło zostało bo mu się ustawiać nie chciało.
  5. Czytam tu o oslonie silnika sciaganej bez kanału. Ostatnio przerabialem ten temat u siebie bez najazow i kanalu , wiadro melisy i pewnie da rade.. Można sie zmęczyć ponownie zakładając osłonę jak spadnie i ją wypniesz z mocowania pod kabiną to później ciężko wspiąć leżąc, wycentrowac w ostwory i załapać srubami bez poprawiania . Taka sama gimnastyka jak ze ściąganiem zderzaka przód tylko żabojad mógł wymyśleć śrubę za nadkolem w blotniku..
  6. 25 tys to jest sporo za ten model w tym roczniku z silbikiem 1.6 i wyposazebiem?dynamika Chyba ze auta poszly sporo w gore cenowo za ta kwote mozna siegnac po 2.0 tce jak sie dobrze poszuka z 1.6 to do 20 tys powinny siegac Swoja tez bym chcial aprzedac za 25 ale kto by tyle dalmimo ze silnik 1.4 tce z wisusem to sie nawet z taka kwpta nie wyglupiam a i przebieg nie siegnal?jeszcze 1pp tys
  7. Albo o jeden dzien dluzej. Ja swoja juz 25 tys km od zakupu i zalozenia gazu, jazda dzien w dzien . Nie paluje na zimnym staram sie nie wkrecac na skrajne obroty bo i po co skoro turbo jest . Pali mi to 8.5 l gazu w srodku nie wyje, cisza i komfort
  8. witam, kolego Robacom , nie taki sam ten silnik w megane 2 pod koniec produkcji już były pewne różnice do legendarnego 1.6 z tego auta a już w megane 3 ten silnik to jakbyś przywiązał się sznurkiem do płotka i chciał jechać , polecam się przejechać a później skoczyć gdzieś w okolicach przejechać się 1.4 TCE bać 2.0 TCE w megane 3 tylko te silniki jeżdżą reszta nie daje rady zero frajdy z jazdy , no chyba ze o to chodzi żeby tylko dojechać z punktu a do b
  9. się mi zjadło jedno 0 ;)
  10. A na chlopski rozum mroz na minusie ponad 10 stopni silnik?rozgrzewasz do 70 stopnii nim otworzy sie termostat na?duzy obieg i co peka chlodnica z roznoc temperatur ? Jak nagle dostaje strzala o kilkanascie stopnii ? Bez przesady ktos tu nawija makaron nam uszy mie te czasy a moze mechanik spevjalnie wlewa specyfiki do ukladu zeby pacjent podjechal za miesiac dwa bo mu koroduje chlodnica . Czesciej widzi sie uata z chlodnicami niz bez na stockach samochodow rozbitych czy anglikow wiec to?nie taki chodliwy towar zeby tyle ich na jakims stosie lezalo . Patrzac na testy gdzie ludzie maja zbiornik 80l w bagazniku i kilka razy hamuja ze stu do zera i pozniej pompa pod cisnieniem ktore sa zamocowane przy nadkolach laduja wode na tarcze a pozbiej je mierza mikrometrem i wskauja ze wiekszosc opowiesci o krzywiacych sie tarczach to bojdy. Gdyby tak bylo to by tez cale stosy takich tarcz lezalo polecam?czasami podejsc racjonalnie na chlodno do takich stwierdzen bo kolega kolegi opowiadal Jak masz megane 3 c to i pewnie masz silnik z turbo a tam chlodnica jest jeszcze skryta bardziej niz bez turbo poniewaz przed nia jest panel intercoolera i co on nie peka? Nie rdzewieje z roznic temperatur? Jak ma wyzsze temperatury niz chlodnica
  11. Tak tak opowiesci dziwnej tresci szczegolnie w megane 3 gdzie caly przod jest zabudowany zeby doleciala woda do chlodnicy to musialbys lac umyslbie dysza w kierunku otworow miedzy maska a zderzakiem poza tym tysiace ludzi myje auta po trasie i kazdy jakos jezdzi predzej Ci zardzewieje chłodnica od braku zmiany plynu chlodniczego ktory traci z czasem wlasciwosci niz od mycia uata po trasie a co do felg to nie bardzo rozumiem? Od dawien dawna myje fwlgi po trasie wracajac z pracy korzystajac z chwili wolnej i swiadomie pryskam tez tarcze i do tej pory sie nic nie stalo poza tym duzo ludzi juz robilo testy na temat rozgrzanych tarcz do czerwonosci a wylaniem litrów wody na nie i krzywizna jaka powstala maksymalna to 0.2 mm ktora niweluje klocek podczas hamowania A felgi tez w idealnym stanie myje co piatek i nie widac zuzycia
  12. Jak tak ubywa to moze zaworki te co sa wkrecone w rurki?gdzie podlaczaja urzadzenie do nabijania i opróżniania ukladu klimatyzacji? U mnie wyszlo ok 130zl z wymiana a klime mialem nabijana na wiosne w polowie lata juz nie bylo i wlasnie te zaworki byly winne
  13. Pierw może umów się z kimś z forum w Twojej okolicy ? taniej i szybciej , postawisz browar i chyba każdy się zgodzi .- zaoszczędzisz czas i pieniążki wydane na przełącznik Przycisk , przełącznik szyb z przodu podważa się od strony blokady rodzicielskiej na tylne drzwi , wyciąga się i wypina kostkę , ciekawe czy będzie pasowała do istniejącej Twojej instalacji w przednich drzwiach. Przypadek znajomej to clio III
  14. Pytanie , a do przodu moduł sterowania szyb na 4x masz ? to z niego idzie napięcie na tył i to od niego dużo zależy żeby tył działał. Jakiś czas temu przerabiałem przypadek znajomej ze kupiła auto z tyłu szyby nie chodziły z przycisków okazało się ze cały przedni przełącznik do wymiany
  15. Ludzie robiny z tego tematu jakas telenoweele? 2.0 Tce jest tak pożądanym silbikiem ze to auto jakby nie bylo trefne to by sie juz dawno sprzedalo a skoro wciaz wisi to sami sovie odpowiedscie dlaczego Fotki wyslales akurat takie ze nic ciekawego?nie widac wyciagnij lanpy to zobaczysz cos wiecej i spawy przy kielichach od amorkow zerkbij jak wygladaja i czy maska przod ma te same odleglosci i jest na rowno z blotbikani jak juz tak szukasz i szukasz w tym egzemplarzu wad jak bylo wspawana cwiartka to i tak nic nie zobaczysz REGULAMIN FORUM się kłania i zasady pisowni - Prezes
×
×
  • Utwórz nowe...