Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

roberto197272

Użytkownik
  • Zawartość

    91
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane 3 grandtour dynamic
  • Silnik
    1.6 110 km
  • Przebieg (tys.km)
    82000

Profil

  • Zainteresowania
    Fotografia

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Silnik dostaje takiego nalotu po sezonie zimowym od soli. Ja jak myje auto to staram się silnik chociaż przetrzeć szmatką mokrą po sezonie zimowym. W megance 3 bardzo się brudzi silnik zimą.
  2. Potwierdzam. Woda w przycisku zamarza i dlatego takie cuda sie zdarzają. Jeżeli zamarznie przycisk to nie slychac kliknięcia po naduszeniu na niego.
  3. Powodem mojego problemu był przerwany przewód pomiędzy tylną klapą a karoserią w gumowym peszlu. Lutowanie pomogło.
  4. Witam. Do jaca31.Czy pomogła wymiana żarówek,czy trzeba było coś innego naprawiać. Mam ten sam problem z jedną lampą.Wymiana żarówki nie pomogła.
  5. Witam. Przestała mi świecić żarówka pozycyjna z tyłu w lampie. Po wymianie na nową dalej to samo. Chodzi o żarówkę w5w, która znajduje się w klapie bagażnika (wersja kombi) po stronie pasażera. Proszę o informację czy za tę konkretną żaróweczkę może odpowiadać jakiś konkretny bezpiecznik? Jeżeli tak to gdzie on się znajduje.
  6. Nie mam ESP. Chyba , że to ABS. Naturalnie podczas normalnej jazdy zero komunikatów. Albo w tym czasie jak auto było przechylone wyłapał sygnał ze zbiorniczka o małej ilości płynu hamulcowego. Miałem tak kiedyś podczas postoju na dużym wzniesieniu. Po odpaleniu wywalił powyższy komunikat i za chwilę znikł gdy auto się wypoziomowało.
  7. Witam. Podczas przekładki kół na letnie zauważyłem komunikat awaria układu hamulcowego. Podniosłem auto na lewarku tylko z tyłu, pozostałe koła opierały się na ziemi. Zapomniałem wyjąć kartę z czytnika, żadna kontrolka na tablicy się nie świeciła. Gdy tylne koło było w powietrzu pokręciłem nim mocno i od razu komunikat na desce. Robiłem tak kilka razy i za każdym razem po kręceniu zapalał się komunikat ze serwisem, stopem i ABS. Za chwilę znikał. Podczas tego kręcenia na chwilę było słychać jakby jakaś pompka coś pompowała i za chwilę komunikat jak wcześniej. Gdy karta opuściła czytnik naturalnie powtórzyłem jaszcze raz to samo i nic nie wyskoczyło. Wydaje mi się, że któryś z czujników zareagował na jedno tylko koło obracające się gdy pozostałe stały w miejscu. A może ktoś potrafi to inaczej wyjaśnić?.
  8. Witam. Podczas postoju z włączonym silnikiem gdy wykonuję szybkie energiczne ruchy kierownicą słychać ciche stuki. Dzieje się tak gdy wykonuję skręt zarówno w prawo jak i w lewo. Pyknięcie słychać w momencie zatrzymania kierownicy w pozycji skrętu i tylko raz. Gdy tak kręcę szybko w prawo i w lewo to słychać tylko raz przy skręcie w lewo i tylko raz przy skręcie w prawo. Jeżeli będę wykonywał te ruchy pomalutku to nic nie słychać. Proszę o jakieś sugestie. Dodam że mam to od X czasu. Stuki te słychać w kabinie. Skrętu nie wykonuję do samego końca na maksa.Może nie jest to uciążliwe i przeszkadzające , ale czy ma tak być? Zastanawiałem się czy nie ma jakiś luzów lub padło łożyska MCPERSONA.
  9. Witam. Z tego co pamiętam to regulacja na uchu ( skok pionowy ucha ) powodowała zmianę docisku klapy do uszczelki na całej jej powierzchni. Regulacja uchem prawo,lewo powodowała przesunięcie klapy w kierunku poziomym ( dobre w celu wyrównania szczelin bocznych ). Wydaje mi się,że nie wyregulujesz tego samym uchem choć spróbować można.
  10. Witam. Nie wiem czy ma to związek z przepustnicą jak twierdzi kolega powyżej. U mnie też takie zjawisko występuje od nowości. Mnie się wydaje ,że po naciśnięciu hamulca wzrasta ciśnienie w układzie hamulcowym (serwo pracuje o wiele wydajniej) dlatego elektronika podnosi obroty silnika. Coś podobnego jak przy włączeniu klimatyzacji obroty silnika idą do góry.
  11. Zobacz czy przycisk otwierania klapy nie jest w środku zalany wodą. Jeżeli tak to wilgoć zwiera mikrostyk wyłącznika i mamy samoczynne otwarcie.
  12. Dzięki wszystkim za zainteresowanie tematem. Faktycznie sprawdziłem to w następujący sposób. Zamontowałem żarówkę nie do końca ją dociskając i efekt złego ustawienia wyszedł od razu (lampa świeciła za wysoko). Po zamontowaniu prawidłowo żarówki lampa świeci idealnie i nie oślepia. Rację miał kolega powyżej, pisząc o prawidłowym osadzeniu żarówki.
  13. Witam. Czy po wymianie żarówki H7 w przedniej lampie jest wymagane dodatkowe wyregulowanie tejże lampy? Chodzi o wysokość wiązki światła.
×