Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Qbak

Użytkownik
  • Zawartość

    146
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

11 Dobry

1 obserwujący

Samochód

  • Auto
    Megane 3 ph3 Bose
  • Silnik
    1.6dCi R9M402
  • Przebieg (tys.km)
    56

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Tak - musisz zrestartować R-Linka. Pewnie jak jutro wsiądziesz do auta to już wszystko będzie. A jak nie to zrób mu reset przez kilkukrotne naciśnięcia domku na joy'u. Albo przez DDT w zakładce 11 - ECU Reset robisz reset hard.
  2. To masz błędy odczytane CLIPem? I CLIP nie podaje opisu błędu?
  3. No jest zalane. Trzeba rozciąć delikatnie nożykiem na pół, wyciągnąć płytkę, poprawić, włożyć i zalepić.
  4. Większość kamerek chińskich ma takie zgrubienie na kablu, jest tam LDO i rezystor na wejściu do obniżenia napięcia. Jak się go zewrze to tak, żeby na LDO trafiało 6V z R-Linka to na wyjściu będzie 3.3V, czyli tyle ile kamera potrzebuje.
  5. No niech już nie przesadzają Pisałem od samego początku I nie wychwalaj tak tego ASO. Fakt, poradzili sobie, ale to powinien każdy ogarnąć. KAŻDY. I to nie za taką kasę.
  6. A masz VISu dla Meganki? Tam są rozrysowane wiązki i opisane poszczególne wtyczki i przewody.
  7. Czyli dla modułu airbag jest on niewidoczny. Tzn. myśli, że go nie ma, dlatego nie ma zmiany po wypięciu. Przyznaje, że tak mi się wydaje... Wnioski takie jednak opieram na tym, że znam przypadki, że ASO z problemami z dieslem zawoziło auto do pobliskiego serwisu Boscha, na naprawy blacharskie do pobliskiego blacharza i lakiernika, a z elektroniką jak coś ich przerasta zwracają się do okolicznego "specjalisty" samouka. I dziwnym trafem dobrzy mechanicy po jakimś czasie odchodzą z ASO i otwierają coś własnego. Czyli ASO to taki pośrednik między klientem a specjalistą. Ale ja stronię od wszelkiej maści mechaników więc moje postrzeganie jest obarczone dużą dozą nieufności
  8. No a ja jestem jednak sceptyczny jeśli chodzi o ASO. Oni od siebie nie zrobią nic więcej niż podaje im CLIP. A tutaj mamy odczyty i nawet dość precyzyjną diagnozę. Też musieli by szukać co jest nie tak a ich roboczogodzina jest jednak droższa. Nie wiem czy cokolwiek z wymienionych w tym przypadku będzie stanowiło jakąś przewagę
  9. No od tego to bym zaczął a nie wymieniał pół auta... Co za "majstry" normalnie... Przypadek. Pewnie akurat coś tam poruszaliście. To nie jest zbieg okoliczności, że coś się zaczęło psuć po montażu gazu. Prześledź dokładnie w których miejscach miała miejsce ingerencja fachowców od gazu w samochód i znajdź punkt w którym mogli coś spieprzyć. Ja dalej stawiam na przetarcie wiązki. Jeszcze co do "strzelania" zamków" Jeśli sterownik airbag ma obecny błąd (nie zapisany ale aktualny) to nie zamknie centralnego zamka po przekroczeniu danej prędkości oraz nie zablokuje kierownicy po zgaszeniu auta. Dlatego jak nie miałeś żadnych błędów to zamki się zablokowały i w momencie pojawienia się błędu w czasie jazdy zamki zostały odblokowane
  10. Poczekaj na promocję / użyj kodów zniżkowych i będzie dużo taniej
  11. To masz TomTom'a. Poszukaj w odpowiednich działach. TomTom Home i możesz kupować mapy - przez stronę TomToma
  12. Mi się też nie wydaje, żeby to była wina sterownika airbagu. Ale po zakupie nowego i tak pewnie będziesz musiał go skonfigurować w CLIPie bo w nim jest zapisana struktura sieci CAN danego egzemplarza. Jak trafisz na inny to będziesz musiał to przekonfigurować. Muszę chyba podnieść stawki...
×
×
  • Utwórz nowe...