Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

TheOktik

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    652
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

27 Super

Kontakt

  • Strona www
    http://autousterka.waw.pl/

Samochód

  • Auto
    Megane III
  • Silnik
    1,2tce 115KM
  • Przebieg (tys.km)
    116000

Ostatnie wizyty

3501 wyświetleń profilu
  1. Poryszałes ten wątek tez na inny forum i tam tez Ci odpowiedziałem jak kolega wyżej, że potrzbeujesz UCH z oznaczeniem N3. Do tego potrzebujesz kart z HF i wiązek, anten, czujników w dwrziach i przycisków w klamkach. Jak masz to wszystko to spokojnie do uruchomienia. Juz kilku osobom konfigurowałem cały system po dołożeniu. Nawet jak masz UCH N2 to też zaradzimy, bo mogę Ci dopisać UCH N3 do auta tak żeby wszystko działało. Mam takich UCH cały karton. Odnośnie porady od kolegi wyżej z zestawem startowym, ja zupełnie odradzam. Zestaw startowy od innego auta to inna konfigurac
  2. Witam. Przeczytałem stary temat odnośnie skladanych lusterek w megane 2. Od niedawna jestem posiadaczem tego auta i chce zamontować elektrycznie skladane lusterka. Wyczytałem w jednym z tematów jak pisał Pan że sygnał domykania szyb znalazł Pan w kostce r2.  Może Pan pomoc jak namierzyć ten sygnał bądź który to pin w kostce. Dziękuję za pomoc i pozdrawiam

  3. Trzeba ją dopisać do auta. Jak jesteś z okolic Warszawy to Ci zrobię choć jak jest dobrze wyczyszczona to powinna się dopisać sama
  4. Przebieg jest w ECU, Liczniku i ABS. Włożony Ecu - kopia, zaczyta przebieg najwyższy jaki spotka w aucie. Klon jakiego sterownika chcesz zrobić?
  5. Oczywiście, że można sprawdzić czy karta czy czytnik. Co więcej - to na pewno karta, bo te czytniki się nie psują. Niemniej kartę testuję się czytnikami do transponderów. Sprawa jest szybko jasna jeżeli w fachowych rękach.
  6. Mówiłem o legalnym wykonaniu takiej usługi. Zakup nawet najtańszego zamiennika z Chin, wprowadzenie go legalnie do obrotu w UE i wykonanie usługi z vatem i podatkiem dochodowym nie kosztuje 100zł czy 150zł, a robota na lewo jest równa braku gwarancji. Wszystko poniżej tych pieniędzy jest zwykłą lewizną z automatu. A apropos najtańszych kart, mogę Wam pokazać czym się różni taka karta w środku od poprawnej konstrukcji. Koszty wykonanie u mnie nie są tajemnicą ale są zmienne. Najtańsze warianty startują od 200zł a niektóre karty do niektóry modeli sięgają 600zł-700zł,
  7. Wymiana UCH wymaga wiedzy i sprzętu. UCH jest powiązane z ECU a z UCH karty i blokada kierownicy. W celu wymiany, trzeba mieć wyczyszczone UCH i umiejętnie je podłączyć do auta i przyuczyć. Po wszystkim konfiguracja pod wyposażenie auta. Podłączenie używanego wywali Ci blokadę kierownicy.
  8. @kriss76 u mnie ale czy tanio to już sam ocenisz. Znajdziesz zapewne gdzieś taniej ale na pewno nie lepiej i nie legalnie, bo tego się taniej legalnie nie da zrobić.
  9. W jakim celu? UCH jest elementem wymiennym tylko trzeba mieć sprzęt i wiedzę do jego dopisania. Jak by ktoś potrzebował mam cały karton różnych UCH. Mogę za grosze oddać już wyczyszczone lub dopisać do auta od razu.
  10. Nie przeprogramujesz. Zachowanie się tempomatu jest zaszyte w mapie silnika.
  11. Cewka, sprawdzić luty i oporność samej cewki czy wogóle jest sprawna. Po kolei ścieżki. Przy transponderze to samo.
  12. Czytnik w Megane III nie jest powiązany z kartami ani autem. Element wymienny. Natomiast nie wierzę w uszkodzenie czytnika. Nie psują się.
  13. Jak będziesz w okolicach Warszawy, zajrzyj - zrobimy raz-dwa
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!