Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

roberto197272

Użytkownik
  • Zawartość

    105
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane 3 grandtour dynamic
  • Silnik
    1.6 110 km
  • Przebieg (tys.km)
    94000

Profil

  • Zainteresowania
    Fotografia

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Ok. Dziękuję. Właśnie jestem po podpieciu elektrozaworu do zasilania po zapalniczce. Zawór ma mały ruch posuwisty ok 1 mm. Gdy zawór przesunął tlok ku dolowi zaworu nie pokazała się szczelina z gornej jego części tylko schowaly sie szczeliny w dolnej czesci. Z tego co widziałem na filmach wyżej moj zawór generuje za mały skok.Czy tak ma byc czy to już złom? REGULAMIN - pkt 5.6 literki PL - mireczek01
  2. Ponawiam pytanie. Czy obojetne jest do którego pinu elektrozaworu podlacze plus i minus ? Niechcialbym spalić cewki. REGULAMIN - pkt 5.6 literki PL - mireczek01
  3. Witam. Jakieś dwa lata temu zauważyłem dziwny dzwięk po lewej stronie silnika . Został wymieniony rozrząd ale bez koła KZFR bo mechanik stwierdził,że jest ok a poza tym auto ma dopiero 77tys. km. Minęło dwa lata , przejechałem 20 tys. i ten dzwięk nasilił się ale tylko wtedy gdy silnik jest bardzo gorący. Jest to jakby metaliczny dzwięk z okolic górnej pokrywy rozrządu. Auto jest jakby trochę słabsze i hałas jest na biegu jałowym oraz przy prędkości autostradowej też jakby coś przenosi do kabiny. Zanim dobiorę się do koła kzfr chciałbym sprawdzić elektrozawór. Zdemontowałem go. Jest czysty , nie ma luzów gdy się nim potrząsa. Czy mogę go podłączyć do akumulatora celem sprawdzenia cewki nie zwracając uwagi na biegunowość ( + -) . Na kostce nie ma nic napisane. Dodam, że auto normalnie zapala. Jak jest gorący silnik do obroty przy wrzuceniu na luz spadają poniżej 850 jednak zaraz się wyrównują.
  4. U mnie od paru lat gdy się silnik rozgrzeje i podczas jazdy wrzuce na luz to obroty spadają poniżej obrotów biegu jałowego.Jednak natychmiast elektronika wyrównuje je do prawidlowych.Żądnych problemów nie ma z falowaniem obrotów czy odpalaniem auta. Obecny przebieg to 91 tys. Przepustnica nigdy nie czyszczona. Czy to może być wina brudnej przepustnicy czy czegoś innego? Jak na postoju dodam gazu to obroty zawsze spadają do prawidłowych. Tylko podczas jazdy tak się dzieje.
  5. Witam. U mnie też jest para. Występuje przy niskich temperaturach i przy nagłych jej wachaniach. Po myciu zimą też.Po pewnym czasie jest ok i lampa odparowywuje.Mam tak od nowości i się tym nie przejmuje.
  6. Dzięki za fotkę. U mnie dzisiaj też tak ułożyly się. Zawsze tak bylo .Jednak ostatnio jest różnie tak jak wyżej opisałem. Pozdrawiam
  7. Chowa się do pancerza i koło zaczyna lekko się kręcić a dzwignia ręcznego nie na żadnego luzu.Ale to po ręcznym cofnieciu linki przy kole.
  8. Dzisiaj sprawdziłem dlaczego rączka od ręcznego ma luz po spuszczeniu hamulca ręcznego i koło było zablokowane. Okazało się ,że nie cofa się linka z powrotem po opuszczeniu dżwigni ręcznego na jednym kole. Musiałem ręcznie ją cofnąć. Czy może to być spowodowane przymarznięciem linki w pancerzu(od kilku dni u mnie -9) a może coś innego padło. Na drugim kole jest ok. Każde ponowne zaciągnięcie ręcznego powoduje za każdym razem zablokowanie koła i trzeba ręcznie cofać linkę.
  9. Witam. U mnie podobna sytuacja po wymianie tylnych tarcz z klockami. Rączka od hamulca ręcznego jest lużna aż do drugiego ząbka , potem już zaciąga. Czy do się to jakoś wyregulować i jak?
  10. Wczoraj próbowałem kilka razy i raz ustawiły się idealnie do słupka (w pionie) . Dzisiaj znowu to samo. Może z tymi 15 centymetrami trochę przesadziłem , ale z 8cm to na pewno.Dodam,że podczas normalnej pracy wszystko jest ok.
  11. Witam. Dzisiaj zauważyłem ,że po przełączeniu manetki od wycieraczek całkiem do dołu, wycieraczki przy wyłączonym zapłonie nie ustawiają się całkiem do bocznej krawędzi szyby (pionu) tylko zatrzymują się jakieś 15 centymetrów wcześniej. Dodam ,że podczas normalnej pracy działają tak jak powinny czyli w pełnym zakresie. Co jest nie tak , może ktoś ma jakiś pomysł? Ostatnio były ściągane te wycieraczki ze względu demontaż całego podszybia.
  12. Silnik dostaje takiego nalotu po sezonie zimowym od soli. Ja jak myje auto to staram się silnik chociaż przetrzeć szmatką mokrą po sezonie zimowym. W megance 3 bardzo się brudzi silnik zimą.
×
×
  • Utwórz nowe...