Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

lufa

Użytkownik
  • Zawartość

    397
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

5 Neutralny

Samochód

  • Auto
    scenic 3
  • Silnik
    1.9 dci
  • Przebieg (tys.km)
    170

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. lufa

    Megane II phI Wymiana koła pasowego wału

    A może jest faktycznie jednokierunkowy tylko zablokowane (uszkodzone) . Tylko jak to sprawdzić bez zdejmowania paska ?
  2. lufa

    Megane II phI Wymiana koła pasowego wału

    Są 2 silniki 1.9 dci. I dla tego moje pytanie o klin. Skoro już przy nim, a raczej bez niego. Co miał inżynier na myśli tak projektując? U mnie fabryczny nie grzebany alternator ma zwykłe koło.
  3. lufa

    Megane II phI Wymiana koła pasowego wału

    Wszystko fajnie ale nie na moje pytanie. Nadmienię że chodzi o nowe koło. Alternator w 1.9 dci 130 KM nie ma jednokierunkowego koła. Może ktoś natomiast wie cz jest klin na wale i kole rozrządu?
  4. lufa

    Megane II phI Wymiana koła pasowego wału

    Wymieniłem koło na oryginalne. Ma minimalne bicie promieniowe myślę że 0.5 do 1 mm Z tego co pamiętam to ciasno nie wchodziło i może to kwestia wyosiowania. A może to w normie. Proszę o odpowiedź czy wymiana wymaga jakiegoś precyzyjnego ustawiania koła, czy wchodzi bez luzów? Poniżej zwolniony filmik tego koła. Podkładka ewidentnie przesunięta, ale to bicie można zaobserwować na tle silnika.
  5. lufa

    Megane III phI Urwany Bagnet

    Możesz jeździć. Tworzywo nic tam nie uszkodzi. Nie zassane zostanie przez pompę, bo na smoku jest siatka. Przy planowanej wymianie oleju dodatkowo odkręcisz i wyczyścisz miskę.
  6. Od 5 lat jeżdżę na wielosezonowych od Goodyeara (nie wspominając o oryginalnych w 126p ) i jak zakładałem sprawdzają się. Zimą nie ma problemów, bo zimy już nie takie. Natomiast latem głośniejsze i łatwiej je zniszczyć przy agresywnej jeździe w wyższych temperaturach. W przyszłym roku zmieniam także na podobne. Gdybym rocznie pokonywał 20 - 30 tyś wybra bym sezonowe gumy.
  7. Pomysł fajny, wykonanie jeszcze lepsze. Na tak małej folii zmieścić czujnik, procesor. Cenę powinni zrobić bardziej atrakcyjną. Azjaci coś pewnie skopiują, nowe auta mają to poprawione, starych się nie kradnie. Ale to nie mój biznes. Co do testu jestem ciekaw jak to naprawdę działa w damskiej torbie.
  8. Kradzież przy użyciu repeatera jest dość prosta. Z tego powodu pewne auta mogą ginąć przy okazji. Urządzenie jako narzędzie musi zarabiać. Szkoda że w nowych modelach renault nie poprawiono tego wiadomego błędu od kilku lat. Kilka marek aut ma już połatany system bezkluczykowy.
  9. W Mii tem sensor był z wiatraczkiem do cyrkulacji powietrza. To w podsufitce to na mikrofon .
  10. Właściwie wszystkie istotne rzeczy sprawdziłeś w pierwszym poście. Może coś z pompą (abs) . Ale jeżeli drga także bez hamowania? Pisałeś o prostowaniu felg. Co do kół musisz mieć pewność.
  11. Tak wymieniał. Jest taki temat.
  12. Znajdź podobny temat na forum. Kluczowy jest zawór na pompie jak i kondycja samej pompy.
  13. lufa

    Dlaczego warto dezaktywować HF...

    Nie rozwiązuje każdorazowego wyciągania karty z niego. To już lepiej kartą zamykać. Wtedy hf nie otworzy.
  14. lufa

    Dlaczego warto dezaktywować HF...

    Technicznie można wyłączyć silnik po utracie komunikacji z kartą np. po komunikatach ostrzegawczych . Zwłoka 30 s bezpieczna do zatrzymania lub zawrócenia. Pewnie ze względu bezpieczeństwa taki wariant nie jest w programie.
  15. Także polecam klucz taśmowy. Łańcuszkowy potrzebuje niewielkiego ruchu aby się zaciągnął. A tam jest raczej ciasno.
×