Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Refild

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    225
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

21 Super

1 obserwujący

Samochód

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. A to ciekaae co piszecie generalnie chyba ma sie nijak do rzeczywisyosci . Zalozmy ze auta repliki zabytkowe nie posiadaja ori czesci w postaci orzewodow hamulcowych sa dorabiane z miedzi. Chcialbym zobaczyc jak ktos wymienia orzewody przy grodzi silnika bez demontazu calej zawartosci pokrywy silnika tam tylko miedz bo ori orzewody sa montowane zaraz po lakierowaniu auta dopiero wstawiana wiaska silnik itp takze mysle ze diagnosta nie zwroci uwagi . Jak to takie gadanie ma sie do lakierowania orzewodow prysne na czarno i nie bedzie wiedzial czy miedz a jak lakieruja przewody kto
  2. Regenerowane najlepiej i z tego co ja bralem i znajomi to w lodzkim robi to takie nalzenstwo i stare trzeba im odeslac w ramach kaucji.. Jezeli juz lewa strona puszcza peka czy rdzewieje to juz zrob i druga a elastyczne przewody ok? Zawsze mozesz z miedzy sztukowac REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6 - Prezes
  3. Generalnie to w opakowaniu powinna byc instrukcja Oddkręcasz wentylatorki nie wiem czy masz odpinane przewody ale raczej tak i mozna spokojnie wrzucic w lampe sam zarnik led zapiac spinka i dokrecic wentylatory jakby aie oe pokrywa nie zamykala z racji wysunietego radiatora z wentylatorem to na portalu aukcyjnym sa glebsze kapturki powodzenia i daj znac jak poszlo.
  4. Witam, od jakiegoś czasu zacząłem obserwować w swoim aucie dziwne dźwięki podczas kręcenia kierownicą. Z początku podczas manewrów na parkingu teraz już podczas skręcania na skrzyżowaniach. Dźwięk wydobywa się jakby wewnątrz pojazdu podczas szybkiego kręcenia kierownica jakby jakaś guma ocierała się o druga gumę z lekkim szumem. Czy to kwestia ze układ ma ciężko i trzeba byłoby rozważyć kwestie wymiany płynu w układzie kierowniczym czy tez może ktoś miał podobny przypadek i po zimie dostała się gdzieś woda po śniegu i jakaś uszczelka, guma się zsunęła ?
  5. Od momentu wprowadzenia kart tak było w przypadku marki renault wystarczy poszperać w necie popytać mechaników czy iść do samego renault jak się siedzi w marce to się takie rzeczy wie 😁
  6. Ogólnie hf to ten pierwszy jak i ten drugi nie ma musicie pamiętać że klamki pod kolor wozu to zawsze brak hf ten ostatni ma srebrne i jest najlepiej wyposażony minus jak dla mnie że z zachodniej granicy cuda wianki tam teraz robią z autami ..generalnie kombi i 1.6 do tego człowiek waga ok 90 kg i z pod świateł ruszamy z dużym hałasem a mała efektywnością jeżeli chodzi o dynamitem to nie jeździ w tej kwocie może poszukaj starszy rocznik ale z 2.0 tce
  7. Kolego od megane 2 w górę modelowo same się odpowietrzają po dodaniu dużej ilości gazu bądź przejażdżce dalszej niż w koło komina. chodzi o duże ciśnienie które wywołuje odpowietrzenie układu chłodzenia.
  8. W tych czasach aby sprzedać auto wymaga to nieco wkładu własnego , umyc , odkurzyć zrobić foty w plenerze a nie wstawić auto do garazu cyknać pare fot , auto wyglada na zaniedbane , odstrasza brudem, jak wstawisz takie foty na aukcje to marne szanse zeby ktos dzwonił, poza tym z tym przebiegiem cykajaca bombka 1.4 tce to mniej niz 20tys wart to tak od siebie , moja z foty z miniatury z rocznym gazem poszła za 21tys. takie czasy.
  9. No tak ale to się pojawiło w czasach produkcji od roku 2014 , gdzie powstawało clio IV megane IV i tak to już jest do dziś. Czasy dopracowanego auta skończyły się na lagunie 3 i megane 3. Z wyższej półki bo te niżowe czy flotowe są równie kiepsko dopracowane, tanie.
  10. Dokładnie , poza tym lepsze wyposażenie widać już po samym zderzaku z przodu. Jak na diesle to ceny wygórowane. Za taką można kupić benzynę a jak wiemy te są dużo droższe od ropniaków. Za 20 tys. diesla w megane 3 to minimum xenon , nawigacja a do tego jasny środek i szklany dach. Można byłoby rozmyślać nad zakupem , bo w dobie kryzysu na świecie jak i w Polsce wielkiego boom na elektryki to diesla za parę lat będzie jeszcze ciężej sprzedać.
  11. Dolna ósemka, potwierdzam, może nawet nie być widać luzu od spodu , dopiero po ściągnięciu i jej poruszeniu będzie widoczny luz. U mnie w megance cała guma się ruszała ,a zamontowana na aucie nie wskazywała zużycia. Wymiana na nowa i jak ręką odjął. Koszt ori ok 200zł , zamienników nie polecam , szybko wrócisz do tematu przy zamienniku.
  12. Przecież ten silnik z laguny to TCE z megane więc nie rozumiem stwierdzenia kolegi. Do tego ospała skrzynia biegów , waga auta i laguna jeździ ciut lepiej niż 1.6 w megance. Ten silnik tylko z manualna skrzynia biegów , trzeba uważać na koła pasowe , rozlatują się i robią dużo szkody pod maska.
  13. Łańcuch , wymieniaj póki jeszcze się bardziej nie rozciągnął. Ww tym silniku potrafi się rozciągnąć i przestać odpalać.
  14. Niestety kolega wyżej ma rację. W Renault LEDy są gorsze niż halogenowe światła , dlatego kolega nfnp twierdzi, że LED lepszy od xenonu. W marce Renault xenon lepszy niż halogen i LED póki co, do tego skrętny w dużej soczewce.
  15. Witam, Generalnie na słupku przy prawych drzwiach masz tabliczkę z kodem lakieru , trzeba było sprawdzić. 130 KM ma ok 10s do 100km/h, trzeba było się rozpędzić ze stoperem w ręku, ale jeżeli rzeczywiście nie czuć żeby wciskało w fotel , diagnostyka u mechanika wskazana. Może być problem z upg w tym silniku , stąd problem z mocą. Hamulce jeżeli były dawno robione i są już wystarczająco zużyte to mogą być rzeczywiście słabe, u mnie po zakupie wymieniłem komplet i można było żeby zostawić na szybie. Syczenie podczas działania układu klimatyzacji, może świadczyć o niskim
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!