Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

daddario

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault II Combi
  • Silnik
    1900
  • Przebieg (tys.km)
    190000
  1. Witam W Megane II 2005 kombi, 1,9 120KM wymieniałem amortyzatory i sprężyny z przodu z dwóch stron + łożyska i poduszki. Pojawił się problem mianowicie: samochód po wymianie za wysoko stoi (ponad 13 cm od koła - za duży prześwit). Diagnosta na stacji, u którego dodatkowo to zweryfikowałem powiedział, że tak nie może być i prawdopodobnie sprężyny zostały źle dobrane. Dodatkowo pojawia się chrupanie w prawym kole. Prawdopodobnie sprężyna wywiera za duży nacisk na łożysko, stąd pojawia się ten dźwięk przy skręcaniu. Serwis Renault ASO potwierdził, że źle są dobrane sprężyny lub amortyzatory (bo kielich może być za wysoko i wszystko idzie do góry). Czy koledzy mieli podobne problemy? Dodam, że części zostały dobrane zgodnie z katalogiem Techdoc (inter-cars) Sprężyny jakie włożyłem to KUB RH2711, amorki: AGR080MT. Stare moje oryginalne sprężyny Renault - miały dwie plamki (biały, biały), podobno po tym Renault dobiera sprężyny, których niestety nie ma w Polsce.Czy macie jakiś pomysł. Porównywałem już inne zgodne z oryginalnym nr części (spreżyna): 8200040090 - Lesjofors, Mapco - wszystkie są podobne do tych RH2711 (grubość drutu, zwoje) Nie wiem co robić?
  2. Witam, Miesiąc temu kupiłem renault megane II 2005r. w wersji kombii. Po 2 tygodniach użytkowania pojawił się problem z otwieraniem tylnej klapy bagażnika. Wybrałem się do zaprzyjaźnionego serwisu, gdzie zdjęli obudowę wewnętrzną tylnej klapy po czym stwierdzili, że jednak najlepiej będzie jak wybiorę się do elektryka. Nie złożyli wnęki, bo podobno nie jest wskazane wyjmować ją zbyt często z uwagi na łamiące się zatrzaski. Elektryk zaproponował termin za 2 tyg, więc postanowiłem sam zmierzyć się z problem. Przyczyną były przełamane przewody w osłnie gumowej pomiędzy klapą a nadwoziem pojazdu. Złożyłem klapę, ale została mi jedna gumowa, jakby jakaś podkładka amortyzująca(do szyby?), która nie wiem gdzie powinna być i jaką do końca spełnia rolę. W środku ta gumka ma wyrzeźbiony otwór - tak jakby miało się ją na coś nasunąć. Załączam w pliku zapamietany przeze mnie wygląd tego elementu. Jak będzie trzeba zrobię jutro zdjęcie. Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi.
×
×
  • Utwórz nowe...