Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

dreq02

Użytkownik
  • Zawartość

    474
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

20 Super

Samochód

  • Auto
    Megane III ph III
  • Silnik
    1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    105

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. może po prostu ktoś wyjął przy odsprzedaży auta i tyle. A czepiasz się trójkąta jakby to była podstawa samochodu. Kupiłeś używany i się z tym licz po prostu. Nikt nie sprzedaje pełnego wyposażenia bo zazwyczaj przekłada sobie do nowego samochodu.
  2. szkoda kasy na oryginał. Nie jest warta nawet 50 zł - nie daje nic kompletnie oprócz efektu plebeco. Sprzedałem po dwóch dniach. Temat mat był poruszany i nawet jest temat dedykowany
  3. szczerze? co tak późno. Zaczynam mieć dość tego samochodu. Szyba po zimie ma 2-3 większe rysy nowe (bez skrobania, tylko płyn). Ten samochód ma więcej kosmetyków niż ja w łazience, a rysuje się nawet bez patrzenia na niego. Następnym razem zastanowię się czy chcę 4 reno. Najlepsze jest to, że chyba ktoś oparł się na parkingu o maskę i mam dwa wgniecenia. Sam bym maskę wygiął, chyba jest z plasteliny. Ogólnie o ile nigdy nie przywiązywałem wagi do wykończenia / jakości samochodu tak tutaj mogę powiedzieć, że naprawdę widać jak można słabo zrobić samochód. Prowadzi się dobrze, nie ukrywam - za to duży plus. Ale trochę za sztywne jest to zawieszenie po pewnym czasie. Wydaje mi się, że akurat 3 generację zrobili nawet nie z korków od butelek. O ile 1 i 2 były ok (farba z wycierających się plastików) - tak tutaj wszystko jest porysowane. Ciekawe jak w wersji 4 jest?. Ogólnie plusem jest, że samochód jest tańszy w utrzymaniu i w wersji coupe / grandtour nie tak źle wygląda. Dobrze się prowadzi i gdyby nie słaba jakość to można go polecić w jakiejś fajnej wersji wyposażenia. Ale jak uda się dostać z silnikiem 2.0T konstrukcji Renault (wersja 220, nie wiem jakie są dzisiejsze tce 180) to można wszystko wybaczyć. Silnik jest żywotny i trwały. Najczęściej można spotkać w lagunie 3 niż w megane
  4. guzik prawda. Wszystkie megane 3 jakie widziałem, to plastiki na kokpicie są ok (i tyle te, bo reszta to tandeta straszna). Idę o dobrą flaszkę, że autem jeździła kobieta. U nas w fimie tylko u kobiet się wymienia klawiatury w laptopach - bo co 1,5 roku nie widać niektórych liter.
  5. które są z plastikowej tandetnej krowy. Przy równych 100 tys pękł dolny boczek. Naprawa samego boczku dolnego to około 350-400 zł. A mowa o całym fotelu. Fotele mega trzymają i nie zamieniłbym na inne. Nigdy. Ale mają mega wadę. Są nie przewiewne. Człowiek poci się w nich i wiaderko warto z tyłu mieć. Po 3 latach stwierdzam, że za sztywne. Obniżone? Chyba z tego co pamiętam 5 mm. To jest nie zauważalne. Dlaczego 1.6 trzyma wartość? Nie wiem. Ma drobiazgowe usterki i kzfr. Ale przynajmniej nawet jak się coś popsuje to nie wywalamy kilku tys na remont. Aha, zazwyczaj handladrze kupują ubezpieczenia 30 dniowe. To rapterm 16 zł z tego co pamiętam. O 16 zł nie sprzedać samochodu? To już wiadomo, że oni zapłacą.
  6. dreq02

    Nakładki na pedały Megane III GT/RS

    zostały sprzedane, swoją drogą także szukałem nawet innych i problem jest w hamulcu. Jest szeroki. A standardowe / uniwersalne mają hamulec węższy.
  7. zainstaluj inną aplikację i wyniki będą jeszcze inne. Porównaj komórkę do najprostszego decybelomierza. Będą różnice - to każdy wie. Dlatego nie sugeruj czegoś na forum na podstawie testów z komórki. A też zależy od komórki wszystko. Samsung Note z racji posiadania kilku mikrofonów będzie inaczej mierzył niż telefon za 500 zł. Poza tym decybelomierze się kalibruje.
  8. podpisuje się pod tym. Niestety to 1.6 trzeba kręcić i jak napisałeś wcześniej niekiedy jechać na tej 3 z wyższymi obrotami aby dalej wyprzedzić. Ale wyprzedzać się da, tylko kwestia komfortu jest inna. Plusem tego 1.6 jest, że lubi wysokie obroty i na takich obrotach można fajnie wykonywać te manewry. Ale turbo brak. Wtedy byłby ideał. A nawet kompresor czy silnik elektryczny dużo by pomógł. Uważam, że turbo odejdzie do muzeum a na jego miejsce wpadnie właśnie silnik elektryczny który wspomoże takie działania jak turbina a przy okazji nie będzie musiał być chłodzony czy dostarczany olej do niego
  9. tylne mają miejsce na tweeter a przód o ile pamiętam nie ma. Najlepiej przez zwrotnice. A jak masz standardowe głośniki to w sumie się nie opłaca - bo w miejscu na podszybiu masz wypuszczone kable bezpośrednio na tweetery - zawsze jakaś standardowa rozdziałka może jest
  10. ej, przecież cały dłuuuuuugi temat o tym napisałem. Mam streścić tutaj krótko?
  11. dreq02

    Megane IV phI nierówna praca/szarpanie

    to jest dramat z tymi samochodami. A to szarpanie objawia się podczas jazdy z zapiętym biegiem czy przy jego zmianie? Może szarpie jest bo przy zmianie biegu silnik za szybko schodzi z obrotów i inne są prędkości silnika a inne układu - bo powinny być równe.
  12. zgadnij: Rozstaw śrub (PCD): 5*114,3. Średnica wewnętrzna felgi 66,1 mm. Typ oraz rozmiar śruba: 12*1,5. już nie pisałem o szerokości felgi i Et bo nie było sensu. Na forum czy w necie. Chwila szukania
  13. powinni się za ten bagnet smażyć w piekle. Nie dość, że giętki to na tych x nic nie widać.
  14. dzięki, ale szukałem wyciszenia i nigdzie nie znalazłem. Jedynie wyciszenie wszystkiego. A co do aktualizacji to dzięki. Czyli ważne by zrobić przed kwietniem.
  15. jak taką aktualizację przeprowadzić? Napisz coś więcej. Pytanie: jak wyłączyć w tom tom dźwięk ograniczenia prędkości? Np jadę 90 na nawigacja wskazuje, że tu jest 80 i pika co chwilę. Chodzi o to, że tam gdzie się poruszam prawie zawsze różnią się te ograniczenia od znaków przy drodze. A to pikanie jest denerwujące
×