Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

onifer

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    271
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane Classic I phII 99r
  • Silnik
    1.4 16V
  • Przebieg (tys.km)
    108000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Od jakiegoś czasu po postoju nocnym próbując cofać coś "trzyma" koła, tak jakby ręczny. Po jakichs dwóch trzech delikatnych próbach, puszcza. Wygląda to jak zaciągnięty ręczny, ale to nie to, gdyż w zeszłym tygodniu mechanik smarował linki. Opony też zmienione i wciąż ten sam problem. Jaka może być przyczyna?
  2. Tył trochę opadł ale minimalnie. Dalej jest zauważalnie wyżej niż przód. Olałem to, ważniejsze że belka sprawna niż wygląd.
  3. Wymieniłem ostatnio w warsztacie belkę tylną na inną zregenerowaną. Po wymianie tył auta dużo wyżej stoi jak do tej pory gdy belka jeszcze była sprawna. Jest wyraźną różnica między przodem a tyłem, z tyłu jest taki prześwit jak w jakiejś terenowce. Czyżby drążki wyregulowali za wysoko? Czy może to skutkować czymś negatywnym? Niby firma dała 2 lata gwarancji, dać sobie z tym spokój czy poprawiać?
  4. Ostatnio coś strzelił z tyłu, auto tył wyraźnie się obniżył, równomiernie nad dwoma kołami. Obstawiam belkę tylną. Czy orientuje się ktoś gdzie w mazowieckim jest możliwość regeneracji lub wymiany na inną już zregenerowana koniecznie z montażem? Znalazłem firmy które wysyłają zregenerowaną ale wolałbym by od razu ją zamontowano.
  5. Przelot to akurat 125 tys. Ale faktycznie to wiele nie zmienia. Po tylu latach, możliwe.
  6. I tak po wymianie zaczęło się to dziać? Dziwne
  7. Sprawa rozwiązana- okazało się, że w skrzyni biegów uszkodzony został jakiś pierścień- wymieniony, auto jeździ.
  8. Odświeżę temat by nie zakładać nowego. Wczoraj wymieniałem u mechanika pasek rozrządu (oryginał Renault) z rolkami (INA z tego co pamiętam) z pompą wody (Doltz) oraz pasek ten przy alternatorze (Continech). Po wymianie - przy odpalaniu i ruszaniu- słychać głośny pisk przez parę sekund (słyszałem to nie raz u innych użytkowników aut). Co może być przyczyną? Do tej pory przed wymianą to nie występowało.
  9. Dziwny przypadek. Jako, że urwał mi się tlumik, oddałem do wymiany do jakiegoś okazuje się pseudo fachowca. Po odberaniu kluczyków, auto mimo dodawania gazu i wkręcania się silnika na obroty, nie rusza ani przód ani tył. Biegi wchodzą wszystkie, tyle, że nawet bez wciskania sprzęgła. Po wciśnięciu sprzęgła tzn przy puszczeniu pedału sprzęgła słychać taki delikatny stukot w przodu auta, gdzieś z okolicy skrzyni biegów? Co może być przyczyną unieruchomienia auta? Poszło sprzęgło (do wymiany)? Czy coś ze skrzynią biegów? Czy to możliwe by przy ingerencji w tłumik c
  10. W kwietniu 2018 wymieniałem tarcze (Febi) + klocki (Bosch) z przodu. Mechanik sprawdzał tylne szczęki końcem 2018r. i podobno jeszcze są ok. Tej zimy zaczęły dochodzić podczas hamowania dziwne odgłosy- wydaje mi się, że raczej z tyłu ale może to być przód. Otóż podczas pierwszego, drugiego hamowania dochodzi taki odgłos tarcia zupełnie podobny do tego jakby klocki byłu zużyte, albo jakby coś weszło tam i przeszkadzało (śnieg, lód, brud?). Wraz z kolejnymi hamowaniami podczas jazdy, ten odgłos jest już mniejszy, ale jest. Gdy odstawię auto na parę godzin i ponownie jadę to znów z
  11. Witajcie. Jako, że moja Reni ma wartość sentymentalną, postanowiłem zabrać się za wymianę kompletu przedniego zawieszenia. Czy możecie mi pomóc i doradzić co mogę wymienić? Niestety poprzedni właściciel mimo małego przebiegu auta (obecnie 120 tys.km) nie wymieniał właściwie nic z elemntów gumowych i ogólnie zawieszenia. Na stacji diagnostycznej niby wychodzi wszytko ok, ale podczas jazdy na mokrym zdarza się skrzypnięcie, nie wiem czy to z amoryzatorów (jeszcze oryginalne od nowości) czy elementów gumowych. Zamierzam wymienić: 1. Amortyzatory przód (rozumiem, że oprócz nich p
  12. Odgrzębie temat. W mojej Megii w tylnym nadkolu od jakiegoś czasu robi się dziura i purchle. Nie ma sensu już tego i możliwośći raczej by to ratować. Chcę wstawić taką reperaturkę z allegro: 1. Czy jest sens teraz przed zimą czy raczej zostawić to a zrobić po na wiosnę? 2. Jak długo coś takiego wytrzyma zanim znów zacznie wychodzić rdza, np. w miejscach spawania? 3. Ile orientacyjnie może coś takiego kosztować całość z zabezpieczeniem antykorozyjnym elementu i lakierowaniem by nie przepłacić?
  13. Od jakiegoś czasu mam problemy z odpalaniem Meganki, czy to na zimnym czy ciepłym silniku, potrafi zaskoczyć za 2-5 razem. Czujnik położenia wału był wymieniany jakieś 1,5 roku temu. Gdy nie mogę odpalić z 3-4 próby, otwierając maskę i poruszając (jakby dociskając) kable które idą do tego czujnika- po tej czynności za każdym razem odpala od razu. Czyli mogę sądzić, że to ewidentnie wina kabli? Co tam może być nie tak? Może coś nie stykać? A czy zanieczyszczone świece też mogą być problemem?
  14. Czy łożysko podpory półosi w Megane IphII to jest to łożysko pod mieszkiem gumowym na łączeniu osi ze skrzynią biegów (po stronie kierowcy)- tam gdzie często lubi się pocić olej ze skrzyni biegów, czy jest gdzieś po drugiej stronie inne łożysko i podpora półosi?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!