Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

dreq02

Użytkownik
  • Zawartość

    499
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

22 Super

Samochód

  • Auto
    Megane III ph III
  • Silnik
    1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    105

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. te przyciski się psują. U mnie na początku zamek się odryglowywał i miałem założyć sprężynki na siłowniki by się klapa unosiła. Ale pewnego dnia zamek przestał się odryglowywać i dałem sobie spokój. Instalacja ok, nie wiadomo gdzie szukać przyczyny. Za duży koszt by było to opłacalne do naprawy
  2. jeśli chodzi o prawy tweeter - zdemontuj schowek i masz mega prosty dostęp do puszczenia kabli. Po lewj stronie nie pamiętam jak. Na pewno chyba za bezpiecznikami to idzie i plastiki też trzeba zdjąć. Wzmacniacz możesz chcieć jak będziesz słuchać muzyki głośno itp. Radio przecież też było projektowane na 6 głośników. W wersji bos masz sub i tam masz już jakiś mały wzmacniacz. Wg mnie ja bym najpierw wygłuszył i dopiero z głośnikami kombinował jak jeszcze nie montowałeś. A dlatego, że standardowe głośniki po wygłuszeniu mają też bas. Gdyby nie to, że ja miałem nagłośnienie w połowie niedziałające to bym ich nie zmieniał. A ten niby "papier" to jakaś mieszanka i nie jest do końca tak zły. Zrób najpierw wygłuszenie a dopiero zrób głośniki. Serio. Jak będzie efekt słaby - wtedy montuj głośniki. Ale moim zdaniem jak zamierzasz włożyć "lepsze" 13 to ja bym pozostał przy oryginalnych. Efekt jest ale nie jest warty tej kwoty. Nie wiem skąd jesteś - zawsze można podjechać i posłuchać. Maty jakie wybrałeś? jakie grubości i ile m2? EDIT: Co do tweeterów - nie wiem czy to wina ich czy samego radia - za bardzo wystają wg mnie nad inne głośniki. Teraz bym ich nie montował. Wolę średnie niskie tony niż wysokie. Ja je wygłuszyłem ale myślę kiedyś opornik wstawić bo nawet z radia je regulując wg mnie za bardzo się wybijają. Mi to kompletnie nie pasuje. Te exursiony są nisko-średnio tonowe. Poza tym nie słucham jazzu, gitary, fortepianu i nie są mo potrzebne wysokie tony tak bardzo. Bardziej to denerwuje. Ile masz głośników i gdzie?
  3. jak chcesz rca to są teraz już przejściówki na allegro i nic nie trzeba robić - tylko podłączyć. Co do nitów to trzeba wkrętarką i wiertłem rozwiercić. Z tego co pamiętam od razu takie wiertło jak nit (średnica "gwintu") bo jak wziąłem małe wiertło to rozwiercając większym - kręcił się nit i ciężko szło. Maty - z sklepu bitmat.pl Interesują Cię jakieś konkretne czy powiedzieć co i jak? Wygłusz dobrze drzwi a dopiero pomyśl czy ci potrzebny sub. Mi wygłuszenie sporo dało i też miałem jakiegoś suba walnąć ale potem okazało się nie potrzebnie. Przy 16 i wygłuszeniu dobrym myślę, że sub nie będzie potrzebny. A jakie masz radio? może wstaw zdjęcie. Przeglądałeś moje posty z audio? Sprawdź to (w dziale audio) a jakby było coś nie wiadomo to pytaj.
  4. kupiłeś głośniki? ja je mam to mogę wszystko opowiedzieć + co zrobić do wygłuszenia i jak. Czy jednak mój post za późno? Tak, pójdą bez wzmacniacza. Jednak to 13. Mimo, że są basowe to jednak trochę za małe i bas jest krótki i płytki - ale jakiś jest. 16 były by lepsze ale to modowanie drzwi i płyt mdf ale ponoć się da nawet bez modyfikacji tapicerki - podcina się dystanse mdf. Swoją drogą poszukaj moich tematów na ten temat opisałem się o audio na dobre kilkanaście minut czytania. Samo dobre wygłuszenie drzwi sprawi, że standardowe głośniki zagrają tak dobrze, że nie ma sensu zmieniać. Ja zmieniałem bo działały mi tylko dwa głośniki, 2 inne się spaliły, a 2 nie było. I ja bym nie wkładał wysokich tonów bo za bardzo je słychać. Albo czymś je wytłumić albo dać opornik by ciszej grały. Jak coś to pytaj.
  5. w aso za 180 zł bodajże jest, a może coś podobnego chcesz?
  6. dzięki. Jest to trudne do wychwycenia - moment, ale efekt czuć. Jednak pierwsza wersja jest na 100% - czyli przy wysprzęglaniu (pod koniec jakby). Obroty spadają ale nie do jakiś niskich wartości. Do normalnych, tylko bardziej może "za szybko". Pod koniec lipca mam urlop i coś z tym muszę zrobić. Tylko poszukać kogoś kumatego. W każdym bądź razie - wielkie dzięki za pomoc. Naprawdę. A skąd jesteś? Bo czytając Twoje posty są bardzo rzeczowe i pomocne.
  7. w ph3 dodali uszczelkę a odjęli inne lepsze rzeczy.... i tak w kółko. Uszczelkę prościej dokupić,
  8. były włącznie do ph2, w ph3 już nie. Zmieniono także zegary na cyfrowe dla gt line, ale była uszczelka pod maską.
  9. ta jedna tylko. Ok, dzieki. Z przodu to też na "D" pasuje.... nawet czcionkę muszą spartaczyć.... cytując klasyka: to jest dramat k*, to jest dramat EDIT: dla przyszłych pokoleń: To wygląda na ZERO bo jest cienkie, ale nie jest bo zera obok mają ostro zakończone brzegi u góry i na dole. Jak liczby obok. Więc skoro nie jest to ZERO a jest z jednej strony cienkie to jest to na pewno litera D. Otóż nie, dziś dostałem wydruk z serwisu i okazało się, że to litera "O"....cyrk.... a jak się dokopałem do czeluści internetu to okazuje się, że liczy się kod lakieru. A pierwsze litery oznaczają model, chociaż to się nie zgadza. Na zdjęciu jest kod, czyli 369 jako blanc glacier. . Jest różnica między 369 a 389 czy jakoś tak (ciemniejszy/delikatnie niebieskawy) ale litery niby nie obowiązkowe. Ale w necie są też kody jako DV OV ...... ale liczba ta sama. Zgłupieć to mało powiedziane. I część informacji co by to potwierdzało - oznaczenia literowe są używane naprzemiennie ale liczba zawsze ta sama,
  10. sprawdziłem nalepkę jak wygląda w necie, powinna być na słupku b i lipa - nie ma. Chyba, że jest gdzieś indziej. Gdzie miałeś tą naklejkę? To jest ta, który to numer?
  11. szczerze? wiem o 3 autach razem ze mną, że nie działał tył bo głośniki były smalone. Kiedyś jak to jedna osoba określiła - z tyłu nie ma uszczelek przy zawiasie jak z przodu i tam wlatuje woda i stąd takie problemy. Na moje okno głośnik nie jest zaraz obok i jest blacha. Ale może więcej wilgoci jest... u mnie jeden z tyłu głośnik był spleśniały jak się okazało po demontażu.
  12. tył spalony, uszkodzony - częsta przypadłość. Poświeć latarką w maskownicę to będziesz wiedział czy jest głośnik czy nie
  13. też nigdy nie zwracałem na to uwagi. Do momentu jazdy yarisem 2 zwykłym. Dopiero od tego momentu wiem co to jest tandetny plastik. Chociaż kiedyś mi było to obojętne
  14. ok, dzięki. Muszę poszukać. Chociaż z tego co wiem Renault chyba nie robiło jednego koloru i 1000 odcieni więc chyba łatwiej znaleźć. Może w salonie będą wiedzieć.
  15. dziś dokładnie powoli to przestudiowałem cały ten proces. Z racji, że biegi zmienia się normalnie - szybko to dziś zrobiłem to wolniej by wykryć dokładny moment i teraz dokładnie wygląda to tak: 1. puszczam gaz 2. wyprzęgam 3. załączam bieg 4. dodaje gaz mało, puszczam sprzęgło średnio umiarkowanie szybko - normalnie po prostu. 5. i przy dodawaniu tego gazu jest lekkie poszarpywanie, po chwili ustaje im więcej gaz się da To samo zauważyłem gdy: samochód stoi np w korku (silnik rozgrzany): 1. sprzęgło 2. bieg 1 3. puszczenie sprzęgła normalnie, dodanie gazu lekko - małe poszarpywanie, potem z 2 to samo ale już mniej. Tak jakby może silnik się za wolno obracał (mniejsze obroty po wysprzęgleniu) a skrzynia szybciej? To taka myśl, ale się nie znam po prostu.
×
×
  • Utwórz nowe...