Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

roberto197272

Użytkownik
  • Zawartość

    100
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane 3 grandtour dynamic
  • Silnik
    1.6 110 km
  • Przebieg (tys.km)
    82000

Profil

  • Zainteresowania
    Fotografia

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Witam. U mnie też jest para. Występuje przy niskich temperaturach i przy nagłych jej wachaniach. Po myciu zimą też.Po pewnym czasie jest ok i lampa odparowywuje.Mam tak od nowości i się tym nie przejmuje.
  2. Dzięki za fotkę. U mnie dzisiaj też tak ułożyly się. Zawsze tak bylo .Jednak ostatnio jest różnie tak jak wyżej opisałem. Pozdrawiam
  3. Wszystko wróciło do normy. Przyczyną niedomagnia ręcznego był mróz.
  4. Chowa się do pancerza i koło zaczyna lekko się kręcić a dzwignia ręcznego nie na żadnego luzu.Ale to po ręcznym cofnieciu linki przy kole.
  5. Dzisiaj sprawdziłem dlaczego rączka od ręcznego ma luz po spuszczeniu hamulca ręcznego i koło było zablokowane. Okazało się ,że nie cofa się linka z powrotem po opuszczeniu dżwigni ręcznego na jednym kole. Musiałem ręcznie ją cofnąć. Czy może to być spowodowane przymarznięciem linki w pancerzu(od kilku dni u mnie -9) a może coś innego padło. Na drugim kole jest ok. Każde ponowne zaciągnięcie ręcznego powoduje za każdym razem zablokowanie koła i trzeba ręcznie cofać linkę.
  6. Dzięki wszystkim za zainteresowanie moim zapytaniem. Pozdrawiam.
  7. Witam. U mnie podobna sytuacja po wymianie tylnych tarcz z klockami. Rączka od hamulca ręcznego jest lużna aż do drugiego ząbka , potem już zaciąga. Czy do się to jakoś wyregulować i jak?
  8. Wczoraj próbowałem kilka razy i raz ustawiły się idealnie do słupka (w pionie) . Dzisiaj znowu to samo. Może z tymi 15 centymetrami trochę przesadziłem , ale z 8cm to na pewno.Dodam,że podczas normalnej pracy wszystko jest ok.
  9. Witam. Dzisiaj zauważyłem ,że po przełączeniu manetki od wycieraczek całkiem do dołu, wycieraczki przy wyłączonym zapłonie nie ustawiają się całkiem do bocznej krawędzi szyby (pionu) tylko zatrzymują się jakieś 15 centymetrów wcześniej. Dodam ,że podczas normalnej pracy działają tak jak powinny czyli w pełnym zakresie. Co jest nie tak , może ktoś ma jakiś pomysł? Ostatnio były ściągane te wycieraczki ze względu demontaż całego podszybia.
  10. Silnik dostaje takiego nalotu po sezonie zimowym od soli. Ja jak myje auto to staram się silnik chociaż przetrzeć szmatką mokrą po sezonie zimowym. W megance 3 bardzo się brudzi silnik zimą.
  11. Potwierdzam. Woda w przycisku zamarza i dlatego takie cuda sie zdarzają. Jeżeli zamarznie przycisk to nie slychac kliknięcia po naduszeniu na niego.
  12. Powodem mojego problemu był przerwany przewód pomiędzy tylną klapą a karoserią w gumowym peszlu. Lutowanie pomogło.
  13. Witam. Do jaca31.Czy pomogła wymiana żarówek,czy trzeba było coś innego naprawiać. Mam ten sam problem z jedną lampą.Wymiana żarówki nie pomogła.
  14. Witam. Przestała mi świecić żarówka pozycyjna z tyłu w lampie. Po wymianie na nową dalej to samo. Chodzi o żarówkę w5w, która znajduje się w klapie bagażnika (wersja kombi) po stronie pasażera. Proszę o informację czy za tę konkretną żaróweczkę może odpowiadać jakiś konkretny bezpiecznik? Jeżeli tak to gdzie on się znajduje.
×