Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Refild

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III phI
  • Silnik
    1.4 TCE 131 KM
  • Przebieg (tys.km)
    132

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. W moim przypadku również w białej i zloto brązowej megi silnik 1.4 tce i już blisko 22 tys nakręcone w jednej i drugiej przez 2 lata i nic się nie dzieje płynu nie ubywa olej zmieniany co 10 tys wraz z filtrami i raz w miesiącu zerkam pod maska czy płynu nie ubywa czy turbo suche ,nic tylko zalewać i jadzic , a moje meganki są w dotrysku lpg polecam
  2. witam, Pamietaj ze szalu nie bedzie jezeli chodzi o dynamike aczkolwiek jezdzisz 1.6 to bedzie cos porownywalnego. silnik mozna zagazować ale trzeba pare gratów dołożyc wiec koszta powyzej 3tys za instalacje. mozna na forum poczytać ze megane IV sypia sie , jakość wnetrza jest duzo gorsza niz w megane III pytanie czy warto ? nie lepiej clio 5 inowacyjne , przelom renault w tych czasach .
  3. Kwestia ile zaproponowali moze byc tak ze jak dobrze sie postarasz wd 40 badz inny srodek to niewiele moze byc widac tej szkody chyba ze sa glebokie rysy to juz gorzej ale ostatnio mialem obcierke na skrzyzowaniu i wycena siegnela ok 1.5k za prawy tylny blotnik po umyciu auta sladu nie ma a kasa na koncie jak samo malowanie zderzaka to mniej niz 1 k powinni wycenic Ci ta szkode a jak wymiana i lakierowanie to juz rosna diametralnie koszta i zawsze chcij z npwych elementow to podbija cene
  4. Swoja droga nie za szybko pojawiaja sie te kwadraciki. Kilometr i ciach jeden i po kolejnych 4 km juz pelen wskazbik ? Chyba ze 1.6 tak maja w moich 1.4 tce wydaje sie ze niexo pozniej te kwadraciki wskakuja moze kwestia tez plynu ?
  5. Tak jak kolega wyzej pisze ja mam w dwoch swoich autach juz 3 rok akumulatory firmy volt i nigdy nie bylo problemu z odpaleniem a i zaden nie kosztowal wiecen niz 300 zl a po 5 latach.i tak trzeba bedzie wymienic bo tak sa teraz robione i nie ma znaczenia. Jaka firma to tak jak z tv itp ilosc nie jakosc
  6. u lekki strzał bo szyba nie pękła dużo kasy nie będzie przerabiałem temat ostatnio jak szyba i prowadnica pęknie od szyby to cena lekko 3000zł a jak nie to za poszycie drzwi 1/3 ceny może na używane drzwi pod kolor na portalach aukcyjnych starczy pech jak pech i pech ze za lekko ale ze i poszycie progu ok
  7. Widze ze nie tylko mnie dotknal podobny problem w jednej z dwoch meganek. Tez tak mam ze jeden reflektor w moim przypadku od strony pasazera paruje skrapla sie woda w chłodniejsze dni jesien wiosna latem problemu nie ma i problem pojawil sie po 1.5 roku uzytkowania wiec moze te lampy tak maja tylko wiekszosc ludzi nie zwraca uwagi a jak sie rozgrzeje zarowka to para znika kolega w c4 tez tak ma i walczy z tematem ja sie zastanawialem ale czy ta gra warta swieczki?
  8. Z tym ksenonem to się trzeba grubo zastanowić , wersja bez podana powyzej jest lepiej wypasiona ma navi skore i wstawki gt co za tym idzie szybciej się kiedyś sprzeda a ksenonow ludzie się boja , koszty później wymiany zarnikow to i tak prawie te same pieniądze co wymiana co 1.5 roku zarodki h7 , meganki 3 maja w miarę zestrojona instalacje i już się tak tam żarówki halogenowe nie pala jak np. w clio 2 , ale zeby ksenon wziął górę nad navi i skora to wątpię bardziej bym sie skupil na kondycji tce w wybranym egzemplarzu czy jest cisza nic nie szelesci turbo rowniez ciche zawor spustowy od turbiny slyszalny po odjeciu gazu na wylaczonym radyjku stan plynu chlodniczego .obecnosci jakihkolwiek3 baniek w bagazniu swiadczacych o ewentualnym dolewabiu przez sprzedajacego jezeli chodzi o hamulec to po wcisnieciu ok 1 cm powinna juz byc brzytwa jak jakies pytania to na pw sluze pomoca posiadam dwie meganki z tym silbiekiem od 3 lat
  9. Ja tam polecilbym markowe posiadam u siebie za 69zl osram ledowe banki juz 2 rok a jezdze dzien w dzien i nic nie miga i nikt mi nie puszcza zajaczkow swiatlami wyglada jak fabryczne w skodach nowszego typu. REGULAMIN - pkt 5.6 literki PL - mireczek01
  10. Ani jeden ani drugi czekaj i szukaj z czasem sie pojawi jak grom z jasnego nieba odpowiedni model dla Ciebie. Wszyscy tak cisna na te 1.4 Tce ja mam dwa jeden ma blisko 150 tys drugi ma 67tys jeden i drugi wrecz nieslyszalny dla ucha jak stoi na jałowym biegu bez włączonego klimatronika opcja off. dlatego przy zakupie takiego autka warto. odpalic autko i wylaczyc wszystko co sie w kabinie da , wysiasc z autka i kucnac przy prawym przednim kole jak nie slyszysz nic to znaczy ze rozrzad jest ok nic nie ociera itp. trubina , podczas probnej jazdy powinna napedza plynnie auto nie powinno byc chwilowego zatrzymania doładowania czy tez szarpniecia sprzęgło , podczas ruszania cypa w podloge do 4-5 tys obrotow i zmiana biegu na 5-ty jak sie nic nie slizgnie czy nie szarpnie a bedzie powoli napedzac to jest ok tyle z moich tce ktore uzytkuje juz 2 lata i przezylem z nimi tylko dobre chwile , olej co 8-9 tys km wymieniam az jest herbaciany wiem ze wtedy zywotnosc lancucha jest wydluzana i za kazdym razem zakupu auta warto wymienic olej i filtry tym bardziej ze cena kompletu to mniej niz 150zł polecam tce
  11. bo sie sprzedal , ciepła bułka widocznie był wart ogledzin i zakupu.
  12. maneta lewa jest uboga i nic tutaj nie poradzisz , światła ogarnia się prawa w menu licznika , a tempomat masz w kierownicy :) megane III to nie pyzie z tego rocznika gdzie wiecznie na manetkach wszystko Co do LPG i 1.4 TCE , jak dbasz i masz nieco pojecia o wymianie oleju co 10 tys km i patrzenie czy plynu chlodniczego nie ubywa jak i oleju to sie nie zastanawiaj turbo w tym aucie przyciska czlowieka do fotela a pali jak pisali koledzy wyzej tyle co 1.6 a jezdzi duzo lepiej. Mam dwa jeden bialy z awatara kupiony 2 lata temu juz ponad 15 000km na gazie zrobione , w lipcu zakupiona druga zlota tez z tym silnikiem juz 6 tys na gazie zrobione zero problemow czy mroz czy deszcz czy lato czy zima :) tylko gaz to musi umiec ktoiś ogarnąc a nie jakiś janusz w stodole :) polecam 1.4 TCE: )
  13. Witam, niedawno zakupiłem megane 3 juz druga w moim domu z tym samym silnikiem co przednia 1.4 TCE. Niestety chyba mam problem , generalnie podczas przyspieszania jakby się dławiła ale obroty płynnie wchodzą i auto przyspiesza ale dużo słabiej niż druga meganka która posiadam. W tej drugiej turbo wciska w fotel od 1500obr a w tej nowo zakupionej abym poczuł moc muszę kręcić powyżej 3 tys obr. Zastanawiam się czy czasem ta stara nie ma chip tuningu skoro tak wciska a ta nowa jest seryjna chyba ze u mnie w tej nowej tkwi gdzieś problem i nie ładuje od niskich obrotów. Postanowiłem napisać post na forum być może których użytkownik miał podobny problem i go rozwiązał , auto nie szarpie nie przerywa tylko jest strasznie zamulone. Stara biała meganka jest z 2010 roku i ma przejechane ponad 140 tys , a nowo zakupiona ma 50 tys km.
  14. USB mam pod klapka pod radiem, obok z gniazdem chinch. Zgrałem parę mp3 na 4 różne nośniki , wieczorem zobaczę czy zadziała, któryś z nich.
  15. Sprawdzałem na dwóch Sandisk Cruzer blade 8 GB , oraz Kingston DataTraveler 4 GB , ponieważ myślałem, że 8 GB to za dużo.
×
×
  • Utwórz nowe...