Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl


Masz ciekawy materiał wideo związany z motoryzacją?
Dodaj go do na naszej bazy - kliknij tutaj, wybierz kategorię i dodaj film

Fazzie

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Profil

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Województwo
    dolnośląskie

Samochód

  • Auto
    Grand Scenic 3
  • Silnik
    1.9 dci
  • Przebieg (tys.km)
    220

Ostatnio na profilu byli

45 wyświetleń profilu
  1. Jak wspomnialem w SIII przy lusterku wystepuje tylko czujnik temperatury - termistor. Nie jest to czujnik wilgotnosci i temp z turbinka, jak w starszych modelach. W S3 chlodnica jest zespolona z osuszaczem. Jest to komplet. Umowie sie na sprawdzenie szczelnosci jeszcze raz i wtedy beda decyzje co dalej. Szczelnosc byla sprawdzana przy ostatnim nabiciu -2016. REGULAMIN pkt. 5.6 Literki PL-mireczek01
  2. Tak zrobie. Podjade na sprawdzenie szczelnosci. Podpytam o mozliwe przyczyny moich dolegliwosci. Wtedy poleci nowy skraplacz i reszta. Pamietam, ze na ostatnim dobiciu wspomnialem gosciowi od klimy o slabej skutecznosci i stwierdzil, ze skraplacz moze byc juz do wymiany. Znalazlem niedawno watek o MIII z podobnym problemem i rozwiazaniem wlasnie byla nowa chlodnica. Jednak nie mam pojecia gdzie moze sie znajdowac czujnik wilgotnosci, ktory tez jest widocznie niesprawny. Dzieki za zainteresowanie! REGULAMIN pkt. 5.6 Literki PL-mireczek01
  3. Masz racje, jednak ominelem ten punkt ze wzgledu, iz nawet jesli go uzupelnie to nie rozwiaze on moich problemow. Poniewaz juz w 2016 roku, jak zostal uzupelniony, a brakowalo go na prawde nie wiele klimatyzacja chodzila mizernie. Czynnika pewnie trzeba dobic, poniewaz jest charakterystyczne sykniecie przy zalaczeniu klimy w aucie - o tym nie wspomnialem. Najprawdopodobniej skusze sie na zamowienie chlodnicy, zamontowanie, a nastepnie pojade na uzupelnienie czynnika. Wiem, ze wczesniej na pewno nie bylo bledow i klima niezadowalala. A blad czujnika wilgotnosci pojawil sie stosunkowo niedawno - 2msc temu. REGULAMIN pkt. 5.6 Literki PL-mireczek01
  4. Witajcie, Mam problem z klimatyzacja w Scenicu 3, ale od poczatku.... Klimatyzacja nabijana w lipcu 2016. Nie chlodzila super, ale po nabiciu byla poprawa - dalo sie wytrzymac w upaly. W roku 2017 - bylo juz gorzej, ale rowniez przejezdzilem cale lato bez zimnego lokcia. W tym roku klimatyzacja praktycznie nie dziala. Do temperatury zewnetrznej 20st idzie wytrzymac powyzej jest piekarnik w aucie. Zauwazylem rowniez, ze temperatura z nawiewow nie jest rowna. O co chodzi? Nawiewy kierowcy lewy przy szybie i jeden srodkowy wieja cieplem. Natomiast dwa nawiewy pasazera wieja wyczuwalnie chlodnym powietrzem. Nawiewy na nogi daja jak suszarka, ale czytalem, ze ten TTTM - Ten Typ Tak Ma W lutym tego roku zostal wymieniony panel climatronic, poniewaz "pogubil" segmenty na wyswietlaczu LCD. Zostal rowniez wymieniony filtr przeciwpylkowy z weglem oraz odgrzybiony parownik pianka. Po podlaczeniu urzadzenia diagnostycznego Autel MS906BT wyskakuje blad czujnika wilgotnosci - poza zakresem (DF027). Nie moge zlokalizowac danego czujnika czy jest to czujnik temperatury parownika? Czujnik temperatury wewnetrznej pokazuje prawidlowe informacje i zwieksza odczyt przy podgrzaniu. I rozumiem, ze jest to tylko termistor do wskazan temperatury. Na pewno nie ma on czujnika wilgotnosci, jak w MII/SII. Czujnik temperatury zewnetrznej rowniez dziala prawidlowo. Czujnik temperatury parownika pokazuje raczej prawidlowe wartosci okolo 31st. Czujnik wilgotnosci (tylko gdzie on sie znajduje?) wskazuje wartosc ponad 120% i dlatego wyskakuje blad, gdyz jest poza zakresem - rozumiem zakres od 0 do 100% Przymierzam sie do wymiany skraplacza, czyli chlodnicy klimatyzacji, ktory jest wraz z osuszaczem oraz uzupelnienie czynnika. Jednak przed wymiana chcialbym ogarnac problemy, ktore opisuje. No chyba, ze sa one spowodowane wlasnie tym urzadzeniem (?) Panel klimatyzacji dziala prawidlowo, testy wszystkich klap oraz silniczkow rowniez OK. "Nowy" panel dzialal po wlozeniu, ale rowniez zostal przypisany ponownie do auta. Nie znalazlem podobnych problemow z klimatyzacja w MIII/SIII. Prosze o porade co moze byc przyczyna nierownej temperatury nawiewow oraz gdzie moze znajdowac sie wspominany czujnik wilgotnosci? Z gory dziekuje za pomoc. W zalaczniku dodaje raporty z urzadzenia diagnostycznego (1 pdf i 2 jpg) Edit: Teraz zauwazylem, ze w pliku PDF wartosc wilgotnosci Humidity nie jest zapisana nie wiedzacz czemu. Tak czy siak blad jest, a wartosc tegoc zujnika to 120% Download: airc2.pdf REGULAMIN pkt. 5.6 Literki PL-mireczek01
  5. Ogólne Tomplayer

    Wgrajcie wersje Tomplayer 2.20 mi smigala w dwoch Lagunach III coupe 2010r i 2011r oraz Scenicu III. Wgrywacie calosc na karte SD i standardowo do katalogu Audio - muzyke, Video - filmy. Odpalacie karte i musi smigac. Minusem jest przekladanie kart miedzy TomPlayerem, a Navi jesli ja uzywamy. Do zgrania TomPlayera i Navi na jednej karcie chyba juz wszystko zostalo napisane. Wtedy uzywamy wersji 2.40 np. b6 - najnowsza. Pamietajcie, ze po wgraniu Navcore i TomPlayera z mapami o patchowaniu - FastActivem. Nawet jesli Navi dzialala u Was wczesniej i Tomplayer Tez, ale teraz TRZEBA uzyc FastActive ponownie. Po wlaczeniu automatycznie np.: navigacji po wlozeniu karty klikamy kilka razy "Back" i przelaczy sie na TomPlayera. Z odtwarzacza natomiast wychodzimy ikona "krzyzyka". Pozdro
  6. Megane II phI "Cudowna" praca silnika

    Mam to samo. tyle, że nie chodzi chyba, aż tak głośno albo mikrofon potęguje ten dźwięk. Koła ZFR zmieniane, elektrozawór KZFR też. Poducha (ta przy rozrządzie) zmieniona tuż po sprowadzeniu. Auto miało straszne drgania na biegu jałowym. Moja chodzi, jak diesel po rozgrzaniu. Wystarczy 5-7 min na postoju. Utraty mocy nie czuję, a buda nie wpada w drgania. Tylko ten dźwięk...
  7. [cięcie] Jak widać przekładka jest osiągalna. Myślę, że bez większych problemów można zrobić swap kierownicy z MIII. Pozdrawiam! Regulamin forum jasno mówi o zasadach zamieszczania zdjęć na forum. damiar
  8. Witam, Jak w temacie. Meganka 2 CC 2003r 2.0 LPG. Przebieg 52 tys. km. Z prywatnego importu z Niemiec przy przebiegu 40 tys. Sprawdzona i potwierdzona przeszłość serwisowa w polskim salonie. Założony gaz sekwencyjny BRC 5tys. km temu. Auto po rozgrzaniu (około 5 min od opalenia) zaczyna chodzić, jak typowy diesel w całym zakresie obrotów. Im więcej obrotów tym jest głośniejszy. Auto jest po wymianie oleju ELF 5w40 500NF, filtrów - Mann, pochłaniacza par oleju (odmy), ponieważ zaczął popiskiwać na zimnym. Wymieniane również było koło zmiennych faz rozrządu, aż 3 sztuki były podmieniane i dalej to samo. Elektrozawór koła zmiennych faz rozrządu również podmieniany na 3 różne sztuki! Ciśnienie oleju po odpaleniu Meganki to 4 Bary, a rozgrzaniu - 1,4 Bara. Komputer nie wykazuje żadnych błędów. Rozrząd zmieniony około 6 tys. km temu na oryginalny. Dla pewności był jeszcze sprawdzany kilka razy czy nie przeskoczył i czy na pewno jest ustawiony prawidłowo. Wszystko jest OK, a jednak dźwięk nadal się pojawia. Powoli rozkładamy ręce i nie wiemy co jeszcze sprawdzić. Zakładam nowy temat, ponieważ w żadnym z wątków nie znalazłem podobnego problemu. Przeważnie po wymianie koła ZFR, ustawieniu rozrządu ludziom problem znikał. Dodam jeszcze, że bez znaczenia czy auto pracuje na benzynie czy na gazie. Dźwięk jest taki sam. A problem pojawił się jakieś 3-4 tys. km temu. Silnik chodzi równo i nie telepie. Moc auta bez zmian. Proszę o jakieś porady i pomysły co jeszcze można sprawdzić. Pozdrawiam! Tomek
  9. Witajcie, Mialem podobny problem u siebie w megane 2 cc 03'. Z tym, ze klapa sie nie otwierala za kazdym razem. Badz przy zamykaniu - "trzaskaniu" klapa slychac bylo elektryczny silnik w zamku i klapa nie chciala sie zamknac :D Az w koncu padlo na dobre. Sprawdzony zamek - silniczek, przycisk do otwierania... i po nitce do klebka. W zalaczniku dodaje zdjecia. Moze komus sie przyda. :) U mnie wszystkie kable byly z przelamana izolacja, z czego 3 calkowicie urwane. Izolacja jest dosc twarda, byc moze stwardniala z wiekiem i temperatury. Aha, kable znajduja sie przy lewym zawiasie i tam pekaja, ale to juz bylo napisane. Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76
×